MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Sir Spamalot schreef:
Een hele tijd geleden hebben wij elkaar nog kunnen spreken tijdens de lustrum meeting in Breda, en misschien nog eens tijdens een andere meeting.

Volgens mij waren jullie allebei aanwezig bij een meeting in Nijmegen. En ik dacht ook hier in Rotterdam, al weet ik dat niet 100% zeker.

/edit: bone machine zegt van wel zie ik.

Casartelli (moderator)
Ja, dat is jammer. Fijne muzieknerds zijn wij allen en Hans is zeker niet de kleinste. Ook ik heb het genoegen gesmaakt hem de hand te mogen schudden in Nijmegen en Rotterdam, al vermoed ik dat Micha hierboven op nog een andere Nijmegenmeeting doelt.

Robertus
Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om het een en ander duidelijk te maken omtrent mijn lage activiteit op de site. Het is heel simpel: Ik was werkloos in 2015 en 2016. Ik had zeer veel tijd om veel te schrijven en te posten. Echter logischerwijs kwam ik daarna in een financiele crisis terecht wat mij belette geld uit te geven aan CD's, vinyl en ook concerten.

Ik vermeed platenzaken bewust omdat ik helaas de discipline ontbeer om met lege handen naar buiten te lopen. Dit was absoluut geen fijne tijd voor mij. Ik bleef steken in mijn muzikale ontwikkeling, en ook persoonlijk kwam ik in een dal terecht.

Sinds november vorig jaar mag ik mij zeer gelukkig prijzen met een nieuwe baan in een distributiecentrum! Wel is het zo dat ik nu dus een prima, maar wel zeer drukke baan heb, waardoor ik nog steeds weinig tijd heb om te posten (voornamelijk lange recensies), maar merk ik wel dat mijn belangstelling weer toeneemt en ik weer met enig plezier veel lees op deze site.

Overigens ben ik nooit van plan geweest me uit te schrijven, maar ik zie dat dit topic ook gebruikt wordt door gebruikers die aangeven op de waakvlam te gaan. Mocht dit verhaal dus om een of andere reden in het verkeerde topic staan hoor ik het graag...

Samenvattend: Ik ben weer op de weg naar boven en ben hier ongemerkt eigenlijk nog best wel vaak! Ik zal weer wat vaker in de pen gaan klimmen en op ontdekkingstocht, zij het rustig aan..

Nog een zijpaadje: Ik betreur het vertrek van Kistenkuif en ook Misterfool. Veel te laat achter gekomen.. Respect en het ga jullie goed!

Verder nog complimenten en respect voor iedereen, ik kom nog zeer veel mooi leesvoer tegen! Ga zo door!

Groet van mij.

Fijn dat je er nog bent, Bob! Hoop dat je plezier hebt in je werk. Dan kan een beetje Musicmeteren een fijne ontspanning zijn zonder een obsessie te worden.
Misschien tijd voor een nieuw topic: Niet Uitschrijven.

Vooral geschikt voor lijders aan het Hotel California Syndroom

Misterfool
musician schreef:
Ik adviseer altijd adempauzes bij "even niet meer zien zitten of volledig geen tijd meer".Dan kun je het na drie maanden of zo weer eens oppikken.

Een adempauze van drie maanden blijkt inderdaad de perfecte periode te zijn als men even geen zin en geen tijd heeft. Gezien de verslavingsfactor van deze site is het echter soms handig om even 'hardhandig' af te schakelen.. Mijn muziekexploratielust is gelukkig wel weer helemaal terug. Ergo, jullie zijn voorlopig nog niet van mij af. *iets met onkruid vergaat niet*

Goed dat je terug bent

musician schreef:
(afbeelding)

5 cts please!

Ik vind het zo fijn dat hij weer terug is dat ik voor hem betaal. Hoop wel dat je wisselgeld hebt...

http://i.imgur.com/kWJNrjQ.jpg

Welkom terug Misterfool!

Franck Maudit
Misterfool for life, for life zeg ik u!

Welcome back Misterfool!

Misterfool schreef:
Gezien de verslavingsfactor van deze site
Daar is nog wel eens een leuk album over gemaakt: Roger Waters - Amused to Death (1992)

Veel plezier met MusicMeter, Misterfool.

Welkom terug!

Welcome back Misterfool

Welkom terug, Misterfool! Onkruid vergaat niet, zo te zien.

Inmiddels ook bijna twee maanden later, maar, tangmaster weg? Wat een begrip, wat een massief aantal stemmen... Altijd fijn om daarin te grasduinen, met name voor electronic en krautrock. Ik vestig mijn hoop erop dat Gerards Dream blijft.

Welkom terug, Misterfool!

dix
Misschien een goed idee om dit topic eens om te dopen tot 'De Draaideur'

dix schreef:
'De Draaideur'

Heintje Davids zou zich hier wel thuis hebben gevoeld

Franck Maudit
Ik ben er klaar mee.

Ik heb wel wat beters te doen.

Zwaai zwaai

Misterfool
Jammer, Franck.

dix
Franck Maudit schreef:

Ik heb wel wat beters te doen

Dat geldt natuurlijk voor ons allemaal. Maar OK ...

Heel jammer Franck.
Misschien ff een break nemen.
Hopelijk zien we je weer een keer verschijnen.

Het ga je goed!

Jammer, weer een gewaardeerde en erudiete gebruiker exit.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:51 uur

geplaatst: vandaag om 13:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.