menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:


avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Zwangere Guy - BRUTXXL verwijderd wegens heruitgave van "Brutaal". De extra nummers waren hier intussen al toegevoegd aan de tracklist van die laatste.

avatar van FlyLo
CHIEP schreef:
Zwangere Guy - BRUTXXL verwijderd wegens heruitgave van "Brutaal". De extra nummers waren hier intussen al toegevoegd aan de tracklist van die laatste.

Tja, niet akkoord. Is uitgebracht als nieuw album. Marvin Gaye - What's Going On Live (2019) is ook zo'n voorbeeld
Ga er verder niet over discussiëren



avatar van bone machine
bone machine (crew)
Mausie schreef:
Dubbele toevoeging:

bedankt & aangepast.

avatar van Koenr
Deze is per ongeluk 2x op de site beland, de gemankeerde toevoeging kan eraf.

Rodo - Within the Void (2020)

Rodo - Within the Void (2020)


avatar van dynamo d
Als er sprake is van een opknapbeurt van een album, komt deze er dan ook gewoon op als nieuwe release?
Hoe wordt dat bepaald?

New Model Army - Carnival (2005)
New Model Army - Carnival (Redux) (2020)


avatar van Mausie
Mausie (crew)


Volgens mij is het verkeerde album verwijderd? Die van onbekend is nu overgebleven, met een gebroken afbeelding.

avatar van trebremmit
dynamo d schreef:
Als er sprake is van een opknapbeurt van een album, komt deze er dan ook gewoon op als nieuwe release?
Hoe wordt dat bepaald?

New Model Army - Carnival (2005)
New Model Army - Carnival (Redux) (2020)


Die vallen onder verzamel nieuw, en niet onder normaal zoals hier.

Type album - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Verzamel (nieuwe tracks): remix- en tributealbums; heropgenomen of instrumentale versies van al bestaande albums, mixtapes, mix-cd's (wel nieuwe tracks maar door de artiest of het label niet bedoeld als nieuw studioalbum), dj-mixen en (verzamel) albums met minstens 50% niet eerder uitgebracht materiaal (denk aan label- en themaverzamelalbums); op die manier worden deze verzamelaars aan de discografie van de betrokken artiesten gekoppeld.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Mausie schreef:
(quote)


Volgens mij is het verkeerde album verwijderd? Die van onbekend is nu overgebleven, met een gebroken afbeelding.


Kan wellicht B.Robertson of CHIEP mij verder helpen?

avatar van B.Robertson
Ja Mausie dat kan: Chilly Gonzales - A very chilly christmas (2020)

Kwestie van die afbeelding opnieuw uploaden en die toevoeging op jouw naam zetten, snap alleen niet waarom je link naar twee verwijderde albums verwijst.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Over die van New Model Army: Blijkbaar is het geen heropname, heb ik intussen begrepen.
Dan is het aan de luisteraars om te bepalen of deze versie voldoende verschilt, veronderstel ik?

avatar van musicfriek
Dubbel, deze met foutieve titel kan eraf:

Saint Raymond - Solid Gold (2021)

Dit is de correcte:

Saint Raymond - We Forgot We Were Dreaming (2021)

avatar van B.Robertson
musicfriek Solid Gold verwijderd, dank voor het melden.

avatar van spoon
Art Pepper - The Way It Was (1956)

Art Pepper - ...The Way It Was! (1972)

Dubbel. geen van beiden zijn geheel correct. Ik weet zelf niet precies hoe en wat. ik laat het aan de wijsheid van de crew over

Soledad
Done!

J.J. Wever en Tek Stiel graag even opnieuw stemmen op:
Art Pepper - ...The Way It Was (1972)


avatar van Sir Spamalot
Dubbel...

White Lion ‎– Anthology '83 - '89: White Lion - Anthology '83 - '89 (2006, CD) | Discogs

White Lion - Anthology 83-89 (2006): oorspronkelijke versie uit 2006

White Lion - Anthology '83 - '89 (2015): reissue uit 2015, met dezelfde tracklist maar andere hoes

De versie uit 2006 kan ook een correctie verdragen qua albumtitel (Anthology '83 - '89), qua titel van track 14 (The Road to Valhalla) en qua tracktijden. Edit: kan ik natuurlijk ook zelf doen...

avatar van Mssr Renard
Zelfde release, andere titel:

Allman Brothers Band - The Essential (2004)

The Allman Brothers Band - Playlist (2009)

De versie van 2004 moet blijven, en dan mag de titel van de 2009-versie als alt. titel worden ingevoerd.

avatar van J.J. Wever
Dit door mij toegevoegde album is reeds eerder verschenen op een Italiaanse label en staat reeds op MuMe:

deze mag eraf

Natalie Sweet - Oh, by the Way​.​.​. It's (2020)

de 1e release:

Natalie Sweet - Oh by the Way...It's (2019)


Natalie Grace Sweet - Oh By the Way... it's (2019, Vinyl) | Discogs


avatar van pjh1967
Simon van Genderen - How Does It Feel? (2020)

Is dit toegestaan? Een single met twee tracks?

avatar van chevy93
Deze: Eagles - The Very Best Of (2001)
is exact hetzelfde, maar dan met de tracklist in een andere volgorde
als deze: Eagles - The Very Best Of (1994)



avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd. Boermetkiespijn is hierdoor z'n stem kwijt.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:24 uur

geplaatst: vandaag om 13:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.