Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2010, 13:19 uur
herman schreef:
Ze zijn er weer.
De code voor je kadobon is (€1.50): YV565 2HCMS 2BXL0 3WS
De code voor je kadobon is (€1.50): XY5QA 6LWTZ 2BXL0 3WS
Vervaldatum tegoedbon: 8th April 2010
Dat waren de mijne, wie wil mag ze hebben.
Ze zijn er weer.
De code voor je kadobon is (€1.50): YV565 2HCMS 2BXL0 3WS
De code voor je kadobon is (€1.50): XY5QA 6LWTZ 2BXL0 3WS
Vervaldatum tegoedbon: 8th April 2010
Dat waren de mijne, wie wil mag ze hebben.
Dat je ze niet gelijk verzilvert voor iets leuks......
0
geplaatst: 6 april 2010, 13:35 uur
Dat komt bij een volgende actie misschien wel weer. Ik wacht eerst even de grote platenbeurs in Utrecht af.
0
geplaatst: 6 april 2010, 13:38 uur
musician schreef:
Dat valt niet mee deze keer. Leuk, zo'n kortingsactie, en de vorige keer stond ik vooraan in de rij. Maar het is wel duidelijk dat ze nu álle prijzen met minstens een euro (en vaak nog meer) hebben opgehoogd. Van mijn verlanglijstje is bijna niets meer over óf ze zijn een stuk duurder geworden.
Zelfs een beetje doorsnee midprice-CD staat nu voor € 12,99 of 13,99 op de website. Ik pak nog de re-issue van het tweede Buggles-album mee (€ 8,49, die kom ik niet zo gauw goedkoper tegen), maar daar blijft het vandaag vermoedelijk bij. Een snelle vergelijking met bijv. Play.com leert me dat die nu over het algemeen een stuk goedkoper zijn.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 april 2010, 14:25 uur
Het "probleem" is wederom dat je ze niet kan gebruiken voor albums die in aanbieding staan. Daardoor kan je de prijzen inderdaad niet echt supergoedkoop meer noemen.
0
geplaatst: 6 april 2010, 16:30 uur
herman schreef:
Dat komt bij een volgende actie misschien wel weer. Ik wacht eerst even de grote platenbeurs in Utrecht af.
Wanneer is die? Dan ga ik alvast sparen...
0
geplaatst: 6 april 2010, 16:45 uur
Dit weekend. Ik hoop dat je snel geld verdient, want veel tijd om te sparen is er niet meer. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 april 2010, 17:44 uur
Ik ervaarde hetzelfde probleem als Gaucho. Ik had echt een stuk of 20 cd's op de verlanglijst staan, maar ineens waren ze allemaal duurder of niet meer te koop.....
0
geplaatst: 6 april 2010, 20:23 uur
Ik heb wél alsnog gekocht, maar zal toegeven dat ze behoorlijk in prijs zijn gestegen.
Maar met een beetje zoeken, moet het toch lukken.
Een live cd van Stevie Nicks uit officieel 2010 en een geweldige Greatest hits van David Sylvian voor € 7,99 per stuk en dan € 1,50 er af per cd.
Weet iemand waarom bijna de gehele collectie van Bryan Ferry € 6,99 is, terwijl dat soort prijzen bij anderen ondenkbaar is?
Wonderlijkse systemen....
Maar met een beetje zoeken, moet het toch lukken.
Een live cd van Stevie Nicks uit officieel 2010 en een geweldige Greatest hits van David Sylvian voor € 7,99 per stuk en dan € 1,50 er af per cd.
Weet iemand waarom bijna de gehele collectie van Bryan Ferry € 6,99 is, terwijl dat soort prijzen bij anderen ondenkbaar is?
Wonderlijkse systemen....
0
geplaatst: 7 april 2010, 02:51 uur
Heeft iemand nog kortingscodes voor me?
Ik zou er erg blij mee zijn.
Al ben ik lid van cdwow, ik krijg vreemd genoeg nooit de 1,50 kortingscoupons.
Leuk topic trouwens.
Leuk topic trouwens.
0
voltazy
geplaatst: 7 april 2010, 11:02 uur
st-ephan schreef:
Leuk topic trouwens.
Leuk topic trouwens.
heb je staan bij de instellingen dat cdwow je emails toe mag zenden?
0
geplaatst: 7 april 2010, 17:45 uur
Voltazy, gevonden, het zat op een plek waar ik het niet verwachtte. Nou ben benieuwd hoe vaak ik wat krijg.
0
geplaatst: 8 april 2010, 14:42 uur
herman schreef:
Dit weekend. Ik hoop dat je snel geld verdient, want veel tijd om te sparen is er niet meer.
Duw jij Wouter even de criminaliteit in, Herman!

0
geplaatst: 10 april 2010, 09:59 uur
Bij Can - Tago Mago (1971):
Bij bol en cosmox kun je dit album niet bestellen. (tenminste bij mij niet gelukt) Ik heb uiteindelijk bij CD wow mijn Can cd's kunnen bestellen. hier zijn ze trouwens ook goedkoper enige minpunt is de betaalwijze maar een Paypal account heb je vrij snel aangemaakt. Succes
Bij bol en cosmox kun je dit album niet bestellen. (tenminste bij mij niet gelukt) Ik heb uiteindelijk bij CD wow mijn Can cd's kunnen bestellen. hier zijn ze trouwens ook goedkoper enige minpunt is de betaalwijze maar een Paypal account heb je vrij snel aangemaakt. Succes

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 april 2010, 10:37 uur
Op cdwow heb ik ze ook besteld (was toen €8.50 p.s.). Cdwow heeft ook gewoon Ideal als betaalwijze.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 april 2010, 12:08 uur
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet.
0
geplaatst: 10 april 2010, 18:28 uur
hpdewin schreef:
Betalen gaat prima bij CDwow. Alhoewel ik Paypal heb, gebruik ik daar gewoon Ideal voor. Maar ik had nog zo'n 45 euro vrij te besteden bij Bol (kortingsbonnen), dus die heb ik maar even opgemaakt. Inmiddels zijn al mijn bestellingen binnen, behalve Tago Mago.
0
geplaatst: 10 april 2010, 18:54 uur
Hier wederom goede ervaringen. Twee cd's besteld en binnen een week binnen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 april 2010, 19:00 uur
Ik heb de laatste vier cd's juist pas een maand na verzending ontvangen, schandalig gewoon.
Ergens in januari ontving ik vijf cd's binnen 3 tot 5 dagen, maar dat bleek valse hoop te zijn......
Ergens in januari ontving ik vijf cd's binnen 3 tot 5 dagen, maar dat bleek valse hoop te zijn......
0
geplaatst: 10 april 2010, 22:36 uur
Helemaal met je eens. Ik wacht al weken op een Faces cd. Maar zoals ik al eerder schreef: je moet geen haast hebben met cdwow.
Het probleem ontstaat doordat zij zelf aangeven dat de cd is verzonden en dan vervolgens komt-ie niet. Nu wil ik niet veel zeggen, maar wáár ter wereld er ook iets vandaan moet komen anno 2010: alles moet binnen een paar dagen op de plaats van bestemming kunnen zijn.
Dus er worden gewoon onzin verhalen verkondigd, bij de mededeling dat het is verzonden. Tenzij de trekschuit wordt ingezet, kan ik mij geen andere vertragende omstandigheiden voorstellen.
Het probleem ontstaat doordat zij zelf aangeven dat de cd is verzonden en dan vervolgens komt-ie niet. Nu wil ik niet veel zeggen, maar wáár ter wereld er ook iets vandaan moet komen anno 2010: alles moet binnen een paar dagen op de plaats van bestemming kunnen zijn.
Dus er worden gewoon onzin verhalen verkondigd, bij de mededeling dat het is verzonden. Tenzij de trekschuit wordt ingezet, kan ik mij geen andere vertragende omstandigheiden voorstellen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 april 2010, 10:53 uur
Ik bestel ook wel eens het e.e.a. bij www.dvd.co.uk, en daar is alles áltijd 2 of 3 dagen na verzending binnen.
Maarja, verder niets dan lof over cdwow, al zijn de echte koopjes van 3 en 4 euro wel voorbij.
Maarja, verder niets dan lof over cdwow, al zijn de echte koopjes van 3 en 4 euro wel voorbij.
0
geplaatst: 11 april 2010, 11:21 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ja, maar ik wil de dubbel disk met de bonus tracks
. Bovendien lees ik hier dat ze heel moeilijk doen als je je order cancelled. Daarom wacht ik maar gewoon geduldig af
.
(quote)
Ja, maar ik wil de dubbel disk met de bonus tracks
. Bovendien lees ik hier dat ze heel moeilijk doen als je je order cancelled. Daarom wacht ik maar gewoon geduldig af
.
.Hij is nu geannuleerd.
0
geplaatst: 12 april 2010, 21:40 uur
En weer een dagje 1,50 voordeel op alles wat ze in voorraad hebben. Wel opvallend dat op dat moment een aantal titels opeens niet leverbaar zijn (ja, ik heb een hoop bookmarks openstaan).
Ander jammer punt is dat hun actie van de 11e cd gratis per mei ook verdwijnt. Ik ben benieuwd of er een leuke opvolger komt. Maar vandaag nog even cd 8, 9 en 10 besteld, dus deze maand kan ik er nog gebruik van maken...
Ander jammer punt is dat hun actie van de 11e cd gratis per mei ook verdwijnt. Ik ben benieuwd of er een leuke opvolger komt. Maar vandaag nog even cd 8, 9 en 10 besteld, dus deze maand kan ik er nog gebruik van maken...
0
geplaatst: 13 april 2010, 17:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb de laatste vier cd's juist pas een maand na verzending ontvangen, schandalig gewoon.
Mijn laatste bestelling lag vandaag op de mat, 6 dagen na verzending. Het kan nog wel dus...
0
geplaatst: 13 april 2010, 17:42 uur
Rudedadude schreef:
Dat is inderdaad jammer. Ik zal er dus geen gebruik meer van kunnen maken.
0
geplaatst: 13 april 2010, 17:50 uur
Rudedadude schreef:
En weer een dagje 1,50 voordeel op alles wat ze in voorraad hebben. Wel opvallend dat op dat moment een aantal titels opeens niet leverbaar zijn (ja, ik heb een hoop bookmarks openstaan).
Tja, als ik erover ga nadenken:
1) prijstechnisch zijn ze sinds een paar weken echt véél duurder geworden.
2) het is voor het eerst dat ze tijdens zo'n kortingsdag alléén de eigen voorraad afprijzen (voorheen kon je ook CD's en DVD's met korting bestellen die ze níet op voorraad hadden).
3) Die kortingsactie bij aankoop van 10 CD's vervalt volgende maand (al zeggen ze op de website wel dat er iets anders voor in de plaats komt).
Het blijft speculeren natuurlijk, maar als je 1 + 1 + 1 bij elkaar optelt, zou je toch kunnen gaan denken dat ze schoon schip willen maken en er misschien wel de brui aan gaan geven. Het kón ook gewoon niet doorgaan met die lage prijzen. Maar misschien ben ik wel veel te pessimistisch. CD-Wow blijft nu eenmaal een onvoorspelbaar bedrijfje.
0
geplaatst: 13 april 2010, 17:56 uur
'k blijf het zeggen: blijf kijken en vergelijken met amazon.co.uk.
Vandaag via de klepperdeklep: The Orb (spec. ed, 3 cd's) van Adventures beyond the Ultraworld en Efterklang (cd+dvd) met Danish National Chamber Orchestra - Parades, beide ca 11 euro per stuk. Het aanbod bij Amazon is veel ruimer, ze leveren sneller, de service is beter (zeker bij sores) en je kunt er ook nog eens leuk tweedehands scoren, zoals Blur - Parklife voor 3,25 (incl verzending).
Ben nu al weer 4 weken aan het wachten op een cd van CDBang, om bang van te worden dus.
Vandaag via de klepperdeklep: The Orb (spec. ed, 3 cd's) van Adventures beyond the Ultraworld en Efterklang (cd+dvd) met Danish National Chamber Orchestra - Parades, beide ca 11 euro per stuk. Het aanbod bij Amazon is veel ruimer, ze leveren sneller, de service is beter (zeker bij sores) en je kunt er ook nog eens leuk tweedehands scoren, zoals Blur - Parklife voor 3,25 (incl verzending).
Ben nu al weer 4 weken aan het wachten op een cd van CDBang, om bang van te worden dus.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 april 2010, 17:57 uur
Als ze dezelfde prijzen zouden gaan handhaven als bijvoorbeeld Kroese en NLstore zullen ze wel iets aan de levertijden moeten gaan doen (hoewel ik vandaag een cd na 4 dagen binnen had), niemand gaat zo lang wachten voor hetzelfde geld.
En veel mensen zullen wel overstappen naar bijv. amazon.
En veel mensen zullen wel overstappen naar bijv. amazon.
0
Lukk0
geplaatst: 13 april 2010, 18:49 uur
Ik heb toevallig gisteren nog besteld bij cdwow, maar het viel me inderdaad wel op dat de prijzen hoger geworden zijn. Had ik niet op alles € 1,50 korting gekregen, had ik misschien wel wat laten liggen wat ik nu wel gekocht heb. Toch maar eens op amazon kijken dan, betaal je daar met paypal?
* denotes required fields.