Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2011, 08:02 uur
Masimo schreef:
Shit, daar had ik op moeten komen.. Je hebt het briljant weten te omzeilen, dat paaseieren zoeken..
(quote)
Shit, daar had ik op moeten komen.. Je hebt het briljant weten te omzeilen, dat paaseieren zoeken..
Zo heb ik dat derde ei ook gevonden
Vierde lukte dan weer niet.toris schreef:
Bedankt Niels! Weet je ook of/hoe je de bonnen in 1 keer kunt gebruiken bij 1 cd?
Bedankt Niels! Weet je ook of/hoe je de bonnen in 1 keer kunt gebruiken bij 1 cd?
Ja, dat kan gewoon. Gewoon 5x inwisselen en je hebt 5 euro. Kun je gratis een Coldplay CD ofzo krijgen

Tenzij het een actie is waarbij je het niet kunt inwisselen bij actie-CD's... Dat zou jammer zijn.
0
geplaatst: 12 april 2011, 08:09 uur
Volgens mij kun je er maar 1 per cd inwisselen. Het is mij in ieder geval niet gelukt om er vijf op 1 cd in te zetten.
0
geplaatst: 12 april 2011, 08:10 uur
Volgens mij kan je ze niet allemaal in 1x doen... bij mij lukt het in ieder geval niet. Je moet één van de vijf bonnen selecteren en daarna kan je dat niet nog een keer doen.
Jammer, dan maar niks bestellen
Niels bedankt trouwens nog voor die links, dat scheelde een hoop werk
Jammer, dan maar niks bestellen

Niels bedankt trouwens nog voor die links, dat scheelde een hoop werk

0
geplaatst: 12 april 2011, 11:16 uur
Je kunt ze inderdaad niet tegelijk gebruiken, voor één artikel in ieder geval. Wel 4 bonnen voor 4 cd's bijvoorbeeld. Maar een gratis cd zit er volgens mij niet in. Natuurlijk, als je 4 cd's besteld, krijg je de laatste (als ie 4 euro is) gratis.
0
geplaatst: 12 april 2011, 11:23 uur
Timo-otje schreef:
Waar bestel jij normaliter dan als je aangeeft dat de prijzen te duur zijn? Heb ze nog nergens zo laag gezien als op cd wow.
(quote)
Waar bestel jij normaliter dan als je aangeeft dat de prijzen te duur zijn? Heb ze nog nergens zo laag gezien als op cd wow.
Soms zijn ze wel goedkoop hoor, maar dat is maar op enkele albums. Meestal zijn ze gelijk of soms wel duurder, en dan moet je nog afwachten wat je krijgt en wanneer. Zoals hier al vaak verteld heb je soms inferieure drukken.. Dat plus (in sommige gevallen) lange wachttijden hebben mij eigenlijk klant-af gemaakt. Tuurlijk, ik wil nog wel eens kijken in de koopjeskelder...
Ik bestel meestal gewoon bij Amazon, en nieuwe albums haal ik ivm verzendtijd gewoon bij de platenzaak. En ja, dat is duurder (meestal) dan CDwow. (Nu zit ik mijn eigen principes te grabbel te gooien)

0
geplaatst: 12 april 2011, 12:10 uur
Raoul schreef:
Soms zijn ze wel goedkoop hoor, maar dat is maar op enkele albums. Meestal zijn ze gelijk of soms wel duurder, en dan moet je nog afwachten wat je krijgt en wanneer. Zoals hier al vaak verteld heb je soms inferieure drukken.. Dat plus (in sommige gevallen) lange wachttijden hebben mij eigenlijk klant-af gemaakt. Tuurlijk, ik wil nog wel eens kijken in de koopjeskelder...
Ik bestel meestal gewoon bij Amazon, en nieuwe albums haal ik ivm verzendtijd gewoon bij de platenzaak. En ja, dat is duurder (meestal) dan CDwow. (Nu zit ik mijn eigen principes te grabbel te gooien)
(quote)
Maar dan bestel je bij de Europese Amazon neem ik aan ? En volgens mij kan je ook alleen maar met credit card betalen he ? Die heb ik niet , wel Paypal.
0
geplaatst: 12 april 2011, 14:17 uur
Een beetje rondkijken en vergelijken helpt wel als je goedkoper uit wilt zijn dan bij CD-Wow. Toegegeven, het verschilt per titel en het hangt er ook een beetje vanaf waar je naar op zoek bent. Maar hoewel ik jarenlang een groot CD-Wow fan was (en er nog steeds wel eens wat bestel), merk ik dat ik nu toch vaak elders goedkoper uit ben.
Amazon.co.uk is omgerekend vaak goedkoper, zeker als je voor meer dan 25 GBP bestelt, want dan wordt alles gratis opgestuurd. De Duitse tak, Amazon.de, heeft vaak standaard midprice-titels in de categorie 3 voor 15 euro (per stuk € 6,97), en vanaf 20 euro verzenden ze gratis naar Nederland. En dan heb ik het nog niet over de 'third party sellers' bij Amazon, die vaak wel héél scherp prijzen (wel rekening houden met extra verzendkosten van 1,84 GBP per CD, en soms tweedehands, maar dat staat netjes aangegeven).
Play.com blijkt ook regelmatig voordeliger dan CD-Wow, zeker als ze acties en aanbiedingen hebben. Ook hier hebben ze scherp geprijsde CDs van 'third party sellers'. Maar helaas - ook hier kun je alleen met een creditcard terecht.
Zelf bestel ik de laatste tijd met grote regelmaat bij het Zwitserse bedrijf grooves-inc.com. Door de bank genomen echt een paar euro goedkoper, is mijn ervaring. En ook hier: gratis verzenden vanaf 20 euro. Betalen kan o.a. met PayPal.
Er zijn nog wel andere opties, soms ben je op eBay of op Marktplaats heel goedkoop uit - maar lang niet altijd natuurlijk. Maar als je een beetje zoekt, ben je - zelfs met de verzendkosten meegerekend - vaak voordeliger uit dan wanneer je bestelt bij een Nederlandse aanbieder als FRS of Bol.com.
Enige uitzondering is wat mij betreft Plato, die zowel in de winkel als online redelijk scherp geprijsd is - zij het vaak alleen met midprice-titels en niet zozeer met nieuw werk. Mijn plaatselijke vestiging is de enige fysieke muziekwinkel waar ik nog wel eens binnenstap (veel keus is er verder ook niet meer in de provinciehoofdstad waarin ik woon). En daar vind ik vaak nog wel leuke dingen. Kwam afgelopen weekend toch weer thuis met een aardig stapeltje uit de '2 voor een tientje' en '2 voor 15 euro' bakken.
Amazon.co.uk is omgerekend vaak goedkoper, zeker als je voor meer dan 25 GBP bestelt, want dan wordt alles gratis opgestuurd. De Duitse tak, Amazon.de, heeft vaak standaard midprice-titels in de categorie 3 voor 15 euro (per stuk € 6,97), en vanaf 20 euro verzenden ze gratis naar Nederland. En dan heb ik het nog niet over de 'third party sellers' bij Amazon, die vaak wel héél scherp prijzen (wel rekening houden met extra verzendkosten van 1,84 GBP per CD, en soms tweedehands, maar dat staat netjes aangegeven).
Play.com blijkt ook regelmatig voordeliger dan CD-Wow, zeker als ze acties en aanbiedingen hebben. Ook hier hebben ze scherp geprijsde CDs van 'third party sellers'. Maar helaas - ook hier kun je alleen met een creditcard terecht.
Zelf bestel ik de laatste tijd met grote regelmaat bij het Zwitserse bedrijf grooves-inc.com. Door de bank genomen echt een paar euro goedkoper, is mijn ervaring. En ook hier: gratis verzenden vanaf 20 euro. Betalen kan o.a. met PayPal.
Er zijn nog wel andere opties, soms ben je op eBay of op Marktplaats heel goedkoop uit - maar lang niet altijd natuurlijk. Maar als je een beetje zoekt, ben je - zelfs met de verzendkosten meegerekend - vaak voordeliger uit dan wanneer je bestelt bij een Nederlandse aanbieder als FRS of Bol.com.
Enige uitzondering is wat mij betreft Plato, die zowel in de winkel als online redelijk scherp geprijsd is - zij het vaak alleen met midprice-titels en niet zozeer met nieuw werk. Mijn plaatselijke vestiging is de enige fysieke muziekwinkel waar ik nog wel eens binnenstap (veel keus is er verder ook niet meer in de provinciehoofdstad waarin ik woon). En daar vind ik vaak nog wel leuke dingen. Kwam afgelopen weekend toch weer thuis met een aardig stapeltje uit de '2 voor een tientje' en '2 voor 15 euro' bakken.
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:43 uur
Vandaag mijn bestelling gekregen. Netjes verpakt en in goede staat. Op 30 maart verzonden, op zich nog wel acceptabel vind ik. Denk dat ik hier nog wel vaker iets ga bestellen. Ik heb geen credticard dus bestellen op Amazon wordt lastig. Ga dat grooves-inc.com maar eens checken dan.
0
geplaatst: 14 april 2011, 17:04 uur
Heb je eigenlijk recht van klagen als een leverancier een bepaald item niet meer kan leveren, terwijl het daarna doodleuk aan een hogere prijs op de site geafficheerd staat ?
Dat is me onlangs gebeurd bij grooves-inc.com (en al tweemaal bij play.com). 'Strings of the storm' van Elliott Murphy stond heel goed geprijsd, dus had ik die besteld met nog twee andere cd's (om verzendkosten te vermijden).
Die 2 cd's waren prima verzonden in een paar dagen bij mij (grooves-inc.com verzendt prima), maar de Elliott Murphy bleef achter. En plots kreeg ik een e-mail dat ze het artikel nergens meer konden vinden.
Terwijl hetzelfde artikel wel nog op de site staat, maar aan een hogere prijs.
Dat is me onlangs gebeurd bij grooves-inc.com (en al tweemaal bij play.com). 'Strings of the storm' van Elliott Murphy stond heel goed geprijsd, dus had ik die besteld met nog twee andere cd's (om verzendkosten te vermijden).
Die 2 cd's waren prima verzonden in een paar dagen bij mij (grooves-inc.com verzendt prima), maar de Elliott Murphy bleef achter. En plots kreeg ik een e-mail dat ze het artikel nergens meer konden vinden.
Terwijl hetzelfde artikel wel nog op de site staat, maar aan een hogere prijs.
0
geplaatst: 14 april 2011, 18:43 uur
Ik zou ze er gewoon mee confronteren, ik heb ook eens zo'n geintje gehad bij Cosmox maar na een klacht van mij hebben ze hem uiteindelijk toch geleverd.
0
geplaatst: 15 april 2011, 08:45 uur
Vooropgesteld: het kan best waar zijn. Zeker met oudere en/of minder voor de hand liggende titels fluctueert de verkrijgbaarheid (en de prijs) nogal. Soms kan het zelfs zo zijn dat het door jou bestelde product een andere versie of persing is, zoiets heb ik met CD-Wow meerdere keren meegemaakt.
Maar als er niet teveel tijd tussen jouw bestelling en de 'nieuwe' leverbaarheid zit, zou ik er zeker een mailtje aan wagen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Maar als er niet teveel tijd tussen jouw bestelling en de 'nieuwe' leverbaarheid zit, zou ik er zeker een mailtje aan wagen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
0
geplaatst: 15 april 2011, 23:02 uur
gaucho schreef:
Een beetje rondkijken en vergelijken helpt wel als je goedkoper uit wilt zijn dan bij CD-Wow. Toegegeven, het verschilt per titel en het hangt er ook een beetje vanaf waar je naar op zoek bent. Maar hoewel ik jarenlang een groot CD-Wow fan was (en er nog steeds wel eens wat bestel), merk ik dat ik nu toch vaak elders goedkoper uit ben.(...)
Een beetje rondkijken en vergelijken helpt wel als je goedkoper uit wilt zijn dan bij CD-Wow. Toegegeven, het verschilt per titel en het hangt er ook een beetje vanaf waar je naar op zoek bent. Maar hoewel ik jarenlang een groot CD-Wow fan was (en er nog steeds wel eens wat bestel), merk ik dat ik nu toch vaak elders goedkoper uit ben.(...)
De nieuwe cd van de Steve Miller band kost bij cdwow € 11,99 of € 17,99 (special edition). Bij Amazon is dat 7,99 respectievelijk 11,99 pond. Mike & the Mechanics nieuwe cd: € 10,99 tegen 8,95 pond.
Die van de Steve Miller band ga ik overigens gewoon bij de platenzaak kopen, inclusief risico dat ik daar het niet ga redden voor 11,99 pond....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 april 2011, 15:10 uur
Die eieren waren wel erg makkelijk zeg. Binnen 10 minuten had ik ze allemaal.
0
geplaatst: 19 april 2011, 12:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
Mooi toch ? Of wilde je nog een uurtje zoeken ....
0
jeko
geplaatst: 27 april 2011, 17:00 uur
Momenteel ben ik hier wel tevreden over, al met al behoorlijk goedkoop!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 april 2011, 17:06 uur
Bekende lay-out. 
Oogt niet zo slecht nee. Wel meer als je even snel één cd wilt bestellen zonder verzendkosten. Anders zijn er gunstigere alternatieven.

Oogt niet zo slecht nee. Wel meer als je even snel één cd wilt bestellen zonder verzendkosten. Anders zijn er gunstigere alternatieven.
0
geplaatst: 28 april 2011, 10:35 uur
Ziet er goed uit inderdaad en de prijzen zijn scherp. Hoe zit het met levertijden daar ? En wordt alles in goede staat bezorgd?
0
jeko
geplaatst: 28 april 2011, 12:51 uur
Heb pas één keer wat besteld daar en verzending liep vlotjes. Binnen een week had ik de buit binnen.
0
geplaatst: 29 april 2011, 16:01 uur
Ja, heb net een bestelling geplaatst. Viel me op dat er in de "koopjescategorie" (van 4,99 voor 3,99) een fikse overlap te vinden is met dezelfde categorie bij play.com toen die een kleine 2 weken geleden uitverkoop hadden. Vissen zo te zien overduidelijk in dezelfde vijver.
Ik verwacht alleen dat ik nu langer op m'n cd's moet wachten dan bij play.com, maar ik hoop natuurlijk dat ik me vergis...
Ik verwacht alleen dat ik nu langer op m'n cd's moet wachten dan bij play.com, maar ik hoop natuurlijk dat ik me vergis...
0
geplaatst: 30 april 2011, 10:39 uur
Ik heb gisteren wat cd's besteld. Ik krijg een ordebevestiging en dus is het allemaal goed. Nou kijk ik vanochtend op mijn mail en zie ik ineens een mailtje dat de betaling van mijn bestelling mislukt zou zijn. Maar als ik bij 'mijn bestellingen' kijk zie ik wel mijn bestellingen staan en één cd is zelfs al verzonden.
Daarnaast is het ordenummer van de mislukte bestelling anders dan mijn ordenummer, alleen het laatste cijfer is anders. Dus, een fout van de site?
Daarnaast is het ordenummer van de mislukte bestelling anders dan mijn ordenummer, alleen het laatste cijfer is anders. Dus, een fout van de site?
0
geplaatst: 30 april 2011, 14:47 uur
niels94 schreef:
Ik heb gisteren wat cd's besteld. Ik krijg een ordebevestiging en dus is het allemaal goed. Nou kijk ik vanochtend op mijn mail en zie ik ineens een mailtje dat de betaling van mijn bestelling mislukt zou zijn. Maar als ik bij 'mijn bestellingen' kijk zie ik wel mijn bestellingen staan en één cd is zelfs al verzonden.
Je kunt het beste even een mailtje sturen naar [email protected] en je ordernummer vermelden, dan zoeken ze het wel voor je uit.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 20:02 uur
Geheel tegen mijn bevindingen met cd.wow in staan er nu al 12 dagen 10 albums in backorder.
Maak mij nog niet ongerust, maar dit is voor mij de eerste keer dat het allemaal zo lang duurt (en bestel er best veel, ook niet alledaags spul, soms staat er wel eens iets een week in backorder maar dit gaat richting de 2 weken)
Maak mij nog niet ongerust, maar dit is voor mij de eerste keer dat het allemaal zo lang duurt (en bestel er best veel, ook niet alledaags spul, soms staat er wel eens iets een week in backorder maar dit gaat richting de 2 weken)
0
geplaatst: 3 mei 2011, 11:38 uur
Met die prijzen is niets mis, zeker als je bedenkt dat er geen verzendkosten bij komen. Vooral aantrekkelijk als je een enkele CD voordelig wilt bestellen. Alleen is het aanbod vrij beperkt, vind ik. Van veel artiesten hebben ze alleen een 'best-of' of de meest voor de hand liggende titels. Het gaat niet erg de diepte in.
En het valt me op dat de prijzen op de Engelstalige site (zavvi.com) omgerekend nog net iets goedkoper zijn. En als ik het goed zie, bestel je in Engelse ponden óók zonder verzendkosten. Ik ga het zeker eens proberen.
En het valt me op dat de prijzen op de Engelstalige site (zavvi.com) omgerekend nog net iets goedkoper zijn. En als ik het goed zie, bestel je in Engelse ponden óók zonder verzendkosten. Ik ga het zeker eens proberen.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 12:13 uur
Een beperkt aanbod, dat vind ik best meevallen. Bovendien begon CDWOW ook zo.
Als ik bv. David Bowie intik kom ik evengoed 82 resultaten tegen. En Peter And The Wolf zit er zelfs bij...
Als ik bv. David Bowie intik kom ik evengoed 82 resultaten tegen. En Peter And The Wolf zit er zelfs bij...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 mei 2011, 14:54 uur
Ik merk wel dat ik erg moe begin te worden van het lange wachten. Had toevallig wat koopjes gezien, en voor die 4 euro wil ik dan nog wel een cd bestellen bij cdwow.
Dan ben je echter de snelle tijden van andere sites gewend (of als je zelf in de platenzaak gaat halen), en dan is dit toch weer irritant. Vooral als ze 10 dagen nodig hebben om The Yes Album uberhaupt te verzenden....... Als het dan nog een lastig te verkrijgen titel is..
Ik bestel nog wel eens cd's als ik er een tijdje in een opwelling van ben, en dan krijg je 'm eens een keer als die opwelling al weer voorbij is. Jammer..
Dan ben je echter de snelle tijden van andere sites gewend (of als je zelf in de platenzaak gaat halen), en dan is dit toch weer irritant. Vooral als ze 10 dagen nodig hebben om The Yes Album uberhaupt te verzenden....... Als het dan nog een lastig te verkrijgen titel is..
Ik bestel nog wel eens cd's als ik er een tijdje in een opwelling van ben, en dan krijg je 'm eens een keer als die opwelling al weer voorbij is. Jammer..
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2011, 11:50 uur
Bezorgt Sandd nu de cd's van cdwow?
Ik zat laatst te sorteren en ik zag ineens drie cdwow pakketjes in de bak zitten. Zelf heb ik ook alleen nog maar op dinsdag en vrijdag cd's ontvangen (de bezorgdagen van Sandd).
Slechte zaak als dit zo is. Ik wil ook gewoon op woensdag, donderdag of zaterdag m'n cd binnenkrijgen.
Sandd is sowieso een flutbedrijf. Ik krijg ook elke bezorgdag wel een stapeltje poststukken die bij een compleet andere week horen (gebeurt dit met een cd, dan kun je weer tot de volgende bezorgdag wachten).
Ik zat laatst te sorteren en ik zag ineens drie cdwow pakketjes in de bak zitten. Zelf heb ik ook alleen nog maar op dinsdag en vrijdag cd's ontvangen (de bezorgdagen van Sandd).
Slechte zaak als dit zo is. Ik wil ook gewoon op woensdag, donderdag of zaterdag m'n cd binnenkrijgen.
Sandd is sowieso een flutbedrijf. Ik krijg ook elke bezorgdag wel een stapeltje poststukken die bij een compleet andere week horen (gebeurt dit met een cd, dan kun je weer tot de volgende bezorgdag wachten).
0
geplaatst: 12 mei 2011, 20:55 uur
Zit nu al 3 weken te wachten op de laatste remaster van Yes's Drama en Al DiMeola's Cielo e Terra/Soaring Through a Dream/Tirami Su dubbel-cd. Ze zijn volgens de site een week geleden verzonden, maar ik begin me toch een beetje zorgen te maken.
Styx's The Best Of Times is op 1 mei besteld en ook nog steeds niet verzonden. Vreemd...
Styx's The Best Of Times is op 1 mei besteld en ook nog steeds niet verzonden. Vreemd...
0
geplaatst: 12 mei 2011, 21:00 uur
Mijn Fitzsimmons CD heeft er ook ongeveer een maand over gedaan, ga je na een maand maar zorgen maken. Die komt vast nog wel. En zo niet, mailtje sturen.
* denotes required fields.