Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... (Shaky)
zoeken in:
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:07 uur
Yep 
Ws ben ik er nog te jong voor
En mijn nr. 1 album mag niet ontbreken in mijn lijst

Ws ben ik er nog te jong voor

En mijn nr. 1 album mag niet ontbreken in mijn lijst

1
geplaatst: 1 april 2020, 12:14 uur
Pixies, rem, cure, david sylvian, tears for fears en the smiths krijgen we nog
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:18 uur
motel matches schreef:
Zeker de helft is goed

3
geplaatst: 1 april 2020, 12:19 uur
Heerlijke verhalen weer. Lemon is ook lang mijn favoriete U2-nummer geweest, briljante zang ook van Eno tussendoor. Ik denk dat het nu mijn #2 is (na Even Better Than The Real Thing). En even los van de liedjes is Michael Stipe toch echt een van mijn favoriete zangers ooit. Iemand die je echt kan ontroeren met zijn stem.
Gokje doen voor de rest vind ik lastig. Misschien nog een Sarah-track, nog een Smiths-track en nog iets van In Rainbows?
Gokje doen voor de rest vind ik lastig. Misschien nog een Sarah-track, nog een Smiths-track en nog iets van In Rainbows?
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:19 uur
2
geplaatst: 1 april 2020, 12:22 uur
herman schreef:
Heerlijke verhalen weer. Lemon is ook lang mijn favoriete U2-nummer geweest, briljante zang ook van Eno tussendoor. Ik denk dat het nu mijn #2 is (na Even Better Than The Real Thing). En even los van de liedjes is Michael Stipe toch echt een van mijn favoriete zangers ooit. Iemand die je echt kan ontroeren met zijn stem.
Smiths zijn al 2 keer geweest en dat is het maximum had ik begrepen.
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:24 uur
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:36 uur
Ja je hebt nog tijd over geloof ik.
Gewoon nog 100 nagenietnummers
Gewoon nog 100 nagenietnummers

1
geplaatst: 1 april 2020, 12:43 uur
Talk Talk zal wel nog eens langskomen toch? En The Blue Nile? Tinseltown in the Rain op 1? Of toch maar The Downtown Lights?
1
geplaatst: 1 april 2020, 12:52 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.