MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Na het minder leuke nieuws dat Edwynn, tuktak en Ozric zich hadden uitgeschreven, nu toch weer goed nieuws. Welkom terug, beaster!

Welkom terug!

FRIPI
Welkom terug.

beaster1256
TANX , my friends ....... Ti's good to be back ...!

Cured
Hey , The Beast is back . Knap dat je terug bent, I've been there (somehow). Ik hoop dat je het volhoudt en dat je weer goed bezig bent. So0mmige mensen kennen nooit het hle verhaal achter een user, laat staan het halve . Men heeft vaak een verkeerd beeld of weet niet waardoor bepaald gedrag komt.....wie weet wat voor figuren er allemaal achter hun laptop zittten.....

Zo denken sommigen dat ik Cured heet vanwege de band, maar dat is deels zo (3 delen). Een ander deel komt van mij medicijnverslaving die ik jaren gelden alweer had en daardoor 'weird' gedrag ging vertonen, waarvan ik soms zelf niet meer wist wat ik gedaan of gezegd had. Als men zulke dingen weet , kijkt men al heel anders naar je of gaat het begrijpen. Pillen veranderen je gedrag , tyenminste in de mate zoals ik ze nam......ik raakte zelfs in een psychose, maar na een een lange tijd raakte ik daar langzaam uit. Les: begin en raak nooit verstrikt aan benzo's , want uiteindelijk wordt je een halve junk.

Ik zeg expres een halve, want er zijn er hier die hetzelfde gedrag vertonen zonder.... . Gelukkig was er verder niks beschadigd in mijn hersenen en ben ik weer gezond en helder, hoewel een bepaald gedeelte destijds wel helder was. Over uitschrijven denk ik ook wel eens, zeker na TukTak , die ik een goede moderator vond : eerlijk, via PM informeren over bepaalde zaken en niet modereren om het modereren.....dat geldt trouwens ook voor de andere 2 heren. Helaas is dat wel eens anders op fora....

Waar ik wel om moet lachen is de mensen met selectieve verontwaardiging, door anderen aangeprate beeldvorming en hypocriet gedrag en niksvan een ander hebben; dat moet eruit, guys.....growup ! ...of als je ergens niet meer aan meedoet directdaar een negatieve insteek aangeven. Als we met zijn allen eerlijk, volwassen en normaal doen is dit een hele leuke site !

Ergerlijk zijn er ook dingen: hautaine houding, belerend gedrag e.d. Ik heb dat 2 keer een beetjegedaan en moest je zien hoe de reacties waren....irritant. As we met zijn allen eerlijk, volwassen en normaal doen is dit een hele leuke site !

Dr. Cue

buizen
Het is geen kwestie van MuMe 'opeens' 'helemaal niets meer aan vinden'. Tuurlijk niet, onzin.
Het is de discipline, het lukt maar niet wat minder op MuMe te zitten.
En dan zit er voor sommigen niets anders op dan er rigoureus mee kappen.

Ik mis Ozric Spacefolk.
Hopelijk is ie lekker bezig met zijn ambientproject en hangt ie in studio 's en op livepodia rond.
En nog bedankt dat je top-tien en rotatielijst niet meer zichtbaar zijn he.

Goed je hier weer te zien beaster !

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Ik stoor mij vooral steeds meer aan de grote reclames; vooral op de smartphone, waardoor ik steeds meer zin heb om op musicmeter actief te zijn.
Het is meer een reclameblok met daartussen wat berichten.
Tevens heb ik het idee dat hierdoor ook de site trager wordt (kan ook tussen de oren zitten), en dan nodigt het gewoon minder uit.
Het zal in deze tijd wel niet anders kunnen, maar het werkt niet in het voordeel van MusicMeter.

Geen gekke dingen doen Leon

buizen
deric raven schreef:
Ik stoor mij vooral steeds meer aan de grote reclames; vooral op de smartphone, waardoor ik steeds meer zin heb om op musicmeter actief te zijn.
Het is meer een reclameblok met daartussen wat berichten.

De reclames zijn juist verrekte handig. Op een PC dan. Ze vertragen niet hinderlijk of zijn te prominent in beeld. Zocht laatst naar bepaalde hotelovernachtingen en vliegreizen en sindsdien zie ik steeds aanbiedingen in beeld die precies zijn wat ik zoek. En nog voordeliger dan wat ik zelf had uitgezocht.
Reclames op een mobiel is een ander verhaal en lijkt me verschrikkelijk. Heel soms als ik elders ben kijk ik wel eens op MuMe, en dan idd die reclames die je zomaar 'per ongeluk' aantikt. Zwaar irritant.

Met 'meer' bedoel jij neem ik aan: minder?

Volgens mij zie je (ingelogd) maximaal 1 advertentie per pagina op mobiel.

Klopt, maar die is bijna volledige schermgrootte. Dus ik begrijp het ergens wel.

Arrie schreef:
Ja, hebt inderdaad wel meer ex-moderators die zich eens hebben uitgeschreven...

Het kan trouwens altijd erger.
Uhm Paul help.. Ik heb mijzelf verbannen geloof ik... Lol

Ja dat is wel de allermooiste.

panjoe (moderator)

Dan willen we natuurlijk ook een naam horen die bij dit verhaal hoort!

Onweerwolf

Was het bennerd?

Die heeft nog niet gelachen

Tuktak is weg? Heb ik gemist, echt balen. Misschien wel de user waar ik de meeste pareltjes door ontdekt heb.

Terechte verdenking, maar neen Ben nu ook wel benieuwd wie het was.

Robertus
Cured schreef:

Zo denken sommigen dat ik Cured heet vanwege de band, maar dat is deels zo (3 delen). Een ander deel komt van mij medicijnverslaving die ik jaren gelden alweer had en daardoor 'weird' gedrag ging vertonen, waarvan ik soms zelf niet meer wist wat ik gedaan of gezegd had. Als men zulke dingen weet , kijkt men al heel anders naar je of gaat het begrijpen. Pillen veranderen je gedrag , tyenminste in de mate zoals ik ze nam......ik raakte zelfs in een psychose, maar na een een lange tijd raakte ik daar langzaam uit. Les: begin en raak nooit verstrikt aan benzo's , want uiteindelijk wordt je een halve junk.

Wat een ontboezemingen in dit topic ineens. Respect, Cured voor je openheid! Ikzelf heb/had ook wel wat issues, maar ben vooralsnog te schijterig om dat op enigerlei wijze online te plaatsen. Oh, dat zal wel mijn issue zijn, paranoia..

Waar ik wel om moet lachen is de mensen met selectieve verontwaardiging, door anderen aangeprate beeldvorming en hypocriet gedrag en niksvan een ander hebben; dat moet eruit, guys.....growup ! ...of als je ergens niet meer aan meedoet directdaar een negatieve insteek aangeven. Als we met zijn allen eerlijk, volwassen en normaal doen is dit een hele leuke site !

Tja, de immer imperfecte mens. Prekers, mafketels en meepraters vind je overal wel, ook in de echte wereld. Zolang er ook gezond kritische mensen bestaan, dan blijft het een en ander wel in balans denk ik zo. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, maar probeer zelf géén van al dat gedrag hier te vertonen. Om veel dingen moet ik ook gewoon lachen..

-SprayIt- schreef:
Tuktak is weg? Heb ik gemist, echt balen. Misschien wel de user waar ik de meeste pareltjes door ontdekt heb.
Toch jammer dat er op korte tijd zoveel users zich uitschrijven. Ging ook vaak kijken bij Tuktak zijn stemmen. De optie om gewoon minder tot niet meer op de site te gaan zonder het uitschrijven lijkt mij toch minder drastisch. Dan blijven al je stemmen tenminste staan. Moet zelf soms ook wat afstand nemen want op den duur ben je er misschien teveel mee bezig en kan het gaan overheersen om albums te voorzien van commentaar of stemmen. Ook kunnen de vragen; 'waar doe ik het voor? Heeft iemand er iets aan aan wat ik hier schrijf of aan de scores die ik uitdeel?' een instinker zijn. Het is tenslotte kostbare tijd allemaal en soms liever dan erover schrijven is het leuker om er gewoon naar te luisteren.

Odelay
Hallo allemaal,

allereerst heb ik voor jullie de vraag: 'Hoe kan ik me uitschrijven uit MusicMeter?' Want dat is namelijk wat ik wil doen: Me uitschrijven uit MusicMeter. Waarom wil ik me uitschrijven uit MusicMeter? Nou, ... :

Ik ben ingeschreven bij MuMe sinds 10 juli 2006, dus zo'n 9,5 jaar. Laten we zeggen dat ik in de periode 10 juli 2006 - juni 2009 een fanatieke MuMe-gebruiker was. Of misschien was het al eerder zo dat ik weliswaar niet ingeschreven was bij de website, maar er wel graag en veel mee bezig was. En misschien heb ik na juni 2009 ook nog een of meer periodes gehad dat ik er veel en graag mee bezig was. In ieder geval is het na juni 2009- op die periodes na?- tot en met nu een stuk minder met MuMe en mij. Ik heb niet meer die obsessieve belangstelling voor het maken van en luisteren naar muziek en andere muziek-gerelateerde zaken/bezigheden. Muziek en muzikanten hebben hun onschuld verloren, ook al wist ik voor juni 2009 ook al van alles over de mensen achter de muziek- inclusief de 'psyche' van een of meer van die mensen- en de daarbij horende excessen en het jong komen te overlijden van een aantal muzikanten. Mijn eigen muzikale activiteiten- al dan niet in samenwerking met een of meer anderen- hebben tot nog toe niet veel opgeleverd, en ook een stuk minder dan ik en een of meer anderen eigenlijk hadden gewild. Alle mooie dingen- opgenomen of niet- ten spijt. Ook heb ik de laatste jaren misschien meer belangstelling voor een of meer andere onderwerpen/bezigheden. Ook is het zo dat muziek en/of muziek-gerelateerde zaken/bezigheden bij mij vaak samengaan met gene/spanning/sombere gevoelens, of dat er bij mij op wat voor manieren maar precies een verband is of op z'n minst lijkt te zijn tussen die zaken. Dat kwam al voor juni 2009 voor, maar is daarna misschien sterker geworden en vaker opgetreden. Daarnaast is het de laatste jaren misschien zo dat er nou eenmaal dingen zijn die meer mijn aandacht/tijd/energie vragen, of dat nou leuke dingen zijn of niet.

Zo, hier laat ik het bij voor wat betreft de beschrijving van hoe het minder is tussen 'muziek en mij' de laatste zoveel jaren. Ook is er niet meer sprake (?) van (een deel van) allemaal (niet goed ge-update?) zaken op het internet die met mij van doen hebben, als ik stop met MusicMeter...

Ik hoop dat jullie dit bericht snappen , en ik zou het wel leuk vinden als ik reacties op dit bericht krijg. En dan niet alleen omdat mij dan misschien verteld wordt hoe ik me moet uitschrijven uit MusicMeter...

Odelay

DjFrankie (moderator)
Niet zo moeilijk Odelay bij profiel rechtsboven, en dan account verwijderen.

Ik begrijp ook goed dat interesses komen en gaan, ik was vroeger veel met sport bezig maar dat boeit me nu veel minder. Muziek interesse is daarentegen toegenomen.

Maar toch je account aanhouden kost niks en wie weet over 10 jaar is er weer de??

Fedde
Lastig je helemaal te begrijpen Odelay. Het lijkt me dat muziek niet per definitie iets hoeft te zijn waar je je obsessief mee bezig hoeft te houden. Natuurlijk kun je er helemaal in op gaan en zelfs aan ten onder gaan, zoals diverse muzikanten ons hebben laten zien, maar bij 'normaal gebruik' kun je er ook veel plezier en ontspanning aan beleven, dacht ik.
De maat houden, dat is met veel dingen lastig, zeker als er liefde in het spel is. En, zoals hierboven terecht opgemerkt: MuMe aanhouden kost je niks en je kunt dan weer instappen als je wilt.

Odelay
Er wordt op de uitschrijf-pagina vermeld dat je je na uitschrijving niet opnieuw kan inschrijven onder een andere gebruikersnaam. Kan het dan wel onder dezelfde gebruikersnaam?

Hey Odelay,

Ik zou zeggen uitloggen en wachtwoord vergeten. Dan kun je als recidivist weer een wachwoord aanvragen. Of niet.
Johnny Cash was zijn come-back ook beter dan ooit. Laat in ieder geval muziek jou niet gek maken.

Odelay schreef:
Er wordt op de uitschrijf-pagina vermeld dat je je na uitschrijving niet opnieuw kan inschrijven onder een andere gebruikersnaam. Kan het dan wel onder dezelfde gebruikersnaam?

Precies andersom. Onder dezelfde gebruikersnaam kan niet, onder een andere wel.

Het kan technisch wel, maar het mag niet, is wat we daar proberen te zeggen

Odelay
Jordy schreef:
Het kan technisch wel, maar het mag niet, is wat we daar proberen te zeggen

Bedoel je dat het technisch mogelijk is om je opnieuw in te schrijven met een andere gebruikersnaam, maar het mag niet? Of bedoel je een en ander met dezelfde gebruikersnaam?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.