MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Joezer49263
Die FM heeft zich ( nog) helemaal niet uitgeschreven, dus zijn bericht slaat nergens op.

Wat een gebedel om aandacht weer...

Misschien doet hij gewoon een 'Zachary Glasske' en meldt hij zich nooit meer aan, zonder zich uit te schrijven? Zou wel zonde zijn trouwens, geweldige schrijver

zaaf
Mag de veters van Zachary nog niet strikken

zaaf schreef:
Mag de veters van Zachary nog niet strikken

Zachary heeft helemaal geen veters

Misterfool
Ik vind het eigenlijk niet zo prettig om users met elkaar te vergelijken. Ik denk enkel dat Franck Maudit een zeer waardevolle user van deze site is/was. Zo heeft hij enkele zeer sterke recensies geschreven. Daarnaast kwam hij op mij over als een vriendelijk en intelligent persoon, hetgeen ik altijd wel kan waarderen. Ik hoop deswege dat zijn afwezigheid maar tijdelijk is.

zaaf
Dat is waar. Het was slechts een inside joke. Die recensies heb ik alleen nog niet mogen aanschouwen, maar desalniettemin. Volgens mij heeft dhr Maudit wel een eigen proces, waar ik hem zeker niet in wil storen.
Er zijn gelukkig veel vriendelijke en intelligente users over (nou ja... )

Joezer49263 schreef:
Die FM heeft zich ( nog) helemaal niet uitgeschreven, dus zijn bericht slaat nergens op.

Wat een gebedel om aandacht weer...

Zwaai zwaai doet frank wel vaker, die gast is met een tank nog niet weg te krijgen

zaaf schreef:
Het was slechts een inside joke. )

Tja Kendrick is voor de happy few.

Als je wilt weten wat we van je vinden kun je daar ook gewoon naar vragen, beetje vreemd om je daarvoor om de zoveel tijd in en uit te schrijven, zodat we hier postuum de balans over je op kunnen maken. Of, zoals Mjuman, jezelf meerdere keren van de site te laten bannen. Ik hou van (bijna) iedereen hier, niks dan positiefs over mijn mede mume users.

Franck is wel een jazz liefhebber, kom hem in ieder geval veel tegen bij de betere jazz die ik ook luister, en in die zin zou het jammer zijn als er weer zo'n zeldzaam mede user verdwijnt die ook naar jazz luistert en erover bericht.

Misterfool
Sterker nog, daar hadden we vroeger dit topic voor:
Rudi S schreef:
Tja Kendrick is voor de happy few.
Ah, ik ben niet echt een hiphopliefhebber. Vandaar dat ik de inside joke niet oppakte.

Muzieksmaak is wat anders dan waardering (al dan niet) voor je algehele bijdrage aan de site. Ik ken users met een heel goede muzieksmaak, waar alleen maar onzin (of niks) uit komt. En nee, dan heb ik het niet over mezelf.

Misterfool
Tony schreef:
Ik ken users met een heel goede muzieksmaak, waar alleen maar onzin (of niks) uit komt.
https://media.giphy.com/media/CYUDHVmioGETu/giphy.gif
Al vind ik mijn onzin doorgaans erg vermakelijk

Misterfool schreef:
Al vind ik mijn onzin doorgaans erg vermakelijk

Herkenbaar inderdaad. Jammer dat je je eigen berichten niet mag liken, zou ik bijna altijd doen...

Tony schreef:
Muzieksmaak is wat anders dan waardering (al dan niet) voor je algehele bijdrage aan de site. Ik ken users met een heel goede muzieksmaak, waar alleen maar onzin (of niks) uit komt. En nee, dan heb ik het niet over mezelf.

Dank je. Ik ken weinig mensen die vinden dat ik een goede muzieksmaak heb.

Tony schreef:
Ik ken users met een heel goede muzieksmaak, waar alleen maar onzin (of niks) uit komt.

Oei, die komt hard binnen ?

GrafGantz schreef:
(quote)

Oei, die komt hard binnen ?

Vermoedelijk is dat ook geschreven na veel consumpties gedurende de vrijmibo - ik ken namelijk genoeg users met een goede muzieksmaak bij wie op een bepaald moment alles naar buiten komt - let it all hang out!

Sterker nog, als kenner van mezelf weet ik dat het uitermate twijfelachtig is of er vaker onzin uitkomt dan er goede muziek ingaat, of andersom

Het is mij nu pas opgevallen (ik ben twaalf dagen in Slovenië op vakantie geweest), maar ik lees dat je toch weer bent teruggekeerd. Welkom terug Misterfool

Misterfool
Dankje adri1982 (en de anderen die begin deze week een 'welkom terug' hebben geplaatst).

Vaarwel!

zaaf
En de wandelaar, hij wandelde voort. het ga je goed!

Ik zie geen aanleiding voor een vertrek, eerlijk gezegd

13:52 uur om precies te zijn.

Misterfool
Kronos schreef:
(quote)

13:52 uur om precies te zijn.

Klaarblijkelijk een uur gewandeld.
Of wellicht wilde hij sigaretten halen, maar was hij zijn portemonnee vergeten.

Niet twijfelen, gewoon doen!

Wandelaar voorheen Fedde doet dit wel vaker.
Wij zullen hem tot de volgende keer missen.

Mjuman schreef:

Sterker nog, als kenner van mezelf weet ik dat het uitermate twijfelachtig is of er vaker onzin uitkomt dan er goede muziek ingaat, of andersom

Eens in de zoveel tijd ben ik het 100% met jou eens. Hier weer zo'n gratis voltreffer die mijn zondag glans (en zelfreflectie) geeft.

Franck Maudit
Sommigen zullen het reeds gemerkt hebben; Franck Maudit is terug onder de levenden.

dix merkte het eerder op: dit zou beter het draaideur-topic heten.
Ondergetekende bevindt zich nu ook in het kamp dat 'komen en gaan' als credo neemt.
Volgens enkelen is dit gedrag een schreeuw om aandacht. Ik kan hun analyse begrijpen. Er spelen bij mij echter andere factoren. Ik voel me bijvoorbeeld al een tijdje -om diverse redenen- minder goed in mijn vel, zo kan een mens al eens gekke bokkesprongen maken. Op dit moment heb ik echter terug zin om een aantal reviews te schrijven enzo. We zien wel wat de tijd brengt.

Ik zie jullie spoedig terug bij diverse discussies.

FM

Ik kijk al uit naar je reviews, FM.

Wie schrijft, die blijft.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:19 uur

geplaatst: vandaag om 23:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.