MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Ponty Mython
Grappig dat (sommige) mensen verwachten dat het geven van een lage score onderbouwd zou moeten worden, maar niet hetzelfde verwachten bij het geven van een hoge score.

Scores onderbouwen: 1/5

Sir Spamalot (crew)
Ook voor mij blijft het vertrek van Michiel alias Mssr Renard een spijtige zaak, maar goed, als je je om bepaalde redenen niet goed in je vel voelt door omstandigheden op MuMe, dan gebeurt zoiets. Ik mocht ook toevoegingen van hem behandelen in mijn crewtijd, ik vond het altijd prettig samenwerken met hem: openheid voor imput en een drive voor een goede oplossing. Nog altijd ben ik hem dankbaar voor deze geweldige plaat: Hidria Spacefolk - Astronautica (2012). Hopelijk tot binnenkort, Michiel.

ohmusica
Ponty Mython schreef:
Grappig dat (sommige) mensen verwachten dat het geven van een lage score onderbouwd zou moeten worden, maar niet hetzelfde verwachten bij het geven van een hoge score.

stemgedrag vanuit een meer positieve of meer negatieve insteek maakt wel verschil, louter stemmen om scores te beïnvloeden of omdat het niet je kopje thee is of al na 2 minuten met je oordeel klaar staan... of hevige fanboy-neigingen, it’s all in the game. Als je nogal afwijkt van een gemiddelde zou het misschien wel netjes zijn om het even wat toe te lichten.

aerobag schreef:
Ja ik houd ook wel van de passie die Renard had voor zijn favorieten, met het temparement van een Italiaanse hengst. Maar het maakte zijn uitschrijving ook onvermijdelijk.

Ga je goed Renard, rustig aan en geniet gewoon met volle teugen van de muziek die je koestert.

GVD!! Ik had aardig pm contact met hem en hem juist gecomplimenteerd met zijn temperament en passie. Dat hebben we nodig hier om de suffe middelmaat wat te doorbreken
Hij meende het allemaal goed maar zat zichzelf wel eens in de weg...

Als je dit leest, snel weer inschrijven Michiel !!

Ik heb laatst nog pm contact gehad met hem om hem wat tips te geven voor Grateful Dead en the Band.

harm1985 schreef:
Ik heb laatst nog pm contact gehad met hem voor wat tips voor Grateful Dead en the Band.

wie niet?

spoon schreef:
(quote)

wie niet?
voor de duidelijkheid, hij vroeg mij om tips

harm1985 schreef:
(quote)
voor de duidelijkheid, hij vroeg mij om tips

Dat bedoel ik. Die gast had een dagtaak aan het uitdelen en ontvangen van tips

Mssr Renard is de vos die z'n streken nooit zal verleren, die komt gewoon weer terug, hij leek me de afgelopen weken wat té intensief bezig hier, gaf ook al zelf toe dat het zo niet lang goed zou kunnen gaan. Hij kent zichzelf het beste. Even tot rust komen en dan komt ie vast weer op de site rondsnuffelen.

Jammer inderdaad, de laatste tijd toch wat leuke dingen ontdekt dankzij Mssr Renard (en zijn enthousiasme), en ik had de indruk dat ie dat toch ook kon waarderen. Beter is het om je te laten inspireren door de positieve zaken in plaats van te focussen op de negatieve, want dan komt het niet goed in mijn opinie.

Nu ja, als ik de meerderheid hier mag geloven, zien we hem binnenkort gewoon in een andere gedaante weer terug. Weest alvast welgekomen!

ohmusica
AOVV schreef:
Jammer inderdaad, de laatste tijd toch wat leuke dingen ontdekt dankzij Mssr Renard (en zijn enthousiasme), en ik had de indruk dat ie dat toch ook kon waarderen. Beter is het om je te laten inspireren door de positieve zaken in plaats van te focussen op de negatieve, want dan komt het niet goed in mijn opinie.

Nu ja, als ik de meerderheid hier mag geloven, zien we hem binnenkort gewoon in een andere gedaante weer terug. Weest alvast welgekomen!

Je kan hier altijd terecht onder wat voor gedaante (als muziekliefhebber) dan ook, maar de persoon erachter blijft wel dezelfde. Inderdaad het positieve moeten we altijd voorop stellen, met oog en oor voor de mens erachter.

Alles komt goed mensen, ik ga voorlopig helemaal nergens heen.

En Michiel leest hier ongetwijfeld nog gewoon mee en die gaan we op termijn wel weer terug zien

Ik dacht even dat Mssr Renard alweer terug was toen ik bij mijn updates toevoegingen van hem zag verschijnen

Even een bericht aan iedereen dat ik me niet heb uitgeschreven, en werk aan een comeback in 2021.

Svendra schreef:
Even een bericht aan iedereen dat ik me niet heb uitgeschreven, en werk aan een comeback in 2021.

"Don't call it a comeback / I've been here for years"

Iemand een idee waarom Hendrik68 zich heeft uitgeschreven ?

Nee, maar ik constateer verheugd dat Wandelaar weer onder ons is. Ik hoop dat Hendrik68 zijn voorbeeld volgt.

Verheugend nieuws!
Ik ga het maar niet proberen, dat met regelmaat in- en uitschrijven.

Ik ben allang mijn inlogcodes vergeten en wat er allemaal nog meer bij komt kijken. Ik laat het toestel maar gewoon aanstaan

Knap hoe zoveel mensen hier echt mensen kennen, en het ook opmerken als ze weg zijn. Ik zou het zelf misschien pas na maanden realiseren. Als ik morgen uitglij in de douche of er tussenuit piep denk ik niet dat mensen dat merken hoor - wel leuk om te zien hoe hecht de MuMe community is.

Zegt me niets. U bent de heer ....?

Monsieur' schreef:
Knap hoe zoveel mensen hier echt mensen kennen, en het ook opmerken als ze weg zijn. Ik zou het zelf misschien pas na maanden realiseren. Als ik morgen uitglij in de douche of er tussenuit piep denk ik niet dat mensen dat merken hoor - wel leuk om te zien hoe hecht de MuMe community is.

Nou tegenwoordig met internet komt alles naar buiten dus als er in de online kranten een bericht komt dat een Franse meneer er tussen uit is gepiept door een glijpartij in de douche weet ik echt wel hoe laat het is

Rudi S schreef:
(quote)

Nou tegenwoordig met internet komt alles naar buiten dus als er in de online kranten een bericht komt dat een Franse meneer er tussen uit is gepiept door een glijpartij in de douche weet ik echt wel hoe laat het is

Als ze dan ook nog zien dat mijn laatst bezochte pagina 'Uitschrijven' was blijkt het opeens geen incident meer...

Ik zou niet paniekeren qua "pieper en glissant". Niets te vinden en Français, uitsluitend: Papa fume une pipe en FTWADM maman pipe papa geen gegevens of dat in de douche was.

Monsieur' schreef:
(quote)

Als ze dan ook nog zien dat mijn laatst bezochte pagina 'Uitschrijven' was blijkt het opeens geen incident meer...

zaaf
bien parlé

Soledad
Beste users,

Wij als crew waarderen het ten zeerste dat jullie hart hebben voor jullie mede Mumers. Echter, u mag er vanuit gaan dat wanneer we over gaan tot een ban die permanent is, daar goede redenen voor zijn. Dit wegen wij altijd af met het hele moderatorteam.

Het is fijn dat jullie goede ervaringen met de betreffende user hebben, maar dit geldt lang niet voor iedereen hier. Wees ervan bewust dat u wellicht niet het hele verhaal kent.

Tot slot: het bantopic is niet voor niets gesloten voor reacties. Juist om dit soort dingen te voorkomen. Het is dan niet de bedoeling dit alsnog te doen in een topic dat gaat over... uitschrijvingen.

Dank!

Het valt hier wel stil nu. Hopelijk duurt het niet te lang dat iemand zich nog eens uitschrijft.

Kronos schreef:
Het valt hier wel stil nu. Hopelijk duurt het niet te lang dat iemand zich nog eens uitschrijft.

En dat natuurlijk eerst dramatisch gaan aankondigen. Om vervolgens weer een week of 2 later even vrolijk terug te komen.

Zal ik dan maar weer?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.