MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Tom Petty....icoon!

RIP Tm Petty.

Een van mijn later ondekte helden. In ‘77 was ik nog niet zo onder de indruk, maar vanaf Full. Moon Fever heb ik geen plaat meer gemist en ben ik hem met terugwerkende kracht zeer gaan waarderen.
Vreselijk nieuws - snel The Last DJ opzetten.

cosmic kid (moderator)
Tom petty.......een van de artiesten die ik zeer waardeer zonder dat ik er een album van heb. Vreselijk nieuws

RIP Tom Petty.
Een van mijn grote helden, heb er alle albums van.
Die heerlijke all-American rock met hoge meeknauwfactor.
Straks Damn The Torpedoes nog maar eens opzetten. Zag dit net notabene op IMDB (died 2 October 2017 (WTF!), toen ik langs de film The Postman fietste, waar hij ook in meedoet.
Vreselijk, weer een held weg.

R.I.P. Tom Petty.

cosmic kid schreef:
Tom petty.......een van de artiesten die ik zeer waardeer zonder dat ik er een album van heb.

Zelfde hier, al komt hij veelvuldig langs op mijn zelfgefabriceerde 80s compilaties. Aantal van z'n singles uit die tijd behoren tot m'n vroegste muzikale herinneringen.

RIP ?

Fuck, dat is schrikken zeg. Zijn eerste paar platen zijn onvervalste rockklassiekers. Vooral zijn debuut bevat een aantal briljante pareltjes.

R.I.P. Tom Petty

Into the great wide open...

Jeetje, Tom Petty overleden, is dat schrikken.

R.I.P. Tom

Rockmuzikanten die echt oud worden zijn op één hand te tellen. Ook Tom Petty overlijdt te vroeg, helaas. R. I. P.

R.I.P. Tom Petty

Deze was erg goed van zijn oude / eerste band.
Mudcrutch - 2 (2016)

Het is nog niet bevestigd toch?

herman schreef:

Zou dat dan de reden zijn dat de NOS nog altijd niks geschreven heeft hierover? Staan ze overigens wel alleen in, heb het nieuws op Facebook bij zo'n beetje elke zichzelf respecterende nieuwssite langs zien komen.

Lin
Was inderdaad op heel veel sites bevestigd maar nu volgens TMZ nog niet. Hoe dan ook gaat het niet goed met hem...

herman schreef:

Als het klopt van dat bij hartaanval had en bewusteloos is gevonden... en daarna aan de reanimatie lag maar hersendood is... dan komt die niet meer terug.

Lees nu net dit:

"1:35 PM PT -- Sources tell us at 10:30 Monday morning a chaplain was called to Tom's hospital room. We're told the family has a do not resuscitate order on Tom. The singer is not expected to live throughout the day, but he's still clinging to life."

Dus nog niet officieel maar daar koopt onze Tom zo te lezen niets voor

Nee, dan kan het maar beter klaar zijn.

Triest, ik mocht hem graag horen. Niet eens echt mijn muziek, maar als je zo'n mooie stem hebt en zulke fijne liedjes schrijft kan ik er ook niet meer omheen. Liedjes als Mary Jane's Last Dance, Learning to Fly, etc. hebben het radio- en MTV-landschap begin jaren '90 toch wel enorm opgefleurd.

Ik lees meestal als laatste nog even de update van dit topic....en dan lees ik dit hier allemaal.

No way...Tom Ook al is het nog niet helemaal 100% duidelijk blijkbaar.
66...als kasplantje wil je ook niet verder leven, lijkt me.

En ook Dick Passchier is overleden. Oud tv-bekende van programma's als Spel zonder grenzen voor de oudere jongeren onder ons.

Muzikale connectie: Hij presenteerde het radio programma Pick up waarin hij nieuw verschenen elpees besprak.

https://www.ad.nl/show/oud-presentator-dick-passchier-84-overleden~aa4c59e3/

Tom balanceert op het randje van de dood, geweldige artiest, vreselijk nieuws

Hendrik68
Hoor net op het nieuws dat hij echt overleden is inmiddels. R.I.P.

R.I.P. Tom Petty

Tom Petty overleden

Hoewel ik nooit de behoeft heb gehad om muziek van hem aan te schaffen - best prima muziek, maar het heeft me nooit veel gedaan - gaat hier toch wel een grootheid. En ook nog best jong.

R.I.P. Tom Petty.....
Dank voor alle prachtige albums.
Een belangrijk deel van mijn leven uitgemaakt.

Woorden schieten hier verder te kort.

Wat een hels bericht. Gelukkig heb ik hem een paar jaar geleden nog live mogen zien.
Diepe buiging, RIP.

He got a room at the top of the world tonight and he ain,t coming down

Wat jong nog...
R.I.P. Tom Petty

Dit komt hard binnen. Wat een klote nieuws zeg.
R.I.P. Tom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.