MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

6

Oh ja Avicii was zeker erg invloedrijk

Titmeister schreef:
Of dat nou per se een goede invloed is

De muziek van Avicii = Toby Flenderson. Over de doden niets dan goed, en dat hij in vrede moge rusten, maar ik heb een grafhekel aan dit nummer.

1

ArthurDZ schreef:

Schande wel dat Run Away With Me geen hit is geworden

Die had een 10 gescoord. Veel beter/mooier dan Call Me Maybe.

Carly Rae Jepsen 5,5

Wake Me Up: 7,5

Mooie opbouw, maar als het nummer losgaat gaat alles maar dan ook alles fout. Dan wordt alles volledig dichtgekit en platgeslagen.

3

# 2013 Avicii – Wake Me Up!
Ik weet nog precies waar ik was toen bekend werd dat hij was overleden.
Ik stond te wachten op het concert van Igorrr op Roadburn toen om mij heen mensen pop-ups kregen over zijn overlijden. Ik was maar vaag bekend met zijn naam, maar omstanders reageerden met meer verwondering en verbazing. En dat op een festival dat ver, heel ver, zelfs lichtjaren verwijderd is van de muziek waar Avicii zich mee bezighield.
Ik heb nog steeds niks met zijn muziek, eerder vooral tegen, maar dit kan er nog wel mee door (ook omdat ik het niet 20x per dag heb gehoord), vooral dankzij het smaakvolle intro en de aanstekelijke melodie. Verder mij veel te glad en dergelijke en die zanger Aloe Blacc kan best zingen, maar heeft me wat te veel vibrato en aanstelleritis in zijn timbre.
5,8

Wake Me Up: 4,5

5

Carly: 5,5

# 2013 Avicii – Wake Me Up!: 6,5
# 2012 Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe: 5,5

Avicii: 8
CRJ: 5,5

4

(ik heb het niet zo op die early 2010's hits blijkbaar)

Niks mis mee...: 7

Avicii – Wake Me Up! : 5

Avicii – Wake Me Up!: 7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.