MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
CHIEP schreef:
(quote)
Meest recente verwijderd. Boermetkiespijn is hierdoor z'n stem kwijt.

Dat zal hem leren, dat was ook de foute toevoeger

CHIEP (crew)
Clutch - Earth Rocker stond er dubbel op. freakey is hierdoor z'n stem kwijt.

Miloš Karadaglić - Blackbird: The Beatles Album (2016) verwijderd wegens dubbel. Eerst toegevoegde heeft de titel anders ingedeeld, wat de doublure maakte.

CHIEP (crew)
Ben Klock - Trax 141 (2010) verwijderd wegens enkel te koop in combinatie met een magazine.

Dubbele toevoeging, deze zonder hoes kan eraf:

Chris Garneau - The Kind (2021)

CHIEP (crew)
The Cure - Acoustic Hits (2017) verwijderd, want die zat al bij de Greatest Hits uit 2001.

CHIEP schreef:
The Cure - Acoustic Hits (2017) verwijderd, want die zat al bij de Greatest Hits uit 2001.

Ik ben het daar niet mee eens. Het is sinds 2017 een losse release, gewoon te koop. Dus dan hoort hij erop, lijkt me. Ik had hem toegevoegd.

CHIEP (crew)
Dit is toch een RSD-release? Uit onze wiki:
Record Store Day-releases zijn enkel toegestaan als ze niet eerder uitgebracht materiaal bevatten.

CHIEP schreef:
Dit is toch een RSD-release? Uit onze wiki:
(quote)

Nee, is wel in 2017 eerst als RSD-release uitgekomen (de picture disc), nu gewoon (ook sinds 2017) standaard ongelimiteerd verkrijgbaar op zwart vinyl. Het is een gewone release.

CHIEP (crew)
Vrij zeker van dat ik hier daarstraks had gezegd wie hierdoor z'n stem kwijt is ...
Ik weet alleen Broem nog, mijn excuses (het waren er in totaal drie).

bone machine (crew)
pjh1967 schreef:
Simon van Genderen - How Does It Feel? (2020)

Is dit toegestaan? Een single met twee tracks?

album verwijderd, is idd een single.

Hexecutor

Twee keer hetzelfde album.

CHIEP (crew)
Steve Harley & Cockney Rebel - Best of the 70's (2000) verwijderd wegens heruitgave van deze.
teus (3,5), no xqqq (3,5), sq (2,5), novalepidoptera (3,5) Stanley Koekblik (4), musician (3,5), knight4 (3,5), ben haven (3,5) en J.J. Wever (3,5) zijn hierdoor hun stem kwijt.
Nog in dubio: Rinus (3,5 versus 4)

CHIEP (crew)
Don Henley ‎– The Concert For Walden Woods (2015) verwijderd wegens bootleg.

CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd. aerobag is hierdoor z'n stem kwijt (3,5).

CHIEP (crew)
Verwijderd en samengevoegd wegens oorspronkelijk samen uitgebracht: Simple Minds - Sons and Fascination / Sister Feelings Call (1981)
Het aantal stemmers op die tweede lag (uiteraard) zeer hoog (255), dus daar een overzicht van geven is helaas quasi onbegonnen werk.

CHIEP (crew)
Aangepast. aERodynamIC is hierdoor z'n stem kwijt (2,5).

Sir Spamalot (crew)
Dubbele toevoeging bij Cock Sparrer volgens deze info:
- Cock Sparrer - Cock Sparrer | Releases | Discogs
- Cock Sparrer - True Grit (1987, Vinyl) | Discogs: "Originally released in 1978 on Decca as Cock Sparrer."

Debuutalbum uit 1978: Cock Sparrer - Cock Sparrer (1978).

Heruitgave uit 1987: Cock Sparrer - True Grit (1987).

Tevens correctie ingediend bij het album uit 1978 om True Grit op te nemen als alternatieve titel.

CHIEP (crew)
Done. Nosh is hierdoor z'n stem kwijt (3,5).

Laatst toegevoegde Alunar verwijderd.

Laatst toegevoegde Aaron Frazer verwijderd.

Een dubbele toevoeging van mijzelf dit keer: Marisha Wallace - Tomorrow en Marisha Wallace - Tomorrow

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.