Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 10:49 uur
DjFrankie schreef:
Vandaag eens besteld bij CD WOW, ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.
Vandaag eens besteld bij CD WOW, ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.
De eerste 2 zijn vandaag verzonden (6 in de wacht waarvan 3 backorder, stond ook levertijd 7-10 dagen bij).
Ben benieuwd naar dit nieuwe avontuur.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 17:57 uur
Zijn er al 4 verzonden vandaag, als die een dezer dagen binnen komen dan zou dit snel zijn.
Ik ben benieuwd?
Ik ben benieuwd?
0
geplaatst: 13 juli 2011, 11:18 uur
DjFrankie schreef:
Zijn er al 4 verzonden vandaag, als die een dezer dagen binnen komen dan zou dit snel zijn.
Ik ben benieuwd?
Ik ben benieuwd?
Maak van dat 'een dezer dagen' maar 'over een week'. Ik heb twee keer iets bij cd-wow besteld en na verzending duurde het twee keer een (ruime) week voor ik ze binnen had.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 11:21 uur
Mazzelaar, mijn vorige 2 bestellingen duurden meer dan 3 weken vanaf het moment van verzenden.
En op m'n laatste bestelling wacht ik ook alweer veel te lang, die is 24 dagen geleden verzonden maar heb ik nog altijd niet binnen
En op m'n laatste bestelling wacht ik ook alweer veel te lang, die is 24 dagen geleden verzonden maar heb ik nog altijd niet binnen

0
geplaatst: 13 juli 2011, 11:29 uur
Ja, ik heb inderdaad geluk gehad. En dat besef ik maar al te goed
Ik ben niet zo'n fan van cd-wow. Ze zijn dan wel goedkoop, maar ik heb nooit zo'n zin om lang op mijn bestelling te wachten. Dan betaal ik liever wat extra voor een snelle levering.
Ik ben niet zo'n fan van cd-wow. Ze zijn dan wel goedkoop, maar ik heb nooit zo'n zin om lang op mijn bestelling te wachten. Dan betaal ik liever wat extra voor een snelle levering.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 15:37 uur
Ik ga vandaag in de herkansing bij cd wow. De vorige bestelling liet 2,5 week op zich wachten terwijl allebei de albums op voorraad waren. Vanavond ga ik 2 Godspeed You Black Emperors! bestellen omdat ze gewoon het goedkoopst zijn bij cd wow(ook allebei op voorraad). Normaal bestel ik bij Zavvi waar ik toch wel tevreden over ben. De prijzen zijn vaak nog lager dan bij cd wow(ook geen verzendkosten) en meestal duurt het rond de week of iets langer bij hun.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 16:14 uur
Heb eerder vandaag een zooitje albums van de marketplace van de Britse amazon in m'n "shopping basket" geplaatst om mogelijk binnenkort aan te schaffen, en nu ik een paar uur later weer check krijg ik dit bericht:
Wat een mazzelaar ben ik toch ook, voor hetzelfde geld was ie gestegen naar £0.17
Please note that the price of A Rush Of Blood To The Head has decreased from £0.16 to £0.15 since you placed it in your Shopping Basket. Items in your basket will always reflect the most recent price displayed on their product detail pages.
Wat een mazzelaar ben ik toch ook, voor hetzelfde geld was ie gestegen naar £0.17

0
geplaatst: 13 juli 2011, 16:53 uur

Ik wil ook steeds naar amazon switchen maar ik heb nog steeds geen creditcard aangeschaft. M'n mandje wordt daar steeds voller

0
geplaatst: 13 juli 2011, 17:35 uur
Ja, da's een van de duurdere, ik heb er ook nog een dotje voor 1 penny
(maar zijn dus wel tweedehands cd's).
Maar daar komt voor verzending naar de EU nog wel 1,82 euro per cd bij, dus helemaal gratis is het ook weer niet. En er moet in de allergoedkoopste categorie maar net wat van je gading bijzitten natuurlijk.
(maar zijn dus wel tweedehands cd's).Maar daar komt voor verzending naar de EU nog wel 1,82 euro per cd bij, dus helemaal gratis is het ook weer niet. En er moet in de allergoedkoopste categorie maar net wat van je gading bijzitten natuurlijk.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juli 2011, 17:46 uur
Ik snap eigenlijk niet waarom iemand z'n cd's voor dat geld zou wegdoen. Dat levert toch niets op? Dan kun je 'm net zo goed zelf houden.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 18:34 uur
Of gewoon weggooien, dat scheelt in ieder geval het werk om het op te sturen.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 19:20 uur
Zelf houden kost ook geld: opslagruimte. Daarom worden boeken ed. ook regelmatig vernietigd.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 22:40 uur
Die hele goedkope komen eigenlijk altijd van handelaren in tweedehands cd's, en dus niet van particulieren. Wellicht dat de verkopende partij ook verdient aan de berekende verzendkosten?
0
geplaatst: 13 juli 2011, 22:50 uur
Misschien dat er toch ook idealisten onder zitten: mensen die hopen dat ze anderen er blij mee maken als ze de cd zo goedkoop kunnen krijgen.
Ik doe mijn eigen oude dubbele cd's (alleen voor mumeërs) ook voor een appel en een ei weg.
Of misschien dat ze hopen dat je ook voor andere cd's bij de betreffende verkoper blijft kijken.
Aan de verzendkosten verdienen ze niet veel, als ik die postzegels uit Engeland zie.
Ik doe mijn eigen oude dubbele cd's (alleen voor mumeërs) ook voor een appel en een ei weg.
Of misschien dat ze hopen dat je ook voor andere cd's bij de betreffende verkoper blijft kijken.
Aan de verzendkosten verdienen ze niet veel, als ik die postzegels uit Engeland zie.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 juli 2011, 17:29 uur
5 juli is een cd van Moody Blues verzonden door Zavvi. Nog altijd niets van te bekennen. Aangezien andere bestellingen veel sneller hier waren begin ik me af te vragen of 'ie nog gaat komen. Er staat natuurlijk wel 10-15 dagen, dus het kan nog. In de verzendmail staat dat ik na 20 dagen contact op moet nemen.
Ik ben benieuwd....
Ik ben benieuwd....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 juli 2011, 17:36 uur
Hm, toch binnen gekomen. Blijkbaar hebben ze de zaken toch wel goed voor elkaar bij Zavvi. Zelfs als het lang duurt zijn ze nog steeds sneller dan cdwow.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juli 2011, 19:55 uur
Update:
Alle 8 cd's zijn nu verzonden
bij Cd Wow
4 op 11 Juli, 1 op 12 Juli en 3 vandaag.
Heb nog niks binnen dus ben benieuwd wanneer dit gebeurt.
Gisteren nog 9 cd's bij CD vriend besteld, die zijn morgen binnen
Alle 8 cd's zijn nu verzonden
bij Cd Wow4 op 11 Juli, 1 op 12 Juli en 3 vandaag.
Heb nog niks binnen dus ben benieuwd wanneer dit gebeurt.
Gisteren nog 9 cd's bij CD vriend besteld, die zijn morgen binnen

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juli 2011, 17:18 uur
Yep vandaag 3 cd's binnen gekregen die opgestuurd waren vanuit Amerika.
Netjes binnen 8 dagen dus.
Nog 5 onderweg.
Netjes binnen 8 dagen dus.
Nog 5 onderweg.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 18:04 uur
Mijn bestelling ontvangen, precies een week na bestelling. Overigens besteld omdat ik een 1,- bon via de mail had gekregen (ik werd hier voor gek uitgemaakt, omdat ze dat niet meer zouden doen...).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 juli 2011, 12:58 uur
Vandaag weer 4 binnengekregen, uit Hong Kong, nog 1 onderweg.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 15:12 uur
Gisteren 2 CD's bij CDwow besteld en ze zijn allebei al verzonden. Zo snel is het bij mij nog nooit gegaan! Misschien hebben ze er eindelijk wat aan gedaan?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 juli 2011, 17:07 uur
Vandaag de laatste binnen gekregen, dus alles binnen 16 dagen na verzending binnen gekregen (8 cd's ), dus valt allemaal wel mee. dacht ik.
0
geplaatst: 27 juli 2011, 18:34 uur
Mazzelaar, mijn laatste paar bestellingen duurden allemaal een week of 4.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 15:49 uur
Ik ben klaar met zavvi.
Echt mijden moet je die handel.
Ik heb er verscheidene dingen besteld (en heb lang moeten wachten) en nu bestaat m'n account ineens niet meer terwijl er nog een cd van The Spinners in bestelling is.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Definitief mijden, die site!!
Echt mijden moet je die handel.
Ik heb er verscheidene dingen besteld (en heb lang moeten wachten) en nu bestaat m'n account ineens niet meer terwijl er nog een cd van The Spinners in bestelling is.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Definitief mijden, die site!!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2011, 15:51 uur
Het lijkt me toch dat er dan een vergissing in het spel is. Van caps lock aan tot een fout bij Zavvi. Heb je al geinformeerd bij de klantenservice?
Tot nu toe alles ontvangen bij Zavvi. Vaak een stuk sneller dan cdwow.
Tot nu toe alles ontvangen bij Zavvi. Vaak een stuk sneller dan cdwow.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 16:03 uur
Heb ik net gedaan, maar ik heb precies de goede gegevens gebruikt om in te loggen.
Ik krijg de ene na de andere folder binnen terwijl ik niet in kan loggen.
Dit vind ik een blunder van jewelste en bovendien is het niet te vertrouwen.
Ik krijg de ene na de andere folder binnen terwijl ik niet in kan loggen.
Dit vind ik een blunder van jewelste en bovendien is het niet te vertrouwen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2011, 16:06 uur
Heb even ingelogd. Lukt allemaal, dus er is geen algemene storing ofzo.
Misschien heeft iemand je gehackt?
Misschien heeft iemand je gehackt?
0
geplaatst: 1 augustus 2011, 16:09 uur
Zou het niet weten, ik heb daar helemaal geen verstand van.
Gister heb ik wel via een nieuwe account de vraag gesteld, maar ik heb niks terug ontvangen. Ook lekker.
Gister heb ik wel via een nieuwe account de vraag gesteld, maar ik heb niks terug ontvangen. Ook lekker.
* denotes required fields.