Marcel250
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 8 juni 2010
Laatste bezoek: 13 mei 2018, 08:35 uur
Aantal stemmen: 14
Gemiddelde: 4,61
Standaardafwijking: 0,51
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
- 2. The Beatles - Rubber Soul (1965)
- 3. Pearl Jam - Ten (1991)
- 4. Steely Dan - Gaucho (1980)
- 5. Pink Floyd - The Wall (1979)
- 6. Frank Boeijen - Wilde Bloemen (1991)
- 8. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970)
- 9. Neil Young - Harvest (1972)
- 10. Roger Waters - Amused to Death (1992)
Recente stemmen
- 4,0Blaudzun - Seadrift Soundmachine (2010) geplaatst: 13 juni 2010, 09:07 uur
- 3,5Band of Horses - Infinite Arms (2010) geplaatst: 13 juni 2010, 09:07 uur
- 5,0Roger Waters - Amused to Death (1992) geplaatst: 9 juni 2010, 21:58 uur
- 5,0Neil Young - Harvest (1972) geplaatst: 9 juni 2010, 21:58 uur
- 5,0Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970) geplaatst: 9 juni 2010, 21:57 uur
- 4,5Supertramp - Paris (1980)
Alternatieve titel: Live in Paris '79geplaatst: 9 juni 2010, 21:57 uur - 5,0Frank Boeijen - Wilde Bloemen (1991) geplaatst: 9 juni 2010, 21:57 uur
- 5,0Pink Floyd - The Wall (1979) geplaatst: 9 juni 2010, 21:56 uur
- 5,0Steely Dan - Gaucho (1980) geplaatst: 9 juni 2010, 21:56 uur
- 5,0The Beatles - Rubber Soul (1965) geplaatst: 9 juni 2010, 21:56 uur