Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:38 uur
dix schreef:
Van Basten deelde dat zelf mee.
Van Basten had het ook over vermoeidheid.
Toch merkwaardig, ze hadden een week rust gehad. Wellicht iets té veel rust.
(quote)
Van Basten deelde dat zelf mee.
Van Basten had het ook over vermoeidheid.
Toch merkwaardig, ze hadden een week rust gehad. Wellicht iets té veel rust.
Ik heb het ook gezien. Ik geloof er alleen niets van. Als er sprake was van een blessure, dan hadden zeker al die duizenden camera's daar niets van gezien?
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 00:43 uur
Lukas schreef:
Misschien een idee voor een nieuw topic trouwens: verzin je eigen onbekende Oost-Europese voetballers. Zeer succesvol toepasbaar op Russen. Uit de losse pols:
Rusland: Witlov, Kolstov, Korpsjev, Slarotdimov, Onderkin, Opzenslov, Jehov (zijn vrouw heet Jehova)
Roemenie: Emcazetcu
Georgie: Superspidze, Ksaljemadze, Tietehadze, Metschwalbevili
Polen: Waterski, Langlaufski
Servie: Kindervic, Ligvic, Watervic
(quote)
Misschien een idee voor een nieuw topic trouwens: verzin je eigen onbekende Oost-Europese voetballers. Zeer succesvol toepasbaar op Russen. Uit de losse pols:
Rusland: Witlov, Kolstov, Korpsjev, Slarotdimov, Onderkin, Opzenslov, Jehov (zijn vrouw heet Jehova)
Roemenie: Emcazetcu
Georgie: Superspidze, Ksaljemadze, Tietehadze, Metschwalbevili
Polen: Waterski, Langlaufski
Servie: Kindervic, Ligvic, Watervic
Die is al heel oud:
Joegoslavië: Opoefiets, Herenfiets, Ligfiets, Kinderfiets... etc.
0
artemio
geplaatst: 22 juni 2008, 00:43 uur
Ik kan me wel een tackle op Boulahrouz voor de geest halen. Hij keek wel wat moeilijk en voelde wat aan zijn bovenbeen, dus het zou kunnen, maar goed hij had ook al geel.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:44 uur
Turkije : Kütlik
Bulgarije : Trapdimov
Duitsland : Schweinsteiger
Bulgarije : Trapdimov
Duitsland : Schweinsteiger
0
Spijtoptant
geplaatst: 22 juni 2008, 00:44 uur
We hebben toch niet verloren omdat er wat spelers moeilijk keken enzo ?
We hebben toch wel gewoon eervol verloren ?
0
artemio
geplaatst: 22 juni 2008, 00:57 uur
Spijtoptant schreef:
Ja, maar het blijft een teleurstelling na de groepswedstrijden.
Dat moeilijk kijken had betrekking op de wissel van Boulahrouz, niet op het eindtesultaat.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:02 uur
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:04 uur
Nederland ging pas écht matig spelen in de verlenging. Ik had het idee dat ze op conditie zouden winnen, immers ze waren totaal uitgerust. Maar aan die Russen was niet te merken dat ze woensdag nog gespeeld hadden. Guus had z'n jongens duidelijk fitter dan Marco - food for thought.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:04 uur
Wat een anti-climax, maar de Russen heb verdiend gewonnen. Het toernooi wordt er zo wel minder leuk op.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:09 uur
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:13 uur
Nederland. 
Het was weer dezelfde futloze, ongeïnspireerde ploeg uit de kwalificatie. Volkomen terecht eruit.

Het was weer dezelfde futloze, ongeïnspireerde ploeg uit de kwalificatie. Volkomen terecht eruit.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:46 uur
Tijdens dit EK wel erg genoten van de eerste 2 wedstrijden van Nederland, wat veel goed maakt. Dat nivo hebben ze al jaren niet meer gehad.
Ben nu wel benieuwd naar de volgende grote verrassing op dit EK. Onvoorspelbaar, maar toch mooi EK tot nu toe.
Ben nu wel benieuwd naar de volgende grote verrassing op dit EK. Onvoorspelbaar, maar toch mooi EK tot nu toe.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 01:58 uur
Koenr schreef:
Nederland.
Nederland.

Klopt helemaal Koen. Ik zag het ook. Maar 15 miljoen oranje josti's zagen het niet mee denk ik. Onbegrijpelijk, maar zo vergankelijk is roem en succes.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 02:10 uur
Helemaal mee eens; één van de,misschien wel het leukste, toernooi(en) sinds tijden.
Verrassingen, voetbal met passie, slecht spelende of laffe ploegen er uit: als liefhebber van een mooie pot voetbal hoor je mij niet klagen (los van chauvinisme en hysterie).
En ik heb genoten van wat Oranje heeft gepresteerd: it was nice while it lasted.
Ik had in ieder geval niet verwacht dat ze zoveel moois in zich hadden, gezien de kwalificatiewedstrijden.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 02:10 uur
Ik heb in iedergeval tijdens dit EK genoten van dit oranje 
Marco bedankt en gewoon landskampioen worden volgend seizoen

Marco bedankt en gewoon landskampioen worden volgend seizoen

0
geplaatst: 22 juni 2008, 02:43 uur
dix schreef:
15 miljoen ? nou doe je Johan Derksen tekort ...
15 miljoen ? nou doe je Johan Derksen tekort ...
25 miljoen? Zo goed? Ik wil helemaal niet weten voor hoeveel Derksen telt.
0
perfume
geplaatst: 22 juni 2008, 03:18 uur
Dat is het1 Die jongens verdienen gewoon teveel geld! Anders hadden ze wel beter gepresteerd. Wat een aanfluiting om zo te verliezen van een mindere ploeg als Rusland. Ik kijk nooit meer! 

0
geplaatst: 22 juni 2008, 03:21 uur
Je kan veel over die Russen zeggen maar niet dat ze minder waren....
Er stonden bij die Russen meer spelers in het veld die dit seizoen een (Europese) prijs hebben gepakt dan bij ons oranje
Je moet trouwens niet weten wat Guus verdiend, meer dan 6 miljoen Euro
Er stonden bij die Russen meer spelers in het veld die dit seizoen een (Europese) prijs hebben gepakt dan bij ons oranje

Je moet trouwens niet weten wat Guus verdiend, meer dan 6 miljoen Euro

0
perfume
geplaatst: 22 juni 2008, 03:25 uur
In de "regel" minder! Het is toch schandalig dat we ons zo hebben laten inmaken door een underdog? Kom op zeg! Ze moesten zich schamen.Er loopt daar voor miljoenen op het veld.......nou laat ik maar ophouden. Misschien kan ik slecht tegen mijn verlies! 

0
perfume
geplaatst: 22 juni 2008, 03:53 uur
Ja maar wat schieten we daarmee op? We kunnen weer naar huis in zak en as! Het is telkens weer hetzelfde liedje met Oranje tegenwoordig. Als het er echt toe doet dan verliezen we weer op een knullige manier! Nee dan toch maar het gouden team van 1988!

0
geplaatst: 22 juni 2008, 04:02 uur
Qua prijzen schieten we er (weer) niks mee op, maar qua voetbal heb ik Nederland erg goed zien spelen en daar heb ik erg van genoten.
Ik weet het het is een dooddoener maar als de ander beter is verdiend die het om te winnen, beter zo dan een sterker oranje dat in de 88ste min tegen een counter oploopt en onterecht verliest.
Trouwens we worden gewoon Olympisch Kampioen, Foppe
Ik weet het het is een dooddoener maar als de ander beter is verdiend die het om te winnen, beter zo dan een sterker oranje dat in de 88ste min tegen een counter oploopt en onterecht verliest.
Trouwens we worden gewoon Olympisch Kampioen, Foppe

0
perfume
geplaatst: 22 juni 2008, 04:08 uur
We hebben prachtig gespeeld in de eerste poule. Maar WAAROM in hemelsnaam kunnen we dat niet vasthouden? Sorry maar als het om dit soort toernooien gaat (EK en WK) ben ik misschien meer dan fanatiek! En het duurt bij mij wel een week voordat ik over deze teleurstelling en wanprestatie van Oranje heen ben! 
We kunnen toch niet tevreden achterover leunen, terwijl de titel in handbereik lag? en blij voor Hiddink en de Russen zijn? Ik vind die zogenaamde sportiviteit hier maar een beetje gespeeld hoor! Het is gewoon klote, meer niet! We hebben het verdomme WEER laten liggen!
En Olympisch Kampioen worden zegt natuurlijk niks en die titel is een aanfluiting vergeleken met dit toernooi! Nee Oranje heeft het wederom weer eens laten afweten. Daar passen geen verzoenende woorden

We kunnen toch niet tevreden achterover leunen, terwijl de titel in handbereik lag? en blij voor Hiddink en de Russen zijn? Ik vind die zogenaamde sportiviteit hier maar een beetje gespeeld hoor! Het is gewoon klote, meer niet! We hebben het verdomme WEER laten liggen!
En Olympisch Kampioen worden zegt natuurlijk niks en die titel is een aanfluiting vergeleken met dit toernooi! Nee Oranje heeft het wederom weer eens laten afweten. Daar passen geen verzoenende woorden

0
geplaatst: 22 juni 2008, 05:49 uur
dix schreef:
ik geloof niet dat het inbrengen van Heitinga goed heeft uitgepakt.
ik geloof niet dat het inbrengen van Heitinga goed heeft uitgepakt.
Na vandaag weet ik het zeker: het is geen goede verdediger. Staat ook bijna altijd garant voor een penalty (voor de tegenpartij). Van opbouwen heeft hij nog nooit gehoord.
Ik snap de wissel van Boulah volkomen, maar het heeft inderdaad niet goed uitgepakt.
Verder vond ik vooral Sneyder, van Persie en van der Vaart erg tegenvallen. Dat Nigel de Jong één van de beste spelers aan Oranjezijde was moet genoeg zeggen.
perfume schreef:
Het is toch schandalig dat we ons zo hebben laten inmaken door een underdog?
Het is toch schandalig dat we ons zo hebben laten inmaken door een underdog?
Underdog? Valt volgens mij wel mee. Hooguit wat onervaren, maar ze hebben wel de UEFA cup gewonnen en hebben een aardige trainer.
perfume schreef:
Misschien kan ik slecht tegen mijn verlies!
Misschien kan ik slecht tegen mijn verlies!

Zo te lezen wel, Rusland was echt veel beter dan Nederland en heeft terecht gewonnen.
perfume schreef:
Maar WAAROM in hemelsnaam kunnen we dat niet vasthouden?
Maar WAAROM in hemelsnaam kunnen we dat niet vasthouden?
Winnaarsmentaliteit, ontbreken, leiderschap, ontbreken, blablabla
perfume schreef:
En het duurt bij mij wel een week voordat ik over deze teleurstelling en wanprestatie van Oranje heen ben!
En het duurt bij mij wel een week voordat ik over deze teleurstelling en wanprestatie van Oranje heen ben!

Een week slechts? Prijs je gelukkig!
perfume schreef:
We kunnen toch niet tevreden achterover leunen, terwijl de titel in handbereik lag?
We kunnen toch niet tevreden achterover leunen, terwijl de titel in handbereik lag?
Dat deden ze niet... ze waren alleen veel slechter dan de Russen.
perfume schreef:
Ik vind die zogenaamde sportiviteit hier maar een beetje gespeeld hoor!
Ik vind die zogenaamde sportiviteit hier maar een beetje gespeeld hoor!
Wat is er mis met sportiviteit?
En ja, je hebt helemaal gelijk, ze hebben het laten liggen, typisch Nederlands zou ik bijna zeggen... allemaal zo halfslachtig...
0
geplaatst: 22 juni 2008, 08:40 uur
Pff, wat een rotkwartfinales. Eerst Portugal eruit, nu Nederland en vanavond zullen die dekselse Italianen Spanje er wel uitkegelen 

0
geplaatst: 22 juni 2008, 09:04 uur
Ik moet zeggen dat de Nederlanders er gister niet echt voor gevochten hadden ofzo. Met name de verdedigers niet....
0
geplaatst: 22 juni 2008, 09:47 uur
Arno schreef:
Pff, wat een rotkwartfinales
Inderdaad, kijken hoeft niet meer, ik lees wel in de krant wat het geworden is verder. Wel opeens weer lekker veel vrije tijd...en het scheelt ook een paar verlofdagen.Pff, wat een rotkwartfinales
Wat een slappe kansloze vertoning van NL zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.