Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2017, 17:55 uur
Begin met 3 maanden Premium voor € 0,99
dat is volgens mij alleen als je echt nog nooit eerder bent ingegaan op een aanbied van Spotify
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 december 2017, 18:07 uur
Dat kan want ik heb nog nooit betaald voor Spotify.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 december 2017, 18:11 uur
Ik heb twee Spotify accounts, eens kijken of ik daar die regel mee kan omzeilen.
0
geplaatst: 6 december 2017, 18:37 uur
Heerlijk die Wrapped - 2017 die je luistergedrag in kaart brengt. Had nummer 2 en drie van het eerste lijstje dus totaal niet zien aankomen 
Mijn 5 meest beluisterde artiesten dit jaar:
1. Ted Nugent
2. Hans Teeuwen (wow... echt?
, damn..)
3. David Brent (dit gaat lekker zo...)
4. Chris Isaak
5. Tom Jones
Mijn 5 meest beluisterde nummers dit jaar:
1. Ted Nugent - Hey Baby
2. Nathaniel Rateliff - I Need Never Get Old
3. Mink Deville - Demasiado Corazon
4. Elvis Presley - It Hurts Me
5. Radiohead - Creep
Mijn meest beluisterde genres:
1. Mellow Gold
2. Rockabilly
3. Rock
4. Rock-and-Roll
5. Soft Rock
Aantal beluisterde artiesten dit jaar: 300
Aantal beluisterde genres dit jaar: 28

Mijn 5 meest beluisterde artiesten dit jaar:
1. Ted Nugent
2. Hans Teeuwen (wow... echt?
, damn..)3. David Brent (dit gaat lekker zo...)
4. Chris Isaak
5. Tom Jones
Mijn 5 meest beluisterde nummers dit jaar:
1. Ted Nugent - Hey Baby
2. Nathaniel Rateliff - I Need Never Get Old
3. Mink Deville - Demasiado Corazon
4. Elvis Presley - It Hurts Me
5. Radiohead - Creep
Mijn meest beluisterde genres:
1. Mellow Gold
2. Rockabilly
3. Rock
4. Rock-and-Roll
5. Soft Rock
Aantal beluisterde artiesten dit jaar: 300
Aantal beluisterde genres dit jaar: 28
0
geplaatst: 6 december 2017, 20:40 uur
Onweerwolf schreef:
Weet iemand of er nog weer zo'n 3 maanden aanbieding zit aan te komen?
Weet iemand of er nog weer zo'n 3 maanden aanbieding zit aan te komen?
Ik heb hier een aanbieding voor een jaarabonnement voor 99 euro, maar dat is waarschijnlijk enkel voor Premium leden.
1
geplaatst: 7 december 2017, 22:19 uur
Ik zie net de link op de website van Paradiso... voor een persoonlijke aanbeveling mbt optredens. Is dit al lang, want mij is het nooit eerder opgevallen?
https://www.paradiso.nl/nl/spotify/
0
geplaatst: 8 december 2017, 00:22 uur
...en weer een desktop update van Spotify 1.69... de laatste was al weer iets meer buggy en deze nog meer. Wederom de wachtlijst deleted en ook dat bepaalde linkjes naar albums niet werken...
0
geplaatst: 8 december 2017, 14:55 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Ik zie net de link op de website van Paradiso... voor een persoonlijke aanbeveling mbt optredens. Is dit al lang, want mij is het nooit eerder opgevallen?
Geen idee of dat al langer zo is, maar drie maanden geleden kreeg ik bij Ancienne Belgique ook de optie om mijn Spotify-account aan hun agenda te koppelen. Bestaat dus al bij meer concertzalen.Ik zie net de link op de website van Paradiso... voor een persoonlijke aanbeveling mbt optredens. Is dit al lang, want mij is het nooit eerder opgevallen?
1
geplaatst: 8 december 2017, 19:47 uur
@Shaky
Wel cool inderdaad, dit is mijn lijst:
https://storage.googleapis.com/spotify-2017-wrapped/share/-L-rClhSYXQsyxO2tUi2.png
Totaal 155 uur, kan wel kloppen want ik luister spotify vooral heen en weer naar mijn werk.
Wel cool inderdaad, dit is mijn lijst:
https://storage.googleapis.com/spotify-2017-wrapped/share/-L-rClhSYXQsyxO2tUi2.png
Totaal 155 uur, kan wel kloppen want ik luister spotify vooral heen en weer naar mijn werk.
0
geplaatst: 8 december 2017, 23:07 uur
harm1985: geinig hé dat overzicht. Qua luistertijd; ik luister ook eigenlijk alleen maar op specifieke momenten (wanneer ik vanuit thuis werk). Op en neer naar het werk doe ik het juist nog lekker ouderwets via cd's.
1
geplaatst: 9 december 2017, 00:03 uur
Ik vond 47.000 minuten bij mijzelf weinig, maar ik vergat het feit dat ik inderdaad ook nog via de CD afspeel. Dan klopt het enigszins 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 december 2017, 17:46 uur
Ik heb net maar eens een stap in de moderniteit gezet en de Spotify app (free) op mijn telefoon gedownloaded. Toen een nummer opgezocht om dat af te spelen. Nummer gevonden. Toen erop gedubbelklikt. Geen resultaat.
Is dat normaal?
Is dat normaal?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 december 2017, 18:00 uur
Dat hij niet afspeelt. Sommige andere nummers (uit voorgeschreven/opgedrongen playlists) spelen trouwens wel af. Verder lijkt hij alleen in shufflemodus te willen...
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2017, 18:03 uur
De android app speelt inderdaad alleen in shufflemodus af, tenzij je doekoe neer legt.
Behoorlijk achterlijk.
Behoorlijk achterlijk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 december 2017, 23:12 uur
Het gezochte nummer speelt nu wel gewoon op de desktop af. Ik ga die app maar weer verwijderen denk ik...
0
geplaatst: 12 december 2017, 23:57 uur
Kan je niet een lijstje maken met favorieten en die in shuffle-mode luisteren?
Er mogen er max. 10.000 in 1 lijst staan... ruim voldoende voor een paar maandjes plezier
Er mogen er max. 10.000 in 1 lijst staan... ruim voldoende voor een paar maandjes plezier
0
ohmusica
geplaatst: 13 december 2017, 00:26 uur
Wat wel eens helpt, de app geheel verwijderen en daarna opnieuw installeren. Ik heb gemerkt dat de app daarna weer beter en soepeler werkt (en minder geheugen in beslag neemt). Zelf vind ik de app meestal heel goed werken, ook de afspeellijsten blijven intact en kunnen op allerlei manieren worden afgespeeld. (android en ios)
Trouwens: De shuffle-modes kan uiteraard altijd aan of uit worden gezet, daarvoor Onweerwolfr moet je wel even doorklikken op het 'per nummer basisblad'.
Trouwens: De shuffle-modes kan uiteraard altijd aan of uit worden gezet, daarvoor Onweerwolfr moet je wel even doorklikken op het 'per nummer basisblad'.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2017, 11:16 uur
ohmusica schreef:
Dat mag je dan even exact voordoen. Ik kan namelijk alleen playlists in shuffle afspelen.
0
geplaatst: 13 december 2017, 11:19 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Bij jou geloof ik ook daadwerkelijk dat dit uit eigen ervaring is gebleken Er mogen er max. 10.000 in 1 lijst staan... ruim voldoende voor een paar maandjes plezier

0
geplaatst: 13 december 2017, 11:25 uur
Nee, nog niet die limiet bereikt, zover ik weet. Maar ik heb het wel uitgezocht, want was eerder 1000 (of 2000).
Doet Spotify trouwens een beetje vaag over, het schijnt dat je wel meer dan 10.000 nummers aan een lijst kan toevoegen maar dat er dan andere nummers uit je lijst kukelen zonder dat je daar dus voor gewaarschuwd wordt!
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2017, 12:05 uur
Overigens zag ik in mijn app nu een ad dat ik 3 maanden Spotify voor 9,99 kon aanschaffen, dus die ga ik maar eens even doen denk ik op 1 januari.
0
ohmusica
geplaatst: 13 december 2017, 13:23 uur
Onweerwolf Ik herken wel jouw klacht... wil je shuffle uit:
open de app en ga naar home, klik het huisje:
klik op een playlist naar keuze:
klik op het eerste nummer van de gekozen lijst en negeer verder de groene shuffle knop:
boven de balk beneden met de symbolen verschijnt een tussenbalk met een pijl naar boven gericht, klik op die pijl:
er verschijnt nu een menu met het nummer met bijbehorende hoesafbeelding en de afspeelmogelijkheden eronder:
de shuffle aan en uit klik, groen is aan, grijs is uit.
Eenmaal uit dan blijft dit ook zo ingesteld. Beetje moeilijk van Spotify (het is al vanaf het begin zo), maar het valt mee als je het weet.
klik op het eerste nummer van de gekozen lijst en negeer verder de groene shuffle knop:
boven de balk beneden met de symbolen verschijnt een tussenbalk met een pijl naar boven gericht, klik op die pijl:
er verschijnt nu een menu met het nummer met bijbehorende hoesafbeelding en de afspeelmogelijkheden eronder:
Eenmaal uit dan blijft dit ook zo ingesteld. Beetje moeilijk van Spotify (het is al vanaf het begin zo), maar het valt mee als je het weet.
0
geplaatst: 13 december 2017, 13:53 uur
Onweerwolf schreef:
Overigens zag ik in mijn app nu een ad dat ik 3 maanden Spotify voor 9,99 kon aanschaffen, dus die ga ik maar eens even doen denk ik op 1 januari.
Let wel op, vaak is het uiterlijk 31 december dat je je kan aanmelden en ook staat er ergens in de regels (althans in voorgaande jaren) beperkte voorraad o.i.d.
Ik ging een paar jaar terug ook in op de aanbieding maar ondanks dat eerste gemeld werd dat het gelukt was, bleek een dag later dat ik toch voor een reguliere maand Premium betaald te hebben en klagen erover op forum van Spotify gaf 0% reactie van de organisatie. Toen ben ik daarna ook een jaar op Deezer overgestapt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2017, 15:13 uur
ohmusica schreef:
Dit werkt dus niet. Zodra je shuffle wilt uitzetten komt er een popup om te betalen.
0
geplaatst: 20 december 2017, 15:28 uur
Had vandaag de keus: of betalen voor een volgende maand of ingaan op de aanbieding. Het laatste gedaan.
Benieuwd of ik volgend jaar omstreeks deze tijd dan weer een nieuwe aanbieding krijg?
Benieuwd of ik volgend jaar omstreeks deze tijd dan weer een nieuwe aanbieding krijg?
0
geplaatst: 20 december 2017, 16:18 uur
Waarom nemen jullie niet een familieabonnement met zijn allen? Ik betaal 3 euro per maand en kan alles beluisteren wat ik maar wil.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2017, 16:23 uur
Ik behoef slechts een abo voor 3 maanden. Ik gebruik Spotify echt alleen om nieuwe nominaties te beluisteren voor de games en dat is eind maart wel klaar.
De enige reden om überhaupt een abo te nemen is zodat ik de app kan gebruiken en de nieuwe nomi's via mijn koptelefoon kan luisteren. Dat geeft een betere indruk van nieuwe nummers en bovendien hoef ik dan niet alles thuis te luisteren.
Ik ga dus gewoon op 30 of 31 december dat 3 maanden voor 9,99 dingetje doen.
De enige reden om überhaupt een abo te nemen is zodat ik de app kan gebruiken en de nieuwe nomi's via mijn koptelefoon kan luisteren. Dat geeft een betere indruk van nieuwe nummers en bovendien hoef ik dan niet alles thuis te luisteren.
Ik ga dus gewoon op 30 of 31 december dat 3 maanden voor 9,99 dingetje doen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2017, 16:36 uur
Dat is vreemd want je reageerde op deze opmerking:
Onweerwolf schreef:
De android app speelt inderdaad alleen in shufflemodus af, tenzij je doekoe neer legt.
* denotes required fields.