MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Dubbele toevoeging:
Hiss Golden Messenger - Quietly Blowing It (2021) - MusicMeter.nl
Hiss Golden Messenger - Quietly Blowing It (2021) - MusicMeter.nl

Ik heb het album volgens mij op maandag toegevoegd, dus lijkt mij sterk dat de andere toevoeging eerder was (kreeg ook geen melding toentertijd dat het album al in de wachtrij stond).

Volgens mij ik ook maandag toegevoegd én geen melding gehad, vreemd weer, maar ze kunnen het toch wel zien van hoe en wat?

musicfriek schreef:
Volgens mij ik ook maandag toegevoegd én geen melding gehad, vreemd weer, maar ze kunnen het toch wel zien van hoe en wat?

Ja, gebeurt toch wel regelmatig. Werk aan de winkel voor dion.ollie. Als je een album toevoegt, krijg je een melding als iemand dit al gedaan heeft. Echter werkt deze melding niet altijd.

CHIEP (crew)
Er blijkt geen verschil te zijn tussen de Duitstalige en de Engelstalige versie van Kraftwerks "Radio-Activity".
De volgende users zijn hierdoor hun stem kwijt: psmoor (4), gtenbosch (3,5), "H." (4), eMule (4), Raspoetin (4), dynamo d (3), kiteu2 (3,5), j-do (4), SébastienY (4), johan de witt (3,5), wibro (4), Superbitch (2,5), thunder1 (5), Bento (4), New Rising Sun (4), Bento_1991 (4), nojob (4), izabella (5), Flurk (4), Girrekes (4), glenn53 (4), Oryza (4), piet b (4), Rarara (4), Toon1 (4), boysdontcry99 (3,5), Casartelli (3,5), middleageguy (3,5), tims (3), ajp (2)

Deze is dubbel doorgekomen bij het toevoegen. Onderste release is foutief.

Colin Webster / Andrew Lisle - New Invention (2020)
Colin Webster / Andrew Lisle - New Invention (2020)

Onderste New Invention verwijderd.

CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd. johan de witt is hierdoor z'n stem kwijt.

Deze stond al reeds op de site met de correcte achternaam Deze kan eraf:

Marti Pillow - Stargazer (2021)

De correcte:

Marti Pellow - Stargazer (2021)

Deze is net toegevoegd aan de site, maar stond er al op:

Sheena Ringo - Muzai Moratorium (1999)

Shiina Ringo - Muzai Moratorium (1999)

Scherp opgemerkt. Dubbele toevoeging net zo hard weer verwijderd en een alternatieve titel overgezet, zo tussen de errors door.

Iain Hornal - The Game Begins With the Lights Out verwijderd. Is hetzelfde album als het eerder toegevoegde Hornal - The Game Begins with the Lights Out (2017) Deze artiest heeft twee hoesvarianten: met en zonder voornaam (digitale release / fysieke release). Een alias is aangemaakt.

De gehele discografie van deze band staat er dubbel op:

The Reds, Pinks & Purples:

The Reds, Pinks & Purples

The Reds, Pinks and Purples:

The Reds, Pinks and Purples

bone machine (crew)
J.J. Wever schreef:
De gehele discografie van deze band staat er dubbel op:
The Reds, Pinks & Purples

aangepast naar The Reds, Pinks & Purples

Vandaag toegevoegd, maar staat reeds op de site (als "gewoon" album)

The Outta Place - Outta Too!! (1987) als EP

The Outta Place - Outta Too! (1987) album

Dubbel:
Animal Collective - Prospect Hummer (2005) - MusicMeter.nl
Animal Collective & Vashti Bunyan - Prospect Hummer (2005) - MusicMeter.nl

Vashti staat op RYM voor deze release als lid van AC gemeld dus dan is de eerste de juiste

CHIEP (crew)
Op basis van de info die ik vind, is ze nooit lid geweest. Nadat ze door Four Tet aan elkaar werden voorgesteld, vroeg de groep haar of ze enkele nummers wou inzingen; that's it.
Zie bijvoorbeeld The Quietus | Features | In Conversation | Vashti Bunyan And Animal Collective In Conversation - thequietus.com

CHIEP schreef:
Op basis van de info die ik vind, is ze nooit lid geweest. Nadat ze door Four Tet aan elkaar werden voorgesteld, vroeg de groep haar of ze enkele nummers wou inzingen; that's it.
Zie bijvoorbeeld The Quietus | Features | In Conversation | Vashti Bunyan And Animal Collective In Conversation - thequietus.com

maar hij blijft natuurlijk wel dubbel

en naast RYM geeft ook discogs het als een AC release weer

CHIEP (crew)
Aangepast: Animal Collective - Prospect Hummer (2005)

_Felix_ (4), Lying Mouth (3,5), creep (4,5), mauricez (3,5), Supersid (3,5), Cellulord (4) en Jenssen (3,5) zijn hierdoor hun stem kwijt.

Laatst toegevoegde Bowerbirds verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:13 uur

geplaatst: vandaag om 05:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.