menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Morgen is het overigens precies 5 jaar geleden dat aERodynamIC dat topic eigenhandig heeft veranderd door een lijstje te posten met users die hij in real life gezien heeft. En het topic was nooit meer hetzelfde...

Nu is het een "wie heeft de langste"-topic.

itchy schreef:
Nu is het een "wie heeft de langste"-topic.

Speciaal voor jou nog eentje dan:

laxus11 schreef:
Ik heb nog geen enkel lid in real life gezien

GrafGantz schreef:
Die van jezelf toch wel neem ik aan?

Doe jij nou een matthijsje, Micha?

Casartelli schreef:

Ja, en?

Ik schoot hier net van in de lach, in het Sporttopic:

Gretz schreef:
(quote)

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo chic om naar dit soort horrorcrashes te linken zonder daarbij een waarschuwing in de trant van: 'pas op, deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren'

trebremmit schreef:
Het was ook helemaal niet schokkend vond ik, die filmer had best een vaste hand.

De insider zal begrijpen dat ik vooral enige vorm van hypocrisie wilden aantonen.

Begin 2019 maar weer eens een balletje opgooien of we er weer met z'n allen een normaal Algemeen Sporttopic van kunnen maken.

panjoe (moderator)
Spoiler: nee.

Gretz schreef:
De insider zal begrijpen dat ik vooral enige vorm van hypocrisie wilden aantonen.

Begin 2019 maar weer eens een balletje opgooien of we er weer met z'n allen een normaal Algemeen Sporttopic van kunnen maken.

Daar gaat het me helemaal niet om joh. Kunnen we die discussie buiten dit topic houden?

Gretz schreef:
https://i.imgur.com/dcUF7X0.jpg

Ik leverde voor de Top 2000 een eerste lijstje in met enkel vrouwelijke stemmen, om dit uitstekende initiatief te steunen.
Edgar18 schreef:
Heb jij trouwens gezien dat Noir Desir erin staat? Had ik wel in je lijstje verwacht.
123poetertjes schreef:
Bertrand Cantat en vrouwen is geen uiterst gelukkige combi

Vroeger wisten mensen nog wat echt memorabel was, in het narcistische nu denken ze dat iets memorabel is als ze zelf worden genoemd.

Ik zie dit topic vandaag voor het eerst, leuk! Helaas word ik nergens gequoted...

Leptop schreef:
Ik zie dit topic vandaag voor het eerst, leuk! Helaas word ik nergens gequoted...

Thanks! Dat gaat wel snel zeg op MM .

Bij mij duurde het zo'n 30.000 berichten voordat ik in dit topic de eer kreeg om genoemd te worden. Maar misschien zegt dat meer over mij...

Dan over?

bennerd schreef:
feitelijk een live-registratie (…) van een concert uit 2012. En met 'concert' bedoel ik het live vermorzelen van een bulldozer met een appartementsgebouw. Normale mensen doen dat omgekeerd, Merzbow doet het zo.

Bedankt schreef:
Acda & de Munnik zijn Jezus & Christus.
Deze gasten zijn fenomenaal goed, dichtend zingen ze m'n hart vol warmte en weemoed.
Dit zijn gewoon de beste artiesten die onze planeet ooit gezien heeft Thomas & Paul

Iedereen weet dat Jezus Christus drie personen is.

Ik wou dat ik Jezus Christus was, dan kon ik samen spelen.

Casartelli schreef:
Ik wou dat ik Jezus Christus was, dan kon ik samen spelen.

Je zou ook voor deze optie kunnen gaan Ian Hunter - You're Never Alone with a Schizophrenic (1979) of de profane drie-eenheid van De La Soul - Me Myself and I

Teunnis schreef:
Bij mij duurde het zo'n 30.000 berichten voordat ik in dit topic de eer kreeg om genoemd te worden. Maar misschien zegt dat meer over mij...
Je moet ook niet een afwachtende houding aannemen he. Ik heb mezelf al een aantal keer gequote, omdat ik best vaak om mezelf moet lachen (vooral als ik berichten van een paar jaar geleden teruglees). Jezelf quoten in dit topic, daar is zelfs een werkwoord voor hier op mume (niet door mij verzonnen):
Casartelli schreef:

Welk werkwoord ?

In het Nederlands mag je veel plakken toch? matthijsjedoen

zaaf schreef:
Welk werkwoord ?

De Nederlandse taal is agglutinerend: je kunt nieuwe woorden vormen door bestaande aan elkaar te plakken: musicmeteronthoudingsproblematiek bijv.

Verder gaat niet om een werkwoord, maar om een zelfstandig naamwoord: quotezak

zaaf schreef:
Welk werkwoord ?

dus dit is Matthijzen?

Ik ben akkoord!!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.