De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2014, 21:24 uur
Nogmaals de vraag hoe switch je van de normale versie naar de mobile versie op tablet / telefoon.
Van mobiel naar normaal kan wel via menu, maar hoe moet het anders om.......???
Van mobiel naar normaal kan wel via menu, maar hoe moet het anders om.......???
0
geplaatst: 17 januari 2014, 21:26 uur
als je de volledige site bezoekt op een telefoon, staat er als het goed is een menu item "mobiel" in de zwarte balk
0
geplaatst: 17 januari 2014, 21:29 uur
Als je op een tablet tussen de mobiele versie en de volledige versie wil switchen, zul je de volgende adressen moeten onthouden
musicmeter.nl/desktop
musicmeter.nl/mobile
hier is niets aan veranderd in het nieuwe design
musicmeter.nl/desktop
musicmeter.nl/mobile
hier is niets aan veranderd in het nieuwe design
0
gli|-t0_ch
geplaatst: 17 januari 2014, 21:30 uur
Het nieuwe design ziet er erg netjes slick uit (de emoticons mogen wat mij betreft helemaal van de site af met dit design, ze passen er niet meer tussen), alhoewel ik wel van mening ben dat het design vooral lijkt ontworpen te zijn voor mobile devices (teveel wit-ruimte) en ik het oude design een stuk overzichtelijker vind.
Trouwens, Jordy, gaat er ooit een functie komen om het contrast van de site aan te passen ?
Trouwens, Jordy, gaat er ooit een functie komen om het contrast van de site aan te passen ?
0
geplaatst: 17 januari 2014, 21:32 uur
Voor het regelen van contrast zit als het goed is een knop op je monitor/laptop, dat vind ik geen verantwoordelijkheid voor een site.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 21:32 uur
Deranged schreef:
Het went snel genoeg. Ik had afgelopen week al amper door dat ik erop zat.
Maar ik ben dan ook bijzonder flexibel.
En gewoon heel erg aangenaam eigenlijk.
Het went snel genoeg. Ik had afgelopen week al amper door dat ik erop zat.
Maar ik ben dan ook bijzonder flexibel.
En gewoon heel erg aangenaam eigenlijk.
Ah, dat zal het zijn. Ik ben behoorlijk onaangenaam.
0
Ponty Mython
geplaatst: 17 januari 2014, 21:47 uur
Ik had nog een vraag/opmerking over de uitlijning van de gastartiesten. Waarom worden deze niet onder het betreffende nummer uitgelijnd, maar helemaal aan het begin?
Het lijkt alsof de gastartiesten in vak 1 op meerdere nummers meedoen. In vak 2 heb ik de gastartiesten uitgelijnd onder het betreffende nummer.
Ik ben benieuwd waarom er voor is gekozen om dit zo uit te lijnen.
http://i.imgur.com/kRwjq3p.png
Het lijkt alsof de gastartiesten in vak 1 op meerdere nummers meedoen. In vak 2 heb ik de gastartiesten uitgelijnd onder het betreffende nummer.
Ik ben benieuwd waarom er voor is gekozen om dit zo uit te lijnen.

http://i.imgur.com/kRwjq3p.png
0
geplaatst: 17 januari 2014, 22:06 uur
Jordy schreef:
Mocht je fouten tegen komen, bv. opmaakfouten in bepaalde browsers, dan hoor ik dat nog steeds graag. Daarbij wel aangetekend dat oude versies van Internet Explorer (versie 7 en lager) niet meer ondersteund worden, en dat voor versie 8 en 9 geldt "als het maar werkt". Kleine cosmetische problemen in IE8 of IE9 zal ik dus niet aanpakken.
Ik had deze nog:Mocht je fouten tegen komen, bv. opmaakfouten in bepaalde browsers, dan hoor ik dat nog steeds graag. Daarbij wel aangetekend dat oude versies van Internet Explorer (versie 7 en lager) niet meer ondersteund worden, en dat voor versie 8 en 9 geldt "als het maar werkt". Kleine cosmetische problemen in IE8 of IE9 zal ik dus niet aanpakken.
Sunderland schreef:
2 kleine dingetjes die ik nog zie en wellicht al wel benoemd zijn zijn de volgende (geconstateerd in Chrome):
bij albums staan de linkjes van Facebook en Twitter over elkaar heen. Het ballonnetje van het aantal Facebookaanbevelingen is niet te zien.
Als je een geplaatst bericht wilt bewerken, dan springt het berichtenveld terug qua uitlijning thv waar de avatar staat, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij blijft iig niet op de plaats staan waar het oorspronkelijke bericht stond.
Verder toppie! Ook de mobiele versie ziet er strak uit!
Maar neem eerst maar even een biertje.2 kleine dingetjes die ik nog zie en wellicht al wel benoemd zijn zijn de volgende (geconstateerd in Chrome):
bij albums staan de linkjes van Facebook en Twitter over elkaar heen. Het ballonnetje van het aantal Facebookaanbevelingen is niet te zien.
Als je een geplaatst bericht wilt bewerken, dan springt het berichtenveld terug qua uitlijning thv waar de avatar staat, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij blijft iig niet op de plaats staan waar het oorspronkelijke bericht stond.
Verder toppie! Ook de mobiele versie ziet er strak uit!
Dank voor de verbetering. Nu komen bepaalde functies naar voren die het oude design ook had, maar nu veel makkelijker in het gebruik zijn.

0
geplaatst: 17 januari 2014, 22:09 uur
Dat eerste kan ik niet nabootsen ? tweede is opgelost als het goed is
0
geplaatst: 17 januari 2014, 22:15 uur
thelion schreef:
En op tablet.....???
En op tablet.....???
Misschien mis ik iets maar op mijn tablet zie ik die knop Mobiel ook gewoon.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 22:47 uur
Jordy schreef:
Dat eerste kan ik niet nabootsen ? tweede is opgelost als het goed is
Voorbeeld van het eerste:Dat eerste kan ik niet nabootsen ? tweede is opgelost als het goed is
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/49/24/72/4924724b671e1c84b25b1866906c04d8.jpg
Het tweede is inderdaad opgelost. Dank!
0
geplaatst: 17 januari 2014, 22:49 uur
Aha dat komt door de Nederlandse tekst, bij mij staat er "like". Gaat op de lijst!
0
geplaatst: 17 januari 2014, 23:32 uur
Bij al de albums waarvoor ik daarnet een grotere afbeelding geüpload heb is op de albumpagina nu wel een 300px-afbeelding te zien, maar als ik erop klik komt er geen 800px afbeelding te voorschijn maar een 200px afbeelding.
Enkele voorbeelden:
Planks - Funeral Mouth (2012)
Toundra - III (2012)
When Icarus Falls - Aegean (2012)
Zelfhaat - Van Jammerklacht en Wanhoopsgeschrij (2011)
Enkele voorbeelden:
Toundra - III (2012)
0
geplaatst: 17 januari 2014, 23:57 uur
0
geplaatst: 18 januari 2014, 00:11 uur
JSPR_G schreef:
Bij al de albums waarvoor ik daarnet een grotere afbeelding geüpload heb is op de albumpagina nu wel een 300px-afbeelding te zien, maar als ik erop klik komt er geen 800px afbeelding te voorschijn maar een 200px afbeelding.
Enkele voorbeelden:
Toundra - III (2012)
Enkele voorbeelden:
Toundra - III (2012)
Even je cache legen
0
geplaatst: 18 januari 2014, 01:56 uur
Geef mij maar het oude terug. Veel overzichtelijker. Begint redelijk deprimerend te worden. 
Neen, niet geslaagd!!!

Neen, niet geslaagd!!!
0
geplaatst: 18 januari 2014, 09:31 uur
In De Site > Algemeen > vernieuwde site:
..ben ik de enige die de vernieuwing maar niks vindt?? Ik denk nu al met weemoed terug aan de oude site.. en ligt het aan mij dat ik mijn top 10 lijst niet mee zie...???
..ben ik de enige die de vernieuwing maar niks vindt?? Ik denk nu al met weemoed terug aan de oude site.. en ligt het aan mij dat ik mijn top 10 lijst niet mee zie...???
* denotes required fields.