MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:

Mooi!

8.7

Nummer 22 uit mijn singles top 50 van 1976

8,5

5,8

Mooi rijtje vanaf herman trouwens.

Wrathchild1
7,5

zaaf
8,8

wavanbuuren
6

johannesA
7,5

Een score van 7,8 voor de Patti Smith Group. Helaas niet voldoende voor een plekje in de top 10.

Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom maar ik zeg er wel met nadruk bij; als ik er zelf geen bal aan vind, ga ik ze niet plaatsen.
Verder denk ik dat ik met gemak t/m de 100 zal komen wat betreft de protopunk, punk, postpunk en new wave nummers. Ook ga ik niet verder terug dan 1976 en ik ga ook niet verder dan het jaar 1988. Ik ga bovendien ook niet te veel nadruk leggen op nummers die op singel zijn uitgebracht. Daar hebben we Zaaf's "Single top 20 per jaar" voor.

Martha & the Muffins kennen we o.a. van de single Echo Beach, maar die ga ik dus niet plaatsen. Ik kies dit nummer van het gelijknamige album:

Martha & the Muffins - This is the Ice Age (1981)

Wrathchild1
4

catchup
Patti Smith krijgt zo een 10, maar dat is achteraf gezeik... hoe lang krijg je om te stemmen?

zaaf
Martha 9,7

8,5

catchup schreef:
Patti Smith krijgt zo een 10, maar dat is achteraf gezeik... hoe lang krijg je om te stemmen?
Ik heb nog geen grens gesteld. Dus, tot nu toe kun je overal nog op stemmen. Jouw 10 voor Patti Smith wordt dus sowieso in het klassement meegenomen.

Patti Smith 7,5
Martha & the Muffins 7

wavanbuuren
6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.