De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 8 oktober 2020, 10:45 uur
Onweerwolf schreef:
Maar dus, alleen Moviemeter/TVMeter krijgt een andere website? Musicmeter blijft gewoon zoals 'ie is?
Maar dus, alleen Moviemeter/TVMeter krijgt een andere website? Musicmeter blijft gewoon zoals 'ie is?
Dat is inderdaad zoals ik het toendertijd op TVMeter begreep.
Geen idee of er ondertussen wel over gesproken is om dat ook hier te doen. dion.ollie?
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 12:01 uur
herman schreef:
Lang niet iedereen hier is actief op MovieMeter (als ze al een account hebben). Dus als daar ergens in een topic iets gepost wordt kun je er wel vanuit gaan dat vrijwel niemand dat hier oppikt.
(quote)
Lang niet iedereen hier is actief op MovieMeter (als ze al een account hebben). Dus als daar ergens in een topic iets gepost wordt kun je er wel vanuit gaan dat vrijwel niemand dat hier oppikt.
Ik zeg dat omdat er hier in het verleden ook weleens wat is laten vallen over de samenvoeging van Moviemeter en TV-meter.
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 12:02 uur
kühnekxs schreef:
Maar dat is geen antwoord op de vraag van CHIEP die hij terecht stelt. Fijn dat er morgen een overleg is, maar de vraag van CHIEP hoe het de afgelopen 7 maanden (mis) is gegaan blijft staan; "Als er dan in al die tijd niets aan verandert, loopt de communicatie tussen jou en de eigenaar ofwel nog steeds voor geen meter, ofwel kan het de eigenaar gewoon niets schelen. Ik zou het alvast enorm waarderen (en ik denk velen met mij) als jullie eindelijk eens kunnen ophelderen om welke van die twee verklaringen het gaat."
(quote)
Maar dat is geen antwoord op de vraag van CHIEP die hij terecht stelt. Fijn dat er morgen een overleg is, maar de vraag van CHIEP hoe het de afgelopen 7 maanden (mis) is gegaan blijft staan; "Als er dan in al die tijd niets aan verandert, loopt de communicatie tussen jou en de eigenaar ofwel nog steeds voor geen meter, ofwel kan het de eigenaar gewoon niets schelen. Ik zou het alvast enorm waarderen (en ik denk velen met mij) als jullie eindelijk eens kunnen ophelderen om welke van die twee verklaringen het gaat."
Klopt, dat antwoord volgt vandaag.
1
geplaatst: 8 oktober 2020, 12:04 uur
Onweerwolf schreef:
Zover ik weet zijn er nog altijd geen concrete plannen om MusicMeter te vernieuwen. Zodra deze plannen ontstaan, laten we dit tijdig weten.
2
geplaatst: 8 oktober 2020, 16:58 uur
CHIEP schreef:
Als er dan in al die tijd niets aan verandert, loopt de communicatie tussen jou en de eigenaar ofwel nog steeds voor geen meter, ofwel kan het de eigenaar gewoon niets schelen.
Ik zou het alvast enorm waarderen (en ik denk velen met mij) als jullie eindelijk eens kunnen ophelderen om welke van die twee verklaringen het gaat. Na zeven maanden denk ik dat we daar wel recht op hebben.
(quote)
Als ik mij niet vergis, dateren de eerste meldingen van users hierover al van maart. Talloze keren heb jij hier vervolgens gemeld dat je het hebt doorgegeven/er wordt naar gekeken ... Als er dan in al die tijd niets aan verandert, loopt de communicatie tussen jou en de eigenaar ofwel nog steeds voor geen meter, ofwel kan het de eigenaar gewoon niets schelen.
Ik zou het alvast enorm waarderen (en ik denk velen met mij) als jullie eindelijk eens kunnen ophelderen om welke van die twee verklaringen het gaat. Na zeven maanden denk ik dat we daar wel recht op hebben.
Allereerst ben ik het niet met je eens dat er niets veranderd is. Er zijn wel degelijk veranderingen doorgevoerd wat betreft de advertenties. Dat dat in sommige gevallen niet voldoende is, ben ik met je eens. Zonder twee kampen te creëeren, moet ik zeggen dat ik me kan vinden in zowel de argumenten van de community als dat van de eigenaars. Ik als 'sitemanager' maak veel gebruik van de website en vind ook dat essentiële onderdelen van de website niet te leiden zouden moeten hebben onder de advertenties. Dit zijn voor mij advertenties die de functionaliteiten onbruikbaar maken en of zaken afschermen die tot het karakter van de site behoren. In het geval van MusicMeter zijn dit albumcovers. Andere advertenties zijn inderdaad vervelend, maar ook essentieel om de websites draaiende te houden.
Wat betreft de communicatie en de mentaliteit van de eigenaars. Dit heeft meerdere kanten. Enerzijds zijn er gewoon de werkzaamheden aan de nieuwe website van Moviemeter die veel aandacht krijgen. Dat kan niet betekenen dat MusicMeter het ondergeschoven kindje wordt, maar het neemt nou eenmaal veel werk en tijd in beslag. Klachten die ik doorgeef blijven daardoor liggen, waardoor er stapel komt. Die stapel wordt enkel en alleen opgehouden door de ontwikkeling van Moviemeter, aangezien daar veel zaken - ook op het gebied van advertenties - mee gepaard gaan. De communicatie naar de community toe daarover kan nog altijd een stuk beter, moet ik toegeven. Er heerst echter nergens een lakse houding ten opzichte van welke meter-site dan ook.
Dat gezegd hebbende, heb ik nogmaals nadrukkelijk laten blijken dat het tonen van advertenties over albumcovers moet stoppen.
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 17:07 uur
Niet alleen albumcovers, maar op de mobiel is het soms onmogelijk om nog verder te navigeren omdat die
Allianz reclame overal overheen gaat. Daar zou ook wat aan gedaan moeten worden.
Allianz reclame overal overheen gaat. Daar zou ook wat aan gedaan moeten worden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 oktober 2020, 17:12 uur
Misschien zouden jullie moeten kiezen om juist wel advertenties over albumcovers te doen en dan dus niet over alle andere onderdelen.
3
geplaatst: 8 oktober 2020, 18:27 uur
trebremmit schreef:
Niet alleen albumcovers, maar op de mobiel is het soms onmogelijk om nog verder te navigeren omdat die Allianz reclame overal overheen gaat. Daar zou ook wat aan gedaan moeten worden.
Relax johNiet alleen albumcovers, maar op de mobiel is het soms onmogelijk om nog verder te navigeren omdat die Allianz reclame overal overheen gaat. Daar zou ook wat aan gedaan moeten worden.
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 19:05 uur
trebremmit schreef:
Niet alleen albumcovers, maar op de mobiel is het soms onmogelijk om nog verder te navigeren omdat die
Jep, had dat gisteren nog. Ik kon niks meer, de site werd totaal onbruikbaar. Dan zal er vast iets veranderd zijn met betrekking tot de advertenties, maar zolang zulke ellende nog speelt zegt dat me niet zoveel.
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 oktober 2020, 19:15 uur
Ik houd mijn hart vast, voor als mijn donatie-periode is afgelopen. Maar ik weet ook niet of ik juist dáárom weer een jaar ga betalen.
Eerst deed ik het ook voornamelijk voor Jordi en om de site te steunen.
Eerst deed ik het ook voornamelijk voor Jordi en om de site te steunen.
1
geplaatst: 8 oktober 2020, 20:26 uur
Mssr Renard schreef:
Maar bijvoorbeeld deze: Prince - LOtUSFLOW3R / MPLSoUND / Elixer (2009) zou wel een opschoonactie verdienen.
Vergelijk: Lotusflower / MPLSound / Elixer | Discogs
Maar bijvoorbeeld deze: Prince - LOtUSFLOW3R / MPLSoUND / Elixer (2009) zou wel een opschoonactie verdienen.
Vergelijk: Lotusflower / MPLSound / Elixer | Discogs
Zo vind ik David Bowie - ★ (2016) erg overdreven, hoe zoek je dit? Blackstar is geen geldige zoekoptie...
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 20:37 uur
freakey schreef:
Zo vind ik David Bowie - ★ (2016) erg overdreven, hoe zoek je dit? Blackstar is geen geldige zoekoptie...
(quote)
Je zou hem gewoon moeten vinden als je op blackstar zoekt, want dat is de alternatieve albumtitel.
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 20:49 uur
Teunnis schreef:
Je zou hem gewoon moeten vinden als je op blackstar zoekt, want dat is de alternatieve albumtitel.
(quote)
Correct, het is de derde treffer.
https://i.imgur.com/YT3cyRe.jpg
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 21:07 uur
Ah, Ik zoek op "david bowie blackstar" niet onlogisch toch? Dat doet ie dus niet...
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 21:09 uur
Als Je enkel al David Bowie in typt in de zoekbalk staat hij ook als 3de optie
1
geplaatst: 8 oktober 2020, 21:49 uur
Gewoon een enkel treffend trefwoord
intypen en hoppa daar komt het gezochte vaak al tevoorschijn.
Als ik een albumtitel even niet meer weet, voer ik de artiest in en ga dan de albums langs. Iets meer moeite, maar toch ook niet zo veel, toch?
intypen en hoppa daar komt het gezochte vaak al tevoorschijn.Als ik een albumtitel even niet meer weet, voer ik de artiest in en ga dan de albums langs. Iets meer moeite, maar toch ook niet zo veel, toch?
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 oktober 2020, 14:38 uur
CHIEP schreef:
Een mysterie dat van tijd tot tijd eens wordt opgerakeld. Zelfs Jordy wist niet aan wat dit lag.
Ik heb bij deze eens de groepsleden ingegeven, maar ook dan verschijnt het niet op z'n artiestenpagina
.
Een mysterie dat van tijd tot tijd eens wordt opgerakeld. Zelfs Jordy wist niet aan wat dit lag.
Ik heb bij deze eens de groepsleden ingegeven, maar ook dan verschijnt het niet op z'n artiestenpagina
. Vreemde issue idd. Thanks voor het checken iig Ken!
Is dat dezelfde issue die ervoor zorgt dat Dean Josiah Cover niet aan te klikken is op de artiestenpagina van SAULT?
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 16:36 uur
De site werkt niet meer correct in Chrome.Tenminste niet bij mij Is dat bekend?
Of moet ik dat ergens anders melden?
Of moet ik dat ergens anders melden?
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 17:16 uur
Het is een probleem in de browser (chrome dus), want meer sites werken bij mij niet goed.
Dan maar via Edge. Blijf ik wel benieuwd of meer gebruikers problemen hebben.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 oktober 2020, 18:14 uur
panjoe schreef:
Vreemde issue idd. Thanks voor het checken iig Ken!
Is dat dezelfde issue die ervoor zorgt dat Dean Josiah Cover niet aan te klikken is op de artiestenpagina van SAULT?
Dat lijkt mij inderdaad dezelfde bug. dion.ollie(quote)
Vreemde issue idd. Thanks voor het checken iig Ken!
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 19:18 uur
jorro schreef:
Het is een probleem in de browser (chrome dus), want meer sites werken bij mij niet goed.
Cookies verwijderen?
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 19:37 uur
Cookies verwijderd, maar helpt niet. Chrome ook al opnieuw geinstalleerd. Helpt ook niet. Bij openen discogs ook probleem met het laden van delen van de pagina's. Geen idee wat er aan de hand is. Gelukkig doet edge het wel.
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 19:48 uur
Ik ben eruit. Het is de adblocker. Uit chrome verwijderd en alles weer OK..
In Edge werkt de adblocker nog wel. Best fijn MuMe zonder die reclames
0
geplaatst: 10 oktober 2020, 08:36 uur
herman schreef:
Ik gebruik ook Chrome en hier gaat het goed.
Ik gebruik ook Chrome en hier gaat het goed.
Hier ook geen problemen met Chrome.
Inmiddels een modknip geïnstalleerd en dat werkt ook prima. Ik hou de modknip aan totdat de problemen met advertenties zijn opgelost. Mijn geduld heeft nu wel lang genoeg geduurd.
1
Ponty Mython
geplaatst: 10 oktober 2020, 16:15 uur
jorro schreef:
Net zoals bij muziek heb je goede en slechte modknips.
0
geplaatst: 10 oktober 2020, 16:58 uur
Eens even kijken of ik ergens een goede modknip kan pindakazen 

0
geplaatst: 10 oktober 2020, 21:27 uur
Voor Safari: Adblock Plus voor Safari in de App Store - apps.apple.com
Werkt prima ! Eindelijk rust op MuMe, heerlijk !
2
geplaatst: 12 oktober 2020, 13:53 uur
meneer schreef:
Nou, die geeft zelfs op dit topic ook echt rust 
9
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 oktober 2020, 07:01 uur
En, heren dion.ollie en meter_fan? De beruchte error 524 met het uitvallen van de site gebeurt weer op dagelijkse basis vanaf 6u10. Wanneer komt hiervoor eens een oplossing?
Eerste melding van die errors deed ik op 28 april 2020, een tweede melding op 16/07/2020 en een derde melding op dinsdag 1 september 2020 maar zelfs een reactie kreeg ik niet, ofwel op het openbaar forum ofwel op het crewforum.
Een lijstje:
- De beruchte advertenties;
- De beruchte 524 errors / time-outs;
- De beruchte lege pagina's bij het klikken op "laatste bericht";
- De geringe communicatie van eventuele vorderingen op de andere sites dan MovieMeter / TVMeter.
Misschien kunnen wij hier een "Vraag van de Dag" maken. Graag een duidelijk signaal dat hier werk wordt van gemaakt.
Eerste melding van die errors deed ik op 28 april 2020, een tweede melding op 16/07/2020 en een derde melding op dinsdag 1 september 2020 maar zelfs een reactie kreeg ik niet, ofwel op het openbaar forum ofwel op het crewforum.
Een lijstje:
- De beruchte advertenties;
- De beruchte 524 errors / time-outs;
- De beruchte lege pagina's bij het klikken op "laatste bericht";
- De geringe communicatie van eventuele vorderingen op de andere sites dan MovieMeter / TVMeter.
Misschien kunnen wij hier een "Vraag van de Dag" maken. Graag een duidelijk signaal dat hier werk wordt van gemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.