MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Boer K
EHartmann schreef:

Bijna zoals ik vooraf verwachtte is de vroege Genesis (nog steeds) niet aan mij besteed. Niet echt opzwepende en/of spannende composities die mijn luisteraandacht kunnen vasthouden.

Te veel 'gefrobel' op de instrumenten. Onrustig. 3 sterren.

()

Korreltje Zout schreef:
..Als de liedjes dan ook tegenvallen (slap aftreksel van eerder werk), dan wordt het gewoon irritante uitzetmuziek.

Bij Adèle zojuist nieuw genre ontdekt: Uitzetmuziek

GrafGantz schreef:
Kan ik ook passen?

Stiekem ben ik toch benieuwd naar het album waar Guitars & Wings het over heeft

Barney Rubble zijn quote linkt er naar .

Check; ja de output van Emerson, Lake en Palmer vanaf de jaren 80 (gezamenlijk en individueel) was doorgaans niet best idd.

Mssr Renard
Barney Rubble schreef:
Check; ja de output van Emerson, Lake en Palmer vanaf de jaren 80 (gezamenlijk en individueel) was doorgaans niet best idd.

Heb je Wetton/Manzanera wel eens gehoord? Een briljante mix van King Crimson en Roxy Music.

Maar dan door de filter van mierzoete 80's pop . Nee dat album heb ik, gezien het gemiddelde, wijzelijk links gelaten.

Barney Rubble schreef:
Maar dan door de filter van mierzoete 80's pop . Nee dat album heb ik, gezien het gemiddelde, wijzelijk links gelaten.

Dit is dan wel weer een amusante quote:

Kingsnake schreef:
Ik ben benieuwd of de heren ook danspasjes bij de songs hebben bedacht.

Mssr Renard
Ja, die Kingsnake. Een erg amsuante kerel.

Mssr Renard schreef:

Blij dat ie weg is

Mssr Renard
GrafGantz schreef:
(quote)

Blij dat ie weg is

Als ie dan ooit weer inlogt, heeft ie wel wat notificaties dankzij dit gequote.

dix
Bij de laatste van Tori Amos

Er mankeert waarschijnlijk niks aan de formulering:
Minneapolis schreef:
Tori schept haar inspiratie uit de tuin.
Toch heb ik nu een beeld op mijn netvlies waarin Tori met gummi laarzen aan, de spade in de grond steekt.

Mssr Renard schreef:

En hij is nooit ver weg

dix schreef:
Er mankeert waarschijnlijk niks aan de formulering:
(quote)
Toch heb ik nu een beeld op mijn netvlies waarin Tori met gummi laarzen aan, de spade in de grond steekt.

Ik ken dit topic niet, maar je knipt iets uit de context.
Het was een bewuste speling met woorden vanwege het woord dat er op volgde (maar die je niet meequote). Ik doelde op het liedje "Bats", en het was een reactie op een andere comment op het liedje "Spies" (en zijn associatie met BBQ).

dix
Het zijn memorabele quotes en daarom altijd geknipt, maar een verwijzing naar de context is geen probleem.

Overigens poseert Tori op de hoes als iets dat oogt als een kruising tussen een bat en een Scottish Highlander

EttaJamesBrown schreef:
Ach, een paar jaar geleden was Jan Smit in ons dorp in de feesttent. Mogen jullie raden wie vooraan stond en de zondagmiddag van zijn leven had.En zelfs liedjes voluit meezong.

itchy schreef:
Schele Wimpie, het ietwat trage neefje van de visboer?

Deze moet toch wel bewaard blijven voor het nageslacht:

123poetertjes schreef:
Hoewel ik vroeger wel altijd zei veel naar Green Day te luisteren was dat eigenlijk nooit echt het geval, dat was vooral om indruk te maken. Red Hot Chili Peppers hetzelfde geval. Later kwam ik juist bekend te staan als die dude die veel naar Guus Meeuwis luisterde, en dat klopte dan weer wel. Een mens maakt boeiende ontwikkelingen mee.

dix
Soms moet je niet moelijk met superlatieven doen.
wexxel99 schreef:
Metalcore pioniers Converge slaan de handen ineen met gothqueen Chelsea Wolfe en het resultaat is de som der delen.
Gewoon even optellen: 1+1=2

Sommige omschrijvingen zijn zó spot on dat je zou willen dat je ze zelf had bedacht.

kappeuter schreef:
The War on Drugs vind ik nog wel heel aardig, al zijn ze een soort Bryan Adams coverband die onuitgebrachte nummers van Bryan Adams mag uitbrengen.

EttaJamesBrown schreef:
Prachtige plaat. En als je dit zo hoort is het een raadsel wat Toto ermee gedaan heeft.

Bij John Coltrane Quartet - Africa / Brass (1961) - MusicMeter.nl

Tja wat Toto er van gemaakt heeft staat er wel achter, bras.

BrotherJohn
Arbeidsdeskundige's bijdrage in het topic "Wat is je job?"
Arbeidsdeskundige schreef:
Ik ben arbeidsdeskundige.

Edgar18 schreef:
Om du E 1.60 Høy? tenslotte is een vervelend nummer, alsof oma probeert haar zorgvuldig bij elkaar gezochte planten probeert te verdrinken in de sloot achter het huis.

Ik ben nu toch eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan precies klinkt.

Laat je het weten als je deze bijzondere ervaring achter de rug hebt?

Herman is geen fan van John & Yoko:

herman schreef:
De eerste track is 23 minuten heen-en-weer geroep tussen Yoko en John en dat met een hartslag als ritmetrack. Mogelijk wordt hier gehint naar het liefdesspel, maar de opwinding lijkt me ver te zoeken. 0,5* voor Yoko en John dat ze hiermee Beatles-fans geld uit de zak klopten, 5* voor hun handelsgeest en 5* voor mij, omdat ik de volledige 23 minuten heb uitgeluisterd.

Hier keek ik wel van op eigenlijk.

herman schreef:
ik vind Kelly Clarkson helemaal zo slecht nog niet.

GrafGantz schreef:
Hier keek ik wel van op eigenlijk.

(quote)

In Yathzee moest daar denk ik nog bij.
Hij vindt Kelly Clarkson helemaal zo slecht nog niet in Yathzee.

Het is me ontschoten of dat nou ging om Since U Been Gone, haar bikini of Yathzee-skills.

Tegenwoordig noem ik haar meestal Kelly Klaxon, omdat ze altijd zo hard zingt.

Best prominente gebruikers hangen hier rond. Al meer dan 10 jaar niet ingelogd, maar hij zal mijn citaat ongetwijfeld meekrijgen.

god schreef:
I like Hell.

Sir Spamalot (crew)
Bij het album Kingdom Come - In Your Face (1989)

Joy schreef:
das waar

en ik las per ongeluk:

Kingdome - Come in your face

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.