Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2020, 21:58 uur
Wire haalt op het nippertje de top 100 met een gemiddelde van 8,029. Plaats 98 om precies te zijn.
Daarmee bevestigen ze hun reputatie.
Ik plaats hier nog wel eens een nummer van The Cure. In de eerste plaats, omdat dit topic hen past als gegoten. In de tweede plaats, en niet geheel onbelangrijk, omdat ik een hardcore fan ben van de heren.
Even een klein overzicht van hun prestaties tot dusverre:
The Cure - A Forest - 3e plaats
The Cure - Faith - 11e plaats
The Cure - Boys Don't Cry - 43e plaats
The Cure - One Hundred Years - 52e plaats
The Cure - In Your House - 87e plaats
The Cure - Another Day - 162e plaats
Kortom, ik sta niet alleen in mijn bewondering. Hier een ijzersterke song van Seventeen Seconds.
Prachtig samenspel tussen bas- en lead gitaar.
297. The Cure - Play for Today
Daarmee bevestigen ze hun reputatie.
Ik plaats hier nog wel eens een nummer van The Cure. In de eerste plaats, omdat dit topic hen past als gegoten. In de tweede plaats, en niet geheel onbelangrijk, omdat ik een hardcore fan ben van de heren.
Even een klein overzicht van hun prestaties tot dusverre:
The Cure - A Forest - 3e plaats
The Cure - Faith - 11e plaats
The Cure - Boys Don't Cry - 43e plaats
The Cure - One Hundred Years - 52e plaats
The Cure - In Your House - 87e plaats
The Cure - Another Day - 162e plaats
Kortom, ik sta niet alleen in mijn bewondering. Hier een ijzersterke song van Seventeen Seconds.
Prachtig samenspel tussen bas- en lead gitaar.
297. The Cure - Play for Today
0
geplaatst: 28 augustus 2020, 01:04 uur
9,2
Het op twee na ( 1. A Forest, 2. In Your House ) beste nummer van Seventeen Seconds.
Het op twee na ( 1. A Forest, 2. In Your House ) beste nummer van Seventeen Seconds.
0
geplaatst: 28 augustus 2020, 21:35 uur
The Cure is en blijft top. Play for Today bereikt een 19e plek met een gemiddelde van 8,794.
A Flock of Seagulls. De naam is afkomstig uit de lyrics van Toiler of the Sea, een song van The Stranglers. Toevallig twee weken geleden hier voorbij gekomen. (7,507, 184e)
Het kwartet rondom de broertjes Score werd enerzijds belachelijk gemaakt vanwege het ridicule Trump-kapsel van zanger Mike Score, anderzijds hoog geprezen vanwege hun vernieuwende sound. Let maar eens op het schitterende, wat dromerige, spel van gitarist Paul Reynolds. Van grote invloed op de hedendaagse dance en electronica. Dit soort samples vliegen je vandaag de dag om de oren.
298. A Flock of Seagulls - Space Age Love Song
A Flock of Seagulls. De naam is afkomstig uit de lyrics van Toiler of the Sea, een song van The Stranglers. Toevallig twee weken geleden hier voorbij gekomen. (7,507, 184e)
Het kwartet rondom de broertjes Score werd enerzijds belachelijk gemaakt vanwege het ridicule Trump-kapsel van zanger Mike Score, anderzijds hoog geprezen vanwege hun vernieuwende sound. Let maar eens op het schitterende, wat dromerige, spel van gitarist Paul Reynolds. Van grote invloed op de hedendaagse dance en electronica. Dit soort samples vliegen je vandaag de dag om de oren.
298. A Flock of Seagulls - Space Age Love Song
* denotes required fields.