Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2024, 21:19 uur
Die Rupert toch...
Wat ben je toch een woest aantrekkelijk sekssymbool! En wat een fantastisch geil outfit heb je aan in die TopPopclip van 'Escape'. Met je supersexy look en flashy bril had je hier beter Rod Stewarts 'Da Ya Think I'm Sexy' kunnen playbacken.
Oh Rupert, hou me tegen, jouw seksuele energie word me haast te veel... damn!
Voor de kenners van het stripje 'Van 9 Tot 5': hij is de vleesgeworden Excelgrootmeester Jos avant l'illustration.
# 1983 Rupert Holmes - Him
# 1982 Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song)
Allebei een 4,5. Bij elkaar toch net zoveel als The Buoys van mij zou krijgen.
Wat ben je toch een woest aantrekkelijk sekssymbool! En wat een fantastisch geil outfit heb je aan in die TopPopclip van 'Escape'. Met je supersexy look en flashy bril had je hier beter Rod Stewarts 'Da Ya Think I'm Sexy' kunnen playbacken.
Oh Rupert, hou me tegen, jouw seksuele energie word me haast te veel... damn!
Voor de kenners van het stripje 'Van 9 Tot 5': hij is de vleesgeworden Excelgrootmeester Jos avant l'illustration.
# 1983 Rupert Holmes - Him
# 1982 Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song)
Allebei een 4,5. Bij elkaar toch net zoveel als The Buoys van mij zou krijgen.
2
geplaatst: 16 december 2024, 22:25 uur
Nog even een flinke inhaalslag gemaakt:
Reparata And The Delrons: 6,4
The Three Degrees: 7
Fungus: 6,8
The Wee Papa Girl Rappers: 7,2
Muse: 2,5
Mr. Probz: 5,7
Bachman Turner Overdrive: 7
Ironhorse: 5,8
Kurt Nilson: 4
The Doobie Brothers: 7,3
Rupert Holmes - Him: 8
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song): 8,2
50tracks
Reparata And The Delrons: 6,4
The Three Degrees: 7
Fungus: 6,8
The Wee Papa Girl Rappers: 7,2
Muse: 2,5
Mr. Probz: 5,7
Bachman Turner Overdrive: 7
Ironhorse: 5,8
Kurt Nilson: 4
The Doobie Brothers: 7,3
Rupert Holmes - Him: 8
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song): 8,2
50tracks
0
geplaatst: 16 december 2024, 23:57 uur
Rupert Holmes - Him : 5
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song) : 6
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song) : 6
0
geplaatst: 17 december 2024, 07:38 uur
Rupert Holmes - Him 7,0
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song) 6,5
Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song) 6,5
0
geplaatst: 17 december 2024, 08:02 uur
Nu de opwinding over Rupert Holmes bij sommige deelnemers een beetje gezakt is houden we een 6,36 voor Him en een 6,60 voor Escape (The Piña Colada Song) over.
Morgen begint de 21ste editie van Het Glazen Huis. Vorig jaar was er na een aantal minder succesvolle edities weer veel belangstelling. De actie van 3FM is er opgericht om geld op te halen voor het goede doel onder ander door tegen betaling verzoekplaatjes aan te vragen. 3FM Top Serious Request vierde vorig jaar het twintigjarige jubileum door de meest aangevraagde platen over al die jaren heen uit te zenden, Op 3 in die lijst I'm Gonna Be (500 Miles) van The Proclaimers. Die kwam niet bij ons verder dan de tipparade. Op 1 Fix You van Coldplay. Dit jaar ook op 2 in de Radio 2 Top 2000. Opmerkelijk genoeg heeft FIx You ondanks 7 weken Tipparade de Top 40 ook nooit bereikt. Beoordelen we vandaag de nummer 2 in die lijst.
In 2010 bracht de Franse dj en producer Martin Solveig de single Hello uit in een samenwerking met de Canadese zangeres Dragonette. Het nummer groeide uit tot een wereldwijd succes en behaalde top 10-posities in onder meer het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Australië. Hello stond 21 weken in de Top 40 waarvan de eerste vier weken van 2011 op nummer 1.
De videoclip van Hello is een parodie op een klassieke tenniswedstrijd en werd opgenomen in het Stade Roland Garros in Parijs. Solveig speelt hierin tegen een fictieve rivaal, en tennislegendes zoals Novak Djokovic en Gaël Monfils maken korte cameo’s.
Solveig verklaarde dat hij met Hello vooral een luchtig nummer wilde maken zonder diepgaande betekenis. Het moest gewoon plezier brengen, en dat werkte. Hello werd veelvuldig gebruikt in tv-shows, commercials en films. Solveig was een van de producers van Madonna's MDNA album.
#1984 Martin Solveig & Dragonette - Hello
Morgen begint de 21ste editie van Het Glazen Huis. Vorig jaar was er na een aantal minder succesvolle edities weer veel belangstelling. De actie van 3FM is er opgericht om geld op te halen voor het goede doel onder ander door tegen betaling verzoekplaatjes aan te vragen. 3FM Top Serious Request vierde vorig jaar het twintigjarige jubileum door de meest aangevraagde platen over al die jaren heen uit te zenden, Op 3 in die lijst I'm Gonna Be (500 Miles) van The Proclaimers. Die kwam niet bij ons verder dan de tipparade. Op 1 Fix You van Coldplay. Dit jaar ook op 2 in de Radio 2 Top 2000. Opmerkelijk genoeg heeft FIx You ondanks 7 weken Tipparade de Top 40 ook nooit bereikt. Beoordelen we vandaag de nummer 2 in die lijst.
In 2010 bracht de Franse dj en producer Martin Solveig de single Hello uit in een samenwerking met de Canadese zangeres Dragonette. Het nummer groeide uit tot een wereldwijd succes en behaalde top 10-posities in onder meer het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Australië. Hello stond 21 weken in de Top 40 waarvan de eerste vier weken van 2011 op nummer 1.
De videoclip van Hello is een parodie op een klassieke tenniswedstrijd en werd opgenomen in het Stade Roland Garros in Parijs. Solveig speelt hierin tegen een fictieve rivaal, en tennislegendes zoals Novak Djokovic en Gaël Monfils maken korte cameo’s.
Solveig verklaarde dat hij met Hello vooral een luchtig nummer wilde maken zonder diepgaande betekenis. Het moest gewoon plezier brengen, en dat werkte. Hello werd veelvuldig gebruikt in tv-shows, commercials en films. Solveig was een van de producers van Madonna's MDNA album.
#1984 Martin Solveig & Dragonette - Hello
1
geplaatst: 17 december 2024, 08:17 uur
Ik ook. Overigens is die fictieve rivaal natuurlijk niemand minder dan collega-dj Bob Sinclar. Is die al langsgekomen, 50tracks? 
7,5
Ironhorse - 5
Kurt Nilsen - 5
Doobie Brothers - 8
Him - 6,3
Escape - 7,8

7,5
Ironhorse - 5
Kurt Nilsen - 5
Doobie Brothers - 8
Him - 6,3
Escape - 7,8
0
geplaatst: 17 december 2024, 09:10 uur
Uit de hoogtijdagen van 3FM en Serious Request. Dat ik overigens ook dit jaar weer met veel plezier ga volgen, de enige week 3FM in het jaar 
7,0

7,0
0
geplaatst: 17 december 2024, 09:20 uur
Iemand op dit forum had me al eens eerder gewezen op deze videoclip: fenomenaal geweldig. En zou dit liedje dan mijn definitie/antwoord zijn op de jeukterm "guilty pleasure"? Te aanstekelijk om te hekelen.
7,5
7,5
0
geplaatst: 17 december 2024, 09:22 uur
Heb ik weer wat geleerd Titmeister en opponent Bob Sinclair is nog niet geweest.
0
geplaatst: 17 december 2024, 09:25 uur
Geweldige partij tennis, zeldzaam.
Een 8 voor de track (sterke tekst)
Een 8 voor de track (sterke tekst)

1
geplaatst: 17 december 2024, 10:00 uur
2
Altijd wel kut gevonden.
De rest:
Ironhorse - 5,2
Kurt Nilsen - 7,3
Doobie Brothers - 9,7
Him - 7,6
Escape (Pina Colada Song) - 8,4
Jullie cijfers voor What A Fool Believes vallen me wat tegen, EvilDrSmith en ArthurDZ, ouwe yachtrockers van me!
0
geplaatst: 17 december 2024, 13:19 uur
Graag gedaan
en ik wil verder niks suggereren, maar ik kan vast verklappen dat de eerste 2 hits van Sinclar op een hoge beoordeling van een zekere user kunnen rekenen 
1
geplaatst: 17 december 2024, 13:52 uur
Titmeister schreef:
ik kan vast verklappen dat de eerste 2 hits van Sinclar op een hoge beoordeling van een zekere user kunnen rekenen
ik kan vast verklappen dat de eerste 2 hits van Sinclar op een hoge beoordeling van een zekere user kunnen rekenen
Waarschijnlijk Bob Cremers, vanwege dezelfde voornaam.
0
geplaatst: 17 december 2024, 14:38 uur
Niet altijd kut gevonden, na de eerste keer luisteren is het oordeel wel kut... 2
* denotes required fields.