De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Boer K
geplaatst: 11 november 2021, 15:21 uur
EHartmann schreef:
Bijna zoals ik vooraf verwachtte is de vroege Genesis (nog steeds) niet aan mij besteed. Niet echt opzwepende en/of spannende composities die mijn luisteraandacht kunnen vasthouden.
Te veel 'gefrobel' op de instrumenten. Onrustig. 3 sterren.
(

)
Bijna zoals ik vooraf verwachtte is de vroege Genesis (nog steeds) niet aan mij besteed. Niet echt opzwepende en/of spannende composities die mijn luisteraandacht kunnen vasthouden.
Te veel 'gefrobel' op de instrumenten. Onrustig. 3 sterren.
(

)
1
geplaatst: 13 november 2021, 10:36 uur
Korreltje Zout schreef:
..Als de liedjes dan ook tegenvallen (slap aftreksel van eerder werk), dan wordt het gewoon irritante uitzetmuziek.
..Als de liedjes dan ook tegenvallen (slap aftreksel van eerder werk), dan wordt het gewoon irritante uitzetmuziek.
Bij Adèle zojuist nieuw genre ontdekt: Uitzetmuziek

0
geplaatst: 13 november 2021, 10:48 uur
Stiekem ben ik toch benieuwd naar het album waar Guitars & Wings het over heeft

0
geplaatst: 13 november 2021, 11:51 uur
Check; ja de output van Emerson, Lake en Palmer vanaf de jaren 80 (gezamenlijk en individueel) was doorgaans niet best idd. 

0
Mssr Renard
geplaatst: 13 november 2021, 13:43 uur
Barney Rubble schreef:
Check; ja de output van Emerson, Lake en Palmer vanaf de jaren 80 (gezamenlijk en individueel) was doorgaans niet best idd.
Heb je Wetton/Manzanera wel eens gehoord? Een briljante mix van King Crimson en Roxy Music.
1
geplaatst: 13 november 2021, 13:49 uur
Maar dan door de filter van mierzoete 80's pop
. Nee dat album heb ik, gezien het gemiddelde, wijzelijk links gelaten.
2
geplaatst: 13 november 2021, 14:00 uur
Barney Rubble schreef:
. Nee dat album heb ik, gezien het gemiddelde, wijzelijk links gelaten. Dit is dan wel weer een amusante quote:
Kingsnake schreef:
Ik ben benieuwd of de heren ook danspasjes bij de songs hebben bedacht.
Ik ben benieuwd of de heren ook danspasjes bij de songs hebben bedacht.
0
geplaatst: 13 november 2021, 14:37 uur
1
Mssr Renard
geplaatst: 13 november 2021, 14:39 uur
Als ie dan ooit weer inlogt, heeft ie wel wat notificaties dankzij dit gequote.
3
geplaatst: 14 november 2021, 11:21 uur
Bij de laatste van Tori Amos
Er mankeert waarschijnlijk niks aan de formulering:
Minneapolis schreef:
Tori schept haar inspiratie uit de tuin.
Toch heb ik nu een beeld op mijn netvlies waarin Tori met gummi laarzen aan, de spade in de grond steekt.Tori schept haar inspiratie uit de tuin.
1
geplaatst: 14 november 2021, 11:34 uur
0
geplaatst: 14 november 2021, 11:51 uur
dix schreef:
(quote)
Toch heb ik nu een beeld op mijn netvlies waarin Tori met gummi laarzen aan, de spade in de grond steekt. Ik ken dit topic niet, maar je knipt iets uit de context.
Het was een bewuste speling met woorden vanwege het woord dat er op volgde (maar die je niet meequote). Ik doelde op het liedje "Bats", en het was een reactie op een andere comment op het liedje "Spies" (en zijn associatie met BBQ).

0
geplaatst: 14 november 2021, 12:14 uur
Het zijn memorabele quotes en daarom altijd geknipt, maar een verwijzing naar de context is geen probleem.
Overigens poseert Tori op de hoes als iets dat oogt als een kruising tussen een bat en een Scottish Highlander
Overigens poseert Tori op de hoes als iets dat oogt als een kruising tussen een bat en een Scottish Highlander
11
geplaatst: 16 november 2021, 10:40 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ach, een paar jaar geleden was Jan Smit in ons dorp in de feesttent. Mogen jullie raden wie vooraan stond en de zondagmiddag van zijn leven had.En zelfs liedjes voluit meezong.
Ach, een paar jaar geleden was Jan Smit in ons dorp in de feesttent. Mogen jullie raden wie vooraan stond en de zondagmiddag van zijn leven had.En zelfs liedjes voluit meezong.
itchy schreef:
Schele Wimpie, het ietwat trage neefje van de visboer?
Schele Wimpie, het ietwat trage neefje van de visboer?
11
geplaatst: 17 november 2021, 08:41 uur
Deze moet toch wel bewaard blijven voor het nageslacht:
123poetertjes schreef:
Hoewel ik vroeger wel altijd zei veel naar Green Day te luisteren was dat eigenlijk nooit echt het geval, dat was vooral om indruk te maken. Red Hot Chili Peppers hetzelfde geval. Later kwam ik juist bekend te staan als die dude die veel naar Guus Meeuwis luisterde, en dat klopte dan weer wel. Een mens maakt boeiende ontwikkelingen mee.
Hoewel ik vroeger wel altijd zei veel naar Green Day te luisteren was dat eigenlijk nooit echt het geval, dat was vooral om indruk te maken. Red Hot Chili Peppers hetzelfde geval. Later kwam ik juist bekend te staan als die dude die veel naar Guus Meeuwis luisterde, en dat klopte dan weer wel. Een mens maakt boeiende ontwikkelingen mee.
9
geplaatst: 23 november 2021, 00:51 uur
Soms moet je niet moelijk met superlatieven doen.
wexxel99 schreef:
Metalcore pioniers Converge slaan de handen ineen met gothqueen Chelsea Wolfe en het resultaat is de som der delen.
Gewoon even optellen: 1+1=2Metalcore pioniers Converge slaan de handen ineen met gothqueen Chelsea Wolfe en het resultaat is de som der delen.
6
geplaatst: 23 november 2021, 18:43 uur
Sommige omschrijvingen zijn zó spot on dat je zou willen dat je ze zelf had bedacht.

kappeuter schreef:
The War on Drugs vind ik nog wel heel aardig, al zijn ze een soort Bryan Adams coverband die onuitgebrachte nummers van Bryan Adams mag uitbrengen.
The War on Drugs vind ik nog wel heel aardig, al zijn ze een soort Bryan Adams coverband die onuitgebrachte nummers van Bryan Adams mag uitbrengen.

10
geplaatst: 24 november 2021, 18:59 uur
EttaJamesBrown schreef:
Prachtige plaat. En als je dit zo hoort is het een raadsel wat Toto ermee gedaan heeft.
Prachtige plaat. En als je dit zo hoort is het een raadsel wat Toto ermee gedaan heeft.
Bij John Coltrane Quartet - Africa / Brass (1961) - MusicMeter.nl

0
geplaatst: 25 november 2021, 07:54 uur
Tja wat Toto er van gemaakt heeft staat er wel achter, bras.
9
BrotherJohn
geplaatst: 29 november 2021, 21:50 uur
Arbeidsdeskundige's bijdrage in het topic "Wat is je job?"
Arbeidsdeskundige schreef:
Ik ben arbeidsdeskundige.
Ik ben arbeidsdeskundige.
1
geplaatst: 7 december 2021, 13:49 uur
Edgar18 schreef:
Om du E 1.60 Høy? tenslotte is een vervelend nummer, alsof oma probeert haar zorgvuldig bij elkaar gezochte planten probeert te verdrinken in de sloot achter het huis.
Om du E 1.60 Høy? tenslotte is een vervelend nummer, alsof oma probeert haar zorgvuldig bij elkaar gezochte planten probeert te verdrinken in de sloot achter het huis.
Ik ben nu toch eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan precies klinkt.
0
geplaatst: 7 december 2021, 17:07 uur
Laat je het weten als je deze bijzondere ervaring achter de rug hebt?
8
geplaatst: 9 december 2021, 14:18 uur
Herman is geen fan van John & Yoko:
herman schreef:
De eerste track is 23 minuten heen-en-weer geroep tussen Yoko en John en dat met een hartslag als ritmetrack. Mogelijk wordt hier gehint naar het liefdesspel, maar de opwinding lijkt me ver te zoeken. 0,5* voor Yoko en John dat ze hiermee Beatles-fans geld uit de zak klopten, 5* voor hun handelsgeest en 5* voor mij, omdat ik de volledige 23 minuten heb uitgeluisterd.
De eerste track is 23 minuten heen-en-weer geroep tussen Yoko en John en dat met een hartslag als ritmetrack. Mogelijk wordt hier gehint naar het liefdesspel, maar de opwinding lijkt me ver te zoeken. 0,5* voor Yoko en John dat ze hiermee Beatles-fans geld uit de zak klopten, 5* voor hun handelsgeest en 5* voor mij, omdat ik de volledige 23 minuten heb uitgeluisterd.
0
geplaatst: 13 januari 2022, 16:17 uur
Hier keek ik wel van op eigenlijk.
herman schreef:
ik vind Kelly Clarkson helemaal zo slecht nog niet.
ik vind Kelly Clarkson helemaal zo slecht nog niet.
8
geplaatst: 13 januari 2022, 16:24 uur
In Yathzee moest daar denk ik nog bij.
Hij vindt Kelly Clarkson helemaal zo slecht nog niet in Yathzee.
4
geplaatst: 13 januari 2022, 18:29 uur
Het is me ontschoten of dat nou ging om Since U Been Gone, haar bikini of Yathzee-skills.
Tegenwoordig noem ik haar meestal Kelly Klaxon, omdat ze altijd zo hard zingt.
Tegenwoordig noem ik haar meestal Kelly Klaxon, omdat ze altijd zo hard zingt.
1
geplaatst: 28 maart 2022, 01:04 uur
Best prominente gebruikers hangen hier rond. Al meer dan 10 jaar niet ingelogd, maar hij zal mijn citaat ongetwijfeld meekrijgen.
god schreef:
I like Hell.
I like Hell.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 maart 2022, 17:54 uur
* denotes required fields.