menu

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
avatar van Poek
Die is altijd zichzelf met een dirty mind.

avatar van GrafGantz
Nosh schreef:
De teksten zijn zo bijtend als een Mechelse Herder die stelselmatig mishandeld is

avatar van Rogyros
Bij Sgt. Pepper (Beatles):

Jazper schreef:
Fixing a Hole is volgens mij vooral bedoeld om het gat te dichten tussen Getting Better en She's Leaving Home.



avatar van Weirdo Wizzy
Bij Griselda - WWCD

Kos schreef:
Ik luisterde net Cruiser Weight Coke en nu heb ik zin om met een masker op mn eigen huis te overvallen.



avatar van GrafGantz
Sommige mensen zeggen dat er geen domme vragen bestaan. Ik ben het daar niet mee eens...

vanvelt schreef:
Zou dit album ook te koop zijn in België?

nlkink schreef:
Ik zou niet weten waarom niet. Of er moet sprake zijn van een door de Belgische overheid opgelegd Gerry Rafferty Embargo waar ik geen weet van heb....

avatar van dix
dix
User AreYouThere heeft van IDLES ' Crawler de ultra gelimiteerde editie met oneindig veel bonusnummers op de kop weten te tikken en maakt daarmee andere users stikjaloers:

AreYouThere schreef:

Als ik naar mijn LastFM kijk zie ik dat bijna 1000 nummers heb beluisterd van dit album.

avatar van AreYouThere
dix schreef:
User AreYouThere heeft van IDLES ' Crawler de ultra gelimiteerde editie met oneindig veel bonusnummers op de kop weten te tikken en maakt daarmee andere users stikjaloers:

(quote)


Huh? Wil je hiermee zeggen dat je de 100 LP tellende special edition niet in je bezit hebt? Dank voor het scherp houden hè

avatar van GrafGantz
Shaky schreef:
Ik maakte vroeger heel graag bandjes om in de auto te draaien. Mijn vader reed altijd (mijn moeder heeft geen rijbewijs) en hij draaide met alle liefde mijn gemaakte bandjes. Mijn broer luisterde graag mee en probeerde heel af en toe ook wel eens een bandje te maken…. die waren zo slecht dat hij ze zelf niet eens wilden beluisteren. Zijn grootste moment of fame was toch wel toen hij een bandje opnam waar de Telekids theme tune 10x op stond, kantje a eindigde met 3x ‘Ik schrik me daar een hoedje en een sjaaltje’ en kantje b om de een of andere vreemde reden leeg was gelaten.

avatar van GrafGantz
Vanaf deze week te bezichtigen in Avifauna:

artonna campaign schreef:
Gevecht tegen de bierkraai

avatar van Osiris Apis
Een mooie witte kraag heeft die.

avatar van GrafGantz
Osiris Apis schreef:
Een mooie witte kraag heeft die.


Twee vingers!

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Bij The Smile - A Light for Attracting Attention (2022) - MusicMeter.nl:
Michiel Cohen schreef:
Eigenlijk zou er een versie van dit album uitgebracht moeten worden zonder vocals. Dan is het beter te beoordelen.

avatar van GrafGantz
Ik heb T.O. hoog zitten qua muzieksmaak, en dan kom je in de diepste krochten van MuMe ineens deze vraag tegen

T.O. schreef:
Wanneer komt er een album van Lange Frans en Baas B uit?

avatar van Eveningguard
We zijn allemaal ergens begonnen.

avatar van T.O.
Hahaha! Waar is die quote in zijn natuurlijke habitat te bewonderen GrafGantz ?

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
T.O. schreef:
Hahaha! Waar is die quote in zijn natuurlijke habitat te bewonderen GrafGantz ?

Hier. Je kan ook op "T.O. schreef" klikken trouwens, die linkt je terug naar de plek waar de quote vandaan komt.

avatar van GrafGantz
Een leuke anekdote bij het "hitalbum' van ZZ Top:

Duco van Deugen schreef:
Toen ik toentertijd in een platenzaak in Amsterdam-Slotervaart (nee, we noemen geen namen) informeerde naar de single "Gimme All Your Lovin", kreeg ik doodleuk als antwoord dat deze band volkomen onbekend was en men er nog nooit van gehoord had. Volgens de eigenaar kon het niet veel soeps zijn. Dat was al een tikje bizar, want in de VS was deze groep al een grote meneer. Een serieuze platenzaak behoort dat toch te weten, lijkt mij.
Enfin, twee weken later was ik weer eens in die zaak en zag overal levensgrote posters en reclames hangen voor deze band. Ik overwoog nog om de eigenaar aan te spreken, maar die verdween prompt naar zijn kantoortje.

BrotherJohn
Heel herkenbaar, dat had ik met Funeral van Arcade Fire in Plato Groningen in 2004, bijzonder hoe dat soms gaat.

avatar van GrafGantz
BrotherJohn schreef:
Heel herkenbaar, dat had ik met Funeral van Arcade Fire in Plato Groningen in 2004, bijzonder hoe dat soms gaat.


Maar dat was de debuutplaat van AF, Eliminator is album nummer 8 van ZZ Top.

avatar van Kronos
Album nummer 8 van wie?

avatar van ranboy
Ik vermoed dat die winkel de bekende slogan hanteerde: 'Wij verkopen alles, van Abba tot Zappa'.

avatar van GrafGantz
Kronos schreef:
Album nummer 8 van wie?


Het duurde een paar decennia, maar de eigenaar van destijds meldt zich eindelijk

avatar van GrafGantz
Er is hier iemand niet echt gecharmeerd van de recente samenwerking tussen MEAU & Racoon.

pureshores schreef:
Misschien kunnen ze dit in Ter Apel op een speaker zetten bij het AZC en zeggen, hier luistert de gemiddelde Nederlander naar, dat jaagt mensen vast wel weg, dan kunnen ze voorkomen dat mensen buiten moeten slapen.

avatar van itchy
Fathead is geen grote fan van Beyoncé:
Fathead schreef:
Ik vind het vooral de zoveelste variatie op “Beyoncé, de krachtige vrouw”, terwijl ik haar altijd een beetje de Janelle Monae van de Action vind.

BrotherJohn
Bij een album dat bestaat uit één noise track van 74 minuten.
Eveningguard schreef:
Zijn hier ergens samples van te beluisteren? Ben nu toch wel heel benieuwd geworden.

ThirdEyedCitizen schreef:
Het is een Harsh Noise track van meer dan een uur, . Wat wil je horen? Dat moment dat het krghgr doet of juist wanneer de ieeeeeehkrgh krgh prrrrt erin komt?

avatar van Eveningguard
BrotherJohn schreef:
Bij een album dat bestaat uit één noise track van 74 minuten.
(quote)

(quote)


Oh de zalige berichten uit mijn puberteit. Er is weinig veranderd in die tien jaar.

avatar van GrafGantz
Gyzz is geen fan van Opeth. Ik ook niet, maar ik ben wel fan van Gyzz

Gyzzz schreef:
Een review schrijven voor deze Opeth-plaat voelt alsof ik in mijn paarse ANWB-regenjas de keet van de Hells Angels binnenloop en aan de bar vraag of ze ook ranja verkopen. Om vervolgens bij de vraag wat ik hier te zoeken heb tevreden naar mijn elektrische tourfiets met waterdichte fietstassen te wijzen.


Gyzzz schreef:
(...) er wordt hier toch een enorme lading opgeblazen dramatiek over me uitgestort. Het meest storend wordt dat als er "epische" gitaarstukken worden ingegooid zoals op 'Dirge for November’ vanaf 2:40. Bij zoveel opgeklopte dramatiek krijg ik een gevoel van Bassie en Adriaan die in een UFO worden achternagezeten door Vlugge Japie in een Lord of the Rings kitschdecor.

avatar van Onweerwolf
Tsja, dat is de 5e plaat van Opeth. De eerste 4 waren wel echt goed maar daarna werd het een repetitieve, gevoelloze priegelband. Net als Marillion trouwens.

avatar van GrafGantz
Wat flauwigheden uit de oude doos (2010):

reptile71 schreef:
Wat een lullige hoesfoto trouwens: als je de plaat hebt kun je zien dat de zanger zijn gitaar achterop zijn rug draagt met de gitaarband onder zijn jasje.


deric raven schreef:
Ik heb ook 2 jaar rond gelopen met een gitaar op mijn rug.
Probeerde eerst een drumstel, maar daar ben ik na een dag van terug gekomen.

avatar van GrafGantz
Namsaap is geen fan van het 2e album van Anouk:

namsaap schreef:
Het is nergens heel slecht, daarvoor zijn de muzikanten te goed. Maar het is allemaal wel erg veilig... als sex met 10 condooms om, dan voel je ook niets meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.