De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2019, 19:45 uur
Zelfredzaamheid komt in jouw woordenboek ook niet voor:
Na 1:35
4
geplaatst: 7 januari 2019, 14:50 uur
Barney is niet zo tevreden over het eerste album van 2019 dat hij aan heeft moeten horen:
Old Sea Brigade - Ode to a Friend (2019)
Barney Rubble schreef:
Uitstekend uitgekiende klanken die onder geen beding de luisteraar mogen tegenzitten, maar die als onbedoeld bijgevolg niet meer emotie oproepen dan het eerste toiletbezoek van de dag. Sterker nog daarbij ervaar ik nog enige verlossing.
Uitstekend uitgekiende klanken die onder geen beding de luisteraar mogen tegenzitten, maar die als onbedoeld bijgevolg niet meer emotie oproepen dan het eerste toiletbezoek van de dag. Sterker nog daarbij ervaar ik nog enige verlossing.
Old Sea Brigade - Ode to a Friend (2019)
2
geplaatst: 24 januari 2019, 11:24 uur
Flauwe grap, maar ik moest er toch wel om gniffelen:
Slechtste nummer ooit
tnf schreef:
De vroege Adele viel wel mee. Maar haar muziek wordt steeds vervelender.
De vroege Adele viel wel mee. Maar haar muziek wordt steeds vervelender.
lennon schreef:
de Adele van voor dat ze begon met zingen viel inderdaad wel mee ja.
de Adele van voor dat ze begon met zingen viel inderdaad wel mee ja.
Slechtste nummer ooit
17
geplaatst: 4 februari 2019, 08:19 uur
Marzipaintree schreef:
Bij mijn vrouw is "Sexual healing" ook de favoriet. Zij is een niet-soulliefhebber en verbaast zich er altijd over waarom er mensen zijn die bijvoorbeeld "What's going on" nog mooier vinden.
Ik wilde mijn vrouw daarom (voor haar) onbekende "betere" nummers van Marvin Gaye laten horen. Ik begon met "When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You".
Dat bleek om meerdere redenen geen goede keuze.
Bij mijn vrouw is "Sexual healing" ook de favoriet. Zij is een niet-soulliefhebber en verbaast zich er altijd over waarom er mensen zijn die bijvoorbeeld "What's going on" nog mooier vinden.
Ik wilde mijn vrouw daarom (voor haar) onbekende "betere" nummers van Marvin Gaye laten horen. Ik begon met "When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You".
Dat bleek om meerdere redenen geen goede keuze.

8
geplaatst: 5 februari 2019, 23:42 uur
Hij heeft trouwens nog wel meer pareltjes. Ik moest meteen weer denken aan deze, naar aanleiding van een opmerking waarom er geen vrouwen aan de MumeAfrekening deelnemen.
Marzipaintree schreef:
Het lijkt erop dat hier een ander vooroordeel (naast die vorige van mannelijke modeontwerpers) wordt bevestigd namelijk dat mannen de echte jagers zijn die in hun wekelijkse jachtgebieden (internetsites, tijdschriften, vrienden etc.) allerlei nieuwe singles weten te bemachtigen en als trofee in hun lijstjes opnemen. Vrouwen houden nu eenmaal niet van jagen. Komt volgens mij ook uit de prehistorie.
Echter, mijn vooroordeel is enkele weken geleden volledig om zeep geholpen toen ik met een vrouw in de stad tijdens een uitverkoop nieuwe schoenen voor haar ging kopen..
Het lijkt erop dat hier een ander vooroordeel (naast die vorige van mannelijke modeontwerpers) wordt bevestigd namelijk dat mannen de echte jagers zijn die in hun wekelijkse jachtgebieden (internetsites, tijdschriften, vrienden etc.) allerlei nieuwe singles weten te bemachtigen en als trofee in hun lijstjes opnemen. Vrouwen houden nu eenmaal niet van jagen. Komt volgens mij ook uit de prehistorie.
Echter, mijn vooroordeel is enkele weken geleden volledig om zeep geholpen toen ik met een vrouw in de stad tijdens een uitverkoop nieuwe schoenen voor haar ging kopen..
0
Ponty Mython
geplaatst: 8 februari 2019, 22:30 uur
Silius zal ongetwijfeld baslijnen hebben bedoeld, maar je hebt in de muziekproductie wel degelijk 'buslijnen'.
A bus is basically a path in which you can route one or more audio signals to a particular destination. Destinations can include groups, auxiliary sends, stereo mix, foldback or monitor. In live sound applications it is favourable to have a number of busses available to use.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 22:48 uur
Ponty Mython schreef:
Silius zal ongetwijfeld baslijnen hebben bedoeld, maar je hebt in de muziekproductie wel degelijk 'buslijnen'.
(quote)
(quote)
Nou we liggen allemaal te rollen hier. De klok-en-klepelaar van de week (Leo Klokhuis-award) was ik geneigd te denken.
Databus: Databus (elektronica) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Heeft te maken met het aantal bits (8 -16 - 32- 64) dat obv de clockspeed van de cpu per klik kan worden verwerkt (excuses voor de geek mode).
2
geplaatst: 1 maart 2019, 15:37 uur
P8371G bespreekt een gezellig album en geeft wat tips voor het ideale moment van beluistering 

P8371G schreef:
voor een regenachtige koude zondagmiddag , of als je te horen hebt gekregen dat je nog 1 maand hebt te leven bijvoorbeeld.
voor een regenachtige koude zondagmiddag , of als je te horen hebt gekregen dat je nog 1 maand hebt te leven bijvoorbeeld.
2
geplaatst: 1 maart 2019, 22:30 uur
Dat wordt even z'n 'Laatste bezoek' in de gaten houden, GrafGantz.
4
geplaatst: 10 maart 2019, 23:37 uur
Derde MuMeLustrumMeeting, Belgisch Bierencafé Olivier, Utrecht, 10 maart 2019
Slowgaze schreef:
Kan je in een stacaravan ook zitten?
Kan je in een stacaravan ook zitten?
2
geplaatst: 10 maart 2019, 23:55 uur
Die Power Rangersfilm was echt wel heeeuuuulll goed, tjongejonge zeg
1
geplaatst: 11 maart 2019, 10:55 uur
123poetertjes schreef:
Niet heel fantastisch, maar dat heb ik je gisteren ook al uitgelegd. Maar die scène met die heel grote robot en ze wisten eerst niet hoe ze met z'n allen dat ding moesten laten bewegen, die scène, die was fantastisch. Ik heb me als kind ook altijd afgevraagd: als je met vijf Power Rangers zo'n grote robot moet besturen, samen, hoe stem je dat dan goed op elkaar af? Maar dat allemaal terzijde.
0
geplaatst: 11 maart 2019, 11:10 uur
Jup dat bedoelde ik. Maar misschien had ik tegen die tijd ook al moeten stoppen met bierdrinken.
0
geplaatst: 11 maart 2019, 11:25 uur
123poetertjes schreef:
Jup dat bedoelde ik. Maar misschien had ik tegen die tijd ook al moeten stoppen met bierdrinken.
Was het weer zover?
4
geplaatst: 11 maart 2019, 14:09 uur
123poetertjes schreef:
Nooit gedacht dat jij met die hoeveelheid drank zo'n flapuit zou worden Niek

0
geplaatst: 11 maart 2019, 14:14 uur
Tessa's collega's zijn inmiddels doodsbang voor me denk ik. Weer een reden om nooit meer naar de Dogma te gaan. Hihi grapje, waarschijnlijk zitten we er voor Catch gewoon weer
7
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 april 2019, 18:03 uur
Bij Fatoumata Diawara - Fenfo (2018):
AdrieMeijer schreef:
Ik zag trouwens het tourschema van Fatoumata Diawara, mijn hemel! Die raast van links naar rechts en van boven naar onder Europa door. Ik hoop dat ze het volhoudt.
Ik zag trouwens het tourschema van Fatoumata Diawara, mijn hemel! Die raast van links naar rechts en van boven naar onder Europa door. Ik hoop dat ze het volhoudt.
4
geplaatst: 8 april 2019, 11:48 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
Ondanks dat Ryan Adams behoorlijk in opspraak is en zijn carrière zich in zwaar weer bevindt blijft dit een prachtig album. Al ga je zijn songteksten toch met andere ogen bekijken.
Ondanks dat Ryan Adams behoorlijk in opspraak is en zijn carrière zich in zwaar weer bevindt blijft dit een prachtig album. Al ga je zijn songteksten toch met andere ogen bekijken.
Slowgaze schreef:
Het album is wel twintig minuten te lang. Maar ik heb vaker gehoord dat Adams blijkbaar niet weet wanneer hij op moet houden.
Het album is wel twintig minuten te lang. Maar ik heb vaker gehoord dat Adams blijkbaar niet weet wanneer hij op moet houden.
1
geplaatst: 19 april 2019, 11:50 uur
3
geplaatst: 27 september 2019, 21:51 uur
Eddie schreef:
Kwam dubbel elpee tegen bij een lokale plantenboer.
Veel schaduw nodig en geen water geven! Kwam dubbel elpee tegen bij een lokale plantenboer.

(Venom - Eine Kleine Nachtmusik (1986))
9
geplaatst: 29 september 2019, 21:13 uur
Bij Susanne Sondfør's Music for People in Trouble :

Mssr Renard schreef:
Ik heb Susanne na het uitkomen van deze plaat intiem gezien in de Vondelkerk.
Some guys have all the luck Ik heb Susanne na het uitkomen van deze plaat intiem gezien in de Vondelkerk.

* denotes required fields.