Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2020, 12:36 uur
Als ik een 90 minuten Maxell cassettebandje met New Wave classics zou moeten maken zouden onderstaande twee er zeker opkomen.
Het heerlijk lome Another Day vanwege het 'I Stare At The Window..... Stare At the Window....'. Prachtsong, en dat op je debuutalbum
En dan New Order. Na hun zware 'Movement' van Joy Division naar New Order bracht men de ep https://www.musicmeter.nl/album/20972 uit waarop de overgang naar 'dance' goed te horen is. Temptation klinkt nog steeds live geweldig. Hopelijk speelt Peter Hook deze ook weer op 15 okt in Paradiso. 'Oh you got green eyes, oh you got blue eyes...'
En 50tracks johan de witt Johnny Marr jorro laxus11 LucM luigifort Poek pygmydanny Rufus en shinybeast mogen nog stemmen op U2:
U2 - Out Of Control
The Cure - Another Day
New Order - Temptation
Het heerlijk lome Another Day vanwege het 'I Stare At The Window..... Stare At the Window....'. Prachtsong, en dat op je debuutalbum

En dan New Order. Na hun zware 'Movement' van Joy Division naar New Order bracht men de ep https://www.musicmeter.nl/album/20972 uit waarop de overgang naar 'dance' goed te horen is. Temptation klinkt nog steeds live geweldig. Hopelijk speelt Peter Hook deze ook weer op 15 okt in Paradiso. 'Oh you got green eyes, oh you got blue eyes...'
En 50tracks johan de witt Johnny Marr jorro laxus11 LucM luigifort Poek pygmydanny Rufus en shinybeast mogen nog stemmen op U2:
U2 - Out Of Control
The Cure - Another Day
New Order - Temptation
1
geplaatst: 13 februari 2020, 12:47 uur
U2 - Out Of Control 7
The Cure - Another Day 7 (m.i. een van de minste van het album)
New Order - Temptation 7,5
The Cure - Another Day 7 (m.i. een van de minste van het album)
New Order - Temptation 7,5
1
geplaatst: 13 februari 2020, 13:29 uur
Hoewel geen fan vind ik dit nummer van U2 wel OK : 8
Cure: 6.5 (niet echt geweldig)
New Order : 8.8
Cure: 6.5 (niet echt geweldig)
New Order : 8.8
1
geplaatst: 13 februari 2020, 16:07 uur
The Cure - 5
New Order - 4
Heb met beide niet veel, was toen snel op ze uitgekeken en is nooit meer goedgekomen.
New Order - 4
Heb met beide niet veel, was toen snel op ze uitgekeken en is nooit meer goedgekomen.

0
geplaatst: 13 februari 2020, 19:00 uur
AbleMable schreef:
The Cure - 5
New Order - 4
The Cure - 5
New Order - 4
Jouw cijfers zijn zelden voldoende, maar om deze twee nu zelfs een negatief cijfer te geven gaat wel wat ver, toch?

1
geplaatst: 13 februari 2020, 20:08 uur
Cure: 8,6
New Order: 9,6
Waarom twee?
Het beeldmateriaal van Temptation is overigens van het onvolprezen en legendarische optreden van New Order in New York in november 1981 - Taras Shevchenko.
Echt genieten!
Ook op video uitgebracht door Factory. De opname hierboven is geremastered.
EDIT: NIET OP DEZE VIDEO STEMMEN
New Order: 9,6
Waarom twee?
Het beeldmateriaal van Temptation is overigens van het onvolprezen en legendarische optreden van New Order in New York in november 1981 - Taras Shevchenko.
Echt genieten!
Ook op video uitgebracht door Factory. De opname hierboven is geremastered.
EDIT: NIET OP DEZE VIDEO STEMMEN
0
geplaatst: 13 februari 2020, 20:52 uur
1
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 13 februari 2020, 21:01 uur
Mijn 10 was voor New Order.
Zojuist ook The Cure beluisterd. En ik kan er niet omheen ook daar de volle mep aan te geven. Ook een 10 dus.
Zojuist ook The Cure beluisterd. En ik kan er niet omheen ook daar de volle mep aan te geven. Ook een 10 dus.
0
geplaatst: 14 februari 2020, 09:41 uur
U2 - Out Of Control 9
The Cure - Another Day 8
New Order - Temptation 7
The Cure - Another Day 8
New Order - Temptation 7
0
geplaatst: 14 februari 2020, 10:50 uur
Om de vijf vol te maken voordat ik naar Parijs afreis de laatste twee.
U2 - Out Of Control 7,85 met 23 stemmen
The Cure - Another Day 7,68 met 22 stemmen
New Order - Temptation 8,43 met 22 stemmen
Magazine - Shot By Both Sides
Public Image Ltd - Rise
Sturen 50tracks andré DjFrankie E40 johan de witt Johnny Marr luigifort nelis pygmydanny shinybeast wendyvortex nog hun stemmen in? Kan tot zaterdagochtend uurtje of 06.00u.
U2 - Out Of Control 7,85 met 23 stemmen
The Cure - Another Day 7,68 met 22 stemmen
New Order - Temptation 8,43 met 22 stemmen
Magazine - Shot By Both Sides
Public Image Ltd - Rise
Sturen 50tracks andré DjFrankie E40 johan de witt Johnny Marr luigifort nelis pygmydanny shinybeast wendyvortex nog hun stemmen in? Kan tot zaterdagochtend uurtje of 06.00u.
* denotes required fields.