peter666noise
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 28 juli 2010
Laatste bezoek: 23 augustus 2010, 22:14 uur
Aantal stemmen: 187
Gemiddelde: 3,99
Standaardafwijking: 0,86
Aantal berichten: 1
Top 10 albums
- 2. Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky (1991)
- 3. Danzig - III How the Gods Kill (1992)
- 4. Slayer - Reign in Blood (1986)
- 5. Miles Davis - Bitches Brew (1970)
- 6. Oxbow - An Evil Heat (2002)
- 7. Pink Floyd - Ummagumma (1969)
- 8. Melvins - Bullhead (1991)
- 9. Melvins - (a) Senile Animal (2006)
- 10. Melvins - Lysol (1992)
Recente stemmen
- 2,0Joyless - Wisdom & Arrogance (2000) geplaatst: 2 augustus 2010, 08:27 uur
- 2,0Barathrum - Okkult (2000) geplaatst: 2 augustus 2010, 08:25 uur
- 5,0Can - Tago Mago (1971) geplaatst: 2 augustus 2010, 08:18 uur
- 5,0Pink Floyd - Ummagumma (1969) geplaatst: 2 augustus 2010, 08:14 uur
- 4,5Eyehategod - Dopesick (1996) geplaatst: 2 augustus 2010, 08:14 uur
- 3,0Black Widow - III (1972) geplaatst: 1 augustus 2010, 20:18 uur
- 3,5At the Gates - Slaughter of the Soul (1995) geplaatst: 1 augustus 2010, 20:17 uur
- 4,5Beherit - Drawing Down the Moon (1993) geplaatst: 1 augustus 2010, 15:32 uur, stem was: 4,0
- 4,0Johnny Bristol - Hang on in There Baby (1974) geplaatst: 1 augustus 2010, 15:06 uur
- 5,0James Brown - In the Jungle Groove (1986) geplaatst: 1 augustus 2010, 15:05 uur