De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2022, 13:40 uur
Dat is deze. Sierra Romeo - Zeroes Bites (2021) - MusicMeter.nl
Helaas vind ik hem niet met de zoekmachine.
Helaas vind ik hem niet met de zoekmachine.
0
geplaatst: 21 november 2022, 17:32 uur
Depeche Mode - Greatest Hits (1987) - MusicMeter.nl kan er af denk ik.
Staan al als bonusnummers en alt titel bij die uitgave op deze site.
https://www.discogs.com/release/49747-Depeche-Mode-Greatest-Hits
This is a special East-German version of "The Singles 81-85" and was their only record released in the GDR.
Staan al als bonusnummers en alt titel bij die uitgave op deze site.
https://www.discogs.com/release/49747-Depeche-Mode-Greatest-Hits
0
geplaatst: 21 november 2022, 20:08 uur
Atonian - The Ravenous (2022) verwijderd. "Our first single The Ravenous is out now!" volgens henzelf. Verder vrij arbitrair: Apple noemt het een EP, maar de toevoegwiki zegt 'geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP betreft. Apple Music valt hier niet onder (aangezien zij bijna alles wat korter is dan een regulier album een EP noemen).' Last.fm kan dit een EP noemen maar Spotify een single.
1
geplaatst: 22 november 2022, 13:52 uur
Een crewlid die hier nog naar wil kijken?
trebremmit schreef:
The History of Rock: Volume Twenty Two (1984) - MusicMeter.nl
The History of Rock: Volume Twenty Three (1984) - MusicMeter.nl
Zaten bij een tijdschrift, kunnen dus verwijderd worden.
The History of Rock (magazine) - Wikipedia - en.wikipedia.org
The History Of Rock Label | Releases | Discogs
The History of Rock: Volume Twenty Two (1984) - MusicMeter.nl
The History of Rock: Volume Twenty Three (1984) - MusicMeter.nl
Zaten bij een tijdschrift, kunnen dus verwijderd worden.
The History of Rock (magazine) - Wikipedia - en.wikipedia.org
The History Of Rock Label | Releases | Discogs
2
geplaatst: 25 november 2022, 17:53 uur
Orchestral Manoeuvres in the Dark - The Unreleased '78 Tapes EP (1980) - MusicMeter.nl
Is nooit los van de eerste oplage van het album Organisation verschenen.
En zo werden wel meer bedenkelijke toevoegingen van OMD singles/EP's goedgekeurd.
But... Who am I?
En zo werden wel meer bedenkelijke toevoegingen van OMD singles/EP's goedgekeurd.
But... Who am I?
1
geplaatst: 26 november 2022, 18:04 uur
Dubbel:
Rowwen Hèze - Live in Americana: De Wei in 2022 (2022)
Rowwen Hèze - Live in Americana (2022)
De eerste, toegevoegd door WhoAmI, kan eraf, want er is al gestemd op de tweede (en die stond er ook al een tijdje op).
De eerste, toegevoegd door WhoAmI, kan eraf, want er is al gestemd op de tweede (en die stond er ook al een tijdje op).
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 26 november 2022, 18:23 uur
Poles Apart schreef:
Dubbel:
Dubbel:
Die moet inderdaad verwijderd worden, sorry!
Doordat hij nu als dubbelaar met het laatste studio-album verkocht wordt
(https://www.sounds-venlo.nl/rowwen-heze/onderaan-beginne-live-in-americana-de-wei-in-2022_13381008.html) heb ik geen melding gekregen bij het invoeren, dat hij er al op zou staan.
En ik had hem daarnaast gewoon niet gezien op de artiestenpagina. Bedankt voor het opletten!
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 26 november 2022, 18:30 uur
dazzler schreef:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - The Unreleased '78 Tapes EP (1980) - MusicMeter.nl
But... Who am I?
But... Who am I?
Ik heb het nagezocht, je hebt gelijk, en ik heb een verzoek tot verwijdering middels een correctie ingediend. Bedankt!
Volgens mij zijn die andere 'bedenkelijke toevoegingen' gewoon reguliere singles en EP's geweest, die aan de regels lijken te voldoen. Mocht je specifieke voorbeelden hebben, dan wil ik dat natuurlijk goed voor je nagaan!
1
geplaatst: 26 november 2022, 19:51 uur
WhoAmI schreef:
Volgens mij zijn die andere 'bedenkelijke toevoegingen' gewoon reguliere singles en EP's geweest, die aan de regels lijken te voldoen. Mocht je specifieke voorbeelden hebben, dan wil ik dat natuurlijk goed voor je nagaan!
Top. Over de regels in verband met singles ga ik me beter niet uitlaten.
Maar de tracklijst van de So In Love single begrijp ik niet. Volgens mij is dat een vreemde combinatie van de eerste versie van de 12" single die geen extended versie van de a-kant So In Love bevatte maar wel van de b-kant Concrete Hands en de 2x7" single. Ik dacht dat dubbele 7" singles niet mochten. Wat overblijft is dan de 12" single zoals ik hem hier beschrijf maar dan hoort Concrete Hands een langere speelduur te hebben.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 28 november 2022, 14:26 uur
dazzler schreef:
Maar de tracklijst van de So In Love single begrijp ik niet. Volgens mij is dat een vreemde combinatie van de eerste versie van de 12" single die geen extended versie van de a-kant So In Love bevatte maar wel van de b-kant Concrete Hands en de 2x7" single. Ik dacht dat dubbele 7" singles niet mochten. Wat overblijft is dan de 12" single zoals ik hem hier beschrijf maar dan hoort Concrete Hands een langere speelduur te hebben.
(quote)
Ik snap je punt!
Als je kijkt naar welke versies van die single op 13 mei 1985 (de eerste releasedatum ervan) uitkwamen die drie of vier tracks kennen, dan kom je op meerdere versies:
1) alleen 'Concrete Hands [Extended]'
https://www.discogs.com/release/195849-Orchestral-Man%C5%93uvres-In-The-Dark-So-In-Love
https://www.discogs.com/release/8611184-Orchestral-Man%C5%93uvres-In-The-Dark-So-In-Love
So in Love / Concrete Hands / Maria Gallante by Orchestral Manoeuvres in the Dark (Single; Virgin; VS 766-12): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
2) Zowel 'So in Love' als 'Concrete Hands' extended:
https://www.discogs.com/release/515716-Orchestral-Man%C5%93uvres-In-The-Dark-So-In-Love-Extended-Mix
https://www.discogs.com/release/2030449-Orchestral-Man%C5%93uvres-In-The-Dark-So-In-Love-Extended-Mix
So in Love / Concrete Hands / Maria Gallante by Orchestral Manoeuvres in the Dark (Single; Virgin; VS 766-13): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
So in Love / Concrete Hands / Maria Gallante by Orchestral Manoeuvres in the Dark (Single; Virgin; VS 766-14): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
So in Love / Concrete Hands / Maria Gallante by Orchestral Manoeuvres in the Dark (Single; Virgin; VSY 766-14): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
3) Geen 'extended' versies, maar met 'White Trash' live:
https://www.discogs.com/release/195853-Orchestral-Man%C5%93uvres-In-The-Dark-So-In-Love
So in Love / Concrete Hands / Maria Gallante / White Trash by Orchestral Manoeuvres in the Dark (Single; Virgin; VS 766): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Ik heb deze drie versies, die alle op dezelfde dag uitkwamen en alle drie dus leidend kunnen zijn, willen combineren. Dat is inderdaad fout gegaan, door alle 'extended'-versies als bonus erbij te zetten. Ik ga dus de vinkjes bij de tracks 'Concrete Hands' omwisselen! Van de stelling dat 2x7"-singles er niet op zouden mogen heb ik nog niet gehoord.
Ik ga het voor je aanpassen middels het indienen van een correctie! Bedankt voor de scherpe blik wederom.
1
geplaatst: 2 december 2022, 19:08 uur
Dubbel:
Wiz Khalifa, Big K.R.I.T. & Girl Talk - Full Court Press (2022) - MusicMeter.nl
en
Wiz Khalifa, Big K.R.I.T., Smoke DZA & Girl Talk - Full Court Press (2022) - MusicMeter.nl (Smoke DZA is raar maar waar niet gecrediteerd als hoofdartiest op de streamingsdiensten, deze kan dus weg)
Wiz Khalifa, Big K.R.I.T. & Girl Talk - Full Court Press (2022) - MusicMeter.nl
en
Wiz Khalifa, Big K.R.I.T., Smoke DZA & Girl Talk - Full Court Press (2022) - MusicMeter.nl (Smoke DZA is raar maar waar niet gecrediteerd als hoofdartiest op de streamingsdiensten, deze kan dus weg)
0
geplaatst: 3 december 2022, 11:56 uur
Van smashing pumpkins zou ik ofwel atum als geheel ofwel de drie aparte acts verwijderen. Nu is het erg verwarrend.
0
geplaatst: 3 december 2022, 15:08 uur
ni slecht schreef:
Van smashing pumpkins zou ik ofwel atum als geheel ofwel de drie aparte acts verwijderen. Nu is het erg verwarrend.
Wat is er precies verwarrend aan?
0
geplaatst: 3 december 2022, 15:11 uur
J.J. Wever schreef:
Dubbel!
The Rolling Stones - Grrr Live! (2023) - MusicMeter.nl
Stones - Grrr Live! (2023) - MusicMeter.nl
Dubbel!
The Rolling Stones - Grrr Live! (2023) - MusicMeter.nl
Stones - Grrr Live! (2023) - MusicMeter.nl
Wss gaat ie nog wel een keer toegevoegd worden. Dat is wel het grote nadeel van schrijfwijze aanhouden zoals het op de hoes staat. Iedereen schrijft The Stones, dat is ook gewoon de bandnaam.
0
geplaatst: 3 december 2022, 16:04 uur
Berichten staan nu verspreid, en uiteindelijk komt dit neer op een dubbele toevoeging.
Gezien de verschillende release data van de drie acts zou ik de oorspronkelijke toevoeging verwijderen.
0
geplaatst: 3 december 2022, 16:09 uur
ni slecht schreef:
Berichten staan nu verspreid, en uiteindelijk komt dit neer op een dubbele toevoeging.
Gezien de verschillende release data van de drie acts zou ik de oorspronkelijke toevoeging verwijderen.
(quote)
Maar het zijn wel degelijk allemaal losse releases. Wel met je eens dat het verwarrend is qua besprekingen van de nummers.
0
geplaatst: 3 december 2022, 16:21 uur
Mausie schreef:
Wss gaat ie nog wel een keer toegevoegd worden. Dat is wel het grote nadeel van schrijfwijze aanhouden zoals het op de hoes staat. Iedereen schrijft The Stones, dat is ook gewoon de bandnaam.
(quote)
Men heeft idd de verkeerde verwijderd..
2
geplaatst: 5 december 2022, 18:48 uur
De laatst toegevoegde is verwijderd en die stond ook later in de wachtrij. De Stones-variant stond in de vroege ochtenduren in de wachtrij met het verzoek een alias aan te maken. Dat heb ik ingewilligd, vergezeld van de opmerking dat we na Bowie en Hendrix nu ook Stones hebben, scheelt dat de Stones ook al gauw eens hun roepnaam is. Als er nu dubbele toevoegingen binnenkomen kan dat ook te maken hebben met het niet vooraf Grrr Live in de zoekbalk intoetsen of nachecken van de banddiscografie.
0
geplaatst: 6 december 2022, 18:47 uur
Ik bedoelde meer te zeggen dat de band (The) Rolling Stones heet en niet ‘Stones’..
2
geplaatst: 6 december 2022, 23:42 uur
1
geplaatst: 7 december 2022, 03:36 uur
S.O.S. verwijderd als laatst toegevoegd zijnde en tevens een minder voorkomende variant.
SOS by SZA (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
SOS by SZA on Apple Music - music.apple.com
SOS by SZA (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
SOS by SZA on Apple Music - music.apple.com
0
geplaatst: 7 december 2022, 04:01 uur
Joshua68 schreef:
Ik bedoelde meer te zeggen dat de band (The) Rolling Stones heet en niet ‘Stones’..
Klopt, ben ik ook met je eens maar het heeft zijn precedenten met Diamond Dogs en Band of Gypsys en dan is Grrr Live van hetzelfde laken een pak. Staat nog niet op Discogs bijgeschreven maar zou me niet verbazen als dat onder Stones gebeurt.
1
geplaatst: 7 december 2022, 07:54 uur
Per ongeluk zelf dubbel toegevoegd een tijdje terug:
Grafh - Oracle III (2020) - MusicMeter.nl
Grafh - Oracle 3 (2020) - MusicMeter.nl
Op spotify staat er Oracle 3, terwijl er op discogs oracle III staat. Vandaar ook mijn fout denk ik. Mij lijkt dat 'III' hier de beste optie is.
Grafh - Oracle III (2020) - MusicMeter.nl
Grafh - Oracle 3 (2020) - MusicMeter.nl
Op spotify staat er Oracle 3, terwijl er op discogs oracle III staat. Vandaar ook mijn fout denk ik. Mij lijkt dat 'III' hier de beste optie is.
1
geplaatst: 7 december 2022, 08:02 uur
Nog dubbele die ik zelf heb toegevoegd:
Chill Oud Posse - De Ware Boembep (2018) - MusicMeter.nl
Chill Out Posse - Chill Out Posse (2018) - MusicMeter.nl
Beide toevoegingen kloppen overigens niet helemaal. Volgens discogs is de naam van de artiest Chill Out Posse (met T) en is de titel Chill Oud Posse (met een D). Ik heb geen correctieve ingevoerd, omdat ik niet weet welke versie verwijderd wordt.
Chill Oud Posse - De Ware Boembep (2018) - MusicMeter.nl
Chill Out Posse - Chill Out Posse (2018) - MusicMeter.nl
Beide toevoegingen kloppen overigens niet helemaal. Volgens discogs is de naam van de artiest Chill Out Posse (met T) en is de titel Chill Oud Posse (met een D). Ik heb geen correctieve ingevoerd, omdat ik niet weet welke versie verwijderd wordt.
1
geplaatst: 7 december 2022, 10:21 uur
Twee toevoegingen die dubbel zijn gegaan:
Pisitakun - Kongkraphan (2022) - MusicMeter.nl
Seijiro Murayama + Eric La Casa - Supersedure (2009) - MusicMeter.nl
Pisitakun - Kongkraphan (2022) - MusicMeter.nl
Seijiro Murayama + Eric La Casa - Supersedure (2009) - MusicMeter.nl
0
Germ (crew)
geplaatst: 10 december 2022, 12:56 uur
Caroline Polachek - Desire, I Want to Turn Into You (toevoeger: Koenr) verwijderd.
Dit is geen EP maar een volledig album dat in februari '23 uit gaat komen. De vier gereleasde tracks dienen als voorproefje, maar vormen samen geen EP.
Dit is geen EP maar een volledig album dat in februari '23 uit gaat komen. De vier gereleasde tracks dienen als voorproefje, maar vormen samen geen EP.
* denotes required fields.