Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2014, 10:18 uur
Geen kort nachtje, gewoon vroeg wakker. 
Daarna nog geslapen hoor.

Daarna nog geslapen hoor.

0
geplaatst: 14 november 2014, 11:17 uur
Lijstje blijft hetzelfde, commentaar toegevoegd.
1. Tupelo *
- Cave de bluesman. Het nummer kwam pas echt goed bij me binnen toen ik het hem op akoestische gitaar zag spelen in Carré, terwijl Warren Ellis een rudimentair drumstel mishandelde.
2. There She Goes, My Beautiful World *
- Schoolvoorbeeld van hoe ontzettend goed en vindingrijk de latere Cave als tekstschrijver is. Het gospelkoor is een enorme verrijking.
3. Papa Won't Leave You, Henry
- 'A bloody halo, like a think-bubble' - de uitmuntende vroegere tekstdichter Cave. De gedrevenheid van de Bad Seeds op hun instrumenten en achtergrondzang tillen het nummer naar een hoger niveau.
4. Into My Arms *
- Het enige Boatman's Call nummer in de lijst. Niet mijn favoriet van die plaat, daarvoor te vaak gehoord. Maar wel het nummer dat me deed besluiten die plaat te kopen.
5. The Mercy Seat *
- Een constante in Cave's carrière. Van het woeste origineel tot de latere piano en vioolversies: het nummer blijft nog altijd beklijven.
6. Do You Love Me? *
- Broeieriger wordt het niet, grote stad, broeierige bar, fatale vrouw. Stiekem geniet part 2 mijn voorkeur omdat er meer berusting in doorklinkt.
7. Stagger Lee *
- De geile macho Cave. Wederom een geweldige tekst, waarbij hij een traditional volledig naar zijn hand zet. Live uitgegroeid tot een smerig grindend monster, waarbij de krassende vol van Ellis Blixa's gegil doet vergeten. In een interview las ik dat Cave als niemand hem ervoor behoed had, het hele album vol met gunshots (gemaakt met behulp van een drumcomputer) gepropt had.
8. The Weeping song
- Duet met de onvolprezen Bargeld. Over de clip zei Cave dat ze eruit zagen als 'two gay businessmen in a bar'. En ik herinner me ook nog een verhaal over blaren op billen vanwege het op en neer moeten bewegen van de roeiboot.
9. From Her to Eternity *
- Koortsachtig. Cave die zijn drugsroes uitzweet terwijl hij een verhaal over een meisje uitkermt.
10. Jubilee Street *
- Na dertig jaar Bad Seeds nog altijd relevante muziek maken. Zo'n carrière is weinigen gegund. In de finale van het nummer hoor je Cave echt opstijgen en oplossen.
1. Tupelo *
- Cave de bluesman. Het nummer kwam pas echt goed bij me binnen toen ik het hem op akoestische gitaar zag spelen in Carré, terwijl Warren Ellis een rudimentair drumstel mishandelde.
2. There She Goes, My Beautiful World *
- Schoolvoorbeeld van hoe ontzettend goed en vindingrijk de latere Cave als tekstschrijver is. Het gospelkoor is een enorme verrijking.
3. Papa Won't Leave You, Henry
- 'A bloody halo, like a think-bubble' - de uitmuntende vroegere tekstdichter Cave. De gedrevenheid van de Bad Seeds op hun instrumenten en achtergrondzang tillen het nummer naar een hoger niveau.
4. Into My Arms *
- Het enige Boatman's Call nummer in de lijst. Niet mijn favoriet van die plaat, daarvoor te vaak gehoord. Maar wel het nummer dat me deed besluiten die plaat te kopen.
5. The Mercy Seat *
- Een constante in Cave's carrière. Van het woeste origineel tot de latere piano en vioolversies: het nummer blijft nog altijd beklijven.
6. Do You Love Me? *
- Broeieriger wordt het niet, grote stad, broeierige bar, fatale vrouw. Stiekem geniet part 2 mijn voorkeur omdat er meer berusting in doorklinkt.
7. Stagger Lee *
- De geile macho Cave. Wederom een geweldige tekst, waarbij hij een traditional volledig naar zijn hand zet. Live uitgegroeid tot een smerig grindend monster, waarbij de krassende vol van Ellis Blixa's gegil doet vergeten. In een interview las ik dat Cave als niemand hem ervoor behoed had, het hele album vol met gunshots (gemaakt met behulp van een drumcomputer) gepropt had.
8. The Weeping song
- Duet met de onvolprezen Bargeld. Over de clip zei Cave dat ze eruit zagen als 'two gay businessmen in a bar'. En ik herinner me ook nog een verhaal over blaren op billen vanwege het op en neer moeten bewegen van de roeiboot.
9. From Her to Eternity *
- Koortsachtig. Cave die zijn drugsroes uitzweet terwijl hij een verhaal over een meisje uitkermt.
10. Jubilee Street *
- Na dertig jaar Bad Seeds nog altijd relevante muziek maken. Zo'n carrière is weinigen gegund. In de finale van het nummer hoor je Cave echt opstijgen en oplossen.
0
geplaatst: 14 november 2014, 11:26 uur
Rudi S schreef:
21 lijstjes met prachtige muziek van Nick Cave alweer.
Mooi is het ook om de commentaren te lezen.
En voor de liefhebbers morgen begint dix hier met The Fall.
21 lijstjes met prachtige muziek van Nick Cave alweer.
Mooi is het ook om de commentaren te lezen.
En voor de liefhebbers morgen begint dix hier met The Fall.
Tienduizend blije cheerleader-icoontjes!
0
geplaatst: 14 november 2014, 11:31 uur
0
geplaatst: 14 november 2014, 11:34 uur
Ja maar ik ben ook blij voor jou en Nick hoor 
Bij The Fall zal het wel weer een stuk rustiger zijn

Bij The Fall zal het wel weer een stuk rustiger zijn
0
Telamon
geplaatst: 14 november 2014, 16:23 uur
Ik stop met schuiven. Met Fifteen Feet er in, via een Ship Song eruit, dan draaien met je Red Right Hand, en als een Nature Boy zeggen we toch maar Do You Love Me? As I Sat Sadly by Her Side.
1 The Mercy Seat *
2 Into My Arms *
3 Jubilee Street *
4 As I Sat Sadly by Her Side *
5 Do You Love Me? *
6 The Carny *
7 Stranger Than Kindness
8 John Finn's Wife
9 Red Right Hand *
10 Where the Wild Roses Grow *
1 The Mercy Seat *
2 Into My Arms *
3 Jubilee Street *
4 As I Sat Sadly by Her Side *
5 Do You Love Me? *
6 The Carny *
7 Stranger Than Kindness
8 John Finn's Wife
9 Red Right Hand *
10 Where the Wild Roses Grow *
0
johannesA
geplaatst: 14 november 2014, 16:56 uur
1. Push the Sky Away
2. The Weeping song
3. Jubilee Street *
4. The Ship Song *
5. The Mercy Seat *
6. Red Right Hand *
7. Into My Arms *
8. Where the Wild Roses Grow *
9. Stagger Lee *
10. The Carny *
2. The Weeping song
3. Jubilee Street *
4. The Ship Song *
5. The Mercy Seat *
6. Red Right Hand *
7. Into My Arms *
8. Where the Wild Roses Grow *
9. Stagger Lee *
10. The Carny *
0
geplaatst: 14 november 2014, 17:15 uur
1. Into My Arms *
2. The Mercy Seat *
3. The Ship Song *
4. The Weeping song
5. Jubilee Street *
6. There She Goes, My Beautiful World *
7. Where the Wild Roses Grow *
8. As I Sat Sadly by Her Side *
9. Fifteen feet of pure white snow *
10. Nature Boy
2. The Mercy Seat *
3. The Ship Song *
4. The Weeping song
5. Jubilee Street *
6. There She Goes, My Beautiful World *
7. Where the Wild Roses Grow *
8. As I Sat Sadly by Her Side *
9. Fifteen feet of pure white snow *
10. Nature Boy
0
geplaatst: 14 november 2014, 18:11 uur
1. The Mercy Seat
De herhaling werkt vaak goed in Cave nummers, en dit is het perfecte voorbeeld. Het krachtige refrein wekt elke keer kippenvel op, gewoon schitterend. Ook de tekst is erg goed hier.
2. Tupelo
Duistere song, met tribaal drumwerk, een heerlijke baslijn en een grommende Cave.
3. From Her To Eternity
Een verslavend nummer dat zich in je hoofd nestelt. Het heeft iets ongrijpbaars, mysterieus dat heel goed werkt.
4. Into My Arms
Prachtige ballad. Op het album staan nog een paar mooie gevoelige nummers, waarmee Cave bewijst dat hij verschillende stijlen goed beheerst.
5. Do You Love Me?
Een echte knaller, met mooie begeleiding op piano en orgel.
6. Jubilee Street
7. Stagger Lee
8. As I Sat Sadly By Her Side
9. Stranger Than Kindness
10. John Finn's Wife
Moeilijk, allemaal steengoede nummers die er buiten vallen.
De herhaling werkt vaak goed in Cave nummers, en dit is het perfecte voorbeeld. Het krachtige refrein wekt elke keer kippenvel op, gewoon schitterend. Ook de tekst is erg goed hier.
2. Tupelo
Duistere song, met tribaal drumwerk, een heerlijke baslijn en een grommende Cave.
3. From Her To Eternity
Een verslavend nummer dat zich in je hoofd nestelt. Het heeft iets ongrijpbaars, mysterieus dat heel goed werkt.
4. Into My Arms
Prachtige ballad. Op het album staan nog een paar mooie gevoelige nummers, waarmee Cave bewijst dat hij verschillende stijlen goed beheerst.
5. Do You Love Me?
Een echte knaller, met mooie begeleiding op piano en orgel.
6. Jubilee Street
7. Stagger Lee
8. As I Sat Sadly By Her Side
9. Stranger Than Kindness
10. John Finn's Wife
Moeilijk, allemaal steengoede nummers die er buiten vallen.
0
geplaatst: 14 november 2014, 18:28 uur
1.Into My Arms *
2.Where the Wild Roses Grow *
3.Papa Won't Leave You, Henry
4.The Mercy Seat *
5.The Carny *
6.The Weeping song
7.The Ship Song *
8. Stagger Lee
9.Fifteen feet of pure white snow *
10. Jubilee Street *
Eretribune:
1.Slowly goes the night
2. Henry Lee
3. All the pretty little horses
2.Where the Wild Roses Grow *
3.Papa Won't Leave You, Henry
4.The Mercy Seat *
5.The Carny *
6.The Weeping song
7.The Ship Song *
8. Stagger Lee
9.Fifteen feet of pure white snow *
10. Jubilee Street *
Eretribune:
1.Slowly goes the night
2. Henry Lee
3. All the pretty little horses
0
geplaatst: 14 november 2014, 19:44 uur
1. The Ship Song *
2. The Mercy Seat *
3. The Weeping song
4. Papa Won't Leave You, Henry
5. John Finn's Wife *
6. Jubilee Street *
7. From Her to Eternity *
8. Tupelo *
9. Where the Wild Roses Grow *
10. Stagger Lee *
Niet alles is me even bekend en dat wreekt zich wel in zo'n spelletje. Wel een hoop moois voorbij horen komen dus ook hier de mental note om meer van Cave te gaan luisteren en dan met name toch ook de nieuwere albums.
2. The Mercy Seat *
3. The Weeping song
4. Papa Won't Leave You, Henry
5. John Finn's Wife *
6. Jubilee Street *
7. From Her to Eternity *
8. Tupelo *
9. Where the Wild Roses Grow *
10. Stagger Lee *
Niet alles is me even bekend en dat wreekt zich wel in zo'n spelletje. Wel een hoop moois voorbij horen komen dus ook hier de mental note om meer van Cave te gaan luisteren en dan met name toch ook de nieuwere albums.
0
geplaatst: 14 november 2014, 20:41 uur
Zo eerst maar de liedjes die het (net) niet gehaald hebben.
The Carny en From here to Eternity zijn gelijk geeindigd met evenveel nominaties.
11. As I Sat Sadly by Her Side * 65 punten,
12. Red Right Hand * 64 punten
13/14. The Carny * 62 punten
13/14. From Her to Eternity * 62 punten
15. Fifteen feet of pure white snow * 57 punten
16. Where the Wild Roses Grow * 52 punten
17. Stagger Lee * 49 punten
18. John Finn's Wife * 48 punten
19. Stranger Than Kindness 42 punten
20. Nature Boy 24 punten
The Carny en From here to Eternity zijn gelijk geeindigd met evenveel nominaties.
11. As I Sat Sadly by Her Side * 65 punten,
12. Red Right Hand * 64 punten
13/14. The Carny * 62 punten
13/14. From Her to Eternity * 62 punten
15. Fifteen feet of pure white snow * 57 punten
16. Where the Wild Roses Grow * 52 punten
17. Stagger Lee * 49 punten
18. John Finn's Wife * 48 punten
19. Stranger Than Kindness 42 punten
20. Nature Boy 24 punten
0
geplaatst: 14 november 2014, 20:48 uur
10. Do You Love Me? * 69 punten, hoogste positie 3e plaats.
deric raven schreef:
Do You Love Me ? is twijfel in de liefde, het leven en waarschijnlijk zelfs in God. Thema’s die hier terug blijven komen.
Nick Cave weet het niet meer, de wereld om zich heen is vervreemd nu hij hem niet meer als een drugs verslaafde junk beleefd. Waar moet hij voor kiezen; de in een roes zelfvernietigende lange trip, of de harde onveilige waarheid.
Do You Love Me ? is twijfel in de liefde, het leven en waarschijnlijk zelfs in God. Thema’s die hier terug blijven komen.
Nick Cave weet het niet meer, de wereld om zich heen is vervreemd nu hij hem niet meer als een drugs verslaafde junk beleefd. Waar moet hij voor kiezen; de in een roes zelfvernietigende lange trip, of de harde onveilige waarheid.
0
geplaatst: 14 november 2014, 20:54 uur
9. There She Goes, My Beautiful World * 72 punten, nummer 1 van crosskip
Geweldig liedje . oh dat koor, opzwepend als de beste gospelklassieker.
Geweldig liedje . oh dat koor, opzwepend als de beste gospelklassieker.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:02 uur
8. Push the Sky Away , 73 punten. nummer 1 van: Johnny Marr, Titmeister en johannesA.
aERodynamIC schreef:
Titelsong Push the Sky Away is de officiële afsluiter (er zijn nog bonustracks te vinden op de deluxe versie verpakt in een linnen boekwerk).
Het is misschien wel het meest afwijkende nummer van dit album en dat komt met name door de instrumentatie: erg sober van opzet.
Het vormt een bijzonder slot van dit nieuwe album en je gaat je haast afvragen of je na een nummer als dit nog wel bonustracks wilt gaan horen. Dit als einde van een album klopt gewoon.
Een zeer bijzonder album durf ik wel te stellen ook al horen we eigenlijk niet eens zo veel nieuws meer.
Titelsong Push the Sky Away is de officiële afsluiter (er zijn nog bonustracks te vinden op de deluxe versie verpakt in een linnen boekwerk).
Het is misschien wel het meest afwijkende nummer van dit album en dat komt met name door de instrumentatie: erg sober van opzet.
Het vormt een bijzonder slot van dit nieuwe album en je gaat je haast afvragen of je na een nummer als dit nog wel bonustracks wilt gaan horen. Dit als einde van een album klopt gewoon.
Een zeer bijzonder album durf ik wel te stellen ook al horen we eigenlijk niet eens zo veel nieuws meer.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:08 uur
7. The Weeping song , 80 punten. Hoogste positie 2e plaats.
Ik kan het niet genoeg zeggen, prachtige videoclip.
Ik kan het niet genoeg zeggen, prachtige videoclip.
aERodynamIC schreef:
.
The Weeping Song kunnen we na al die jaren rustig als klassieker gaan uitroepen. Zelf zie ik het ook nog steeds als één van de beste nummers van dit album en eigenlijk ook wel zijn hele oeuvre. Heel in de verte hoor ik hier Jim Morrison in door klinken. Het valt op dat dit nummer al heel snel herkenbaar wordt (waar het vorige nummer aanvankelijk aan je voorbij lijkt te gaan). Misschien omdat het een heerlijke drive kent gevormd door handgeklap, pauken, piano etc. Verder kent het ook wel iets kitscherigs zoals ik het hoor in het nummer Something's Gotten Hold of My Heart van Gene Pitney.
.
The Weeping Song kunnen we na al die jaren rustig als klassieker gaan uitroepen. Zelf zie ik het ook nog steeds als één van de beste nummers van dit album en eigenlijk ook wel zijn hele oeuvre. Heel in de verte hoor ik hier Jim Morrison in door klinken. Het valt op dat dit nummer al heel snel herkenbaar wordt (waar het vorige nummer aanvankelijk aan je voorbij lijkt te gaan). Misschien omdat het een heerlijke drive kent gevormd door handgeklap, pauken, piano etc. Verder kent het ook wel iets kitscherigs zoals ik het hoor in het nummer Something's Gotten Hold of My Heart van Gene Pitney.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:14 uur
6.Papa Won't Leave You, Henry , 81 punten. Hoogste positie 2e plaats.
Dit is voor mij dan toch een verrassing, deze hoge positie.
Dit is voor mij dan toch een verrassing, deze hoge positie.
freddze schreef:

Papa Won’'t Leave You Henry is al meteen een binnenkomer om ú tegen te zeggen. Begeleid door het aanhoudende, blikkerige geklater van de akoestische gitaar van Mick Harvey, dreigende violen en piano en al dat andere lekkers van The Bad Seeds, declameert Cave zijn tekst met dat typische gepassioneerde gepreek. Altijd onheilspellend en hoorbaar genietend van elke kans die hij krijgt om de strofen te breken door een samenzang met het achtergrondkoor. Hij neemt ons mee op een angstaanjagende wandeling door een surrealistisch landschap, bevolkt door bizarre personages zoals daar zijn: That mad old buzzard, the reverend, who shrieked and flapped about life after your dead, A fag in a whale-bone corset draping his dick across my cheek, Wet-lipped women with greasy fists crawled the ceilings and the walls en tenslotte Lynch-mobs, death squads and babies being born without brains. En of het daar gevaarlijk is! Death comes leaping out of every doorway, wasting you for money, for your clothes and for your nothing, I thought about my friend, Michel, how they rolled him in linoleum and they shot him in the neck, If you stick your arm into that hole, it comes out sheared off to the bone en ga zo maar door. Kortom, hij maakt daar een rollercoaster van horrortaferelen mee en hij moet zich staande houden met weinig troostende gedachten als: The road is long and the road is hard and many fall by the side, but papa won't leave you, Henry, so there ain't no need to cry en The tears that we will weep today will all be washed away by the tears that we will weep again tomorrow.
.
(quote)
Same here, dus 't is tijd om eens één van mijn favoriete platen nummer per nummer te bespreken 
Papa Won’'t Leave You Henry is al meteen een binnenkomer om ú tegen te zeggen. Begeleid door het aanhoudende, blikkerige geklater van de akoestische gitaar van Mick Harvey, dreigende violen en piano en al dat andere lekkers van The Bad Seeds, declameert Cave zijn tekst met dat typische gepassioneerde gepreek. Altijd onheilspellend en hoorbaar genietend van elke kans die hij krijgt om de strofen te breken door een samenzang met het achtergrondkoor. Hij neemt ons mee op een angstaanjagende wandeling door een surrealistisch landschap, bevolkt door bizarre personages zoals daar zijn: That mad old buzzard, the reverend, who shrieked and flapped about life after your dead, A fag in a whale-bone corset draping his dick across my cheek, Wet-lipped women with greasy fists crawled the ceilings and the walls en tenslotte Lynch-mobs, death squads and babies being born without brains. En of het daar gevaarlijk is! Death comes leaping out of every doorway, wasting you for money, for your clothes and for your nothing, I thought about my friend, Michel, how they rolled him in linoleum and they shot him in the neck, If you stick your arm into that hole, it comes out sheared off to the bone en ga zo maar door. Kortom, hij maakt daar een rollercoaster van horrortaferelen mee en hij moet zich staande houden met weinig troostende gedachten als: The road is long and the road is hard and many fall by the side, but papa won't leave you, Henry, so there ain't no need to cry en The tears that we will weep today will all be washed away by the tears that we will weep again tomorrow.
.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:20 uur
5.Tupelo * 94 punten. De nummer 1 van Justus18 en Sater
Overweldigende opener van zijn prachtige 2e solo album.
Overweldigende opener van zijn prachtige 2e solo album.
dranky schreef:
Ik moet een jaar of 20 geweest zijn toen ik in 1985 met mijn koptelefoon op naar de radio zat te luisteren terwijl mijn ouders tv keken.
De naam van het programma of zender ben ik vergeten maar vanaf dat moment is de naam Nick Cave aan mij geopenbaard.
Tupelo heette het nummer en het was zo overdonderend en bezwerend en angstaanjagend dat dit het beginpunt was voor mezelf als fan.
Heb het album toen speciaal voor dit nummer gekocht maar heb ook de andere nummers leren waarderen zoals Black Crow King en Wanted man.
Rauwe en uitgebeende blues, skeletten van songs, rammelrock,..., I loved it and still do
Ik moet een jaar of 20 geweest zijn toen ik in 1985 met mijn koptelefoon op naar de radio zat te luisteren terwijl mijn ouders tv keken.
De naam van het programma of zender ben ik vergeten maar vanaf dat moment is de naam Nick Cave aan mij geopenbaard.
Tupelo heette het nummer en het was zo overdonderend en bezwerend en angstaanjagend dat dit het beginpunt was voor mezelf als fan.
Heb het album toen speciaal voor dit nummer gekocht maar heb ook de andere nummers leren waarderen zoals Black Crow King en Wanted man.
Rauwe en uitgebeende blues, skeletten van songs, rammelrock,..., I loved it and still do
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:28 uur
4. Jubilee Street * 96 punten. De nummer 1 van herman en yeahyeahyeah
Erg mooi liedje en prachtig dat zo'n vers liedje zo hoog eindigd.
Erg mooi liedje en prachtig dat zo'n vers liedje zo hoog eindigd.
Cor schreef:
'Jubilee Street' is een ruim zes minuten durende kippenvelexercitie met een prachtige spanningsboog in de opbouw. !
'Jubilee Street' is een ruim zes minuten durende kippenvelexercitie met een prachtige spanningsboog in de opbouw. !
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:35 uur
Top 3 dan:
3. The Ship Song * 104 punten. De nummer 1 van: ArthurDZ, curufin, itchy en Brunniepoo.
Deze mooie liveclip heeft wel geholpen om hem ook bij mij hoog in het lijstje te plaatsen.
3. The Ship Song * 104 punten. De nummer 1 van: ArthurDZ, curufin, itchy en Brunniepoo.
Deze mooie liveclip heeft wel geholpen om hem ook bij mij hoog in het lijstje te plaatsen.
aERodynamIC schreef:
Het volgende hoogtepunt kondigt zich gelijk al weer aan in de vorm van The Ship Song. Als je van dit soort nummers geen kippenvel kunt krijgen weet ik het ook niet meer. Let vooral op het orgel: heel subtiel, maar tegelijkertijd heel erg toevoegend. De melodie werkt heel meeslepend. Prachtig, prachtig, prachtig.
Het volgende hoogtepunt kondigt zich gelijk al weer aan in de vorm van The Ship Song. Als je van dit soort nummers geen kippenvel kunt krijgen weet ik het ook niet meer. Let vooral op het orgel: heel subtiel, maar tegelijkertijd heel erg toevoegend. De melodie werkt heel meeslepend. Prachtig, prachtig, prachtig.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:44 uur
Op gepaaste afstand van de nummer 1.
2.Into My Arms * 119 punten. De nummer 1 van: vigil, laxus11, Rudi S, Broem, dumb_helicopter en Scorpion_21.
2.Into My Arms * 119 punten. De nummer 1 van: vigil, laxus11, Rudi S, Broem, dumb_helicopter en Scorpion_21.
LittleBox schreef:
Into My Arms is een van de mooiste nummers ooit. De rest van het album is ook schitterend. Eén van mijn favorieten.
Into My Arms is een van de mooiste nummers ooit. De rest van het album is ook schitterend. Eén van mijn favorieten.
0
geplaatst: 14 november 2014, 21:53 uur
En de gedoodverfde winnaar heeft dus ook gewonnen, natuurlijk een geweldig nummer.
1. The Mercy Seat * 175 punten. De nummer 1 van, aERodynamIC, orbit, deric raven, Telamon en Coma Cat.
.
.
1. The Mercy Seat * 175 punten. De nummer 1 van, aERodynamIC, orbit, deric raven, Telamon en Coma Cat.
aERodynamIC schreef:
Dat nummer beschouw ik dan ook als één van de beste songs ooit. Ook voor mij was die eerste keer overdonderend.
Ik weet wel dat de VPRO hem ook grijs draaide. En Lotje IJzermans was een fan, en ik van haar
.
(quote)
Dat nummer beschouw ik dan ook als één van de beste songs ooit. Ook voor mij was die eerste keer overdonderend.
Ik weet wel dat de VPRO hem ook grijs draaide. En Lotje IJzermans was een fan, en ik van haar
. orbit schreef:
Mercy Seat is Cave at his finest hour, simply put.
Mercy Seat is Cave at his finest hour, simply put.
.
.
0
zaaf
geplaatst: 14 november 2014, 21:57 uur
Fijne week was t Rudi! Dat heb je klasse gedaan. En weer in t materiaal van NC duiken was ook tof.
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:01 uur
Sluit ik me helemaal bij aan. Top gedaan Rudi S Nick kan bij mij niet meer stuk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.