De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
6
geplaatst: 24 december 2020, 10:59 uur
1. Helemaal blij met mijn nieuwe ereader. Is toch wel even wat anders dan mijn oude reader van tien jaar oud.
2. Mijn broer en zijn vriendin komen vanavond twee nachtjes bij me logeren (en morgen gaan we dan samen naar mijn moeder). Is altijd ziekelijk gezellig.
3. Nu al zin in de All You Need Is Love kerstspecial (jaarlijkse traditie).
2. Mijn broer en zijn vriendin komen vanavond twee nachtjes bij me logeren (en morgen gaan we dan samen naar mijn moeder). Is altijd ziekelijk gezellig.
3. Nu al zin in de All You Need Is Love kerstspecial (jaarlijkse traditie).
11
Thudd
geplaatst: 24 december 2020, 11:29 uur
De ontwikkeling van de humor bij mijn jongste 15-jarige zoon.
Op 1e en 2e kerstdag komt mijn 22-jarige zoon logeren en kerstmis vieren.
Deze dagen gedenken we ook onze eerstgeboren zoon die al jaren op kamers in de hemel woont; ja, dat is fijn en emotioneel.
Bovenstaande bestaat door elkaar heen.
Op 1e en 2e kerstdag komt mijn 22-jarige zoon logeren en kerstmis vieren.
Deze dagen gedenken we ook onze eerstgeboren zoon die al jaren op kamers in de hemel woont; ja, dat is fijn en emotioneel.
Bovenstaande bestaat door elkaar heen.
12
geplaatst: 24 december 2020, 17:49 uur
01)Iedere maand vanaf April doen we bij de boodschappen altijd extra dingen. Met Sinterklaas doen we 10 gezinnen een jute zak cadeau , die het niet zo breed hebben , met Kerst doen we 10 eenzame ouderen .Vanuit mijn werk heb ik goed zicht dat de cadeau pakketten goed terecht komen. Vanmiddag dus 10 ouderen blij gemaakt met een mooie box .Mijn ouders deden dit vroeger al en ik zet die traditie graag voort .Vaak is het praatje wat we met de mensen maken al meer waard , dan de box. Schrijnende gevallen ,zeker nu in deze pandemie. Hopelijk hebben wij een klein lichtpuntje weten te bezorgen.
02)Omdat we toch op route waren , even direct bij schoonmoeder langs gegaan .Kerststukje was al bezorgd, dus lekker gebakje meegenomen en bakkie gedaan.
03)Thuisgekomen , lekker Comes A Time van Neil Young opgezet en bloemkool schoongemaakt , aardappeltjes geschild en cd's uitgezocht voor het laatste kaartavondje van 2020 .We houden het Nederlandstalig vanavond De Dijk, Trockener Kecks en The Scene.
02)Omdat we toch op route waren , even direct bij schoonmoeder langs gegaan .Kerststukje was al bezorgd, dus lekker gebakje meegenomen en bakkie gedaan.
03)Thuisgekomen , lekker Comes A Time van Neil Young opgezet en bloemkool schoongemaakt , aardappeltjes geschild en cd's uitgezocht voor het laatste kaartavondje van 2020 .We houden het Nederlandstalig vanavond De Dijk, Trockener Kecks en The Scene.
6
geplaatst: 24 december 2020, 19:26 uur
1. Straks pubquizzen met wat homies
2. Ondanks ernstig gebrek aan vorm toch een 180 gegooid en wat 100+ finishes met darten
3. Thuis bij de ouders lekker met de hond lopen
2. Ondanks ernstig gebrek aan vorm toch een 180 gegooid en wat 100+ finishes met darten
3. Thuis bij de ouders lekker met de hond lopen

0
geplaatst: 24 december 2020, 19:53 uur
jordidj1 schreef:
Als jij zelfs in een vormcrisis nog 100+ finishes uit je mouw schudt had je best mee mogen doen aan het WK. Ik heb al slechtere spelers op tv gezien. 2. Ondanks ernstig gebrek aan vorm toch een 180 gegooid en wat 100+ finishes met darten

3
geplaatst: 24 december 2020, 19:56 uur
1. Vandaag weer begonnen met hardlopen (+ challenges met vrienden zodat ik het hopelijk iets langer volhoud dan vorige keer)
2. Zinvol en lang gesprek gehad als volwassenen onder elkaar, n.a.v. dit voorval, in de stromende regen in een halve spookstad. De goede vriendschap zal naar alle waarschijnlijkheid blijven
3. Vijf dagen vrij, dan twee dagen nog wat doen en dan weer iets van 5 dagen vrij
2. Zinvol en lang gesprek gehad als volwassenen onder elkaar, n.a.v. dit voorval, in de stromende regen in een halve spookstad. De goede vriendschap zal naar alle waarschijnlijkheid blijven
3. Vijf dagen vrij, dan twee dagen nog wat doen en dan weer iets van 5 dagen vrij

5
geplaatst: 24 december 2020, 20:04 uur
En nog een rijtje omdat ik de afgelopen 3 dagen geen update had geplaatst:
1. Nog nooit zo'n volle koelkast gehad.
2. Heel erg aan het genieten van het nieuwste seizoen van De Slimste Mens, met uiteraard (een van mijn idolen) Maarten van Rossem en de revelatie van 2020 genaamd Emma Wortelboer (ik was al fan voor haar epische presence bij het ESF2019). TV-sterren die zichzelf durven te zijn zonder blad voor de mond, love it
3. Gisteren een gedeelde 5e plaats behaald met ons gelegenheidsteam (oa. El Ninjo, stardust_b) bij de online popquiz van St. Paul, dit keer de thema-editie Into the Great Wide open. Zo hoog scoorden we nog nooit
1. Nog nooit zo'n volle koelkast gehad.
2. Heel erg aan het genieten van het nieuwste seizoen van De Slimste Mens, met uiteraard (een van mijn idolen) Maarten van Rossem en de revelatie van 2020 genaamd Emma Wortelboer (ik was al fan voor haar epische presence bij het ESF2019). TV-sterren die zichzelf durven te zijn zonder blad voor de mond, love it

3. Gisteren een gedeelde 5e plaats behaald met ons gelegenheidsteam (oa. El Ninjo, stardust_b) bij de online popquiz van St. Paul, dit keer de thema-editie Into the Great Wide open. Zo hoog scoorden we nog nooit
4
geplaatst: 24 december 2020, 20:16 uur
1. Tamelijk Slimste Mens fan hier, also, al is het dit keer Emma idd die de show steelt... 
2. Morgen wordt er voor mij gekookt, mijn neefje prepareert het toetje...
3. Weer (online) in gesprek verwikkeld aan het raken met een verre vriend in Mexico, altijd... enerverend?

2. Morgen wordt er voor mij gekookt, mijn neefje prepareert het toetje...
3. Weer (online) in gesprek verwikkeld aan het raken met een verre vriend in Mexico, altijd... enerverend?
6
geplaatst: 24 december 2020, 20:42 uur
1. Vandaag was ik weer door mijn muziekvrienden uitgenodigd om te komen helpen balansen op de muziekafdeling van het warenhuis in mijn woonplaats.
2. Na thuiskomst een rondje van 8 kilometer hard gelopen en na het douchen de krant oppervlakkig doorgenomen; ik moet er tenslotte drie dagen mee doen.
3. Een heel aardig en meelevende PM gehad n.a.v. mijn bijdrage aan het topic 3 minder fijne gebeurtenissen.
2. Na thuiskomst een rondje van 8 kilometer hard gelopen en na het douchen de krant oppervlakkig doorgenomen; ik moet er tenslotte drie dagen mee doen.
3. Een heel aardig en meelevende PM gehad n.a.v. mijn bijdrage aan het topic 3 minder fijne gebeurtenissen.
6
geplaatst: 25 december 2020, 10:41 uur
1: Een vriend bezocht die onlangs is gescheiden, en nu een eigen huisje heeft.
2: Life Is People van Bill Fay maar weer eens op de draaitafel gelegd. En me verwonderd over hoe mooi dat album toch is. Prachtige muziek voor de donkere dagen waar we inzitten.
3: Op kerstavond de Gremlins gekeken, geweldig foute film, maar o zo genieten. Fijne kerst allemaal!
2: Life Is People van Bill Fay maar weer eens op de draaitafel gelegd. En me verwonderd over hoe mooi dat album toch is. Prachtige muziek voor de donkere dagen waar we inzitten.
3: Op kerstavond de Gremlins gekeken, geweldig foute film, maar o zo genieten. Fijne kerst allemaal!
6
geplaatst: 25 december 2020, 12:37 uur
1. (Volwassen) dochter helemaal gelukkig omdat haar gescheiden vader en moeder samen met haar kerst vieren.
2. Ivm die gelegenheid al 2 dagen in de keuken om prachtig menu voor te bereiden
3. Niks is fijner dan de combinatie muziek en koken
2. Ivm die gelegenheid al 2 dagen in de keuken om prachtig menu voor te bereiden
3. Niks is fijner dan de combinatie muziek en koken
18
Thudd
geplaatst: 25 december 2020, 16:21 uur
1. Mijn overleden zoon herdacht:
https://i.imgur.com/r2s6euC.jpg
2. Met z'n vieren rond de kerstboom.
3. Voorbereiding kerstdiner begint zometeen...
https://i.imgur.com/r2s6euC.jpg
2. Met z'n vieren rond de kerstboom.
3. Voorbereiding kerstdiner begint zometeen...
7
geplaatst: 25 december 2020, 16:46 uur
1) Schrijven ging me in 2020, na een paar magere jaren, redelijk goed af. Ter illustratie, zojuist op deze Eerste Kerstdag een verhaal van ruim 12.000 pagina's voltooid én mijn 200e recensie voor Musicmeter geschreven (ja dat laatste had ik al ergens vermeld, maar goed).
2) Vorige week rond deze tijd heeft mijn geliefde een coronatest gedaan, en even waren we bang dat de toch al bescheiden plannen voor de feestdagen in het water zouden vallen. Ja, een ontzettend Eerste Wereld-probleem natuurlijk, maar toch. Gelukkig bleek de test negatief. Gisteren daardoor in kleine kring een heerlijk kerstavond-maal kunnen genieten, en morgen voor het eerst in maanden mijn zus en haar kinderen weer eens 'live' zien. Vandaag rustig aan gedaan, en cadeautjes uitgewisseld, die gelukkig in beide richtingen in goede aarde vielen. Ik ben een gezegend mens.
3) En als je na een stevig uurtje wandelen dan bij thuiskomst een muziekje wil draaien, is er altijd op Musicmeter wel iemand die de perfecte plaat voor een rustige kerstmiddag tipt:
2) Vorige week rond deze tijd heeft mijn geliefde een coronatest gedaan, en even waren we bang dat de toch al bescheiden plannen voor de feestdagen in het water zouden vallen. Ja, een ontzettend Eerste Wereld-probleem natuurlijk, maar toch. Gelukkig bleek de test negatief. Gisteren daardoor in kleine kring een heerlijk kerstavond-maal kunnen genieten, en morgen voor het eerst in maanden mijn zus en haar kinderen weer eens 'live' zien. Vandaag rustig aan gedaan, en cadeautjes uitgewisseld, die gelukkig in beide richtingen in goede aarde vielen. Ik ben een gezegend mens.
3) En als je na een stevig uurtje wandelen dan bij thuiskomst een muziekje wil draaien, is er altijd op Musicmeter wel iemand die de perfecte plaat voor een rustige kerstmiddag tipt:
vinylbeleving schreef:
3
geplaatst: 25 december 2020, 16:48 uur
12.000 pagina’s, Sandokan-veld? Je wilt Het Bureau aftroeven?
2
geplaatst: 25 december 2020, 16:53 uur
*woorden 
Kennelijk gaat niet elk aspect van het schrijven me goed af, op een luie dag als deze.

Kennelijk gaat niet elk aspect van het schrijven me goed af, op een luie dag als deze.

6
geplaatst: 25 december 2020, 17:12 uur
1. Kerst beginnen met de traditionele Mahalia Jackson - meezingsessie. Als kind vond ik het vreselijke muziek, nu kan ik me geen kerst zonder voorstellen.
2. Vervolgens een lange wandeling in de zon, inclusief door de modder banjeren.
3. In m'n Takkie onesie Top2000 luisteren, spelletjes spelen en lezen.
Kortom, een erg relaxte eerste kerstdag.
2. Vervolgens een lange wandeling in de zon, inclusief door de modder banjeren.
3. In m'n Takkie onesie Top2000 luisteren, spelletjes spelen en lezen.
Kortom, een erg relaxte eerste kerstdag.
5
Jan uit Berlijn
geplaatst: 26 december 2020, 00:39 uur
Na Thudd vallen we wel ff stil. En terecht.
Maar soit.
Ieder zichzelf respecterend bedrijf organiseert 1 of 2 keer per jaar wel zoiets als een personeelsdagje of teambuildingsgedrocht.
1) Neem eens een tehuis met lichamelijk gehandicapten op sleeptouw. Loop eens een dag achter een rolstoel en maak die MENSEN blij.
2) Nóg beter. Mensen met een lichamelijke én geestelijke beperking.
3) Er gaat een wereld voor je open. De rolstoel vooraf desinfecteren. Mondkapjes op en rollin'.
Maar soit.
Ieder zichzelf respecterend bedrijf organiseert 1 of 2 keer per jaar wel zoiets als een personeelsdagje of teambuildingsgedrocht.
1) Neem eens een tehuis met lichamelijk gehandicapten op sleeptouw. Loop eens een dag achter een rolstoel en maak die MENSEN blij.
2) Nóg beter. Mensen met een lichamelijke én geestelijke beperking.
3) Er gaat een wereld voor je open. De rolstoel vooraf desinfecteren. Mondkapjes op en rollin'.
5
geplaatst: 26 december 2020, 08:56 uur
01)Familiebezoek afgelegd binnen de perken. Rare gewaarwording zonder knuffels en zoenen. Voelde heel erg vlak allemaal. Toch aan gehouden natuurlijk.
02)In de middag gewandeld over de nieuwe sluis in IJmuiden . Indrukwekkend ! Daarna aangeschoven voor een heerlijk kerstmaal.
03)Weer thuisgekomen een lekkere Irish Coffee gemaakt en beide ons boek ingedoken , met op de achtergrond Frank Sinatra en Sarah Vaughn.
02)In de middag gewandeld over de nieuwe sluis in IJmuiden . Indrukwekkend ! Daarna aangeschoven voor een heerlijk kerstmaal.
03)Weer thuisgekomen een lekkere Irish Coffee gemaakt en beide ons boek ingedoken , met op de achtergrond Frank Sinatra en Sarah Vaughn.
5
geplaatst: 26 december 2020, 10:37 uur
1. Rotjaar 2020 begon eigenlijk precies een jaar geleden al. Direct na het kerstdiner konden we door naar de dierenarts om een van onze katten in te laten slapen. In minder dan een jaar tijd waren we ook de andere twee kwijt. Gelukkig hebben we inmiddels twee leuke nieuwe katten, die hopelijk lang bij ons blijven.
2. Gisteren kerst gevierd. Heel gezellig en qua eten ver boven verwachting.
3. Legoset inmiddels helemaal gebouwd - toch vier avonden mee bezig geweest. Erg leuk bouwen en altijd fijn als aan het eind alles ook daadwerkelijk werkt.
2. Gisteren kerst gevierd. Heel gezellig en qua eten ver boven verwachting.
3. Legoset inmiddels helemaal gebouwd - toch vier avonden mee bezig geweest. Erg leuk bouwen en altijd fijn als aan het eind alles ook daadwerkelijk werkt.
7
geplaatst: 26 december 2020, 11:22 uur
1. Kerst was heel gezellig, maar nu weer lekker alleen chillen met een boek en de top2000 op de achtergrond.
2. Lekker met mijn site bezig vanavond.
3. Ik hoef de komende weken niet meer te eten.
2. Lekker met mijn site bezig vanavond.
3. Ik hoef de komende weken niet meer te eten.
12
geplaatst: 26 december 2020, 11:29 uur
1. De laatste kerst met mijn vader was mooi, niet te beladen en gewoon gezellig, als vanouds. We weten dat hij binnen afzienbare tijd zal overlijden.
2. Mijn vader blij gemaakt met recente foto's van plekken uit zijn jeugd, waar hij zelf niet meer naar toe kan.
3. Van een neef een stapeltje platen gekregen, waaronder een paar hele mooie. Mezzanine van Massive Attack ligt nu op.
2. Mijn vader blij gemaakt met recente foto's van plekken uit zijn jeugd, waar hij zelf niet meer naar toe kan.
3. Van een neef een stapeltje platen gekregen, waaronder een paar hele mooie. Mezzanine van Massive Attack ligt nu op.
4
geplaatst: 26 december 2020, 19:06 uur
01)Kerstontbijtje in elkaar gezet. Top 2000 op de achtergrond. Daarna oude documentaire over Drs. P bekeken.
02)Het was redelijk weer dus lekker gewandeld op de dijk en door de duinen hier.
03)Vanavond lekker zalm uit de oven gehad en nu lekker languit op de bank met een lekkere kop koffie en een likeurtje.
Blij dat morgen weer het normale kan aanvangen , voor zover je van normaal kunt spreken natuurlijk.
02)Het was redelijk weer dus lekker gewandeld op de dijk en door de duinen hier.
03)Vanavond lekker zalm uit de oven gehad en nu lekker languit op de bank met een lekkere kop koffie en een likeurtje.
Blij dat morgen weer het normale kan aanvangen , voor zover je van normaal kunt spreken natuurlijk.
5
geplaatst: 26 december 2020, 19:13 uur
1. Dagelijkse marathonsessies met de Top 2000 en onderstellen nog wel eens een leuk oud nummer ontdekken
2. Twee keer m'n eigen kerstdiner kunnen samenstellen. Vanavond pannenkoeken
Eenmalig Kerst zonder fam heeft ook z'n voordelen
3. Spelletjes online
2. Twee keer m'n eigen kerstdiner kunnen samenstellen. Vanavond pannenkoeken
Eenmalig Kerst zonder fam heeft ook z'n voordelen 3. Spelletjes online

2
geplaatst: 27 december 2020, 23:06 uur
01)Traditiegetrouw maak ik ieder jaar een compilatie cd met de voor mij meest uitspringende tracks van het jaar en die geef ik dan aan vrienden en kennissen .Ook dit jaar heb ik er weer 10 gemaakt . Met nieuwjaar wensen geef ik die dan . Dit doe ik al 10 jaar en ik krijg nog steeds enthousiaste reacties dus dit houden we erin.
02)Vanmiddag lekker wezen wandelen , het was een beetje miezerig , maar erg lekker . De stilte na de storm , en je kon zien dat de natuur "geleden" had. Hoop gesneuvelde takken en zelfs wat bomen ontworteld . Weer wat plaatjes geschoten.
03)Thuis op de bank met Joe Jackson op de achtergrond , besloten dat we maar Chinees zouden laten aanrukken. Gedaan dus en daarna even de pc opgeschoond onder het genot van een bak koffie en zelf gefabriceerde appeltaart . Voor de muzikale omlijsting zorgde Tori Amos.
02)Vanmiddag lekker wezen wandelen , het was een beetje miezerig , maar erg lekker . De stilte na de storm , en je kon zien dat de natuur "geleden" had. Hoop gesneuvelde takken en zelfs wat bomen ontworteld . Weer wat plaatjes geschoten.
03)Thuis op de bank met Joe Jackson op de achtergrond , besloten dat we maar Chinees zouden laten aanrukken. Gedaan dus en daarna even de pc opgeschoond onder het genot van een bak koffie en zelf gefabriceerde appeltaart . Voor de muzikale omlijsting zorgde Tori Amos.
5
geplaatst: 28 december 2020, 01:12 uur
1) Eerste kerstdag gevierd bij mijn moeder, was best intensief, maar de avondwandeling gaf wel weer rust. Ook leuk was dat haar buurvrouw (die veelal 's nachts in de zorg werkt) als dank voor het talloze pakjes aannemen allerlei eten cadeau had gedaan, tot aan kogelbiefstukken en een rollade toe.
2) Tweede kerstdag gevierd bij mijn schoonouders, was erg gezellig met een heerlijke brunch. En tussendoor nog een rondje door het oude centrum en langs de Nieuwe Waterweg gelopen. Ik zal de rust als straks alles weer 'normaal' is wel missen.
3) Derde kerstdag houd ik normaal een kerstdiner met grofweg 10 vrienden en aanhang, het digitale alternatief dit jaar was heel gezellig met o.a. Loteria (Mexicaanse bingo), een quizje en een workshop Ti' Punch (een drankje uit Guadeloupe, waar iemand vandaan komt) maken.
2) Tweede kerstdag gevierd bij mijn schoonouders, was erg gezellig met een heerlijke brunch. En tussendoor nog een rondje door het oude centrum en langs de Nieuwe Waterweg gelopen. Ik zal de rust als straks alles weer 'normaal' is wel missen.
3) Derde kerstdag houd ik normaal een kerstdiner met grofweg 10 vrienden en aanhang, het digitale alternatief dit jaar was heel gezellig met o.a. Loteria (Mexicaanse bingo), een quizje en een workshop Ti' Punch (een drankje uit Guadeloupe, waar iemand vandaan komt) maken.
4
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 december 2020, 19:49 uur
In de huidige tijden waarin men wordt aangeraden om zo veel mogelijk thuis te blijven...
1. De aperitiefkast, met twaalf grote waterglazen, twaalf rode wijnglazen, twaalf witte wijnglazen, twaalf universele glazen, tal van gekregen speciale bierglazen en ander glazen: de te houden glazen afgewassen, de te verwijderen glazen in de glasbol en de hele kast binnen en buiten schoongemaakt tot het blinkt.
2. Vier punten opgelost op mijn lijst in mijn Atomaschriftje: centrale verwarming ontluchten, koffiemachines ontkalken, rookmelders installeren en alle ruiten binnen gepoetst. Morgen nog vier punten.
3. Meer en meer pak ik weer de volle goesting op om langere berichten bij een aantal albums te schrijven, met voorrang aan de vinyllekes en cd's uit mijn eigen verzameling, een hernieuwde ontdekkingsreis.
@Thudd: koude rillingen bij deze foto. Sterkte! Tijd heelt niet alle wonden.
1. De aperitiefkast, met twaalf grote waterglazen, twaalf rode wijnglazen, twaalf witte wijnglazen, twaalf universele glazen, tal van gekregen speciale bierglazen en ander glazen: de te houden glazen afgewassen, de te verwijderen glazen in de glasbol en de hele kast binnen en buiten schoongemaakt tot het blinkt.
2. Vier punten opgelost op mijn lijst in mijn Atomaschriftje: centrale verwarming ontluchten, koffiemachines ontkalken, rookmelders installeren en alle ruiten binnen gepoetst. Morgen nog vier punten.
3. Meer en meer pak ik weer de volle goesting op om langere berichten bij een aantal albums te schrijven, met voorrang aan de vinyllekes en cd's uit mijn eigen verzameling, een hernieuwde ontdekkingsreis.
@Thudd: koude rillingen bij deze foto. Sterkte! Tijd heelt niet alle wonden.
3
geplaatst: 29 december 2020, 16:24 uur
1. Maar weer eens wat besteld bij een van de lokale cd-winkels. Nu nog drie weken voorpret...
2. Geprobeerd me door de leesachterstanden heen te werken. Vier zaterdagbijlagen, twee lokale kranten en een VK-magazine verder is het einde van de stapel nog bij lange na niet in zicht. Ik constateer dat ik te veel abonnementen heb, of te weinig tijd.
3. Ter afwisseling maar eens beginnen in het Natuurdagboek van Nescio. Hopelijk leest dat beter weg dan de wandelverslagen van Voskuil.
2. Geprobeerd me door de leesachterstanden heen te werken. Vier zaterdagbijlagen, twee lokale kranten en een VK-magazine verder is het einde van de stapel nog bij lange na niet in zicht. Ik constateer dat ik te veel abonnementen heb, of te weinig tijd.
3. Ter afwisseling maar eens beginnen in het Natuurdagboek van Nescio. Hopelijk leest dat beter weg dan de wandelverslagen van Voskuil.
2
geplaatst: 29 december 2020, 20:29 uur
01)Vandaag even mijn scooter ontmanteld . Had een beetje last met starten en ook mijn accu werd slecht . Dit even vervangen door bij de lokale scooterboer de onderdelen bij de achterdeur te hebben opgehaald.
Hij loopt weer als een zonnetje. Alles even ingespoten met silleconenspray . Laat Koning Winter maar komen.
02)Vanmiddag tosti gemaakt en ook wat achterstallig leeswerk opgeknapt. The Cure op de achtergrond , want ik stoor me mateloos aan de "DJ'S " bij de top 2000. Meteen weer even met de neus op de feiten gedrukt waarom ik geen radio meer luister. Dat onnozele geneuzel van sommigen.brrrrrr
03)Vanavond lekker risotto gemaakt met vis . Tiramisu na . Nu aan het werk aan een businessplan voor een vriendin van me ,met Clapton als trouwe kompaan op de achtergrond.
Hij loopt weer als een zonnetje. Alles even ingespoten met silleconenspray . Laat Koning Winter maar komen.
02)Vanmiddag tosti gemaakt en ook wat achterstallig leeswerk opgeknapt. The Cure op de achtergrond , want ik stoor me mateloos aan de "DJ'S " bij de top 2000. Meteen weer even met de neus op de feiten gedrukt waarom ik geen radio meer luister. Dat onnozele geneuzel van sommigen.brrrrrr
03)Vanavond lekker risotto gemaakt met vis . Tiramisu na . Nu aan het werk aan een businessplan voor een vriendin van me ,met Clapton als trouwe kompaan op de achtergrond.
* denotes required fields.