De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 19 januari 2016, 17:48 uur
Precies kun je dat soort dingen niet aangeven en dat zal een deel eigen invulling van de users zelf zijn. Zoals wel vaker is de interpretatie van zo'n term iets subjectiefs. Ik denk dan aan rockdingen: Inclusief prog, new-wave , bepaalde Hip-hop etc. Muziek in de trant van de top 250. Het subjectieve hoeft niet een probleem te zijn. Zeikende mensen heb je altijd wel. Ik denk dat zo'n specifiek topic voor niet mume-fähige muziek: Ambient, Reggea en bepaalde dancemuziek bijvoorbeeld, interesse kan opwekken. Ik heb zelf niet de tijd om het helemaal op te zetten, maar zoals de engelstaligen wel eens mooi zeggen: it's just a thought.

Arrie schreef:
Ja, hebt inderdaad wel meer ex-moderators die zich eens hebben uitgeschreven...
Ja, hebt inderdaad wel meer ex-moderators die zich eens hebben uitgeschreven...

0
geplaatst: 19 januari 2016, 20:14 uur
Ik heb ook dagen dat ik me wil uitschrijven, omdat de site niet zoveel zin lijkt te hebben in mijn dagelijks leven. Maar enerzijds vind ik mijn stemmen wel handig als geheugensteuntje en database, anderzijds zijn er nog zat mensen die mij tips geven in de genres die ik leuk vind.Hopelijk is het ook best mogelijk dat ik mensen wat te bieden heb met mijn kennis, maar daar gaat het niet om hè. 

0
geplaatst: 19 januari 2016, 22:50 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Hopelijk is het ook best mogelijk dat ik mensen wat te bieden heb met mijn kennis
Hopelijk is het ook best mogelijk dat ik mensen wat te bieden heb met mijn kennis
Hey daar. Gaarne op deze site blijven aub, ik pik te zijner tijd graag een hoop albums uit je database mee. Ook al heb ik nog geen behoefte aan die hopen country & roots

0
geplaatst: 19 januari 2016, 22:54 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Maar enerzijds vind ik mijn stemmen wel handig als geheugensteuntje en database
Maar enerzijds vind ik mijn stemmen wel handig als geheugensteuntje en database
Voor mij ook de grootste reden om erg huiverig te zijn me uit te schrijven en het heeft me er 2 keer om die reden dan ook echt van weerhouden (en achteraf blij zijn dat ik niet impulsief heb gehandeld).
Ik zie ook te veel spijtoptanten terugkeren. Maar dat radicale snap ik wel heel goed

0
geplaatst: 19 januari 2016, 23:26 uur
De enige reden die ik kan bedenken om me hier uit te schrijven is dat al die releases die ik hier langs zie komen mij veel te veel geld kosten
Ik denk dat als ik nooit aan deze site was begonnen ik nu flink wat centen meer had gehad, veel minder muziek in huis had en wellicht niet eens in een platenzaak had gaan werken.. of geef ik de site nu te veel credits? 
Ik denk dat als ik nooit aan deze site was begonnen ik nu flink wat centen meer had gehad, veel minder muziek in huis had en wellicht niet eens in een platenzaak had gaan werken.. of geef ik de site nu te veel credits? 
0
geplaatst: 19 januari 2016, 23:36 uur
Ducoz schreef:
De enige reden die ik kan bedenken om me hier uit te schrijven is dat al die releases die ik hier langs zie komen mij veel te veel geld kosten
Misschien had je wel een volle garderobekast gehad, een leuke vriendin en een echt sociaal leven.

Ik herken veel in te tekst van Aero - een oude wijze man. Uitschrijven zou veel tijd schelen, maar tot onrust lijden - wat mis ik allemaal...
0
Fedde
geplaatst: 20 januari 2016, 10:37 uur
Mjuman schreef:
Ik herken veel in te tekst van Aero - een oude wijze man. Uitschrijven zou veel tijd schelen, maar tot onrust lijden - wat mis ik allemaal...
Onrust lijden is erger dan tot onrust leiden, taalpurist! Ik herken veel in te tekst van Aero - een oude wijze man. Uitschrijven zou veel tijd schelen, maar tot onrust lijden - wat mis ik allemaal...
Maar het is verder helemaal waar. Het is het aanjagende effect van erbij willen horen op deze site. Sinds ik ingeschreven ben, koop ik zeker meer albums dan in de voorgaande jaren. Zie het als 'collatoral dammage'. Kennis doet kopen, maar onwetend blijven is ook niet leuk. Ziedaar het (onbewuste) businessmodel van MuMe.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 10:50 uur
Fedde schreef:
Maar het is verder helemaal waar. Het is het aanjagende effect van erbij willen horen op deze site. Sinds ik ingeschreven ben, koop ik zeker meer albums dan in de voorgaande jaren. Zie het als 'collatoral dammage'. Kennis doet kopen, maar onwetend blijven is ook niet leuk. Ziedaar het (onbewuste) businessmodel van MuMe.
(quote)
Onrust lijden is erger dan tot onrust leiden, taalpurist!
Maar het is verder helemaal waar. Het is het aanjagende effect van erbij willen horen op deze site. Sinds ik ingeschreven ben, koop ik zeker meer albums dan in de voorgaande jaren. Zie het als 'collatoral dammage'. Kennis doet kopen, maar onwetend blijven is ook niet leuk. Ziedaar het (onbewuste) businessmodel van MuMe. Dank u wel voor het weizen (da's tarwe) op den taalfout; dat is idd bewust zo gedaan. Alhoewel eigenlijk leiden in de zin van (anderen) wijzen op muziek wel een essentiële component is. In boerentaal heet dat: halen en brengen.
0
beaster1256
geplaatst: 20 januari 2016, 10:52 uur
Hallo , ben na jaren van verval en depressie , alcoholverslaving ( 4 opname's ) eindelijk weer terug en ook weer met volle interesse in de muziek .... Ik voel me ook weer wat blij en bijna gelukkig , ik heb een vraagje , ik heb een goeie vriend die me regelmatig eens wat cdees bezorgd die hij downloadt en dan een copy brandt voor me , zelf kan ik er geen meer kopen want ik moet leven van een uitkering van 1100 euro ....maar niet treuren , in de afgelopen jaren heb ik een collectie van over de 4000 cdees opgebouwd , allemaal echte en officiële , nu zit er in het laatste pakket een cd van Tom Petty met als titel door hem opgeschreven ' Nobody's Children ' ik weet niet of dit een echte cd van Tom Petty is want ik vind er ook niks van terug op Mume , weet er iemand meer van aub ..???
0
geplaatst: 20 januari 2016, 11:02 uur
Welkom terug beaster!
Fijn dat je je weer bijna gelukkig voelt
Als het goed is gaat het om dit album van Tom Petty and the Heartbreakers:
Tom Petty And The Heartbreakers - Nobody's Children (File, MP3) at Discogs
Fijn dat je je weer bijna gelukkig voelt
Als het goed is gaat het om dit album van Tom Petty and the Heartbreakers:
Tom Petty And The Heartbreakers - Nobody's Children (File, MP3) at Discogs
0
Fedde
geplaatst: 20 januari 2016, 11:05 uur
Nobody's Child is een digitaal album met restmateriaal van Tom Petty & The Heartbreakers. Een CD is dus een unicum, want origineel alleen als download verkrijgbaar.
Fijn dat het weer goed met je gaat beaster1256. Ik kwam je vaak tegen bij albums waar ik zelf ook veel mee heb, zoals bij vriend Todd. Tijdje niet van je gehoord, maar ik zie het al: niet uitgeschreven (heel verstandig) en klaar voor een nieuwe start. Nou ja, ook MuMe is niet vrij van verslavende werking, maar daar zul je met deze ervaring wel mee kunnen afrekenen.
Fijn dat het weer goed met je gaat beaster1256. Ik kwam je vaak tegen bij albums waar ik zelf ook veel mee heb, zoals bij vriend Todd. Tijdje niet van je gehoord, maar ik zie het al: niet uitgeschreven (heel verstandig) en klaar voor een nieuwe start. Nou ja, ook MuMe is niet vrij van verslavende werking, maar daar zul je met deze ervaring wel mee kunnen afrekenen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 11:09 uur
Fedde schreef:
Nobody's Child is een digitaal album met restmateriaal van Tom Petty & The Heartbreakers. Een CD is dus een unicum, want origineel alleen als download verkrijgbaar.
Fijn dat het weer goed met je gaat beaster1256. .
Fijn dat het weer goed met je gaat beaster1256. .
Het gaat gewoon om de 6e CD (Nobody's Child) van deze verzamelaar.
Tom Petty & The Heartbreakers - Playback (1995)
Playback (Tom Petty and the Heartbreakers album) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
beaster1256
geplaatst: 20 januari 2016, 11:14 uur
Dank jullie wel voor de info I.v.m. Tom Petty en de steun , ik heb daar momenteel veel aan , ben nu bijna volledig uit mijn alcoholische put aan het kruipen , 4 jaar in een constante roes geleefd , soms zelfs maanden zonder muziek alleen alcohol en stilte , nu een nieuwe vriendin , Lena , ik ken haar nu bijna 2 jaar en we wonen soms eens bij haar in Kapelle op den Bos en dan soms een keer in Blankenberge aan de kust waar ik in een klein appartementje woon na mijn echtscheiding , zij heeft mij gered anders was ik al lang dood ... Nog een fijne dag iedereen .... Ik probeer weer dagelijks eens aanwezig te zijn met mijn kritisch oor op Mume ....
0
Robertus
geplaatst: 20 januari 2016, 12:03 uur
beaster1256 schreef:
Dank jullie wel voor de info I.v.m. Tom Petty en de steun , ik heb daar momenteel veel aan , ben nu bijna volledig uit mijn alcoholische put aan het kruipen , 4 jaar in een constante roes geleefd , soms zelfs maanden zonder muziek alleen alcohol en stilte , nu een nieuwe vriendin , Lena , ik ken haar nu bijna 2 jaar en we wonen soms eens bij haar in Kapelle op den Bos en dan soms een keer in Blankenberge aan de kust waar ik in een klein appartementje woon na mijn echtscheiding , zij heeft mij gered anders was ik al lang dood ... Nog een fijne dag iedereen .... Ik probeer weer dagelijks eens aanwezig te zijn met mijn kritisch oor op Mume ....
Respect!

0
geplaatst: 20 januari 2016, 12:05 uur
Gelukkig bleef het contact met Beaster gewoon bestaan, al op mume sinds 3-2-2005, vorig jaar een 10-jarig jubileum! 
Waarmee maar aangegeven: ups en downs heeft iedereen maar uitschrijven is niet echt nodig. Ook niet in sombere tijden. Zolang de liefde voor muziek maar blijft!

Waarmee maar aangegeven: ups en downs heeft iedereen maar uitschrijven is niet echt nodig. Ook niet in sombere tijden. Zolang de liefde voor muziek maar blijft!
0
Robertus
geplaatst: 20 januari 2016, 12:16 uur
Ik denk ook altijd, waarom uitschrijven? Als ik door dit topic blader zie ik twee, vaak terugkomende redenen:
1. Te veel tijd aan kwijt (MuMe "verslaving", gedwongen afkicken)
2. Ruzie met users/gevoel dat je niet op de goede plek zit
Ik kan het me wel voorstellen, maar het blijft jammer wanneer mensen dat doen.
1. Te veel tijd aan kwijt (MuMe "verslaving", gedwongen afkicken)
2. Ruzie met users/gevoel dat je niet op de goede plek zit
Ik kan het me wel voorstellen, maar het blijft jammer wanneer mensen dat doen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 12:48 uur
Heftig verhaal, maar welkom terug (van weggeweest), beaster.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 14:18 uur
Welkom terug Beaster, zwaar verhaal inderdaad. Veel muziekplezier weer!
0
beaster1256
geplaatst: 20 januari 2016, 14:59 uur
Van die uitkering van een 1100 euro per maand bedoelde ik ook 580 euro huur per maand , daar komt nog bij maandelijks een goeie 100 euro voor gas , water en elektriciteit , 100 euro voor telenet , ( telefoon , internet , televisie en prime met digirecorder ) verder nog een kleine 100 euro aan verschillende verzekeringen die je moet hebben bob brandverzekering ... blijft er dan nog 200 euro over voor kledij en voedsel , dus veel is het niet maar het gaat en een auto heb ik niet , gelukkig maar , wel een goeie fiets die ik dan ook dagelijks gebruik ... fijne dag en avond nog ...
0
buizen
geplaatst: 20 januari 2016, 18:53 uur
Je krijgt verder niet ook nog eens huur- en zorgtoeslag, die 1100,- is je enige inkomen?
Anyway: petje af, en volhouden. Ook zonder vriendin moet je het overigens kunnen redden. Dus hang niet alles aan haar (of iemand anders) op.
En dat we maar veel over muziek mogen lullen, beaster1256!

Anyway: petje af, en volhouden. Ook zonder vriendin moet je het overigens kunnen redden. Dus hang niet alles aan haar (of iemand anders) op.
En dat we maar veel over muziek mogen lullen, beaster1256!

* denotes required fields.