Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
4
geplaatst: 23 mei 2017, 16:46 uur
De afgelopen anderhalf jaar alle Bond-films t/m het Roger Moore-tijdperk wel gezien. Sympathieke acteur, voor mij eigenlijk ook dé Bond waarmee ik ben opgegroeid.
Dit vind ik wel een mooie regel op zijn Wiki, hoe droevig het ook is:
Dit vind ik wel een mooie regel op zijn Wiki, hoe droevig het ook is:
Moore was diagnosed with Type 2 diabetes in 2013, which left him unable to drink martinis
2
geplaatst: 23 mei 2017, 17:17 uur
Ik was nog heel jong toen, aan het eind van de jaren 50, de spannende serie "Ivanhoe" op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Helaas waren mijn ouders niet welgesteld genoeg om een televisie te kunnen kopen, maar ik mocht kijken bij de buren. Niet alleen vond ik de verhalen spannend, ik vond vooral Ivanhoe een sympathieke figuur. Later heb ik ook nog met plezier naar The Saint en The Persuaders gekeken, wat voor een belangrijk deel te maken had met Roger Moore.
R.I.P. Roger Moore
R.I.P. Roger Moore
0
geplaatst: 23 mei 2017, 17:17 uur
R.I.P Roger Moore.
De meest flamboyante Bond uiteindelijk.
Met enige zelfspot en Britisch humor.
Wel een mooie leeftijd bereikt.
De meest flamboyante Bond uiteindelijk.
Met enige zelfspot en Britisch humor.
Wel een mooie leeftijd bereikt.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 18:41 uur
Ach...Roger Moore 
De meest aansprekende Bond voor mij. Heerlijke humor en toch in every inch a gentleman.
R.I.P. Roger

De meest aansprekende Bond voor mij. Heerlijke humor en toch in every inch a gentleman.
R.I.P. Roger
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:10 uur
De eerste James Bond film die ik zag was met Roger Moore. De films daar voor en daarna rondom de persoon van 007 vond ik anders. Voor mij was Moore de enige echte vertolker van het personage James Bond. Rust in vrede Roger Moore.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:14 uur
Ja, man met geweldige humor.
Hij bracht de kwinkslag in James Bond.
Verplichte films in de bioscoop.
Eén van de fijnste acteurs van de 20e eeuw.
Met zijn overlijden is je eigen jeugd gelijk weer een behoorlijke stap verder weg.
Hij bracht de kwinkslag in James Bond.
Verplichte films in de bioscoop.
Eén van de fijnste acteurs van de 20e eeuw.
Met zijn overlijden is je eigen jeugd gelijk weer een behoorlijke stap verder weg.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:15 uur
R.I.P. Roger Moore
De eerste Bond die ik in de bioscoop leerde kennen... ook als de The Saint was hij zeer genietbaar, en hem als Ivanhoe ken ik alleen van een enkele herhaling.
De eerste Bond die ik in de bioscoop leerde kennen... ook als de The Saint was hij zeer genietbaar, en hem als Ivanhoe ken ik alleen van een enkele herhaling.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:17 uur
Hij heeft overigens ook ooit een single uitgebracht (om wat mensen voor te zijn)
The James Bond 007 Dossier | Roger Moore - Where Does Love Go? - the007dossier.com
The James Bond 007 Dossier | Roger Moore - Where Does Love Go? - the007dossier.com
0
Misterfool
geplaatst: 23 mei 2017, 19:23 uur
R.I.P Roger Moore,
Niet mijn favoriete James Bond (Die eer komt zowel aan Connery als Craig toe),
maar Live and Let Die, The Man With the Golden Gun en the Spy Who Loved me zijn toch enorm vermakelijke films.
Niet mijn favoriete James Bond (Die eer komt zowel aan Connery als Craig toe),
maar Live and Let Die, The Man With the Golden Gun en the Spy Who Loved me zijn toch enorm vermakelijke films.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:27 uur
R.I.P. Roger Moore.
Ook niet mijn Bond, maar hij was wel mijn favoriete Ivanhoe.
Ook niet mijn Bond, maar hij was wel mijn favoriete Ivanhoe.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 20:13 uur
Hier was The Saint Simon Templar populair (van dezelfde band als de klassieker Two Pints of Lager and a Packet of Crisps
Roger Moore was vorig jaar nog te zien in een aflevering van Car S.O.S. waarin een Volvo P1800 (coupé) werd gerestaureerd.
Sir Roger Moore is Car SOS special guest to restore classic cars like The Saint's Volvo | Daily Mail Online - dailymail.co.uk
Roger Moore was vorig jaar nog te zien in een aflevering van Car S.O.S. waarin een Volvo P1800 (coupé) werd gerestaureerd.
Sir Roger Moore is Car SOS special guest to restore classic cars like The Saint's Volvo | Daily Mail Online - dailymail.co.uk
0
geplaatst: 24 mei 2017, 06:32 uur
RIP Roger Moore.
Vanavond trek ik een aflevering van The Saint uit de kast.
Vanavond trek ik een aflevering van The Saint uit de kast.
0
geplaatst: 27 mei 2017, 21:36 uur
0
geplaatst: 27 mei 2017, 21:46 uur

RIP Gregg Allman
Vooral live (met de Allman Brothers) een sensatie
0
geplaatst: 27 mei 2017, 22:31 uur
Wauw, ik had hier nog nooit van gehoord maar heb het even gegoogled... wat mensen allemaal bedenken, zeg! Ik zou me bijna schuldig gaan voelen als ik die Ramsey was.
R.I.P. Gregg Allman
0
geplaatst: 27 mei 2017, 22:44 uur
Arrie schreef:
Wauw, ik had hier nog nooit van gehoord maar heb het even gegoogled... wat mensen allemaal bedenken, zeg! Ik zou me bijna schuldig gaan voelen als ik die Ramsey was.
(quote)
Ik geloof uiteraard wel gewoon in toeval
, maar desalniettemin zijn de statistieken vrij absurd. Hij scoort vrij weinig en vrijwel altijd overlijdt er kort daarna een wereldberoemd persoon (wat ook niet elke dag gebeurt). Hij is er zelfs nog over geïnterviewd eens.
0
geplaatst: 27 mei 2017, 22:55 uur
Triest nieuws. Een hele grote, met een perfecte stem voor zijn prachtige nummers. Whipping post van de debuutplaat van de Allman Brothers met z'n geweldige intro in 11/4 zal ik altijd blijven koesteren. R.I.P. Gregg Allman.
0
geplaatst: 27 mei 2017, 22:56 uur
Ik zal niet beweren dat ik een groot kenner/liefhebber ben, maar vorig jaar de special edition van 'At Filmore East' aangeschaft en daar was ik wel echt van onder de indruk. Dat je het speelplezier eigenlijk al van de plaat hoort af spatten. Ook het verhaal van de dood van zijn broer maakte indruk.
R.I.P. Gregg Allman
R.I.P. Gregg Allman
0
geplaatst: 28 mei 2017, 01:58 uur
Heb menig plaatje van ze in de kast staan, triest weer dit. R.I.P. Gregg Allman. 

0
geplaatst: 28 mei 2017, 06:28 uur
En helaas weer afscheid moeten nemen van een groot muzikant.
R.I.P Gregg Allman.
R.I.P Gregg Allman.
0
geplaatst: 28 mei 2017, 07:24 uur
RIP Gregg Allman
Een van de allerbeste zangers ooit. Wat een sound. En lid van de allerbeste live band ooit. Live at Fillmore East is een monument.
Wat ben ik blij hem onlangs nog in Paradiso te hebben gezien.
Een van de allerbeste zangers ooit. Wat een sound. En lid van de allerbeste live band ooit. Live at Fillmore East is een monument.
Wat ben ik blij hem onlangs nog in Paradiso te hebben gezien.
0
geplaatst: 28 mei 2017, 08:54 uur
Alweer een held minder. Er blijven er niet veel over. R.I.P. Greg.
1
geplaatst: 28 mei 2017, 09:59 uur
R.I.P. Gregg Allman... de muziekgeschiedenis glipt weg tussen je vingers vandaan en je kunt er niets aan doen.
Gelukkig een imposant oeuvre om te herinneren, een schrale troost.
Gelukkig een imposant oeuvre om te herinneren, een schrale troost.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.