menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
avatar van Johnny Marr
herman schreef:
Maar wie weet duikt hij ooit weer op.

Fred Flinstone

avatar van harm1985
Arrie schreef:
Geen idee, misschien is er nog PM-verkeerd geweest naar aanleiding van de discussie in het Just a Joke-topic? De discussie zelf was toch niet zo heftig.

Hij heeft mij nog een berichtje gestuurd. Maar leek niet echt op een afscheid, verbaast me dat hij nu weg is.

avatar van korenbloem
Wat jammer Barney !

avatar van Poles Apart
De pijltjesgooiende Barney kwam ook weer terug, dus wie weet begint het over een tijdje weer te kriebelen. Hij zal niet de eerste zijn...

avatar van Rufus
Barney, kom terug!

avatar van Mssr Renard
Jammer dat Barney Rubble weg is. Maar ik snap als geen ander dat dat soms gewoon nodig is. Even gewoon off-grid.

Tot ziens in een andere tijd, buddy!

avatar van Poeha
Off-grid wil nog niet zeggen dat je je dan uit moet schrijven. Kwestie van een tijdje niet meer inloggen. Zonde van al je ingegeven data/waarderingen. Of kan dat laatste opgelost worden bij herinschrijving?

avatar van Arrie
Poeha schreef:
Off-grid wil nog niet zeggen dat je je dan uit moet schrijven. Kwestie van een tijdje niet meer inloggen. Zonde van al je ingegeven data/waarderingen. Of kan dat laatste opgelost worden bij herinschrijving?

Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat na een bepaalde tijd al je stemmen automatisch vervallen, dus je bent dan inderdaad alles kwijt, zelfs al word je oude account weer hersteld.

avatar van Mssr Renard
Voor iedereen werkt iets anders. Dat is nu éénmaal zo.

avatar van Poeha
Dat is zeker zo, maar persoonlijk vind ik het jammer van al het werk (waarderingen) van al die tijd ervoor. Al staat dat zeker los van je gemoedstoestand. Toch zou ik dat dan wel mee laten wegen (zeg ik nu). Al lijkt het me sterk dat ik me hier ooit vrijwillig uit ga schrijven.

avatar van Broem
Ik snap werkelijk niets van dat in- en uitschrijven. Begrijp niet dat een site als mume zoveel impact op iemands gemoedstoestand kan hebben dat je, vermoedelijk gefrustreerd, op uitloggen drukt. Wat win je daar in hemelsnaam mee! Negatieve aandacht is ook aandacht.
Denk dat het met mijn verhouding met social media te maken heeft en de waarde die ik hieraan hecht. Nada, nop, helemaal niks.
Vind overigens de reacties en hoogoplopende ruzies soms wel vermakelijk om te lezen. Zo’n gevoel als je op een druk terras aan participerende observatie doet. Lachen.
Gelukkig is reïncarnatie mogelijk. Overigens kun je nieuwe muziek ontdekken ook zonder lidmaatschap. Dus opnieuw inschrijven is nergens voor nodig. Zomaar ‘n mening

avatar van Rudi S
Broem schreef:
Ik snap werkelijk niets van dat in- en uitschrijven. Begrijp niet dat een site als mume zoveel impact op iemands gemoedstoestand kan hebben dat je, vermoedelijk gefrustreerd, op uitloggen drukt.


Uitloggen is toch echt iets anders dan jouw account verwijderen ( uitschrijven).

avatar van Broem
Rudi S schreef:
(quote)


Uitloggen is toch echt iets anders dan jouw account verwijderen ( uitschrijven).


Ik reken ze beide goed. Wellicht dat de frustratie bij het verwijderen van je account nog iets groter is…net als mijn verbazing daarover.

avatar van ZAP!
Broem schreef:
Ik snap werkelijk niets van dat in- en uitschrijven.
Uitschrijven, okay, maar inschrijven moet je toch gesnopen hebben...

avatar van Broem
ZAP! schreef:
(quote)
Uitschrijven, okay, maar inschrijven moet je toch gesnopen hebben...


Vooruit, uit- en inschrijven dan

avatar van Mjuman
ZAP! schreef:
(quote)
Uitschrijven, okay, maar inschrijven moet je toch gesnopen hebben...


Jij maakt duidelijk weinig gebruik van OV - als je daar inschrijft ('t heet dan inchecken) en niet uitschrijft ('t heet dan uitchecken) kost dat je 10,-

Mensen die hier 'uitchecken' vinden blijkbaar dat hun reis lang genoeg heeft geduurd. Misschien moeten ze hier ook eens overwegen om 'reizigers' die wél ingecheckt zijn, maar al lang geen gebruik meer maken van de site ook voor 10 euro te belasten.

Ponty Mython
Tja, uitschrijven weerhoudt je wel van reageren. Dat is toch een reden minder om de site nog te bezoeken. En die stemmen, ach ja. Daar heb je niks aan buiten MusicMeter om.

avatar van Barney Rubble
Een user die zich voor de tweede maal uitschrijft, is enige uitleg verschuldigd. Allereerst was dit inderdaad een impulsieve actie; al speelt er op de achtergrond meer mee. Plusminus zeven weken geleden werd ik overvallen door een aantal deadlines op mijn werk die ik verkeerd had ingeschat. Daarenboven wilde ik té snel gaan met mijn studie ter zelfontwikkeling (OU Informatica). Er waren verder ook nog wat kleine persoonlijke omstandigheden die op de achtergrond meespeelden. Wat ik i.i.g al met al onderschat heb, is dat als je een lange periode te veel werkt ,dit gaandeweg sporen achterlaat. Gedurende de discussie bij het Just a Joke-topic vond ik in ieder geval dat ik té snel geërgerd was en dat ik voor mijn gevoel niet de nuance/rust aanbracht die benodigd was. Al ben ik ook van nature wat botter, wat zonder tonatie en lichaamstaal niet alijd even handig overkomt.(terzijde: de vorige keer uitschrijven, had vergelijkbare overwegingen). Aangezien er ook wat tentamens aankwamen, heb ik rigoreus de beslissing genomen om mij dan maar volledig te onthouden van de fora's. De betere beslissing is echter om mijzelf meer tijd te gunnen en wat meer ontspanning in te plannen. Een mens kan ook té enthousiast zijn qua werk/studie.

Laat overigens onverlet dat de beslissing om mijzelf uit te schrijven inderdaad wat al te pathetisch was. Het is een keuze die zeker enige hoon verdient. Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.

avatar van remcodurez
Hey Barney, geen probleem.
Het forum moet als ontspanning kunnen dienen en indien het dat niet is lijkt een onthouding ervan me inderdaad beter. En uitschrijven lijkt me inderdaad dan een makkelijkere manier.
Mijn excuses nog als ik je ergens tegen de borst gestoten heb in de just a joke topic. Zelf ben ik ook vrij kordaat in mijn opinie, maar heb zeker respect voor andermans mening. En discussies lijden tot andere inzichten dus dat kan alleen maar toegejuigd worden lijkt me.
Veel plezier nog op het forum en succes met de andere zaken in je leven!

avatar van ArthurDZ
Welkom terug Barns!

avatar van Rudi S
Barney Rubble schreef:



Laat overigens onverlet dat de beslissing om mijzelf uit te schrijven inderdaad wat al te pathetisch was. Het is een keuze die zeker enige hoon verdient. Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.



Welkom terug.

avatar van Mssr Renard
Ik zie maar 1 probleem met in- en uitschrijven, en dat is alle stemmen die je kwijt bent. Ik hoop dat je wat albumlijsten hebt aangemaakt, want met name de obscuurdere releases ben je allamg weer vergeten wat je er ook alweer van vond.

Verder vind ik het overdreven dat mensen van alles vinden van de beslissingen van anderen. Je doet er niemand kwaad mee. Welkom terug, en laat je niet gekmaken.

Het helpt mij vooral om juist weg te blijven bij het forum, e me juist lekker op plaatjes te richten. Maar je weet zelf goed genoeg wat het beste werkt voor jou.

Ik ben benieuwd naar jr eerste stemnen, en ik welke muziekbui je momenteel zit.

Groeten, M.

avatar van Poek
Is in plaats van uitschrijven je laten bannen niet een optie? Als de mods daar aan mee willen werken tenminste.

avatar van Barney Rubble
Mssr Renard schreef:
Ik zie maar 1 probleem met in- en uitschrijven, en dat is alle stemmen die je kwijt bent.

Ben ik gek genoeg niet zo rouwig om. Stemmen zijn wat dat betreft ook gewoon een momentopname. Daarenboven is het qua kunst soms goed om al het oude overboord te gooien en eens een andere richting in te slaan en ach als de muziek goed is, blijft het ergens wel hangen. Een echte muziekbui heb ik nog niet gevonden. Van der Graaf Generator passeerde de laatste tijd vaak te revu, dus wellicht wat meer Jazz-fusion de komende tijd.

avatar van Rudi S
Poek schreef:
Is in plaats van uitschrijven je laten bannen niet een optie? Als de mods daar aan mee willen werken tenminste.


Dat valt met enige inspanning best te regelen

Bantopic - MusicMeter.nl

avatar van Poek
Rudi S schreef:
(quote)


Dat valt met enige inspanning best te regelen

Bantopic - MusicMeter.nl


De bedoeling is wel dat je ook nog op verzoek geunband kan worden he!

avatar van Poeha
Barney Rubble schreef:
Stemmen zijn wat dat betreft ook gewoon een momentopname.
Weet niet hoe dat bij anderen is, maar dat is in mijn geval geenszins aan de orde. Mijn stemmen zijn allemaal weloverwogen. Daar komt niets impulsief bij kijken

avatar van Barney Rubble
De term momentopname wil niet per se zeggen dat mijn stemmen op deze site impulsief zijn. Al vind ik weloverwogen wat lastig te plaatsen bij een subjectief oordeel. Muziekwaardering is bij mij i.i.g geen puur cerebraal proces. Ik probeer wel weloverwogen mijn oordeel over een album te beschrijven en uiteraard geef ik een plaat een goede kans, waarbij ik soms nog wel eens twijfel wat ik van een album vind. Wat ik met name bedoel met momentopname; is dat je na verloop van tijd andere dingen gaat waarderen binnen de muziek en dat het niet evident is dat een album nog hetzelfde gevoel opwekt als ten tijde van het plaatsen van de stem. Het verlies van de waarderingen biedt dan een mooie mogelijkheid om met een frisse blik het e.e.a een nieuwe kans te geven. Al merk ik wel op dat ik doorgaans dan toch weer tot hetzelfde oordeel kom.

avatar van aerobag
Barney Rubble, onze verloren zoon, welkom terug kerel! Ga ik toch je super-tiptopper tip maar es luisteren

avatar van ZAP!
remcodurez schreef:
...En discussies LIJDEN tot andere inzichten...
Barney Rubble schreef:
...Ben ik gek genoeg niet zo RAUWIG om...
Blijven we wel denken om ons taalgebruik, s.v.p.? B.v.d..!

Grapje. Welkom terug Barney Rubble.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.