De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
2
geplaatst: 14 mei 2022, 16:24 uur
Haha, oeps. Shame 
Ter verdediging, het was al 2u00 's nachts. En ik was stikop.

Ter verdediging, het was al 2u00 's nachts. En ik was stikop.

3
geplaatst: 17 mei 2022, 14:55 uur
Barney Rubble schreef:
Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.
Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.
Doe maar Tolstoj, dan kan ik je vanaf nu Barney Karenina noemen.
0
geplaatst: 17 mei 2022, 23:07 uur
Poek schreef:
Is in plaats van uitschrijven je laten bannen niet een optie? Als de mods daar aan mee willen werken tenminste.
Is in plaats van uitschrijven je laten bannen niet een optie? Als de mods daar aan mee willen werken tenminste.
Als je geband wordt, dan verdwijnen je stemmen toch ook?
0
geplaatst: 17 mei 2022, 23:14 uur
Geen idee hoe het is, kan iemand thekillers weer unbannen? Dan kunnen we direct zien hoe het zit
0
geplaatst: 17 mei 2022, 23:34 uur
Het is denk ik wel zo, want bij Luigifort zie ik geen oude stemmen. Maar een ban wordt (bij iemand met veel stemmen) zo wel een dubbele straf.
0
geplaatst: 17 mei 2022, 23:38 uur
Volgens mij kan de mod er bij een ban voor kiezen de stemmen direct te verwijderen.
Als iemand een week geen actief account meer heeft verdwijnen de stemmen alsnog.
Als iemand een week geen actief account meer heeft verdwijnen de stemmen alsnog.
1
geplaatst: 18 mei 2022, 06:33 uur
Dus als je een tijdelijke ban krijgt moet je daarna weer al die stemmen invoeren 
Klinkt een beetje als een taakstraf ( hoeveel mods werken er eigenlijk in het echte leven bij de reclassering
).

Klinkt een beetje als een taakstraf ( hoeveel mods werken er eigenlijk in het echte leven bij de reclassering
).
2
Soledad
geplaatst: 18 mei 2022, 07:01 uur
Dit gaat automatisch. Wat mij betreft wordt dit aangepast maar u weet inmiddels allemaal dat we onder de huidige eigenaar geen technische aanpassingen hoeven te verwachten.
12
Mssr Renard
geplaatst: 18 mei 2022, 07:09 uur
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om mensen niet uit te schelden en/of te treiteren. Dat scheelt ook een ban.
Voor zover ik weet wordt er niet zomaar tot een ban overgegaan.
6
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 18 mei 2022, 07:12 uur
Mssr Renard schreef:
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezrn om mensen niet uit te schelden en/of te treiteren. Dat scheelt ook een ban.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezrn om mensen niet uit te schelden en/of te treiteren. Dat scheelt ook een ban.
Dit is nu al de uitspraak van de dag.
1
geplaatst: 18 mei 2022, 12:27 uur
Mssr Renard schreef:
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om mensen niet uit te schelden en/of te treiteren. Dat scheelt ook een ban.
Of je niet laten meeslepen in zinloze discussies zodat je je berichten weg moet halen omdat er oproer is ontstaan. Als ervaringsdeskundige wil ik eraan toevoegen dat de provocateur vaak buiten beeld blijft en happer de ban krijgt (en zijn stemmen verliest). Dan is het verstandiger jezelf (even) op tijd terug te trekken en je stemmen intact te laten.

1
geplaatst: 18 mei 2022, 12:44 uur
Mssr Renard schreef:
En ik maar denken dat de mods hier willekeurig mensen bannen. Bedankt voor deze opheldering. Maar zou het niet fijn zijn als mensen die tijdelijk hun account willen sluiten dat kunnen (laten) doen zonder al hun stemmen kwijt te raken?
6
geplaatst: 18 mei 2022, 12:46 uur
Mjuman schreef:
Of je niet laten meeslepen in zinloze discussies zodat je je berichten weg moet halen omdat er oproer is ontstaan. Als ervaringsdeskundige wil ik eraan toevoegen dat de provocateur vaak buiten beeld blijft en happer de ban krijgt (en zijn stemmen verliest). Dan is het verstandiger jezelf (even) op tijd terug te trekken en je stemmen intact te laten.
(quote)
Mooie slachtofferrol x
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 mei 2022, 12:52 uur
Poek schreef:
En ik maar denken dat de mods hier willekeurig mensen bannen. Bedankt voor deze opheldering. Maar zou het niet fijn zijn als mensen die tijdelijk hun account willen sluiten dat kunnen (laten) doen zonder al hun stemmen kwijt te raken?
(quote)
Ja, dat is dus zo geprogrammeerd. Toen ik mezelf had uitgeschreven, was ik ook al mijn stemmen kwijt, maar gelukkig had ik allemaal albumlijsten aangemaakt, waardoor ik veel platen zo weer kon opzoeken.
Het beste wat je kunt doen, is gewoon uitloggen en een tijdje niet inloggen, als je zou willen pauzeren. Dat werkte bij nader inzien voor mij wel ergens dit jaar een maand of 2 lang. Had ik dat maar eerder gedaan, in plaats van uitschrijven. Maar ja, dat past ook wel een beetje bij mijn persoonlijkheid.
1
geplaatst: 18 mei 2022, 12:57 uur
Wat beoog je hiermee? Stigmatiseren, polariseren? Het ging er niet om mezelf vrij te pleiten - misschien even langer nadenken net als Remy le reïncarniste - iets met spiegels en zo. Two sides to every story. Musicmeter en nuance, pfff..
5
geplaatst: 18 mei 2022, 14:06 uur
Ik mag over dit thema geen grappen maken want dan worden bepaalde personen boos of heel erg verdrietig. Daarom probeer ik het bij muziek te houden en dat lukt me steeds beter.
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 mei 2022, 14:16 uur
Michiel Cohen schreef:
Ik mag over dit thema geen grappen maken want dan worden bepaalde personen boos of heel erg verdrietig. Daarom probeer ik het bij muziek te houden en dat lukt me steeds beter.
Dat is een heel goede instelling. Ik ben ook minder op het forum en meer bij de albums te vinden. En de rust bevalt me prima.
1
geplaatst: 20 mei 2022, 23:18 uur
Barney Rubble schreef:
Een user die zich voor de tweede maal uitschrijft, is enige uitleg verschuldigd. Allereerst was dit inderdaad een impulsieve actie; al speelt er op de achtergrond meer mee. Plusminus zeven weken geleden werd ik overvallen door een aantal deadlines op mijn werk die ik verkeerd had ingeschat. Daarenboven wilde ik té snel gaan met mijn studie ter zelfontwikkeling (OU Informatica). Er waren verder ook nog wat kleine persoonlijke omstandigheden die op de achtergrond meespeelden. Wat ik i.i.g al met al onderschat heb, is dat als je een lange periode te veel werkt ,dit gaandeweg sporen achterlaat. Gedurende de discussie bij het Just a Joke-topic vond ik in ieder geval dat ik té snel geërgerd was en dat ik voor mijn gevoel niet de nuance/rust aanbracht die benodigd was. Al ben ik ook van nature wat botter, wat zonder tonatie en lichaamstaal niet alijd even handig overkomt.(terzijde: de vorige keer uitschrijven, had vergelijkbare overwegingen). Aangezien er ook wat tentamens aankwamen, heb ik rigoreus de beslissing genomen om mij dan maar volledig te onthouden van de fora's. De betere beslissing is echter om mijzelf meer tijd te gunnen en wat meer ontspanning in te plannen. Een mens kan ook té enthousiast zijn qua werk/studie.
Laat overigens onverlet dat de beslissing om mijzelf uit te schrijven inderdaad wat al te pathetisch was. Het is een keuze die zeker enige hoon verdient. Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.
Een user die zich voor de tweede maal uitschrijft, is enige uitleg verschuldigd. Allereerst was dit inderdaad een impulsieve actie; al speelt er op de achtergrond meer mee. Plusminus zeven weken geleden werd ik overvallen door een aantal deadlines op mijn werk die ik verkeerd had ingeschat. Daarenboven wilde ik té snel gaan met mijn studie ter zelfontwikkeling (OU Informatica). Er waren verder ook nog wat kleine persoonlijke omstandigheden die op de achtergrond meespeelden. Wat ik i.i.g al met al onderschat heb, is dat als je een lange periode te veel werkt ,dit gaandeweg sporen achterlaat. Gedurende de discussie bij het Just a Joke-topic vond ik in ieder geval dat ik té snel geërgerd was en dat ik voor mijn gevoel niet de nuance/rust aanbracht die benodigd was. Al ben ik ook van nature wat botter, wat zonder tonatie en lichaamstaal niet alijd even handig overkomt.(terzijde: de vorige keer uitschrijven, had vergelijkbare overwegingen). Aangezien er ook wat tentamens aankwamen, heb ik rigoreus de beslissing genomen om mij dan maar volledig te onthouden van de fora's. De betere beslissing is echter om mijzelf meer tijd te gunnen en wat meer ontspanning in te plannen. Een mens kan ook té enthousiast zijn qua werk/studie.
Laat overigens onverlet dat de beslissing om mijzelf uit te schrijven inderdaad wat al te pathetisch was. Het is een keuze die zeker enige hoon verdient. Ik laat in vervolg zulk gedrag maar over aan de personages van een Dostojevsky-roman.
Welkom terug.
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 augustus 2022, 15:05 uur
gastheerg heeft zich uitgeschreven. Een liefhebber van southern rock en Allman Brothers Band en hij postte weleens wat bij het topic fietsen.
Jammer hoor, maar het is wat het is.
Jammer hoor, maar het is wat het is.
0
geplaatst: 18 augustus 2022, 16:44 uur
Is dat dan omdat de reacties op zijn bericht in het topic Waarom je nog platen/CD's zou kopen niet naar wens waren? De redelijk lange tekst die leuk om te lezen was is voor het uitschrijven nog gewijzigd in 'pff'. 

2
geplaatst: 18 augustus 2022, 16:46 uur
Zijn uitschrijven sluit dan wel weer aan bij de huidige ZAP! cultuur...
1
geplaatst: 18 augustus 2022, 16:48 uur

Ik heb 'm misschien per ongeluk weggezapt met die ZAP! afbeelding.

4
geplaatst: 19 augustus 2022, 20:49 uur
12 jaar geleden heeft Father McKenzie zich uitgeschreven.
Je moet oud zijn om het nog te weten.
Hoe zou het met Patrick gaan.
Misschien leest hij alleen nog maar eens af en toe de site.
Zonder weer lid te worden, om te voorkomen dat de bloeddruk teveel stijgt. Op onze leeftijd.
Hij zat niet om een relletje verlegen vanwege zijn overduidelijke standpunten.
Er is ook heel wat PM voorbij gekomen.
Maar hij was niet voor musicmeter te behouden.
Wat ik daarnaast vooral ook erg vind is dat 12 jaar zo ontzettend snel voorbij kan gaan.
Je moet oud zijn om het nog te weten.
Hoe zou het met Patrick gaan.
Misschien leest hij alleen nog maar eens af en toe de site.
Zonder weer lid te worden, om te voorkomen dat de bloeddruk teveel stijgt. Op onze leeftijd.
Hij zat niet om een relletje verlegen vanwege zijn overduidelijke standpunten.
Er is ook heel wat PM voorbij gekomen.
Maar hij was niet voor musicmeter te behouden.
Wat ik daarnaast vooral ook erg vind is dat 12 jaar zo ontzettend snel voorbij kan gaan.
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 augustus 2022, 21:26 uur
Volgens mij is 'ie daarna nog teruggekeerd onder een andere naam.
3
Ponty Mython
geplaatst: 19 augustus 2022, 21:31 uur
* denotes required fields.