menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

avatar van brajoapau
Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen.

avatar van Pietro
Steve'n'Seagulls - Farm Machine (2015) - MusicMeter.nl

Steve 'n' Seagulls - Farm Machine (2015) - MusicMeter.nl

Deze stond er al dubbel op, maar ik heb net een ander album van deze band toegevoegd waarvan ik nu zie dat het al op deze site staan (Brothers in Farms). Mijn inzending mag dus verwijderd worden.

avatar van bone machine
bone machine (crew)
Pietro schreef:
Deze stond er al dubbel op, maar ik heb net een ander album van deze band toegevoegd waarvan ik nu zie dat het al op deze site staan (Brothers in Farms). Mijn inzending mag dus verwijderd worden.

ok, dubbele + inzending verwijderd.


avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
done

avatar van J.J. Wever
Vandaag toegevoegd:

Brel (2019)

maar staat al op de site:

BREL (2019)

avatar van brajoapau
Bedankt; laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmen.

avatar van brajoapau
Betty Carter - I Can't Help It (1992) verwijderd; betreft een verzamelaar van twee reguliere albums zonder extra nummers.


avatar van brajoapau
Bedankt; laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmen.


avatar van brajoapau
Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Kanye West ‎– Good Friday verwijderd wegens onofficieel.


avatar van brajoapau
Mssr Renard; van zodra een moderator het bericht van de laatst toegevoegde (dubbele) toevoeging verplaatst heeft naar de eerst toegevoegde toevoeging zal ik de dubbele toevoeging gaan verwijderen.

Edit; de laatst toegevoegde is inmiddels verwijderd, heicro zal derhalve dan wel even zijn stem opnieuw moeten gaan plaatsen bij Soulive - Soulive (2003).


avatar van brajoapau
Svendra schreef:
Dubbel op de site


Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, derhalve zal joko150 zijn stem (3,5) even opnieuw moeten plaatsen bij The Glorious Sons - Young Beauties and Fools (2017)

avatar van joko150
brajoapau schreef:
(quote)


Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, derhalve zal joko150 zijn stem (3,5) even opnieuw moeten plaatsen bij The Glorious Sons - Young Beauties and Fools (2017)
bedankt voor de heads up

EHartmann
Volgens mij is de volgende hier als album geplaatst, terwijl dit 1 van de 95 versies is (vlg Discogs o.a.):Camel - The Snow Goose (2013) - MusicMeter.nl

The Snow Goose van Camel uit 1975 is de enige juiste in de reguliere albumlijst van Camel. Deze dus: Camel - The Snow Goose (1975) - MusicMeter.nl

Dus die versie uit 2013 verwijderen?

avatar van brajoapau
EHartmann; de 2013 versie betreft heropgenomen nummers, derhalve kunnen beide versies dan wel apart op de site vermeld worden.

"The Snow Goose was re-recorded in May 2013 and released that November (dropping the "Music Inspired By" from the title) as a tribute to the original line-up by founder Andrew Latimer, remaining close to the original arrangement."

avatar van Kronos
Omdat ik niet zeker ben van het jaartal leg ik hier even deze te corrigeren release aan de crew voor:

Thelonious Monk Trio - Thelonious Monk Trio (1952)

Volgens Discogs is dit een compilatie van twee 10" lp's, uitgebracht in 1956.

Thelonious Monk Trio - Thelonious Monk Trio | Discogs
In plaats van een gewoon album zou het dus compilatie moeten worden.

Maar volgens allmusic en wiki is het jaartal 1954.

Thelonious Monk Trio - Thelonious Monk Trio, Thelonious Monk | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
https://en.wikipedia.org/wiki/Thelonious_Monk_Trio#cite_note-Lankford-3


avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Meest recente toevoeging verwijderd.

bennerd
Misfits - Misfits (1986)
is eigenlijk
Misfits - Collection 1 (1999)

De eerste mag weg, want de tweede is vier drie uur eerder toegevoegd



avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Meest recente toevoeging verwijderd. Geert V. is hierdoor z'n stem kwijt.

avatar van jerome988
R+ - Last Summer (2019)
R Plus - The Last Summer (2019)

Staat dubbel op de site onder artiestennamen R+ en R Plus. Volgens Spotify is R Plus de juiste artiestennaam.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:46 uur

geplaatst: vandaag om 06:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.