Fudgemonk
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 13 januari 2016
Laatste bezoek: 19 mei 2017, 17:17 uur
Aantal stemmen: 39
Gemiddelde: 4,24
Standaardafwijking: 0,36
Aantal berichten: 3
Top 10 albums
- 1. CunninLynguists - A Piece of Strange (2006)
- 2. Cannibal Ox - The Cold Vein (2001)
- 5. GZA - Liquid Swords (1995)
- 6. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
- 7. Black Sheep - A Wolf in Sheep's Clothing (1991)
- 8. Quasimoto - The Unseen (2000)
- 9. The Doppelgangaz - Lone Sharks (2011)
- 10. Heltah Skeltah - Nocturnal (1996)
Recente stemmen
- 4,0Damu the Fudgemunk - Vignettes (2017) geplaatst: 18 januari 2017, 22:50 uur, stem was: 4,5
- 4,5Rashad & Confidence - The Element of Surprise (2011) geplaatst: 28 februari 2016, 22:29 uur
- 3,5Breezy Lovejoy - O.B.E., Vol. 1 (2012)
Alternatieve titel: Out of Body Experience, Vol. 1geplaatst: 15 januari 2016, 21:46 uur - 3,5MF DOOM - MM..Food (2004) geplaatst: 14 januari 2016, 23:52 uur
- 4,0Viktor Vaughn - Vaudeville Villain (2003) geplaatst: 14 januari 2016, 23:52 uur
- 4,0Apollo Brown - Clouds (2011) geplaatst: 14 januari 2016, 23:49 uur
- 4,0Apollo Brown & O.C. - Trophies (2012) geplaatst: 14 januari 2016, 23:48 uur
- 4,5Madvillain - Madvillainy (2004) geplaatst: 13 januari 2016, 20:45 uur
- 4,0Klaus Layer - The Adventures of Captain Crook (2013) geplaatst: 13 januari 2016, 20:45 uur, stem was: 4,5
- 4,0Lost Boyz - Legal Drug Money (1995) geplaatst: 13 januari 2016, 20:44 uur