MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Aha. Ik wacht het maar gewoon af dan .

Bedankt!

Inmiddels 209 cd's en dvd's besteld bij cdwow sinds 13 nov 2008. Ik heb er 1 nooit ontvangen en hun hebben er een stuk of 3 geannuleed omdat het niet meer leverbaar was. Betaling via iDeal en ze leveren goed, 1 keer 3 maand moeten wachten maar dat maakt mij niet zo veel uit omdat ik redelijk veel bestel. Zeker geen klagen over deze webwinkel, een mooi netwerk wat ze hebben.

Ja, dat is waar.

Heb je 3 maanden moeten wachten nadat ze geschreven hadden dat hij was verzonden?

Volgens mij is cdwow vaak goedkoop omdat ze de cd's per toevallig passerende karavaan versturen. Met een beetje pech gaat die dan eerst de verkeerde kant op, richting China.

Maar geduld is een schone zaak.....

Nou, dat van die karavaan valt tegenwoordig wel mee. Drie weken wachten bij CD wow is echt iets van vroeger, althans tot begin dit jaar. Zoals anderen eerder in dit topic al opmerkten, plakken ze tegenwoordig een 'priority'-sticker op de envelopjes, waardoor ze echt sneller aankomen.

Over het algemeen heb ik mijn CD's tegenwoordig binnen een week in huis als CD wow ze verstuurd heeft. Soms kan het wat langer duren als ze ze niet op voorraad hebben en zelf moeten bestellen bij de leverancier, maar mijn recente ervaring is dat je je bestellingen nu doorgaans binnen 1 à 2 weken in huis hebt.

En op het gevaar af dat ik me blijf herhalen: prijstechnisch zijn ze nog steeds onverslaanbaar. CD's van € 1,99 of 2,99 kom ik nauwelijks meer tegen, maar heel veel oudere standaardtitels staan voor 5,99 op de website. Als je toeslaat op zo'n kortingsdag heb je ze voor € 4,49 per stuk. De laatste keer (afgelopen maandag) heb ik zo een flink stapeltje Roxy Music en Tangerine Dream CD's voor die prijs op de kop getikt.

Ik bestel ook veel via cdwow en de ervaring is dat het inderdaad uiteindelijk meestal wel aankomt.

Maar ik heb bijvoorbeeld 4 cd's die allemaal zouden zijn verstuurd op 20 februari. Daar heb ik er 2 van en 2 dus nog niet.

Een cd van Rod Stewart zou zijn verzonden op 16 februari, die is er nog niet. Daarentegen heb ik wel een cd van Peter Gabriel sinds gisteren in huis, die zou 'pas' de 26e zijn verzonden.

Dat maakt, dat ik geen lijn kan ontdekken in hoe dat dan gaat, als zij in mijn account melden dat een cd (of meer) is verzonden.

En dat is al zo sinds ik bestel via cdwow.

Desalniettemin, blijf ik erg tevreden over aanbod en prijs en hoe het systeem van bestellen (en betalen) werkt, net zo goed als dat je toch ook regelmatig fikse 'tegoedbonnen' krijgt, die je leuk kunt inzetten bij nieuwe bestellingen.

Maar het zijn allemaal mijn eigen cd's, ik bestel niets voor iemands verjaardag, of het moet alvast zijn voor het jaar daarna

De CD die op 1 maart is verzonden had ik vandaag al binnen. Vond ik snel voor CDWow.

Ja, bij mij zijn ze ook al zo snel binnen. Een met 5 dagen en vandaag kreeg ik er een binnen 4 dagen nadat ze verzonden zijn. Gaat goed daar.

Iemand toevallig nog vouchers van € 1,50 over die hij of zij niet gebruikt? Afgelopen maandag werden ze weer verstuurd. Ik heb de mijne al gebruikt, maar weet nog wel een paar voordelige titels die nóg voordeliger kunnen worden...

Een pee-emmetje is voldoende.

Oei, ik kreeg er drie en heb ze direkt opgebruikt voor oude cd's van de Faces, ik wist niet dat ze overdraagbaar waren, anders pm ik ze je wel als ik voortaan even niets weet...

gaucho schreef:
Iemand toevallig nog vouchers van € 1,50 over die hij of zij niet gebruikt? Afgelopen maandag werden ze weer verstuurd. Ik heb de mijne al gebruikt, maar weet nog wel een paar voordelige titels die nóg voordeliger kunnen worden...

Een pee-emmetje is voldoende.

Zie pm.

Kan ik hier ook voetbalplaatjes ruilen?

Mjuman schreef:
Kan ik hier ook voetbalplaatjes ruilen?

Helaas, ander topic. Of wacht, dat bestaat nog niet. Wat houdt je tegen om er zelf een te starten?

Maar ik begrijp je hint. Sorry voor de slowchat. Een moderator moet de laatste paar mailtjes maar verwijderen.

Maar de oproep was wél goed voor 7 kortingsbonnen. Dank aan de gulle gevers. Weet dat ze goed besteed worden.

Zojuist een dvd binnen van 5 euro. Via Airmail vanuit HongKong! Hoe kan het voor dat geld vraag ik me wel eens af!

jeko
Dat geschuif met de prijs krijg ik ook wat van, heb je een leuk verlanglijstje gemaakt, is een week later hetgeen je wilt bestellen, een paar euro duurder .

Ik had juist laatst dat het een dag nadat ik het besteld 3 euro goedkoper was .

jeko
Dat bedoel ik, geen pijl op te trekken. Verder een prima site hoor, tot nu toe alles keurig ontvangen.

Zou er iets zijn met cdwow, probeer de hele dag al te bestellen maar ik krijg er geen internet verbinding mee?!

Denk dat ze weer aan de site bezig zijn.

Kon er vanmiddag nog wel op nu ook niet meer.

Zal morgen wel weer berijkbaar z\ijn denk ik zo........

En dat gezeur over de prijzen....... ach kom het is altijd nog stukken goedkoper dan in de "normale" winkels.

Ok bedankt.

Nee, duur zijn ze zeker niet. Ook niet mbt nieuwe cd's. Je krijgt ook regelmatig interessante kortingsbonnen.

Ik koop alleen maar op kortings dagen en als ik waarde bonnen heb, niet gelijktijdig overgins.

Same here. En ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik bij die laatste gelegenheid om wat bonnen van € 1,50 gebedeld heb op deze site. Omdat ik nog één tegoedbon van 10 CD's over heb, keek ik vandaag weer eens naar mijn verlanglijst. Om vervolgens te constateren dat werkelijk álle prijzen met minstens 1 euro verhoogd zijn, soms nog meer.

Hopelijk is dat een momentopname, want vaak zakken ze ook wel weer. Maar het kan ook te maken hebben met het feit dat de euro momenteel in waarde daalt t.o.v. de dollar en het Britse pond. Wat dat betreft werkt de boekhouding van de Grieken rechtstreeks door in mijn aankoopgedrag...

NewYorkCityLight (27 februari) schreef:
Momenteel staat ''Kala'' van ''M.I.A.'' in de backorder status, ik heb hem vandaag besteld.

Kreeg weer een mail dattie vertraagd is .

Ik heb eind december 2 cd's besteld, de eerste kreeg ik al na 1 week, voor de andere heb ik nog 3 weken op hete kolen moeten lopen. cdwow is wel erg goedkoop, ik heb Black Gives Way to Blue van Alice in Chains in oktober besteld voor €9,99 terwijl 'ie nog maar een goeie maand uit was. Maar goed, mij hoor je niet klagen , al koop ik toch nog alijd liever 'manueel'.

NewYorkCityLight schreef:
(quote)

Kreeg weer een mail dattie vertraagd is .

Gewoon bij Plato, in de serie 2 voor 15; 8,50 per stuk!

jeko
Ze mogen wel weer eens komen met kortingsbonnen, i.p.v die suffe acties van de laatste tijd.

Stijn_Slayer
Ja, ik zit al een maand te wachten ofzo....

Ook de 1,50 kortingsdagen heb ik al een tijd niet meer gezien....

Tja het is karig de laatste tijd.

Mjuman schreef:
(quote)

Gewoon bij Plato, in de serie 2 voor 15; 8,50 per stuk!

Ja, maar ik wil de dubbel disk met de bonus tracks . Bovendien lees ik hier dat ze heel moeilijk doen als je je order cancelled. Daarom wacht ik maar gewoon geduldig af .

Stijn_Slayer schreef:
Ook de 1,50 kortingsdagen heb ik al een tijd niet meer gezien....

Ze zijn er weer.

De code voor je kadobon is (€1.50): YV565 2HCMS 2BXL0 3WS
De code voor je kadobon is (€1.50): XY5QA 6LWTZ 2BXL0 3WS
Vervaldatum tegoedbon: 8th April 2010

Dat waren de mijne, wie wil mag ze hebben.

Stuur even een PM wanneer iemand iemand de mijne wil hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.