MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Één keer hebben we elkaar 'gesproken', dat vond ik opvallend, maar zeker leuk - bij Giant Sand - 'Glum'.

Sterkte aan hem en naasten voor zover dit gelezen wordt.

Enorm triest nieuws natuurlijk. Kende hem en zijn schrijfsels verder niet. Het leven is soms hard. Sterkte voor hem en zijn naasten, mocht iemand van hen dit lezen.

GrafGantz schreef:
Zo zijn er overigens meerdere users die behoorlijk actief waren en van de ene op het andere moment van de aardbodem leken verdwenen. Zoals bijvoorbeeld sheep67, E-Clect-Eddy en de onnavolgbare Deranged. Hoop dat met die users alles ok is.
John, sheep67, op 23 oktober 2019 voor het laatst gesproken. Het ging toen wel op en af, maar had het nog wel naar zijn zin als crewlid, gaf hij aan. Hij had alleen geen tijd meer voor alle forumgames waar hij zich eerder zeer actief mee bezighield.

Bijzonder triest nieuws. Een erg sympathieke en vriendelijke user met een diverse smaak en veel kennis van zaken. Een echte liefhebber.

Heel veel sterkte, heartofsoul en familie.

Erg triest nieuws. Vaak zijn we niet in gesprek geweest, maar ik mocht zijn informatieve berichten graag lezen. Zeker als het over 60's soul ging.

Veel sterkte gewenst aan hemzelf en naasten.

GrafGantz schreef:
Zo zijn er overigens meerdere users die behoorlijk actief waren en van de ene op het andere moment van de aardbodem leken verdwenen. Zoals bijvoorbeeld sheep67, E-Clect-Eddy en de onnavolgbare Deranged. Hoop dat met die users alles ok is.

E-Clect-Eddy was gewoon een beetje MuMe-moe, heb ik wel eens van hem begrepen.
Op last.fm is hij nog erg actief.

Heel veel sterkte, Heartofsoul en familie.

Naar bericht over Heartofsoul. Ook namens mij veel sterkte voor hem en zijn naasten.

De broer van Nico heeft mij de mogelijkheid geboden om een kaart naar het hospice te sturen. Ik zal proberen de gevoelens en reacties hier over te brengen.
Toch fijn dat zoveel mensen meeleven met hem en zijn familie, en ik vond het ook fijn om te constateren dat niet bij mij alleen de alarmbellen waren afgegaan. Zo blijkt dat we hier toch wel naar elkaar omkijken op MM.
Als er nog mensen zijn die een kaartje naar Nico willen sturen mogen die me dat via een PM laten weten. Het gaat me iets te ver om dat zo in een thread te 'gooien'.

Jeetje, van dat soort berichten word je wel stil. Aan ieder die hem liefheeft veel sterkte gewenst.

Wat vervelend nieuws. Ik lees met veel plezier zijn stukjes bij al die platen van Frank Sinatra

Agh, wat een triest bericht. Een user met wie ik in het verleden - dankzij onze gedeelde muzikale interesses - best wat contact heb gehad. Verdrietig om te lezen dat het leven voor hem spoedig zal eindigen. Bij de warme woorden die een ieder schrijft sluit ik me graag aan.

Heel naar om te lezen, de naam weleens tegengekomen.
Heel veel sterkte voor heartofsoul en de familie en directe omgeving.

EttaJamesBrown schreef:
Wat vervelend nieuws. Ik lees met veel plezier zijn stukjes bij al die platen van Frank Sinatra

en Johnny Cash, en Doc Watson, en... altijd fijne stukjes tekst. Naar nieuws.

cosmic kid (moderator)
Zowel de mooie als verdrietige kant van een forum. Je kent elkaar niet maar toch raakt het. Heel veel sterkte voor Nico en iedereen die hem lief heeft

Heftig om dit te vernemen.

Sterkte voor alle betrokkenen!

Heftig naar nieuws.

Wat triest, ik kwam heartofsoul vaak tegen bij sixties-platen, en daarbij schreef hij zonder uitzondering verstandige bijdragen waar ik iets aan had. Een zeer gewaardeerde gebruiker, heel verdrietig wat hij nu moet doormaken. Alle sterkte. En nlkink, dank voor het initiatief en voor het delen hier.

Erg triest nieuws ja.

Heel triest om te vernemen. Heel veel sterkte toegewenst aan familie en andere betrokkenen.

Verschrikkelijk nieuws om te lezen. Woorden schieten te kort. Goede herinneringen aan heartofsoul. Sterkte aan zijn familie.

Erg triest, sterkte gewenst aan heartofsoul en naasten.

Zonder dat je mensen kent, grijpen dergelijke berichten je toch aan merk ik. Veel sterkte aan hem en een ieder die hem lief heeft.

Sterkte aan heartofsoul en familie

Heel veel sterkte!

Vreselijk nieuws, heel triest.
Ik vreesde ook al een tijdje voor het ergste, Nico was toch dagelijks aanwezig (‘Wat draai je nu’) maar sinds half december plaatste hij plots geen berichten meer.
Ik heb toen ook een privébericht gestuurd en gemeld dat hij hier werd gemist, maar ik ontving toen geen antwoord.
Ook ik kon zijn muzieksmaak erg waarderen, hij heeft me ook ‘gestimuleerd’ om naar Sinatra te luisteren, iets dat vroeger niet bij me opkwam, maar nu zeer kan waarderen.

Nico, heartofsoul ik ga je missen, heel veel sterkte!

Bedankt nlkink, graag ontvang ik het adres voor het versturen van een kaart, Joshua68 ook bedankt voor je privébericht

Altijd rot om te lezen, zulke berichten, ik kwam heartofsoul vaak tegen bij Neil Young albums. Sterkte!

Heartofsoul, Nico, wat een verschrikkelijk bericht. Geregeld contact mee gehad, met name onze gedeelde liefde voor Crooners was een geliefd gespreksonderwerp, zeker toen we erachter kwamen dat onze leeftijden behoorlijk ver uit elkaar liggen.

Een vaste aanwezigheid op MusicMeter, altijd vriendelijk, altijd de focus op de muziek.

DjFrankie (moderator)
Zeer naar en zeer triest om dit te lezen, heel veel sterkte voor zijn naasten, en hopelijk heeft Nico nog een mooie liefdevolle tijd in de hospice

Gisteren heb ik meteen maar spijkers met koppen geslagen en een kaart verstuurd naar heartofsoul. Daarnaast heb ik alle hierboven door jullie geplaatste bijdragen met knippen en plakken tot één document gemaakt en dat op mijn werk afgedrukt met een laserprinter. Maar liefst vier kantjes aan medeleven, wensen en groeten met een kort begeleidend briefje opgestuurd. Zoiets vat je niet in een regel in een kaartje. Ook zijn er enkele users die zelf een kaart wilden sturen, waarvoor dank. Als alles meezit komen vandaag al de eerste kaart(en) en enveloppe met groeten van MM-users bij Nico aan.

Heel mooi initiatief nlkink.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.