MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
musician schreef:
Aardig.
Niet vanwege hem in het bijzonder, maar kun je voor de leuke contacten op musicmeter niet net zo goed gewoon ingeschreven blijven op onze site?

Ik snap het wel - zeker als je vooral via smartfoon musicmetert

Wat mij altijd ergert is het messiaanse karakter dat het altijd meekrijgt.
"ik ben weg bij musicmeter, maar jullie kunnen mij hier, hier en hier blijven volgen....."
Bleeeeh.

Tidalwave
musician schreef:
Wat mij altijd ergert is het messiaanse karakter dat het altijd meekrijgt.
"ik ben weg bij musicmeter, maar jullie kunnen mij hier, hier en hier blijven volgen....."
Bleeeeh.

Idd.

Vaak handelt het hier om een selecte groep; wie of wat dit bepaald heb ik wel een zienswijze over, maar ik laat mij hier niet verder over uit. Ieder zijn meug en/of voorkeuren respecterend.

Tidalwave
Tony schreef:
N.a.v. de reacties op het uitschrijven van Soledad, heeft Pim mij gevraagd de links naar zijn accounts op andere muzieksites met jullie te delen. Hij zou het leuk vinden om contact te blijven houden met anderen via (een van) deze profielen:

Pim op RYM
Pim op Steve Hoffman
Pim op organissimo

Ik ben geen jazz-liefhebber, dus nee persoonlijk bedank ik; eenieder die wel gaat meekijken wens ik veel plezier!

Tidalwave
Mjuman schreef:
Op zich vind ik een statement als Voor serieuze jazz-liefhebbers valt hier weinig te zoeken niet alleen vrij pretentieus, ik vind het ook vrij elitair.

Idd tenenkrommend op z'n minst.

Ben jij ook weer toegelaten?

'Serieus' wordt, denk ik, wat al te zwaar opgepakt. Het is simpelweg zo dat het hier op de site niet heel druk is bij de Jazz-albums; m.u.v. de welbekende klassiekers. Op een gegeven moment gaat een user met een wat minder gangbare smaak zich dan voelen als een roepende in de woestijn. Ik kan me voorstellen dat Soledad wat meer energie haalt uit discussies met mensen met grofweg dezelfde smaak. Ik kreeg bij hem i.i.g nooit het gevoel dat hij zich elitair opstelde.

cosmic kid (moderator)
Gelet op enkele bovenstaande reacties acht ik de kans klein dat Soledad zich weer geroepen voelt om opnieuw lid te worden.

Zullen we het daarbij laten? Ik heb Pim gekend als een fijne en goede collega-mod en hij zal zijn redenen hebben om zich uit te schrijven. Die zijn eigenlijk ook wel bekend en heeft hij zich al eens eerder over uitgelaten.

En daarmee vind ik het wel klaar nu.

trebremmit schreef:
Ben jij ook weer toegelaten?

Tegenwoordig zit VPN standaard in een aantal anti-virusprogramma's

El Patron, Boer K en Omega, god weet welke accounts nog meer, veel irritanter dan een user die zich met stille trom uitschrijft en gewoon aangeeft waar mensen hem nog kunnen vinden.

ohmusica
Ik blijf dit een heel rare rubriek vinden, waarom zou ik moeten weten wie zich uitschrijft? Ook zegt het niets, alleen dat het jammer is, maar ik weet de hele aanleiding niet. Het levert verder ook niet veel op, alleen maar wat spijtbetuigingen, beetje verontwaardiging of wat gossip. De uitschrijver krijgt wel even wat aandacht, komt over alsof die zich ergens aan gene zijde bevindt. Heel raar.

Tja, dit topic wordt toch vooral gebruikt voor een nagedachtenis aan zij die ons hebben verlaten

ohmusica schreef:
Ik blijf dit een heel rare rubriek vinden,...

Rare reactie. Waarom zou ik moeten weten dat jij dit een hele rare rubriek vindt? Heel raar.

Ik ben zelf nog niet zo lang lid dus ik weet niet of ik dit goed kan beoordelen maar ik wil toch mijn licht hierop schijnen.
Soledad heeft ( naar mijn weten en wat ik hoor van anderen) veel betekent op en voor MUME. Laten we dan aub niet zeiken over andere zaken.
Het is toch best logisch dat hij hier wil delen dat hij ook op andere sites zit?
Hij heeft tenslotte veel mensen hier op leren kennen ( daar ga ik vanuit dan)
Laten we hem gewoon een fijn vervolg wensen en bedanken!

Het viel me de laatste tijd op dat ik op MM al een een behoorlijke tijd niets van heartofsoul had vernomen. De laatste keer dat hij op MM had ingelogd was op 1 januari jl. In het verleden heb ik ooit fraaie CD's van hem gekregen, Irish Heartbeat van Van Morrison & The Chieftains en het debuut album van Moby Grape. In ruil heb ik hem voorzien van een alternatieve mix van Dave Davies' toen nog onuitgebrachte album uit de periode 1967-1969 en een CD-single, I Can't Stop Loving You, van Van Morrison & The Chieftains.
Vanochtend toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een privé e-mailbericht verzonden met de vraag hoe het met hem ging. Ik kreeg via zijn Gmail account een reactie van zijn broer die me op de hoogte bracht van het feit dat Nico is opgenomen in een hospice en dat internetten niet meer mogelijk is.
Van uitschrijven zal geen sprake zijn, en van terugkomen ook niet. Zijn laatste bijdragen heeft hij geleverd in december 2022. Persoonlijk las ik de bijdragen van Nico graag. Dit is eigenlijk een soort afscheidsgroet aan heartofsoul. Dag goede vriend!

Ach, wat een sneu bericht

Vreselijk zeg

Wat een naar bericht.

Dank voor dit, uitermate vervelende, bericht. Ik had weliswaar geen contact met hem, maar kwam onlangs bij een of ander album (geen idee meer waar) een bericht van hem tegen en het viel me toen inderdaad op dat ie al enige tijd niet meer op MuMe had ingelogd

Zo zijn er overigens meerdere users die behoorlijk actief waren en van de ene op het andere moment van de aardbodem leken verdwenen. Zoals bijvoorbeeld sheep67, E-Clect-Eddy en de onnavolgbare Deranged. Hoop dat met die users alles ok is.

Wat een triest nieuws.

GrafGantz schreef:
Dank voor dit, uitermate vervelende, bericht. Ik had weliswaar geen contact met hem, maar kwam onlangs bij een of ander album (geen idee meer waar) een bericht van hem tegen en het viel me toen inderdaad op dat ie al enige tijd niet meer op MuMe had ingelogd

Zo zijn er overigens meerdere users die behoorlijk actief waren en van de ene op het andere moment van de aardbodem leken verdwenen. Zoals bijvoorbeeld sheep67, E-Clect-Eddy en de onnavolgbare Deranged. Hoop dat met die users alles ok is.

Deranged is mijn schuld, mea culpa. Beef met 'm gehad.

Ook benieuwd hoe het met Arrie is gesteld. We denken aan je broeder, en we missen je

En verder ook heel veel moed aan heartofsoul die ik niet ken, maar moet verschrikkelijk zijn om dat te moeten meemaken!!

Tjee, wat een triest bericht.
Ik heb nooit contact met hem gehad, maar ik las zijn berichten graag. We hebben veel raakvlakken qua muzieksmaak.

Bedankt voor het bericht nlkink.. Sinds 1 Jan checkte ik dagelijks of hij niet weer ingelogd was geweest.. Weten we nu eindelijk de reden.. triest nieuws. Ook hier veel raakvlakken qua muzieksmaak. Hij schreef mooie stukjes en heeft een enorme muziekkennis; van de jaren ‘60 tot nu.
Dit raakt me wel merk ik hoewel ik hem niet persoonlijk gekend heb.

Wat mijn voorganger zegt, ben hier behoorlijk stil van.. Las zijn stukjes altijd met veel plezier en ik miste hem ook al op deze site. Zal zo zijn prachtige nummer 1 album eens opzetten.

Droevig nieuws... Een zeer sympathieke user. Zijn bijdragen zijn (en blijven) lezenswaardig. Voor wat het waard is: veel sterkte aan Heartofsoul en naasten.

Van zo'n bericht word je stil - een van de oudere users hier die zich meestal helder en beargumenteerd kon uitlaten over muziek, ook als die hem weinig deed. Veel kennis van (oudere) muziek ook - maakt dat je zijn (relativerende) bijdragen zult gaan missen. Hopelijk wel muziek tot zijn beschikking.

Heel veel sterkte gewenst!

Verdrietig, sterkte voor heartofsoul en naasten.

Kut nieuws, sterkte aan heartofsoul en een ieder die hem liefheeft.

Onweerwolf
jordidj1 schreef:
Kut nieuws, sterkte aan heartofsoul en een ieder die hem liefhad.

Heeft!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Heeft!

Oh shit! Thanks voor het opmerken, zure typfout

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.