Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2018, 18:17 uur
His Latest Flame: 9.5
Little Sister: 8.5
Le Temps de l'Amour: 7.75
Little Sister: 8.5
Le Temps de l'Amour: 7.75
0
geplaatst: 31 augustus 2018, 14:35 uur
En een gemiddelde van 7,854 voor Francoise Hardy en dat is goed voor een voorlopig 3e plaats.
De twist werd een rage in 1962 mede door het nummer The Twist van Chubby Checker die hiermee een million seller scoorde. Andere artiesten konden natuurlijk niet achterblijven en wilden hun steentje bijdragen aan deze rage zoals bij voorbeeld Sam Cooke.
Sam Cooke - Twistín' the Night Away
De twist werd een rage in 1962 mede door het nummer The Twist van Chubby Checker die hiermee een million seller scoorde. Andere artiesten konden natuurlijk niet achterblijven en wilden hun steentje bijdragen aan deze rage zoals bij voorbeeld Sam Cooke.
Sam Cooke - Twistín' the Night Away
0
geplaatst: 31 augustus 2018, 18:35 uur
Shaky schreef:
Laten we zeggen; niet één van zijn betere platen.
Dat zijn we dan behoorlijk oneens, wat mij betreft één van zijn tien beste. Vooral de live versie in de Harlem Square Club is fenomenaal. Laten we zeggen; niet één van zijn betere platen.
9,0
1
geplaatst: 31 augustus 2018, 18:46 uur
Vooral de live versie in de Harlem Square Club is fenomenaal.
Die versie ken ik niet, ben hem meteen gaan beluisteren. Dat is inderdaad een enerverende versie in vergelijking met de wat (f)lauwe popsong die als studioversie uitkwam. Ik geef toe Edgar18; die live versie scoort voor mij een goede 8. Bedankt voor de tip!
0
geplaatst: 31 augustus 2018, 20:41 uur
8,6
Een van Sam Cooke's beste, misschien alleen nog overtroffen door Chain Gang
Een van Sam Cooke's beste, misschien alleen nog overtroffen door Chain Gang
* denotes required fields.