menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Bij "Brother Sister" van the Brand New Heavies:

matthijs schreef:
Een beetje saai om echt naar te luisteren. Bij veel nummers denk ik: dit is al eerder gedaan, met een net iets andere melodie of tekst... Weinig orgineel. Maar wel goed gedaan dus. En prima om het huis bij schoon te maken. (Bij Slayer ga ik te snel en wordt alles minder schoon).

matthijs schreef:
Bij "Brother Sister" van the Brand New Heavies:

Ben je jezelf nu aan het nomineren voor de memorabele quotes?

Matthijs van Nieuwkerk

panjoe (moderator)
Dit vond ik wel een goeie:
matthijs schreef:
Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch.

bennerd (moderator)
Eerlijk is eerlijk, soms vind ik mijzelf ook best memorabel.

bennerd schreef:

Vernederlandst wellicht? Het gangbare Vlomse woord is "arrogant" (dikke nek); het Nederlandse equivalent "zelbewust" - the choice is yours: het glas is halfvol of juist halfleeg

matthijs schreef:
Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch.
Ik hou van jullie, vrienden van musicmeter, hoe vriendelijker kun je kritiek leveren dan mij te corrigeren met mijn eigen quote?

dix
Maar toch, door deze bijdrages voor een tweede maal te plaatsen, juist daardoor worden het quotes. En omdat mathijs ze in herinnering roept, worden die quotes ook memorabel, in ieder geval voor matthijs. Een eigen topic genaamd memorabele matthijs quotes lijkt een kwestie van tijd.

bennerd schreef:

Ik heb het even nagezocht, en ja inderdaad:
bennerd schreef:
(...) Naadloos uitgevoerde extreme metalcore met een geniale kutproductie. Jammer dat deze band morsdood is.

Weet je zelf nog bij welke plaat?

bennerd (moderator)
matthijs schreef:
(quote)

Ik heb het even nagezocht, en ja inderdaad:
(quote)

Weet je zelf nog bij welke plaat?

Had geen flauw idee, maar de link achter mijn naam in de quote heeft me wel geholpen. En de omschrijving klopt wel degelijk

YCya'll schreef:
Een plaat zo uniek dat het niet kan worden overtroffen, omdat dit iets is waar Winne zijn hart en nieren heeft ingestopt.

Alsof Winne het heeft gefinancierd door z'n organen te verkopen

Holla schreef:
Beste rapper van New York.
René. schreef:
Dat weet hij heel goed te verbergen.

Ademde harder uit door m'n neus dan normaal.

hoi123 schreef:
(quote)
(quote)

Ademde harder uit door m'n neus dan normaal.
Je moest keihard lachen.

En terecht.

Echo01 schreef:
Ook de geluidsweergave is voor deze tijd van 'loudness wars' meer dan uitstekend. Zo bevindt de dynamiek zich tussen DR 8 en DR 11 en klinken de stemmen en percussie heel natuurlijk, zelfs als het geluid loeihard uit mijn speakers komt. Jammer alleen dat net op dat moment de postbode aan mijn deur kwam die me fijntjes vroeg of ik toevallig bezig was met het wurgen van mijn vrouw...

Bij:
The Mystery of the Bulgarian Voices featuring Lisa Gerrard - BooCheeMish (2018)

dvangorkum20 schreef:
Mariah carey, van dat mens krijg ik nou echt de rillingen (niet positief) fijn dat ze zo hoog kan zingen dat ze kan praten met honden

-SprayIt- (moderator)

Scoort Destiny's Child - 8 Days of Christmas vervolgens met 5*, legendarisch.

Over het nieuwe album van Cher met alleen maar ABBA covers.
aERodynamIC schreef:
(...)Da gaybars zullen vast ontploffen dit najaar.

jordidj1 schreef:
Verschrikkelijk dit, als Cervantes hier een voldoende voor geeft, dan schrijf ik me uit op deze site.

(Cervantes gaf vervolgens een 6)

matthijs schreef:
Over het nieuwe album van Cher met alleen maar ABBA covers.

Ik moest harder lachen om deze, ook omdat ik opeens ontzettend aan Jack McFarland moest denken:
aERodynamIC schreef:
Misschien ben ik op dit punt niet gay genoeg.

Bij "Black Pudding" van Mark Lanegan en ene Duke wiens achternaam niet altijd goed herinnerd wordt:
eightynine schreef:
Ik geloof dat Duke Ellington een paar jaar terug ook het voorprogramma deed van Lanegan's akoestische EU tour.
kistenkuif schreef:
Lijkt me geweldig: The Duke met Big Band via de tijdmachine in voorprogramma van Lanegan

Uit den ouden doosch, bij de klassieker Poing:

Nicolage Rico schreef:
Rotterdam is overigens wel de mooiste stad.. Sorry, moest ik even kwijt...

psychonaatje schreef:
Van wat? De gemeente Rotterdam?

Haha. Totaal vergeten. Er schuilt overigens wel een waarzegger in mij, zie ik nu. Dat het na al die jaren nog uitgekomen is ook.

Ik kwam deze tegen, in het topic MuMe-Maatjes, toen dat topic nog ging over met wie je een muzikale connectie voelde en dus volgde op de site. Uit de tijd dat Herman nog moderator was:

deric raven schreef:
De users die Herman met bovengemiddelde interesse volgde, zijn waarschijnlijk veelal geband.

Arrie schreef:
het topic MuMe-Maatjes, toen dat topic nog ging over met wie je een muzikale connectie voelde en dus volgde op de site.

Leuk topic ja

The Scientist schreef:
Ik heb enkel de persoon met de beste smaak van heel musicmeter in mijn gebruikersupdates staan

GrafGantz schreef:
Oh, je kan jezelf daar dus ook inzetten. Dank voor de tip...

deric raven schreef:
Ook nooit geweten dat ik GrafGantz in mijn gebruikersupdates kon zetten.

Zelfde topic:

The Scientist schreef:
Ik heb Nicolage Rico maar toegevoegd aan mijn user-updates... als die ergens een negatief bericht bij zet zijn dat vaak dingen die ik moet luisteren

Nou, nog maar eentje dan

vigil schreef:
WTF, er is dus iemand die Mjuman in real life heeft gezien

Dus hij bestaat echt? Nou dan moet ik eens hoog nodig met mijn vader en moeder gaan praten want die hebben verteld toen ik een jaar of 7 a 8 was dat Mjuman maar een verzinsel was

Gast
geplaatst: vandaag om 07:15 uur

geplaatst: vandaag om 07:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.