MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2018 Finale Albums

zoeken in:
jordidj1 schreef:
Nog twee daagjes, spannund

Hoeveel lijstjes heb je al binnengekregen?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hoeveel lijstjes heb je al binnengekregen?

“maar” 28. Jij?

Jongens nog één dag te gaan! Beetje tempo ja

-SprayIt-, 123poetertjes , 50tracks , 7744leon , AbsoluteBeginner , adri1982 , aERodynamIC , Alicia , andré , Andres4 , Angelo , Anne Maaike , arcade monkeys , Arno , Aroentje , Arrie , ArthurDZ , AstroStart , Ataloona , Axel , Bardt1980 , Bartjeking , Bert Wasbeer , Bertus , Bonk , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Casartelli , catdog , catchup , Ceasar , Cerclezot , chansadres , charlotte2807 , chevy93 , Choconas , Chronos85 , Co Jackso , corn1holio1 , cosmic kid , Cured , curufin , CWTAB , Cygnus , da_smiek , Dance Lover , danny de punk , dazzler , DenDimi , Deren Bliksem , deric raven , dircky007 , divart , dix , DjFrankie , Domi Jacques, dumb_helicopter , dvdschaaf , Dwejkk_ , dynamo d , Dystopia , E-Clect-Eddy , Edgar18 , El Ninjo , ErikM , Etiul , Fathead , freakey , freitzen , Gebruiker43757 , Gele Stift , gherdt , Glen Hansard , Good Music , GrafGantz , Grafmat , Gretz , Gringo_m , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , Hendrik68 , herman , hoi123 , hoolie55 , HugovdBos , inquestos , itchy , jasper1991 , jassn , jberendsen , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , johannesA , Johnny Marr , Johnny Marrissey , Joren999 , Joy4ever , Justus18 , kaj_666 , Kees-Jan , kemm , kobe bryant fan , Koenr , L_T_B , laxus11 , lebowski , lennon , likeahurricane , liselotte111 , LucM , luigifort , Lukas , Lukk0 , Lying Mouth , Maartenn , madmadder , Maestrov , Magick1 , Manfield , Marco dB , Martial , Marty McFly , Masimo , Mastroianni , Mathough , mauricedegier , Mausie , MDV , Metropolis , middleageguy , Minneapolis , Misterfool , Mjuman , mol , Môrthul , motel matches , MRDammann , musicborst , musicfriek , musician , muziekhater , MVW , nelis , nevyn , nico1616 , Nicolage Rico , odi , Oldfart , Omsk , Onweerwolf , Orbilin , orbit , Outlaw104 , Paap_Floyd , panjoe , pauljojo , Pepino , Perre Verhoeven , pjh1967 , Ploppesteksel , Poeha , Poek , postpunker , Raceneus , Ralph. , ranboy , remcodulac , Riesdude , RINO VINO , rkdev , Rodajc , Rodenrijck , rolandobabel , royh , Rudi S , Salvadore , Scorpion_21 , Sgt. Revolver , sheep67 , shinybeast , Silent_shout , Simon77 , SirNoodle , Slowgaze , Snoeperd , sokra , sq , staralfur , starbright boy , stardust_be , STaRS , stoepkrijt , StopMakingSenseo , Strangeways , Sundance , Sunderland , Svendra , tafkat , tbouwh , Tek Stiel , Telamon , TEQUILA SUNRISE , Teunnis , thelion , The Eraser , the viking , titan , Titmeister , tomatosz , Tom Traubert , Tony , Top2000 , Tribal Gathering , tsjong , uffing , vigil , Vince vega , Vinniee , VladTheImpaler , vleertje , wandelindenatuur , Waverick , wendyvortex , west , WhyNotSmile , wibro , willemdeux , yeahyeahyeah , zaaf.

Verwijder mij nou eens uit je lijstjes.
En een beetje tempo graag.

Ja, je mag mij ook wel untaggen hier.

zaaf
Ja ik wil deze shit ook niet

johannesA
Ik ga het helaas dit keer niet halen om een lijst in te leveren.

Poeha schreef:
Verwijder mij nou eens uit je lijstjes.
En een beetje tempo graag.

Nee. Ik blijf taggen tot het bittere eind.

jordidj1 schreef:
(quote)

Goed bezig, een echte tagmeister

Rudi S schreef:
(quote)

Goed bezig, een echte tagmeister

Werken zullen ze anders blokkeren ze mij maar op MSN

jordidj1 schreef:
(quote)

anders blokkeren ze mij maar op MSN
Done.

Ik ga hem niet inleveren, ken een aantal albums niet en heb nu ook niet de zin om ze te gaan luisteren.

Ik ga helaas ook niks inleveren dus untag vooral

Nog 6,5 uur boys

Geen problemen met de tags, maar het momentum van de Ladder is al een tijdje weg en gezien de albums dezelfde zijn als voorgaande jaren (+ Rumours) heb ik er ook geen fiducie in dat dit een ook maar enigszins interessante uitslag gaat opleveren. Volgens mij wel het eerste jaar dat ik alle albums minimaal één keer volledig beluisterd heb (en vrijwel alles zelfs veelvuldig).

Oke en nu

jordidj1 schreef:
Oke en nu

Gewoon nog bijna 6 uur en dan kan jij los, spannend.

Rudi S schreef:
(quote)

Gewoon nog bijna 6 uur en dan kan jij los, spannend.

Maar mijn momentum is nu al helemaal weg, dat snap je hè

jordidj1 schreef:
(quote)

Maar mijn momentum is nu al helemaal weg, dat snap je hè

Nee maar ik ben dan ook oliedom

Rudi S schreef:
(quote)

Nee maar ik ben dan ook oliedom

Ik ga die shit gewoon manipuleren zodat we wél een interessante uitslag krijgen

jordidj1 schreef:
(quote)

Ik ga die shit gewoon manipuleren zodat we wél een interessante uitslag krijgen

That's my boy

Rudi S schreef:
(quote)

That's my boy

In de eerste tussenstand staat Funeral ruim bovenaan, maar dat heeft er voornamelijk mee te maken dat ik die punten al volledig heb verwerkt.

Nog iemand die hard aan het werk is om een lijstje af te maken? Anders begin ik zo (lees: over een uur) met de presentatie.

Lijnen dicht.

OK. 32 lijstjes, dikke prima. Volgend jaar weer het streven op tijd te beginnen, maar goed, zonder mij was het dit jaar waarschijnlijk niet georganiseerd. HUTS! HUTS! SHOTJES!!!!!

jordidj1 schreef:
(quote)

Je bent zo fana-tiek-tiek-tiek, i like!

#30. The Knife - Silent Shout (2006)

(afbeelding)

343 punten | hoogst genoteerd bij: DjFrankie Gretz [6] | nummer laatst van: Manfield likeahurricane danny de punk MRDammann LucM

Stiekem wel een teleurstelling, maar tegelijkertijd ook de gedoodverfde hekkensluiter.

2017: xx
2016: 29
2015: 27
2014: xx
2013: xx
2012: xx
2011: xx

MuMeLadder Finale Albums 2017: xx
MuMeLadder Finale Albums 2016: 29ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 27ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: xx
MuMeLadder Finale Albums 2013: xx
MuMeLadder Finale Albums 2012: xx
MuMeLadder Finale Albums 2011: xx

#29. Nina Simone - Pastel Blues (1965)

345 punten | hoogst genoteerd bij: thelion [3] | nummer laatst van: niemand

https://www.musicmeter.nl/images/cover/85000/85119.300.jpg

Nina haalt haar laatste positie ooit. Ze heeft nooit een fikse uitschieter gehad qua noteringen, maar het aantal alternatievere genres is aardig aan het wegebben in deze finale. Zonder steun van de peetvader van dit topic was mevrouw Simone gewoon kansloos onderaan geëindigd.

MuMeLadder Finale Albums 2017: 28ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 27ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: xx
MuMeLadder Finale Albums 2014: 28ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 29ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 27ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 27ste plaats

#28. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)

360 punten | hoogst genoteerd bij johan de witt wendyvortex [6] | nummer laatst van E-Clect-Eddy jordidj1 sq
https://www.musicmeter.nl/images/cover/5000/5225.300.jpg

Ook New Order mag snel inpakken, het lijkt wel of een paar exen ten tonele zijn verschenen en van plan zijn om drama te veroorzaken.

MuMeLadder Finale Albums 2017: 26ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 26ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 24ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 22ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: xx

#27. Songs: Ohia - The Lioness (2000)

374 punten | | hoogst genoteerd bij jordidj1 [2} | nummer laatst van aERodynamIC

https://www.musicmeter.nl/images/cover/4000/4625.300.jpg

Over deze daling gaan we het maar niet hebben. Word hier een beetje loco van, als ik heel eerlijk ben.

MuMeLadder Finale Albums 2017: 22ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: xx
MuMeLadder Finale Albums 2015: 22ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 25ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 24ste plaats

Casartelli (moderator)
jordidj1, je zit nog binnen de tijdslimiet om 32-29 in 30-27 te veranderen

jordidj1 schreef:

Ook New Order mag snel inpakken, het lijkt wel of een paar exen ten tonele zijn verschenen en van plan zijn om drama te veroorzaken.

Fouillere fouillere

Gast
geplaatst: vandaag om 13:31 uur

geplaatst: vandaag om 13:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.