Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:25 uur
RIP Tm Petty.
Een van mijn later ondekte helden. In ‘77 was ik nog niet zo onder de indruk, maar vanaf Full. Moon Fever heb ik geen plaat meer gemist en ben ik hem met terugwerkende kracht zeer gaan waarderen.
Vreselijk nieuws - snel The Last DJ opzetten.
Een van mijn later ondekte helden. In ‘77 was ik nog niet zo onder de indruk, maar vanaf Full. Moon Fever heb ik geen plaat meer gemist en ben ik hem met terugwerkende kracht zeer gaan waarderen.
Vreselijk nieuws - snel The Last DJ opzetten.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:29 uur
Tom petty.......een van de artiesten die ik zeer waardeer zonder dat ik er een album van heb. Vreselijk nieuws 

1
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:33 uur
RIP Tom Petty.
Een van mijn grote helden, heb er alle albums van.
Die heerlijke all-American rock met hoge meeknauwfactor.
Straks Damn The Torpedoes nog maar eens opzetten. Zag dit net notabene op IMDB (died 2 October 2017 (WTF!), toen ik langs de film The Postman fietste, waar hij ook in meedoet.
Vreselijk, weer een held weg.
Een van mijn grote helden, heb er alle albums van.
Die heerlijke all-American rock met hoge meeknauwfactor.
Straks Damn The Torpedoes nog maar eens opzetten. Zag dit net notabene op IMDB (died 2 October 2017 (WTF!), toen ik langs de film The Postman fietste, waar hij ook in meedoet.
Vreselijk, weer een held weg.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:40 uur
cosmic kid schreef:
Tom petty.......een van de artiesten die ik zeer waardeer zonder dat ik er een album van heb.
Tom petty.......een van de artiesten die ik zeer waardeer zonder dat ik er een album van heb.
Zelfde hier, al komt hij veelvuldig langs op mijn zelfgefabriceerde 80s compilaties. Aantal van z'n singles uit die tijd behoren tot m'n vroegste muzikale herinneringen.
RIP ?
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:45 uur
Fuck, dat is schrikken zeg. Zijn eerste paar platen zijn onvervalste rockklassiekers. Vooral zijn debuut bevat een aantal briljante pareltjes.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:57 uur
Rockmuzikanten die echt oud worden zijn op één hand te tellen. Ook Tom Petty overlijdt te vroeg, helaas. R. I. P.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:20 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:33 uur
herman schreef:
Het is nog niet bevestigd toch?
Zou dat dan de reden zijn dat de NOS nog altijd niks geschreven heeft hierover? Staan ze overigens wel alleen in, heb het nieuws op Facebook bij zo'n beetje elke zichzelf respecterende nieuwssite langs zien komen.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:34 uur
Was inderdaad op heel veel sites bevestigd maar nu volgens TMZ nog niet. Hoe dan ook gaat het niet goed met hem...
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:36 uur
herman schreef:
Als het klopt van dat bij hartaanval had en bewusteloos is gevonden... en daarna aan de reanimatie lag maar hersendood is... dan komt die niet meer terug.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:36 uur
Lees nu net dit:
"1:35 PM PT -- Sources tell us at 10:30 Monday morning a chaplain was called to Tom's hospital room. We're told the family has a do not resuscitate order on Tom. The singer is not expected to live throughout the day, but he's still clinging to life."
Dus nog niet officieel maar daar koopt onze Tom zo te lezen niets voor
"1:35 PM PT -- Sources tell us at 10:30 Monday morning a chaplain was called to Tom's hospital room. We're told the family has a do not resuscitate order on Tom. The singer is not expected to live throughout the day, but he's still clinging to life."
Dus nog niet officieel maar daar koopt onze Tom zo te lezen niets voor

0
geplaatst: 2 oktober 2017, 23:44 uur
Nee, dan kan het maar beter klaar zijn. 
Triest, ik mocht hem graag horen. Niet eens echt mijn muziek, maar als je zo'n mooie stem hebt en zulke fijne liedjes schrijft kan ik er ook niet meer omheen. Liedjes als Mary Jane's Last Dance, Learning to Fly, etc. hebben het radio- en MTV-landschap begin jaren '90 toch wel enorm opgefleurd.

Triest, ik mocht hem graag horen. Niet eens echt mijn muziek, maar als je zo'n mooie stem hebt en zulke fijne liedjes schrijft kan ik er ook niet meer omheen. Liedjes als Mary Jane's Last Dance, Learning to Fly, etc. hebben het radio- en MTV-landschap begin jaren '90 toch wel enorm opgefleurd.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 01:44 uur
Ik lees meestal als laatste nog even de update van dit topic....en dan lees ik dit hier allemaal.
No way...Tom
Ook al is het nog niet helemaal 100% duidelijk blijkbaar.
66...als kasplantje wil je ook niet verder leven, lijkt me.

No way...Tom
Ook al is het nog niet helemaal 100% duidelijk blijkbaar.66...als kasplantje wil je ook niet verder leven, lijkt me.

0
geplaatst: 3 oktober 2017, 01:52 uur
En ook Dick Passchier is overleden. Oud tv-bekende van programma's als Spel zonder grenzen voor de oudere jongeren onder ons.
Muzikale connectie: Hij presenteerde het radio programma Pick up waarin hij nieuw verschenen elpees besprak.
https://www.ad.nl/show/oud-presentator-dick-passchier-84-overleden~aa4c59e3/
Muzikale connectie: Hij presenteerde het radio programma Pick up waarin hij nieuw verschenen elpees besprak.
https://www.ad.nl/show/oud-presentator-dick-passchier-84-overleden~aa4c59e3/
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 01:59 uur
Tom balanceert op het randje van de dood, geweldige artiest, vreselijk nieuws
0
Hendrik68
geplaatst: 3 oktober 2017, 06:33 uur
Hoor net op het nieuws dat hij echt overleden is inmiddels. R.I.P.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 06:56 uur
Tom Petty overleden
Hoewel ik nooit de behoeft heb gehad om muziek van hem aan te schaffen - best prima muziek, maar het heeft me nooit veel gedaan - gaat hier toch wel een grootheid. En ook nog best jong.
Hoewel ik nooit de behoeft heb gehad om muziek van hem aan te schaffen - best prima muziek, maar het heeft me nooit veel gedaan - gaat hier toch wel een grootheid. En ook nog best jong.
1
geplaatst: 3 oktober 2017, 07:11 uur
R.I.P. Tom Petty.....
Dank voor alle prachtige albums.
Een belangrijk deel van mijn leven uitgemaakt.
Woorden schieten hier verder te kort.
Dank voor alle prachtige albums.
Een belangrijk deel van mijn leven uitgemaakt.
Woorden schieten hier verder te kort.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 07:26 uur
Wat een hels bericht. Gelukkig heb ik hem een paar jaar geleden nog live mogen zien.
Diepe buiging, RIP.
He got a room at the top of the world tonight and he ain,t coming down
Diepe buiging, RIP.
He got a room at the top of the world tonight and he ain,t coming down
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.