De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
4
geplaatst: 2 maart 2021, 10:26 uur
1. Mega-hoofdpijn hebben en zien dat je geen online les hoeft te geven omdat iemand een foutje heeft gemaakt met het roosterprogramma. 
2. Donderdag weer voor de klas, althans.... 1/3 van de klas per les. Maar toch, ik mag weer fysiek lesgeven op donderdagen.
3. De zon schijnt, morgen ben ik vrij en dan zal mijn hoofdpijn ook wel weer weg zijn.

2. Donderdag weer voor de klas, althans.... 1/3 van de klas per les. Maar toch, ik mag weer fysiek lesgeven op donderdagen.
3. De zon schijnt, morgen ben ik vrij en dan zal mijn hoofdpijn ook wel weer weg zijn.

1
geplaatst: 2 maart 2021, 10:34 uur
rebjuh schreef:
Tja, nooit gedacht dat je van zoiets vanzelfsprekends blij kon worden.
Maar ik kan het mij wel voorstellen

3
geplaatst: 2 maart 2021, 11:38 uur
1. Alle albums in mijn bezit scannen en toevoegen aan Discogs onder het genot van een muziekje...
2... maar ook koffie, het eerste kopje was goddelijk.
3. Vrijdag ga ik mijn vriendin weer zien na twee weken ❤️
2... maar ook koffie, het eerste kopje was goddelijk.
3. Vrijdag ga ik mijn vriendin weer zien na twee weken ❤️
1
geplaatst: 2 maart 2021, 12:14 uur
1. Zaterdag een groot deel van de dag geklust in m'n nieuwe huis (vooral verven). Begint nu op iets te lijken.
2. Na de fabuleuze Jordy-uitreiking van ArthurDZ blijkt Eefje de Visser de grootste winnaar te zijn van het briljante muziekjaar 2020. Dat had ik zelfs in m'n stoutste dromen niet aan zien komen.
3. Nog altijd aan het nagenieten van de Duitse mentaliteit waar m'n fave club dit seizoen patent op lijkt te hebben. Slecht spelen en toch (onverdiend) - net voor het einde - 1 of 3 punten veilig stellen.
2. Na de fabuleuze Jordy-uitreiking van ArthurDZ blijkt Eefje de Visser de grootste winnaar te zijn van het briljante muziekjaar 2020. Dat had ik zelfs in m'n stoutste dromen niet aan zien komen.
3. Nog altijd aan het nagenieten van de Duitse mentaliteit waar m'n fave club dit seizoen patent op lijkt te hebben. Slecht spelen en toch (onverdiend) - net voor het einde - 1 of 3 punten veilig stellen.
3
geplaatst: 2 maart 2021, 12:18 uur
Gretz schreef:
3. Nog altijd aan het nagenieten van de Duitse mentaliteit waar m'n fave club dit seizoen patent op lijkt te hebben.
3. Nog altijd aan het nagenieten van de Duitse mentaliteit waar m'n fave club dit seizoen patent op lijkt te hebben.
"WIJ" hebben nog een sublieme coach uit dat land in de aanbieding.

4
geplaatst: 2 maart 2021, 12:20 uur
Gretz schreef:
1. Zaterdag een groot deel van de dag geklust in m'n nieuwe huis (vooral verven). Begint nu op iets te lijken.
Ik hoop voor je dat het op een huis begint te lijken. Wat dan overigens wel betekent dat het dat voorheen nog niet deed.
1
geplaatst: 2 maart 2021, 13:25 uur
Gretz schreef:
1. Denk erom Geert: nimmer op zondag

3. Als die van jullie naar Duitsland gaat, wat ie graag wil, komt er een 'slot' vrij

2
geplaatst: 6 maart 2021, 20:25 uur
1. Een geslaagde online pubquiz gisteren georganiseerd en uitgevoerd voor mijn oude sportvereniging. Had vooraf gerekend op 6 teams, uiteindelijk deden er 13 teams mee.
2. Na genoemde quiz nog lekker blijven hangen met een select groepje, waarbij we om beurten random muziekvragen op elkaar afvuurden.
3. Fijn ritje door de duinen. Het was wat kouder dan afgelopen dagen, maar het zonnetje kwam er best lekker door.
2. Na genoemde quiz nog lekker blijven hangen met een select groepje, waarbij we om beurten random muziekvragen op elkaar afvuurden.
3. Fijn ritje door de duinen. Het was wat kouder dan afgelopen dagen, maar het zonnetje kwam er best lekker door.
2
geplaatst: 7 maart 2021, 10:29 uur
1. Het is zondag, dus ben ik vrij en ik kan de hele dag muziek luiteren als ik dat wil.
2. Het is zondag, dus ben ik vrij en ik luister naar muziek.
3. Draai nu 'The Dark Side Of The Moon' en zelfs na 40 jaar luisteren krijg ik nog steeds geen genoeg van deze plaat en hoor ik nog steeds nieuwe details.
2. Het is zondag, dus ben ik vrij en ik luister naar muziek.
3. Draai nu 'The Dark Side Of The Moon' en zelfs na 40 jaar luisteren krijg ik nog steeds geen genoeg van deze plaat en hoor ik nog steeds nieuwe details.
3
geplaatst: 7 maart 2021, 18:26 uur
1. Vanmiddag een wandeling langs de Kromme Rijn gemaakt, over het jaagpad deels door Amelisweerd, naar Bunnik.
2. Vlakbij de Galgenwaard stond op een schoolplein een blaasorkest (met aardig wat koperblazers) Balkanmuziek te spelen - denk Shantel; daar wordt een mens vrolijk van.
3. Ontdekt dat ik met de kerriebasis van gisteren een fijne saus bij de zeeduivel kan maken - en er was nog bulgur in de vriezer - lekker easy!
2. Vlakbij de Galgenwaard stond op een schoolplein een blaasorkest (met aardig wat koperblazers) Balkanmuziek te spelen - denk Shantel; daar wordt een mens vrolijk van.
3. Ontdekt dat ik met de kerriebasis van gisteren een fijne saus bij de zeeduivel kan maken - en er was nog bulgur in de vriezer - lekker easy!
4
geplaatst: 7 maart 2021, 19:32 uur
1. De rust is redelijk teruggekeerd in het verpleeghuis waar ik werk. Een verademing.
2. Nieuw Japans weekmenu samenstellen.
3. Ik ben door podcast BoekenFM gekoppeld aan drie potentiële boekvrienden. Dinsdag videobellen met twee van de drie, de derde hoop ik snel mee in contact te komen.
(4. Ik loop al weken zonder pijn hard. Brooks hardloopschoenen
)
2. Nieuw Japans weekmenu samenstellen.
3. Ik ben door podcast BoekenFM gekoppeld aan drie potentiële boekvrienden. Dinsdag videobellen met twee van de drie, de derde hoop ik snel mee in contact te komen.
(4. Ik loop al weken zonder pijn hard. Brooks hardloopschoenen
)
9
geplaatst: 10 maart 2021, 17:13 uur
1. Weer voor het eerst flink in de tuin gewerkt op werk. Met Lana op. 
2. Het videobellen met de twee mensen was superleuk en over twee weken gaan we weer lekker boeken bespreken.
3. Het kindje van mijn vrienden noemde me eerst 'Ballon' wat al vrij hilarisch is, maar nu heeft-ie door dat dat een lettergreep te kort is, dus nu noemt-ie me 'Manballon'.

2. Het videobellen met de twee mensen was superleuk en over twee weken gaan we weer lekker boeken bespreken.
3. Het kindje van mijn vrienden noemde me eerst 'Ballon' wat al vrij hilarisch is, maar nu heeft-ie door dat dat een lettergreep te kort is, dus nu noemt-ie me 'Manballon'.
3
geplaatst: 13 maart 2021, 20:43 uur
1. Privé shopsessie in de boekwinkel, net iets meer gekocht dan gepland maar dat is niet zo erg.
2. Paar uurtjes gelezen met de kat op schoot, en daarna nog even een dutje gedaan.
3. Bijgekletst met twee vriendinnen: de een via Skype, de ander kwam even langs en bleef voor het avondeten.
2. Paar uurtjes gelezen met de kat op schoot, en daarna nog even een dutje gedaan.
3. Bijgekletst met twee vriendinnen: de een via Skype, de ander kwam even langs en bleef voor het avondeten.
2
geplaatst: 14 maart 2021, 00:14 uur
1. Rustig avondje thuis, dat was gisteren wel anders toen onze buren een coronafeestje bleken te hebben en 's nachts de straat opgingen om dingen te vernielen en uiteindelijk de politie uit te dagen. Zal blij zijn als de avondklok weer voorbij is.
2. Heerlijk Indiaas gegeten vanavond, was alweer even geleden voor ons doen.
3. Ben erg blij dat we weer met zijn vieren mogen tennissen.
2. Heerlijk Indiaas gegeten vanavond, was alweer even geleden voor ons doen.
3. Ben erg blij dat we weer met zijn vieren mogen tennissen.
1
Jan uit Berlijn
geplaatst: 14 maart 2021, 02:06 uur
1. Afwijzing van een Amerikaanse en Russische klant. Gewoon, past niet.
2. Lopen rond het Landwehrkanal. Omdat het zo urban is. Schmutzig, zeker met k*tweer.
3. Youtubend genieten van de Mensch Herman Finkers.
2. Lopen rond het Landwehrkanal. Omdat het zo urban is. Schmutzig, zeker met k*tweer.
3. Youtubend genieten van de Mensch Herman Finkers.
0
geplaatst: 14 maart 2021, 09:48 uur
herman schreef:
1. Rustig avondje thuis, dat was gisteren wel anders toen onze buren een coronafeestje bleken te hebben en 's nachts de straat opgingen om dingen te vernielen en uiteindelijk de politie uit te dagen. Zal blij zijn als de avondklok weer voorbij is.
Pardon? En ik maar denken dat dit zo'n rustige nette wijk is

2
geplaatst: 14 maart 2021, 10:49 uur
1. Gisteren met zijn tweeën een winderige dag op roadtrip geweest. Op de heenweg langs allerlei land-art locaties in Flevoland, terug over de noordelijke Veluwe over zo klein mogelijke weggetjes. Damn dit klinkt kneuterig maar het was geweldig! Voelde als vakantie.
2. 's avonds heel lang aan tafel met borrelhap, soep, brood, krant, muziek.
3. De kat komt opeens elke avond op schoot (doet ie normaal nooit)
2. 's avonds heel lang aan tafel met borrelhap, soep, brood, krant, muziek.
3. De kat komt opeens elke avond op schoot (doet ie normaal nooit)
1
geplaatst: 14 maart 2021, 22:27 uur
1. Zowel vandaag als gisteren een enigszins geschikt moment weten te vinden om toch mijn vaste rondje te kunnen hardlopen. Af en toe erg veel hinder van de wind, vooral gisteren, maar grotendeels in de zon kunnen lopen en geen spetter water gehad.
2. Gisteren in de namiddag op de thee/koffie samen met mijn lief op de thee geweest bij vrienden en daar uiteindelijk ook gegeten en uiteindelijk 15 minuten voor het ingaan van de avondklok naar huis gegaan. Het mocht niet, met zijn tweeën, maar: dikke vinger!
3. Bij mijn dementerende moeder op bezoek geweest en voor het eerst sinds haar opname eind juni was ze vriendelijk en lief.
2. Gisteren in de namiddag op de thee/koffie samen met mijn lief op de thee geweest bij vrienden en daar uiteindelijk ook gegeten en uiteindelijk 15 minuten voor het ingaan van de avondklok naar huis gegaan. Het mocht niet, met zijn tweeën, maar: dikke vinger!
3. Bij mijn dementerende moeder op bezoek geweest en voor het eerst sinds haar opname eind juni was ze vriendelijk en lief.
2
geplaatst: 15 maart 2021, 10:36 uur
1. Nieuwe bril opgehaald gisteren. Had voor het eerst in m'n leven (brildragend sinds m'n 7e) geen sterkere glazen nodig. Het zal de leeftijd zijn.
2. Weer wat meer werk aan het maken van het kwijtraken van de Corona-kilo's van vorig jaar.
3. Indachtig het motto beter laat dan nooit eindelijk aan seizoen 3 van Twin Peaks begonnen (uit 2017). Had ik veel eerder moeten doen!
2. Weer wat meer werk aan het maken van het kwijtraken van de Corona-kilo's van vorig jaar.
3. Indachtig het motto beter laat dan nooit eindelijk aan seizoen 3 van Twin Peaks begonnen (uit 2017). Had ik veel eerder moeten doen!
0
geplaatst: 15 maart 2021, 11:15 uur
GrafGantz schreef:
Ook weer aan het herbekijken, waar zit je al?
0
geplaatst: 15 maart 2021, 11:25 uur
Eerste 5 afleveringen gezien. Hou het gewoon bij 1 aflevering per dag, dus nog een week of 2 te gaan.
2
geplaatst: 15 maart 2021, 11:30 uur
GrafGantz schreef:
Eerste 5 afleveringen gezien. Hou het gewoon bij 1 aflevering per dag, dus nog een week of 2 te gaan.
(quote)
Oh, dan moet jij aflevering 8 nog zien? *grinnikt*
4
geplaatst: 15 maart 2021, 11:46 uur
Nee, die heb ik als eerste gezien. Ik ben niet zo goed met cijfertjes en zo

0
geplaatst: 15 maart 2021, 12:41 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Het was een retorische vraag.
2
geplaatst: 15 maart 2021, 22:45 uur
Ik was abuis, had tot en met aflevering 6 gezien. Voor vanavond stond eigenlijk enkel aflevering 7 op het programma, toch maar nummer 8 gelijk daarna gekeken. Oordeel:

5
geplaatst: 16 maart 2021, 10:16 uur
1. Fijne koelkast op de kop getikt voor m'n nieuwe huis
2. Op knullige wijze m'n portemonnee verloren, maar die was gelukkig na een uur alweer terecht. Overreden en nu zonder rits, maar de pasjes gelukkig nog heel
3. Alle resterende taken voor m'n aanstaande verhuizing gepland, nu alleen nog uitvoeren
2. Op knullige wijze m'n portemonnee verloren, maar die was gelukkig na een uur alweer terecht. Overreden en nu zonder rits, maar de pasjes gelukkig nog heel
3. Alle resterende taken voor m'n aanstaande verhuizing gepland, nu alleen nog uitvoeren
* denotes required fields.