De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2022, 21:35 uur
En dan vooral ook (admin) achter die naam! 
Lijkt me echt een baantje voor Patrick!

Lijkt me echt een baantje voor Patrick!
3
geplaatst: 19 augustus 2022, 22:03 uur
musician schreef:
12 jaar geleden heeft Father McKenzie zich uitgeschreven.
Je moet oud zijn om het nog te weten.
Hoe zou het met Patrick gaan.
Misschien leest hij alleen nog maar eens af en toe de site.
Zonder weer lid te worden, om te voorkomen dat de bloeddruk teveel stijgt. Op onze leeftijd.
Hij zat niet om een relletje verlegen vanwege zijn overduidelijke standpunten.
Er is ook heel wat PM voorbij gekomen.
Maar hij was niet voor musicmeter te behouden.
Wat ik daarnaast vooral ook erg vind is dat 12 jaar zo ontzettend snel voorbij kan gaan.
Je moet oud zijn om het nog te weten.
Hoe zou het met Patrick gaan.
Misschien leest hij alleen nog maar eens af en toe de site.
Zonder weer lid te worden, om te voorkomen dat de bloeddruk teveel stijgt. Op onze leeftijd.
Hij zat niet om een relletje verlegen vanwege zijn overduidelijke standpunten.
Er is ook heel wat PM voorbij gekomen.
Maar hij was niet voor musicmeter te behouden.
Wat ik daarnaast vooral ook erg vind is dat 12 jaar zo ontzettend snel voorbij kan gaan.
Er is een bepaalde FB muziekgroep waar ik hem dagelijks voorbij zie komen. Hij is niet veranderd dus nog steeds passievol over zijn muziek en ook nog steeds wel eens wat akkefietjes met emotionele reacties.
Volgens mij was hij gister of eergister jarig, 64 geworden.
0
geplaatst: 20 augustus 2022, 03:26 uur
Ponty Mython schreef:
Volgens mij is 'ie daarna nog teruggekeerd onder een andere naam.
Daarvoor had hij iets met de achternaam van Bono meende ik: EvansHewson. Na Father zou ik het niet weten. Of het zou Cured moeten zijn Volgens mij is 'ie daarna nog teruggekeerd onder een andere naam.

0
geplaatst: 20 augustus 2022, 07:06 uur
Poeha schreef:
(quote)
Daarvoor had hij iets met de achternaam van Bono meende ik: Hewson. Na Father zou ik het niet weten. Of het zou Cured moeten zijn
Als je googelt op evanshewson, kom je nog wat foto's tegen van een MM-meeting in Utrecht/Bunnik!
0
geplaatst: 13 september 2022, 08:36 uur
Het is weer die tijd van de maand, Mssr Renard heeft zich uitgeschreven.
1
geplaatst: 13 september 2022, 08:55 uur
Mausie schreef:
Heel jammer. Gepassioneerde user en zeer actief geweest weer afgelopen periode.
Ik begrijp wel dat je op een moment ervoor kiest de achterdeur uit te gaan. Heb dit zelf al eens gedaan als user Fedde en in 2019 als ik het goed heb, ben ik ook als Wandelaar een weekje offline geweest. Tweemaal in moeilijke privé-omstandigheden. Een paar weken geleden al mijn stemmen nog eens verwijderd, maar niet met de bedoeling de site te verlaten. Die stemmen zijn altijd maar een momentopname en een paar jaar later is er ruimte voor verschil van mening met jezelf. Dat merkte ik bij opnieuw stemmen.
Dus af en toe opnieuw beginnen is niet onbegrijpelijk, al is deze site daar niet voor bedoeld. Terugkeren is zoiets als een speciale gunst, door de crew verleend, waarvoor enig begrip vereist is. Een heftig moment in je leven, een domme zet of het even niet meer zien zitten. Het kan de beste overkomen. De uitschrijfknop is dan wel erg makkelijk aan te klikken. Misschien kan daar iets mee gedaan worden. Dat je per mail moet opzeggen bij een moderator met toelichting bijvoorbeeld. Een moment van communicatie over je besluit. Het is anders zo definitief en doet toch een beetje pijn. Zo moet Michiel zich nu ook voelen, denk ik. Sterkte dus.
1
geplaatst: 13 september 2022, 09:10 uur
Mausie schreef:
De R zit weer in de maand...
0
geplaatst: 13 september 2022, 09:17 uur
Mausie schreef:
Jammer, vond het altijd wel leuk om zijn berichten te lezen. Ach wie weet welke reïncarnatie er deze keer uit opstaat.
3
geplaatst: 13 september 2022, 13:06 uur
Ach, MusicMeter is soms net Hotel California... you can check out anytime, but you can never leave.
Het ga je goed en hopelijk tot over een tijdje, Michiel.
Het ga je goed en hopelijk tot over een tijdje, Michiel.
10
geplaatst: 13 september 2022, 14:20 uur
Hij zal toch zeker wel weer terugkeren? Al ligt onze smaak mijlenver uit elkaar, ik kon zijn passie erg waarderen.
Alvast suggesties voor een toekomstige gebruikersnaam:
- The Comeback Kid
- Ozric Kingsnake
- Eenwandelaarmoetookweerterug
- Brother Allman
Alvast suggesties voor een toekomstige gebruikersnaam:
- The Comeback Kid
- Ozric Kingsnake
- Eenwandelaarmoetookweerterug
- Brother Allman
4
geplaatst: 13 september 2022, 14:56 uur
Ik merkte een paar weken geleden al dat ie zich minder op z'n gemak voelde. Ik had toen ook een conflict met hem. Ik hoop dat dit geen reflectie is van persoonlijke spanningen en dat alles goed met hem gaat, want Michiel is inderdaad een toffe gast!
0
geplaatst: 13 september 2022, 15:05 uur
Waarom doe je dat dan ook, een conflict met Mssr Renard!
Daar is deze site niet voor bedoeld!
Na zekere tijd ben je huismeubilair op musicmeter door alleen maar te blijven zitten en dat fijne gevoel is niet voor iedereen weggelegd.
Had ik overigens al geschreven dat de site Goddank als één van weinige media bedrijven zich nog bemoeit met de uitvaart van de Engelse koningin?
Je kunt geen radio, tv of podcast aanzetten of het gaat er over. En niet zomaar even een uurtje.
Ook een reden om je nooit uit te schrijven bij musicmeter. Hier gaat het tenminste alleen over zinnige dingen.
Daar is deze site niet voor bedoeld!

Na zekere tijd ben je huismeubilair op musicmeter door alleen maar te blijven zitten en dat fijne gevoel is niet voor iedereen weggelegd.
Had ik overigens al geschreven dat de site Goddank als één van weinige media bedrijven zich nog bemoeit met de uitvaart van de Engelse koningin?
Je kunt geen radio, tv of podcast aanzetten of het gaat er over. En niet zomaar even een uurtje.
Ook een reden om je nooit uit te schrijven bij musicmeter. Hier gaat het tenminste alleen over zinnige dingen.
0
geplaatst: 13 september 2022, 16:05 uur
Arrie schreef:
Ik merkte een paar weken geleden al dat ie zich minder op z'n gemak voelde. Ik had toen ook een conflict met hem. Ik hoop dat dit geen reflectie is van persoonlijke spanningen en dat alles goed met hem gaat, want Michiel is inderdaad een toffe gast!
Ach. Ik heb het ook wel eens met hem aan de stok gehad. Komt wel weer een keer terug. Hij is net een veerpont.
2
geplaatst: 13 september 2022, 19:14 uur
Is er eigenlijk nog een limiet aan jezelf opnieuw inschrijven?
Vind het sowieso een beetje melodramatisch, je kunt toch ook een poosje niet inloggen?
Vind het sowieso een beetje melodramatisch, je kunt toch ook een poosje niet inloggen?
0
geplaatst: 13 september 2022, 19:27 uur
Mausie schreef:
Jammer dat hij weg is, altijd vol passie zijn favorieten aanprijzen.
Misschien kocht hij ook iets teveel cd's/LP's.
5
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2022, 21:05 uur
musician schreef:
Damn, die twaalf jaar zijn inderdaad heel snel gegaan. Patrick gaf kleur aan de site en zijn bevlogenheid was heel erg aanstekelijk.
Jammer om te lezen dat Mssr Renard zich heeft uitgeschreven. Volgens mij hadden wij veel gemeen. Niet alleen op muzikaal vlak, maar ook in hoe we in het leven staan.
Ik denk er ook wel aan om me uit te schrijven. Een paar jaar logde ik amper nog in. Daar miste ik weinig aan. De laatste tijd ben ik wel weer actief en hoewel ik daar plezier aan beleef, vind ik het wel een beetje zonde van mijn tijd. Ik heb dagelijks ook al genoeg schermtijd.
Mijn nickname, toen was ik 18, is ook niet erg representatief meer. Wat me vooral nog weerhoudt is dat mijn lijsten en stemmen in de platenzaak vaak handig zijn (export ook mogelijk) en ik het leuk vind met sommige users contact te hebben.
Misschien probeer ik 't binnenkort ook gewoon eens. Je kunt altijd nog reïncarneren.

2
geplaatst: 13 september 2022, 22:23 uur
Stijn_Slayer schreef:
Misschien probeer ik 't binnenkort ook gewoon eens. Je kunt altijd nog reïncarneren.
Je kunt dan iig je user-id 'ompimpen' in Stijn_Stayer of Stijn_Relayer of, toepasselijk wellicht, een short-cut ervan.
Als ervaringsdeskundige besef ik dat een ban ook wel louterend wil werken

0
geplaatst: 14 september 2022, 09:14 uur
harm1985 schreef:
Ik ben het hier wel mee eens. Je kunt toch voor jezelf bepalen een poos niet actief te zijn, zonder gelijk definitief af te haken.
Ik ben een stukje minder actief dan pakweg een paar jaar terug in reacties, beoordelingen en verschillende topics, maar kan mij ook prima vermaken met alleen lezen van bepaalde onderwerpen.
Maar goed, het is en blijft iets persoonlijks natuurlijk.
0
ohmusica
geplaatst: 14 september 2022, 11:42 uur
Ik schaar MuMe toch maar onder de social media, bovendien handelt het om muziek, muziek voorkeuren. Muziekliefhebbers delen hier hun passie. Het gaat ook om gezien worden en erkenning. Als je hier teveel in gaat geloven, met de nodige verwachtingen, dan kan dit op een teleurstelling uitlopen. Dat dit aanleiding kan geven op uitschrijven als reactie lijkt me niet vreemd, want dit geeft lucht aan frustraties. Jammer dat uitschrijvers niet meer zelf (kunnen of willen) aangeven, waar de schoen wringt.
1
BrotherJohn
geplaatst: 14 september 2022, 11:54 uur
Om af te kicken van intensief gebruik van de site, om even helemaal te onthechten (wat vooral positief is), om het automatisch of min of meer dwangmatig surfgedrag te stoppen, kan ik me heel goed voorstellen dat je je uitschrijft. Het hoeft niet om een emotionele reden te zijn. Ik was zelf heel actief in de beginperiode van de site, eerst als toevoeger en daarna als crewlid om de kwaliteit van toevoegingen te verbeteren. Me daarna uitgeschreven en dat heeft goed gewerkt. Na twee jaar afwezigheid dit profiel aangemaakt en mezelf met nieuwe mindset goed in bedwang weten te houden. MusicMeter en je leven zijn veel leuker als je het dagelijks even kort bezoekt, dan wanneer je hier elk uur van de dag in de weer bent. Soms werkt een abrupte methode beter dan een voornemen.
1
geplaatst: 2 oktober 2022, 12:36 uur
Stijn_Slayer, vanmorgen uitgeschreven. Groet en dank voor je vele goede bijdragen aan deze site!
PS. Gezien bovenstaande bericht van 13 september verwacht ik je nog eens terug. Tot ziens dus.
PS. Gezien bovenstaande bericht van 13 september verwacht ik je nog eens terug. Tot ziens dus.

1
geplaatst: 2 oktober 2022, 13:27 uur
Alles goed en wel, maar dat is wel een gemis! Ik vind hem altijd een toffe user met een heel eigen en goed onderbouwde smaak. Echt jammer, man.
1
geplaatst: 2 oktober 2022, 13:33 uur
Ja, dat is absoluut een verarming. Echt iemand wiens oordeel ik altijd op me in liet werken. Zonde.
1
geplaatst: 2 oktober 2022, 13:35 uur
Ach, niet te zwaar aan tillen, die komt binnenkort, net als Mssr Renard voor de zoveelste keer, onder een andere naam, weer gewoon terug. Zie z'n bericht over reïncarnatie hierboven.
0
geplaatst: 2 oktober 2022, 15:03 uur
Goede herinneringen aan Stijn!
Maar hij zal ongetwijfeld terug keren.
Dan waarschijnlijk zonder Slayer in zijn naam!
Maar hij zal ongetwijfeld terug keren.
Dan waarschijnlijk zonder Slayer in zijn naam!

0
geplaatst: 2 oktober 2022, 15:44 uur
Binnenkort in dit theater:
The User Formerly Known As Stijn Slayer.
The User Formerly Known As Stijn Slayer.

0
geplaatst: 2 oktober 2022, 16:09 uur
En zo kunnen we vast en zeker ook nog eens Cured the Reckoning(of reloaded, of returns) verwachten.
0
geplaatst: 2 oktober 2022, 16:50 uur
Barney Rubble schreef:
En zo kunnen we vast en zeker ook nog eens Cured the Reckoning(of reloaded, of returns) verwachten.
Die is er alweer een poosje hoor En zo kunnen we vast en zeker ook nog eens Cured the Reckoning(of reloaded, of returns) verwachten.
.
5
geplaatst: 2 oktober 2022, 20:24 uur
Sepultura-Sjaak lijkt me ook wel wat, al vrees ik ook voor Queensryche-Quinten
* denotes required fields.