Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2015, 15:11 uur
Rumour schreef:
Ik heb alleen geen enkele e-mail ontvangen betreffende mijn inschrijving en/of bestelling, krijgen jullie die wel? Mijn mailadres is toch echt correct, ik log er mee in.
Ik heb alleen geen enkele e-mail ontvangen betreffende mijn inschrijving en/of bestelling, krijgen jullie die wel? Mijn mailadres is toch echt correct, ik log er mee in.
Het enige wat ik krijg is de bevestiging van de bestelling. Verder geen info over bestelling oid. Je kan wel in je account de status bekijken, mocht je twijfelen. Afgesloten houdt in hun geval in, verzonden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 november 2015, 06:26 uur
Even klikken op www.dodax.nl...
Wir arbeiten gerade an unserem Shop.
Bitte kommen Sie später wieder.
Ihr Dodax-Team
Hopelijk zijn ze verstandiger dan Wowhd.
Wir arbeiten gerade an unserem Shop.
Bitte kommen Sie später wieder.
Ihr Dodax-Team
Hopelijk zijn ze verstandiger dan Wowhd.
0
Cured
geplaatst: 10 november 2015, 06:43 uur
Wat je ook kunt doen is naar Bol.Com gaan en dan kijken bij andere verkopers bij dat album. Ze zijn vaak watiets goedkoper, incl. verzendkosten. De levertijd is wel wat langer, maar korter als bij WowCD....althans, dat is mijn ervaring.
0
geplaatst: 10 november 2015, 10:26 uur
Cured schreef:
Wat je ook kunt doen is naar Bol.Com gaan en dan kijken bij andere verkopers bij dat album. Ze zijn vaak watiets goedkoper, incl. verzendkosten. De levertijd is wel wat langer, maar korter als bij WowCD....althans, dat is mijn ervatring
Wat je ook kunt doen is naar Bol.Com gaan en dan kijken bij andere verkopers bij dat album. Ze zijn vaak watiets goedkoper, incl. verzendkosten. De levertijd is wel wat langer, maar korter als bij WowCD....althans, dat is mijn ervatring
"ervatring" - ervaring in het vat? Geval van Ik wil BOL doet denken aan 't klassieke geval van Ik wil Bol(letje):
1986 Veelkoren beschuit - Rene & Willy v/d Kerkhof - YouTube
0
geplaatst: 10 november 2015, 12:00 uur
Of je kijkt op discogs. Ook daar hebben de verkopers een feedbackstatus en worden de cd's / lp's gewaardeerd.
0
geplaatst: 10 november 2015, 12:03 uur
Zonder gekheid: misschien moet je óf beter zoeken, óf je muziekkeuze aanpassen. D'r zijn genoeg mensen hier die bij Amazon.co.uk shoppen en dan voor een tweedehands cd 0,01 GBP + 1,82 verzendkosten betalen; in totaal beloop de schade dan zo'n 2,55.
Voorbeeldjes:
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000065M0C/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&condition=used
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0000027L0/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&condition=used
0
Cured
geplaatst: 10 november 2015, 12:20 uur
Wijsneus
. Nee, ik koop niet over de grens en muziekkeuze aanpassen pas ik voor
. , maar bedankt voor de tips.
0
geplaatst: 10 november 2015, 14:13 uur
Cured schreef:
Wijsneus
Wijsneus
. , maar bedankt voor de tips. Wie weet komt 't nog eens van pas een echte ecommerce-laggard te kunnen identificeren.

0
geplaatst: 11 november 2015, 19:21 uur
Bestelling van Amazon is binnen. Of ik even 22,80 wilde betalen aan de postbode. Balen.
0
geplaatst: 11 november 2015, 19:38 uur
harm1985 schreef:
Bestelling van Amazon is binnen. Of ik even 22,80 wilde betalen aan de postbode. Balen.
Da's dus de btw voor zendingen uit de US. Waarschijnlijk heb je zelfs btw moeten betalen over de verzendkosten!
0
Cured
geplaatst: 11 november 2015, 19:47 uur
Tsja, daarom bestel ik niet bij AmaZon ; alleen voor niets gaar de Zon op . 

0
geplaatst: 12 november 2015, 01:42 uur
Onzin, als je bij Amazon.uk besteld heb je dit soort grappen niet.
0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 03:08 uur
Shangri-la schreef:
Onzin......
Shangri-La bestaat niet Onzin......
...... Via het buitenland heb ik altijd extra kosten, dus ik doe dat niet iig.
0
geplaatst: 12 november 2015, 08:50 uur
Gisteren 6 cd's besteld bij Amazon UK voor 22,50 euro inc. verzendkosten. Dat is dus zo rond de 3,75 euro p/stuk. Gaat overigens om tweedehands, maar wel uit de hoogste kwaliteitscategorie dus verschil met nieuw is waarschijnlijk nihil. Echt vervelend dus, die "extra kosten".
0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 09:20 uur
Dat kan nooit wat zijn dan die muziek. 
Hoe betaal je dat trouwens? Met een credit card o.i.d. /PayPal ?
edit: ik heb een paar CD's van mijn keuze bekeken, maar dat is duurder dan waar ik het nu heb gekocht.....het zal vast bij andere CD's wel eens goedkoper zijn ongetwijfeld.

Hoe betaal je dat trouwens? Met een credit card o.i.d. /PayPal ?
edit: ik heb een paar CD's van mijn keuze bekeken, maar dat is duurder dan waar ik het nu heb gekocht.....het zal vast bij andere CD's wel eens goedkoper zijn ongetwijfeld.
0
geplaatst: 12 november 2015, 10:01 uur
Kredietkaart ja. Gaat om de volgende 80's klassiekers, allemaal om weg te geven voor de feestdagen:
Simple Minds - New Gold Dream 81-82-83-84
Bruce Springsteen - Born in the USA
Pet Shop Boys - Actually
Pet Shop Boys - Introspective
Roxy Music - Avalon
Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome
Simple Minds - New Gold Dream 81-82-83-84
Bruce Springsteen - Born in the USA
Pet Shop Boys - Actually
Pet Shop Boys - Introspective
Roxy Music - Avalon
Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome
0
geplaatst: 12 november 2015, 10:48 uur
Zeg GrafGantz krijg je die cd's dan thuisgestuurd? Past dat wel door de brievenbus en is dat nou wel veilig die kredietkaartbetalingen via internet - je hoort zulke rare verhalen daarover?
0
geplaatst: 12 november 2015, 10:50 uur
Oei, dat weet ik eigenlijk niet, begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken 

0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 12:00 uur
Heb jij een bonus kaart á la die van AH of zo daar, GrafGantz ? 
Banken......criminele organisaties zijn het. Ik betaal er meer voor dan ik krijg. (ze hebben mijn geld ook al potj.#@ ....!# !
)

Banken......criminele organisaties zijn het. Ik betaal er meer voor dan ik krijg. (ze hebben mijn geld ook al potj.#@ ....!# !
)
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 november 2015, 13:36 uur
Cured schreef:
...... Via het buitenland heb ik altijd extra kosten, dus ik doe dat niet iig.
(quote)
Shangri-La bestaat niet
...... Via het buitenland heb ik altijd extra kosten, dus ik doe dat niet iig. Alleen als je voor meer dan 22 euro en van buiten de EU bestelt en de pech hebt dat de douane je poststuk steekproeft.
0
geplaatst: 12 november 2015, 15:06 uur
Onweerwolf schreef:
Alleen als je voor meer dan 22 euro en van buiten de EU bestelt en de pech hebt dat de douane je poststuk steekproeft.
Alleen als je voor meer dan 22 euro en van buiten de EU bestelt en de pech hebt dat de douane je poststuk steekproeft.
Waarbij het voor mij de vraag is of brievenbusstukken boven de 22 euro dezelfde logistieke weg afleggen als pakketten. Altijd gedacht dat brievenpost zou glippen, ongeacht een mogelijk hogere waarde (dan 22 euro).
Zelf tweemaal moeten afrekenen met de postbode - en toen was 't voorbij. Onlangs cd's uit Australië ontvangen - brievenpost (waarde ca 35 euro) - niet hoeven te betalen; hetzelfde heb ik gehad met een zending van DX uit China (waarde 50 euro) - ook niets betaald.
Zou het de combi US + niet door brievenbus kunnen zijn?
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 november 2015, 16:41 uur
Mjuman schreef:
Waarbij het voor mij de vraag is of brievenbusstukken boven de 22 euro dezelfde logistieke weg afleggen als pakketten. Altijd gedacht dat brievenpost zou glippen, ongeacht een mogelijk hogere waarde (dan 22 euro).
Zelf tweemaal moeten afrekenen met de postbode - en toen was 't voorbij. Onlangs cd's uit Australië ontvangen - brievenpost (waarde ca 35 euro) - niet hoeven te betalen; hetzelfde heb ik gehad met een zending van DX uit China (waarde 50 euro) - ook niets betaald.
(quote)
Goede vraag. Het lijkt mij dat pakjes wel meer onderhavig zijn aan steekproeven dan briefpost. Zeker weten doe ik dat niet.
Stelregel is eigenlijk dat je moet berekenen wat je moet betalen als je pech hebt en daarvan uitgaan als je gaat kijken of je het binnen de EU goedkoper kan krijgen dan dat bedrag. Zo niet dan kun je het gokken en heb je misschien geluk.
0
geplaatst: 12 november 2015, 17:09 uur
Dat ga ik dus ook doen. Achteraf best bij Amazon.co.uk kunnen bestellen, had ik het nog sneller gehad ook.
0
geplaatst: 26 november 2015, 09:06 uur
Gisteren na 3 weken ook de laatste van mijn eerste bij dodax bestelde albums ontvangen, dikke prima.
Via de creditcardmaatschappij ga ik een claim indienen tegen WOWHD voor niet ontvangen artikelen.
Via de creditcardmaatschappij ga ik een claim indienen tegen WOWHD voor niet ontvangen artikelen.
0
geplaatst: 26 november 2015, 20:38 uur
Enige nadeel van Dodax is dat er iets te veel CD doosjes gebarsten door de postbode worden afgeleverd. Die oranje enveloppen zijn een bron van vreugde (hoera, mijn bestelling is binnen), maar ook irritatie. Mogen ze wel iets aan verbeteren van mij.
0
geplaatst: 26 november 2015, 23:20 uur
Ik had bij mijn eerste bestelling idd ook al een van de twee jewelcases gebarsten
0
geplaatst: 27 november 2015, 21:34 uur
Dag allen,
Hebben jullie ervaring met www.jpc.de? Dat is een Duitse webwinkel. Ik wil daar graag voor mijn broertje Placebo - Unplugged kopen. Mijn vraag is of een van jullie bekend is met de levertijden van deze club? Het is namelijk een Sinterklaaskadootje.
Ik hoor het graag!
Hebben jullie ervaring met www.jpc.de? Dat is een Duitse webwinkel. Ik wil daar graag voor mijn broertje Placebo - Unplugged kopen. Mijn vraag is of een van jullie bekend is met de levertijden van deze club? Het is namelijk een Sinterklaaskadootje.
Ik hoor het graag!
0
geplaatst: 27 november 2015, 21:43 uur
Prima tent - leveren snel (4 dagen); soms geen verzendkosten (acties); heb er net 2 lp's vandaan.
* denotes required fields.