Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2018, 19:04 uur
flame: 8.5
sister: 8.3 (ik vind de versie van Ry Cooder beter)
sister: 8.3 (ik vind de versie van Ry Cooder beter)
0
geplaatst: 29 augustus 2018, 21:04 uur
Hangt van m'n bui af welk nummer ik het beste vind, dus dan ook maar gelijkwaardig becijferen.
Hmm, allebei nogmaals beluisterd en Little Sister scoort vandaag toch echt hoger:
His Latest Flame: 8
Little Sister: 9
Hmm, allebei nogmaals beluisterd en Little Sister scoort vandaag toch echt hoger:
His Latest Flame: 8
Little Sister: 9
0
geplaatst: 30 augustus 2018, 12:38 uur
De cijfers voor Elvis:
His Latest Flame: 8,127 gemiddeld en een voorlopig 1e plek ondanks de 3 van de schrijver van Don Quijote de la Mancha. Over vechten tegen windmolens gesproken.
Little Sister: 7,745 gemiddeld en dat is goed voor een voorlopig 3e plek
Gaan we nu naar Frankrijk.
Een scène uit de film Moonrise Kingdom van Wes Anderson. Diegenen die de film gezien hebben zullen waarschijnlijk wel het fragment en de chanson herkennen.
Françoise Hardy - Le Temps de l'Amour
His Latest Flame: 8,127 gemiddeld en een voorlopig 1e plek ondanks de 3 van de schrijver van Don Quijote de la Mancha. Over vechten tegen windmolens gesproken.

Little Sister: 7,745 gemiddeld en dat is goed voor een voorlopig 3e plek
Gaan we nu naar Frankrijk.
Een scène uit de film Moonrise Kingdom van Wes Anderson. Diegenen die de film gezien hebben zullen waarschijnlijk wel het fragment en de chanson herkennen.
Françoise Hardy - Le Temps de l'Amour
1
geplaatst: 30 augustus 2018, 13:29 uur
Dat dacht ik al herman. 
Prachtige scène uit een zeer mooie film. Die song van Francoise Hardy past daar uitstekend bij.
8,8

Prachtige scène uit een zeer mooie film. Die song van Francoise Hardy past daar uitstekend bij.
8,8
2
geplaatst: 30 augustus 2018, 17:03 uur
Ja ...ha ..wat verwachten jullie voor een cijfer van mij
Hardy is eentje uit mijn pers artiesten/album Top 10, maar beoordeling ligt wel aan welk chanson uiteraard
Ik heb geen mooie filmbeelden erbij nodig ,alleen de muziek telt
Overigens kan het nog actueler.. ik zag onlangs op BBC first een crimeserie (Tin Star 2017) zat dit prachtige Le Temps de l'Amour ook in
Blijft mooi ,ik hou ervan
.....10+
Hardy is eentje uit mijn pers artiesten/album Top 10, maar beoordeling ligt wel aan welk chanson uiteraard
Ik heb geen mooie filmbeelden erbij nodig ,alleen de muziek telt
Overigens kan het nog actueler.. ik zag onlangs op BBC first een crimeserie (Tin Star 2017) zat dit prachtige Le Temps de l'Amour ook in
Blijft mooi ,ik hou ervan
.....10+
1
geplaatst: 30 augustus 2018, 17:14 uur
Hier luister ik graag naar. Gillian Hills is een vergelijkbare artiest uit deze tijd die ik anderen kan aanbevelen.
9
9
1
geplaatst: 30 augustus 2018, 17:56 uur
9,5
Prachtig liedje van de beste Franse zangeres in de jaren '60.
Prachtig liedje van de beste Franse zangeres in de jaren '60.
* denotes required fields.