Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
2
geplaatst: 13 januari 2025, 08:15 uur
De muziek van Avicii = Toby Flenderson. Over de doden niets dan goed, en dat hij in vrede moge rusten, maar ik heb een grafhekel aan dit nummer.
1
Die had een 10 gescoord. Veel beter/mooier dan Call Me Maybe.
0
geplaatst: 13 januari 2025, 13:14 uur
Mooie opbouw, maar als het nummer losgaat gaat alles maar dan ook alles fout. Dan wordt alles volledig dichtgekit en platgeslagen.
3
3
0
geplaatst: 13 januari 2025, 13:52 uur
# 2013 Avicii – Wake Me Up!
Ik weet nog precies waar ik was toen bekend werd dat hij was overleden.
Ik stond te wachten op het concert van Igorrr op Roadburn toen om mij heen mensen pop-ups kregen over zijn overlijden. Ik was maar vaag bekend met zijn naam, maar omstanders reageerden met meer verwondering en verbazing. En dat op een festival dat ver, heel ver, zelfs lichtjaren verwijderd is van de muziek waar Avicii zich mee bezighield.
Ik heb nog steeds niks met zijn muziek, eerder vooral tegen, maar dit kan er nog wel mee door (ook omdat ik het niet 20x per dag heb gehoord), vooral dankzij het smaakvolle intro en de aanstekelijke melodie. Verder mij veel te glad en dergelijke en die zanger Aloe Blacc kan best zingen, maar heeft me wat te veel vibrato en aanstelleritis in zijn timbre.
5,8
Ik weet nog precies waar ik was toen bekend werd dat hij was overleden.
Ik stond te wachten op het concert van Igorrr op Roadburn toen om mij heen mensen pop-ups kregen over zijn overlijden. Ik was maar vaag bekend met zijn naam, maar omstanders reageerden met meer verwondering en verbazing. En dat op een festival dat ver, heel ver, zelfs lichtjaren verwijderd is van de muziek waar Avicii zich mee bezighield.
Ik heb nog steeds niks met zijn muziek, eerder vooral tegen, maar dit kan er nog wel mee door (ook omdat ik het niet 20x per dag heb gehoord), vooral dankzij het smaakvolle intro en de aanstekelijke melodie. Verder mij veel te glad en dergelijke en die zanger Aloe Blacc kan best zingen, maar heeft me wat te veel vibrato en aanstelleritis in zijn timbre.
5,8
0
geplaatst: 13 januari 2025, 17:37 uur
# 2013 Avicii – Wake Me Up!: 6,5
# 2012 Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe: 5,5
# 2012 Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe: 5,5
* denotes required fields.