Whispering Sons - Image (2018)

Belgiƫ

8. Waste (4:26)
  9. Dense (3:10)
  10. No Image (5:43)
avatar van reptile71
Alicia, ik vind Performance ook een van hun beste zo niet hun beste nummer. Daarom alleen maar fijn dat je iets meer moeite moet doen om hem te luisteren. Dit voorkomt (te snel) grijsdraaien. Hij staat niet op dit album omdat ze voor dit album met opzet allemaal nieuwe nummers hebben gemaakt, zonder daarop een single die al eerder uitgekomen was. 100% nieuw album.

avatar van Premonition
reptile71 schreef:

Toch stammen de meeste nummers van dit album uit de tijd dat ze White Noise opnamen. Ze hadden toen ook Alone als single kunnen uitbrengen, dus allemaal nieuwe nummers zijn het niet.

avatar van reptile71
Premonition schreef:
Nieuw in die zin dat ze onuitgebracht zijn dan.

avatar van Premonition
1-1