MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Neee, SOPHIE. Wat een triest nieuws.

Verdrietig nieuws. R.I.P. SOPHIE.

Oef, heel triest dit. Komt wel even binnen hier.

nee nee nee

SOPHIE's label heet een statement gemaakt, dus het is wel echt bevestigd nu: “True to her spirituality she had climbed up to watch the full moon and accidentally slipped and fell. She will always be here with us.”

Ik weet niet in hoeverre dit metaforisch bedoeld is, maar tragisch is het sowieso

In a statement, the labels Transgressive and Future Classic wrote:
“True to her spirituality she had climbed up to watch the full moon and accidentally slipped and fell. She will always be here with us.”

R.I.P. SOPHIE, een van de grootste vernieuwers

Hyperpop is niet helemaal mijn ding, maar VYZEE heb ik wel veel geluisterd. Wat een bazentrack is dat. Ik moet zeggen dat ik wel lang heb gedacht dat het een projectje van A.G. Cook was, tot ik daadwerkelijk een gezicht achter de naam zag.

Het was daadwerkelijk Full Moon in Engeland, 28 januari. Dus ik denk dat dat bericht niet metaforisch bedoeld is.

Neeeeeee!

R.I.P. SOPHIE

Voelde als een stomp in de maag toen ik het las op twitter deze voormiddag. Heb nog een tijdje kunnen hopen dat het fake news was. Maar helaas.

Dit raakt me wel. Ze maakte muziek in een genre dat me normaal niet ligt, maar haar muziek heeft me vrij snel gegrepen. Ze heeft fantastische muziek gemaakt en geweldige platen geproducet. Dat groezelige optreden op BKS zal ik ook niet snel vergeten.

RIP SOPHIE.

dix
Daar heb ik nog eens drie uur op gewacht op ADE en dat was best lang.

Maar nu: te snel, te kort

Pffff wat een nieuws

panjoe (moderator)
RIP SOPHIE

Helaas niet live mee mogen maken op Rewire (doordat ze ziek was). Een begenadigd producer en trans icoon, en veel te jong bovendien.

R.I.P. Hilton Valentine, gitarist van The Animals, één van mijn grote jeugdliefdes. Altijd lekkere en vaak ook lekker gemene gitaarpartijen. De Animals zullen natuurlijk altijd worden herinnerd vanwege House of the rising sun, maar voor mij blonk Valentine ook uit op hun It's my life.

SOPHIE een van de meest spraakmakende producers van de afgelopen jaren. Veel te jong en dan op zo'n manier... Ben er een beetje stil van

Gitarist Hilton Valentine overleden gaat hard zo

Hilton Valentine R.I.P.

Je was een geweldige gitarist in een geweldige groep...
R.I.P. Hilton Valentine

Double K van People Under the Stairs is op 43-jarige leeftijd overleden...

Silky & Smooth schreef:
Double K van People Under the Stairs is op 43-jarige leeftijd overleden...
Las het net. Gisteren nog OST gedraaid, damn

zaaf
RIP Double K

OST toevallig ook nog gedraaid vorige week, R.I.P. Double K

BoyOnHeavenHill schreef:

voor mij blonk Valentine ook uit op hun It's My Life

Zonder daar iets op af te dingen wil ik een lans breken op Valentine's gitaarwerk op The Animals' live opname van Let It Rock uit december 1963 dat te vinden is op talloze budget releases. Hier opgevoerd als The Animals - In the Beginning (1970). De geluidskwaliteit is niet perfect maar de intensiteit is enorm. Deze live opnames uit 1963 worden wel eens over het hoofd gezien. Onterecht, vind ik persoonlijk.
Toen hij nog een eigen site had was er een soort drop me a line link. Heb 'm toen een berichtje gestuurd en had de volgende dag al een hele aardige reactie. RIP Hilton Valentine.

Oei Screech!
44 jr slechts

RIP

R.I.P. Screech.
Veel te jong...

Oeh, zo jong nog. Vroeger heel veel naar gekeken.

Och, Screech
Zeker veel gezien, maar dat was meer om een andere reden.

RIP Dustin.

Poeha schreef:
Zeker veel gezien, maar dat was meer om een andere reden.

Kelly Kapowski?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.