MdoubleU
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 22 augustus 2006
Laatste bezoek: 22 december 2022, 01:57 uur
Aantal stemmen: 85
Gemiddelde: 4,25
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 66
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 3
Top 10 albums
- 1. John Coltrane - A Love Supreme (1965)
- 3. Ornette Coleman - Change of the Century (1960)
- 4. Eric Dolphy - Out to Lunch! (1964)
- 5. Bobby Hutcherson - Dialogue (1965)
- 6. Andrew Hill - Point of Departure (1965)
- 7. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
- 8. Prince Lasha Quintet - The Cry! (1963)
- 9. Anthony Braxton - For Alto (1971)
Recente stemmen
- 4,5Thelonious Monk - Les Liaisons Dangereuses 1960 (2017) geplaatst: 5 november 2020, 16:27 uur
- 5,0Thomas Feiner & Anywhen - The Opiates Revised (2008) geplaatst: 12 december 2015, 18:28 uur
- 4,0Empirical - Empirical (2007) geplaatst: 7 september 2011, 00:29 uur, stem was: 3,5
- 5,0Shelly Manne & His Men - At the Blackhawk Vol. 1 (1959) geplaatst: 20 april 2008, 23:35 uur
- 4,0Larry Young - Into Somethin' (1965) geplaatst: 17 december 2007, 11:29 uur
- 5,0Bobby Hutcherson - Dialogue (1965) geplaatst: 19 november 2007, 22:17 uur
- 5,0Lee Konitz - Motion (1961) geplaatst: 17 november 2007, 16:49 uur
- 5,0Prince Lasha Quintet - The Cry! (1963) geplaatst: 17 november 2007, 15:54 uur
- 5,0Sun Ra and His Arkestra - Jazz in Silhouette (1959) geplaatst: 17 augustus 2007, 13:40 uur
- 4,5The Ornette Coleman Trio - At the "Golden Circle" in Stockholm, Vol. 2 (1966) geplaatst: 5 augustus 2007, 14:11 uur