Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2021, 13:30 uur
SOPHIE's label heet een statement gemaakt, dus het is wel echt bevestigd nu: “True to her spirituality she had climbed up to watch the full moon and accidentally slipped and fell. She will always be here with us.”
Ik weet niet in hoeverre dit metaforisch bedoeld is, maar tragisch is het sowieso
Ik weet niet in hoeverre dit metaforisch bedoeld is, maar tragisch is het sowieso
0
geplaatst: 30 januari 2021, 13:32 uur
In a statement, the labels Transgressive and Future Classic wrote:
R.I.P. SOPHIE, een van de grootste vernieuwers
“True to her spirituality she had climbed up to watch the full moon and accidentally slipped and fell. She will always be here with us.”
R.I.P. SOPHIE, een van de grootste vernieuwers

0
geplaatst: 30 januari 2021, 14:23 uur
Hyperpop is niet helemaal mijn ding, maar VYZEE heb ik wel veel geluisterd. Wat een bazentrack is dat. Ik moet zeggen dat ik wel lang heb gedacht dat het een projectje van A.G. Cook was, tot ik daadwerkelijk een gezicht achter de naam zag.
Het was daadwerkelijk Full Moon in Engeland, 28 januari. Dus ik denk dat dat bericht niet metaforisch bedoeld is.
Het was daadwerkelijk Full Moon in Engeland, 28 januari. Dus ik denk dat dat bericht niet metaforisch bedoeld is.
0
geplaatst: 30 januari 2021, 15:01 uur
Voelde als een stomp in de maag toen ik het las op twitter deze voormiddag. Heb nog een tijdje kunnen hopen dat het fake news was. Maar helaas.
Dit raakt me wel. Ze maakte muziek in een genre dat me normaal niet ligt, maar haar muziek heeft me vrij snel gegrepen. Ze heeft fantastische muziek gemaakt en geweldige platen geproducet. Dat groezelige optreden op BKS zal ik ook niet snel vergeten.
RIP SOPHIE.
Dit raakt me wel. Ze maakte muziek in een genre dat me normaal niet ligt, maar haar muziek heeft me vrij snel gegrepen. Ze heeft fantastische muziek gemaakt en geweldige platen geproducet. Dat groezelige optreden op BKS zal ik ook niet snel vergeten.
RIP SOPHIE.
0
geplaatst: 30 januari 2021, 16:21 uur
Daar heb ik nog eens drie uur op gewacht op ADE en dat was best lang.
Maar nu: te snel, te kort
Maar nu: te snel, te kort

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 januari 2021, 17:12 uur
RIP SOPHIE
Helaas niet live mee mogen maken op Rewire (doordat ze ziek was). Een begenadigd producer en trans icoon, en veel te jong bovendien.
Helaas niet live mee mogen maken op Rewire (doordat ze ziek was). Een begenadigd producer en trans icoon, en veel te jong bovendien.
3
geplaatst: 30 januari 2021, 17:20 uur
R.I.P. Hilton Valentine, gitarist van The Animals, één van mijn grote jeugdliefdes. Altijd lekkere en vaak ook lekker gemene gitaarpartijen. De Animals zullen natuurlijk altijd worden herinnerd vanwege House of the rising sun, maar voor mij blonk Valentine ook uit op hun It's my life.
1
geplaatst: 30 januari 2021, 17:46 uur
SOPHIE
een van de meest spraakmakende producers van de afgelopen jaren. Veel te jong en dan op zo'n manier... Ben er een beetje stil van 
een van de meest spraakmakende producers van de afgelopen jaren. Veel te jong en dan op zo'n manier... Ben er een beetje stil van 
1
geplaatst: 31 januari 2021, 12:58 uur
Je was een geweldige gitarist in een geweldige groep...
R.I.P. Hilton Valentine
R.I.P. Hilton Valentine
0
geplaatst: 31 januari 2021, 13:13 uur
Double K van People Under the Stairs is op 43-jarige leeftijd overleden...
0
geplaatst: 31 januari 2021, 14:07 uur
Silky & Smooth schreef:
Double K van People Under the Stairs is op 43-jarige leeftijd overleden...
Las het net. Gisteren nog OST gedraaid, damnDouble K van People Under the Stairs is op 43-jarige leeftijd overleden...
1
geplaatst: 31 januari 2021, 21:15 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Zonder daar iets op af te dingen wil ik een lans breken op Valentine's gitaarwerk op The Animals' live opname van Let It Rock uit december 1963 dat te vinden is op talloze budget releases. Hier opgevoerd als The Animals - In the Beginning (1970). De geluidskwaliteit is niet perfect maar de intensiteit is enorm. Deze live opnames uit 1963 worden wel eens over het hoofd gezien. Onterecht, vind ik persoonlijk.
Toen hij nog een eigen site had was er een soort drop me a line link. Heb 'm toen een berichtje gestuurd en had de volgende dag al een hele aardige reactie. RIP Hilton Valentine.
voor mij blonk Valentine ook uit op hun It's My Life
Zonder daar iets op af te dingen wil ik een lans breken op Valentine's gitaarwerk op The Animals' live opname van Let It Rock uit december 1963 dat te vinden is op talloze budget releases. Hier opgevoerd als The Animals - In the Beginning (1970). De geluidskwaliteit is niet perfect maar de intensiteit is enorm. Deze live opnames uit 1963 worden wel eens over het hoofd gezien. Onterecht, vind ik persoonlijk.
Toen hij nog een eigen site had was er een soort drop me a line link. Heb 'm toen een berichtje gestuurd en had de volgende dag al een hele aardige reactie. RIP Hilton Valentine.
0
geplaatst: 2 februari 2021, 00:35 uur
Och, Screech 
Zeker veel gezien, maar dat was meer om een andere reden.
RIP Dustin.

Zeker veel gezien, maar dat was meer om een andere reden.
RIP Dustin.
2
geplaatst: 2 februari 2021, 17:35 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.