Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
1
geplaatst: 22 oktober 2017, 13:02 uur
EttaJamesBrown schreef:
Boe! In het alleerste berichtje schrijft Zaaf:
Zoals in dit topic beloofd, starten Rudi S en ondergetekende het vervolg op. De albumvariant derhalve.
Spelregels:
Nu jij weer, Ruud.
(quote)
Boe! In het alleerste berichtje schrijft Zaaf:
Zoals in dit topic beloofd, starten Rudi S en ondergetekende het vervolg op. De albumvariant derhalve.
Spelregels:
Nu jij weer, Ruud.
Geen ouwe koeien uit de sloot halen

0
zaaf
geplaatst: 24 oktober 2017, 06:43 uur
Nog 9,60 dagen… lijstjes over het jaar 2013 binnen van:
EttaJamesBrown, johan de witt, Brunniepoo, dynamo d, Lying Mouth, GrafGantz, likeahurricane, Superbitch
Dus nog niet en graag wel van:
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, dix, Dwejkk_, Finidi, Gretz, Hacker, herman, JoaMuse, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, LucM, luigifort, Lura, motel matches, nelis, nico1616, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Teunnis, vigil, west, wibro
EttaJamesBrown, johan de witt, Brunniepoo, dynamo d, Lying Mouth, GrafGantz, likeahurricane, Superbitch
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, dix, Dwejkk_, Finidi, Gretz, Hacker, herman, JoaMuse, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, LucM, luigifort, Lura, motel matches, nelis, nico1616, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Teunnis, vigil, west, wibro
0
geplaatst: 24 oktober 2017, 23:03 uur
GrafGantz schreef:
Anna hier op 2, dus dat is nog eens een prettige verrassing. Twee keer live gezien (eerste keer als voorprogramma) en het album staat ook in de kast hier.
Anna hier op 2, dus dat is nog eens een prettige verrassing. Twee keer live gezien (eerste keer als voorprogramma) en het album staat ook in de kast hier.
Beetje late reactie: jij hebt ze ook gezien als voorprogramma bij Efterklang toch? Ik was zo blij dat zij in het voorprogramma stond en ik werd omvergeblazen. Zo blij dat ze vrij snel daarna terugkwam voor een eigen show (daar was jij dan zeker ook bij in Rotown?).
0
geplaatst: 25 oktober 2017, 09:23 uur
aERodynamIC schreef:
Beetje late reactie: jij hebt ze ook gezien als voorprogramma bij Efterklang toch? Ik was zo blij dat zij in het voorprogramma stond en ik werd omvergeblazen. Zo blij dat ze vrij snel daarna terugkwam voor een eigen show (daar was jij dan zeker ook bij in Rotown?).
(quote)
Ja, dat zijn die twee keer. Eerste keer was inderdaad zeer goed bevallen

0
geplaatst: 26 oktober 2017, 14:43 uur
Hoe kan ik nou al dit moois uit 2013 in een volgorde zetten zaaf? Er is te veel moois! 

0
geplaatst: 27 oktober 2017, 10:05 uur
Zo, 2013 ingestuurd. Het Is een lijstje met veel hoofdletters en een vierkantswortel geworden.
0
geplaatst: 27 oktober 2017, 12:16 uur
Ook ingestuurd. Zeker een tof jaar, een stuk beter dan 2012.
0
geplaatst: 29 oktober 2017, 11:34 uur
Onder het motto van 'makkelijke hint, mooie foto':
https://image.freepik.com/free-photo/rear-view-of-woman-with-raised-hands-looking-at-the-sky_1160-583.jpg
https://image.freepik.com/free-photo/rear-view-of-woman-with-raised-hands-looking-at-the-sky_1160-583.jpg
0
zaaf
geplaatst: 30 oktober 2017, 10:13 uur
Nog 3,45 dagen… lijstjes over het jaar 2013 binnen van:
EttaJamesBrown, johan de witt, Brunniepoo, dynamo d, Lying Mouth, GrafGantz, likeahurricane, Superbitch, Lura, Arno, aERodynamIC, shinybeast, herman, west, dix, JoaMuse, jordidj1, nelis, Renoir, motel matches, Rudi S
50tracks, andré, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, Dwejkk_, Finidi, Gretz, Hacker, Johnny Marr, Koenr, LucM, luigifort, nico1616, Niek, stardust_be, Teunnis, vigil, wibro
EttaJamesBrown, johan de witt, Brunniepoo, dynamo d, Lying Mouth, GrafGantz, likeahurricane, Superbitch, Lura, Arno, aERodynamIC, shinybeast, herman, west, dix, JoaMuse, jordidj1, nelis, Renoir, motel matches, Rudi S
50tracks, andré, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, Dwejkk_, Finidi, Gretz, Hacker, Johnny Marr, Koenr, LucM, luigifort, nico1616, Niek, stardust_be, Teunnis, vigil, wibro
0
geplaatst: 30 oktober 2017, 10:23 uur
Ik heb momenteel 4 voorspellingen in mijn inbox van dix, EttaJamesBrown,
Grafgantz en mezelf.
Wie ook nog eens een gokje wil wagen, stuur mij een pm met je voorspelling. Op zijn allerlaatst vlak voordat zaaf de #10 bekend maakt.
ArthurDZ, chevy93, Gretz, Hacker, herman, johan de witt, Johnny Marr, motel matches, nico1616, west, wibro, Teunnis en alle andere geïnteresseerden.
Grafgantz en mezelf.
Wie ook nog eens een gokje wil wagen, stuur mij een pm met je voorspelling. Op zijn allerlaatst vlak voordat zaaf de #10 bekend maakt.
ArthurDZ, chevy93, Gretz, Hacker, herman, johan de witt, Johnny Marr, motel matches, nico1616, west, wibro, Teunnis en alle andere geïnteresseerden.
0
geplaatst: 1 november 2017, 18:58 uur
Lijstjes ingeleverd. Vooral de voorspelling was weer erg lastig. Ditmaal omdat er juist te veel potentiële top 10-platen uitgebracht zijn. Ik ga mee in de eerdere opmerkingen dat in veel opzichten een beter jaar was dan 2012.
0
geplaatst: 1 november 2017, 19:10 uur
Inmiddels 6 lijstjes binnen, daar mogen er gerust nog wat bijkomen tegen morgenavond 
Kan alvast verklappen dat drie platen door iedereen werd vernoemd en nog eens drie platen voorkwamen in vijf van de zes voorspellingen.

Kan alvast verklappen dat drie platen door iedereen werd vernoemd en nog eens drie platen voorkwamen in vijf van de zes voorspellingen.
0
geplaatst: 1 november 2017, 19:42 uur
chevy93 schreef:
Opvallend. Van mijn top 4 ben ik toch wel 99% zeker.
Opvallend. Van mijn top 4 ben ik toch wel 99% zeker.
Ik heb dezelfde platen in mijn top 4 staan. Het is echter niet zo vanzelfsprekend voor iedereen.
5
geplaatst: 1 november 2017, 20:14 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 november 2017, 20:22 uur
Ik heb mijn lijstje ook ingediend en, hoewel ik de afgelopen periode de nodige 2013-albums herbeluisterd heb (ik tel er minstens acht), deel ik niet in de euforie. Het begint inmiddels behoorlijk recent te worden en platen hebben dus wat minder tijd gehad om in te dalen. Of er zijn gewoon weinig echt goede platen gemaakt, dat kan natuurlijk ook.
Heb met wat schrapen de Top-20 net vol gekregen, wellicht voor de laatste keer. Voorspelling volgt misschien morgen nog als de tijd het dan toelaat.
Heb met wat schrapen de Top-20 net vol gekregen, wellicht voor de laatste keer. Voorspelling volgt misschien morgen nog als de tijd het dan toelaat.
0
geplaatst: 2 november 2017, 11:11 uur
De mijne is verzonden, prima jaar. Ik had zelfs nog een paar 4* albums over
3
geplaatst: 2 november 2017, 18:52 uur
Door dit spel luister ik meer naar recente albums dan dat ik in 2013 kon bevroeden. Ik luister zelfs nu naar albums uit 2017. Zaaf maakt me helemaal gek (en hip bij mijn kinderen).
Bij Lust for Life denk ik - for heaven's sake - niet eens meer automatisch aan Iggy.
Bij Lust for Life denk ik - for heaven's sake - niet eens meer automatisch aan Iggy.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 november 2017, 19:24 uur
EttaJamesBrown schreef:
maar in plaats daarvan aan dat reuzeblitse muziekblad?Bij Lust for Life denk ik - for heaven's sake - niet eens meer automatisch aan Iggy.
0
zaaf
geplaatst: 2 november 2017, 21:02 uur
En zojuist kwam lijst 45 binnen.
Dat betekent dat er 378 albums zijn genoemd, de nummer 1 werd door 25 mensen gekozen en gaat met 643 punten aan de haal.
Dat betekent dat er 378 albums zijn genoemd, de nummer 1 werd door 25 mensen gekozen en gaat met 643 punten aan de haal.
0
catchup
geplaatst: 2 november 2017, 21:06 uur
EttaJamesBrown schreef:
Zaaf maakt me helemaal gek (en hip bij mijn kinderen).
Zaaf maakt me helemaal gek (en hip bij mijn kinderen).
Volgens Zaaf heb ik een hipsterlijst ingestuurd... Je bent maar heel even hip bij je kinderen, geniet er nog maar van. Mijn zoons twijfelen sinds december 2013 ernstig aan mijn geestelijke gezondheid toen ik mijn nummer 1 begon te luisteren, ze hebben me nog net tegen weten te houden naar haar concert in de Arena te gaan.
1
zaaf
geplaatst: 2 november 2017, 21:09 uur
Een ernstige dienstmededeling: door een zeer druk schema van plicht, life-events en bacchanalen wijk ik deze editie tamelijk af van het rotsvaste schema van eerdere jaren (
)
Dat betekent concreet dat ik vanavond nog de nr 10 en 9 presenteer, morgenochtend vroeg nr 8 en 7, 's middags 6 tm 3 en 's avondslaat 2 en 1. Zaterdag zijn we vrij.
)Dat betekent concreet dat ik vanavond nog de nr 10 en 9 presenteer, morgenochtend vroeg nr 8 en 7, 's middags 6 tm 3 en 's avondslaat 2 en 1. Zaterdag zijn we vrij.
* denotes required fields.